Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Suzuki motorok

Aki nem tudja mire jó a hátsó fék, menjen vezetéstechnikai képzésre... :p :D De komolyan, városban pocsék lehet hátsó fék nélkül. :eek: Igazítsátok meg, mert az nem lesz így jó... :eek:
 
Nekem azt mondta a zoktató bácsi, hogy kezdő mazsola motoros ne is nyúljon az első fékhez, illetve csak nagyon-nagyon ritkán.

Részben igaza volt, mert meg kell tanulni "adagolni" az első féket. Ha csak úgy hirtelen berántja az ember, akkor 99% a taknyolás... :D Próbáltam az első forgalmi órán szép számú közönség jelenlétében... :D Ha a hátsó féket tapossa az ember eszetlenül, akkor nagy baj nem lehet akkor se, ha blokkol a kerék. :D De a hátsó hatékonysága sokkal kisebb, így alapvetően az első fékre támaszkodva kell megállni! A hátsó fék araszolgatásnál kell, szűk fordulónál, meg ha kanyarban "netalán" (ilyen NE legyen) besokall az ember. :D No meg persze egyszerűen csak megállni... :D
 
Nekem azt mondta a zoktató bácsi, hogy kezdő mazsola motoros ne is nyúljon az első fékhez, illetve csak nagyon-nagyon ritkán. Ezek szerint nálatok nem így volt?


Nem egészen. Szó nem volt arról, hogy nem lehet behúzni az első féket.
Sőt, nekem meg sem említették, hogy milyen hasznos dolog a hátsófék.
Tényleg sosem használtam még.:eek:
 
én nem akarok okoskodni, de én azt hallottam, h akkor a jó, ha az ember mindkét féket egyszerre használja, csakhogy a hátsó féknek sokkal kisebb a hatása, a két fék fékezőereje sztem 30-70% vagyis a hátsó 30 az első 70 és nehéz megtalálni a kettő között az egyensúlyt. szerintem az első féket kezelni egyszerűbb, persze nem ránthatja be az ember, de én előbb megtanultam, h azt meddig lehet húzni, mint a hátsót. a hátsóval sztem az a gond, h ha az ember nagyon rátapos, akkor elkezd csúszkálni a hátulja, nálam ez még gyakran előfordul, mert a hátsóval még nem igazán érzem, h meddig lehet benyomni.
egyébként fék szempontból az én motorom nem túl jó, gyakorltam parkolóban az első kerék blokkolását, h tudjam, mennyire ránthatom be, ha szükség van rá és a legtöbb motoron mielőtt a kerék megcsúszik lehet hallani egy bizonyos hangot, de az enyém csak kussol és egyszer csak már csúszok :p
 
Nekem mumus az első fék! Csak ha nagyon szükséges, akkor használom! Nekem is úgy oktatták, hogy nagyon óvatosan használjam aztán úgy is maradtam. :eek:
 
nos,anno úgy tanították,hogy amikor elkezdted behúzni az elsö féket,akkor mondani kellett,hogy húúúúúzni.szóval fokozatosan,mindig erösebben.persze az"ú"-k száma helyzetenként változik,de a huzni az nem jó,repülünk,mint a dongó.
 
Köszi átmentem a rutinon.Szerdán meg forgalomból vizsgázom.Ha gondolod én is fel ajánlom hogy megnézd milyen a gs magassága.Az enyém meg van süllyesztve.
 
Nagyon köszi, azon tanultam, teljesen jó a magassága. Azt hiszem, ő lesz a kiválasztott. Mindjárt szétnézek a neten, hogy 'hogyé' adják. Én hülye, korábban is megvehettem volna, ha az eszemre hallgatok.
 
Szia Pandi! Először az én első motorom volt, aztán Pacikóé! :) Imádtam, de el kellett adnom és szintén egy Őrült Nőszemlynek kellett!!! :)
 
Na Boci szombaton kapott olajat, meg első lengés csillapítóba is olajat cseréltek, mert kicsit kagylósra koptatta a gumit, meg kiderült, hogy a hátsó egyik fékbetétem is vasig kopott.

Hát mintha új motorom lenne, megszünt a váltó kattogása, van fékem, szószerint sokkal hamarabb tudtam megállni. Az olaj csere aranyat ért komolyan. Erősebb lett a motorhatás, nem gyorsúbb jobban természtesen, de pl. a motor fék erősebb 30 %-kal kb.:)

Szuper lett moci, amúgy Motul 5100-es olaj ment bele, állítólag ez a legjobb. Jó tudom, mindenki mást mond.:eek:
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére