Jelenleg egy régi böngészőt használsz. Lehet, hogy nem jeleníti meg tökéletesen ezt a honlapot vagy más honlapokat. Frissítsd a böngésződet, vagy válassz egy másik böngészőt!
Még nagyon új vagyok a fórumozásban, most jól jönne némi segítség...
Újonnan vettem tavaly a GSemet, és még csak bejáratós korszakában van szegényke. Nem tudom nektek mennyi tapasztalatotok van ezzel kapcsolatban?Normális, hogy 6.ban 5000 nél csak 100 megy?
Köszi és Minden jót Mindenkinek
Hát nekem nem GS-em van, de ez az adat szerintem normális. A bejáratási limit 90-100 kmh szokott lenni. A 750-es kawám megy 5000-nél 110-et hatodikban.
Szia!
Előtte ER-6n-nem volt, az is pont 110-et ment 5000-nél hatodikban. A kawáknál egyébként 4000 volt a fordulatszám-limit (90 kmh 6.-ikban). De ez márkafüggő, szóval ez nem számít.
Mennyi van még a bejáratásból?
Már csak pár száz km
De törekszem, hogy egyre kevesebb legyen, csak a nyakamon a zh időszak, és sok a beadandóm is
Remélem a hétvégén lesz egy kis jó idő és szabadidőm is
Alig várom már, hogy menjek jó sokat
Remélem egyszer összefutunk
Legyen Szép Napod!
pá
Tud valaki segíteni abban hogy hogyan lehet ill hogy érdemes tuningolni gixert? vagy van-e valkinek ismerőse aki tud tanácsot adni? gondolkodtam power-es kipufogón...
főleg LE-t szeretnék húzni rajta de egy kis plussz NM se ártana a kicsikének
szerintem ugy hogy veszel egy nagyobbat. de komolyan.
negyhengeres motorbol nehezebb kicsalni tobb loerot egyszeruen mint peldul egy V-hengeresbol lehet. tehetsz a gixerre valami ipari kipufogot (mint a Two Bros). a kipufogotol igaz zajosabb lesz es ugy erzed gyorsabban mesz. de a valosag az hogy meg annyi LE se lessz benne mint amennyi volt. no most tehetsz ra peldul K&N legszurot hogy kapjon tobb levegot. de az sem lesz jo. mert a kipofogo meg a legszuro benzinszegennye teszi a kevereket ami tonkreteheti a motort. ugyhogy vehetsz ra egy Power Commandert ami ad egy teljesen uj benzin adagolast. igaz a fogyasztasod is nagyobb lesz. de mondom, mihejst kipofogot vagy/es legszurot cserelsz rajta, akkor automatikusan kell ra egy Power Commander. mindezzel elersz kb5 LE jo esetben es elkoltesz ra kb min 250 eft-ot beleertve a dyno-t is.
ha tobb lovat akarsz a gixerbe akkor uj butykostengely kell bele, mas szelep, uj szeleprugok, erosebb kuplung, meg a hengerfej aramlasat meg kell novelni ami nem kis munka. no erre meg a gatyadat is rakoltheted.
ugyhogy ezert mondom ha tobb lovat akarsz a gixerbe, a legegyszerubb az hogy veszel egy nagyobbat!
én poweres kipufogót akarok majd.
a levegő szűrőn gondolkodtam én is hogy valami faszábbat kellene, de pont ez a gondom hogy akkor benzin szegény lesz, de akkor arra gondoltam hogy több benzint kell hogy "átfollyon" ami kivitelezhető olcsón és viszonylag egyszerűen de akkor meg a gatyámat is lezabálja a kis dög szal egyelőre valami póverszelep kellene+hozzá egy fasza kipufogót...
viszont ebben nem vok biztos: kéne rá valami direkt szűrő csak azt nem tudom hogy ami jó lenne az elfér-e úgy hogy nem kell megvariálni valamit az idomoknál hogy legyen helye, ha netán nem férne el...
jah a másik... nem vágom hogy erre típusra, hova lehet bukógombát rakni... ezt tudod? '93as gixer
igen, ez a karbis.
A bukó gombának szerintem tuti hogy külön kell csinálni valami felfogatást. Már nézegettem... meg aztán az sem mindegy hogy hova kerül, ill. hol van megfúrva a váz, mert ennek nem elég kettő 4es-5ös csavar hogy megfogja