Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Suzuki motorok

Üdv!
Bocs, hogy ide is beírom, de hátha hasznos lehet.
Ezt találtam gs500 lánc-lánckerék ügyben:
Suzuki GS500 E-R,S,T,V,W (2 Cyl)

1994 to 1998



Front Sprocket: JTF 516.16 [első lánckerék]
Rear Sprocket: JTR 823.39 [hátsó lánckerék]
Recommended Chain: : 520 / 112 [lánc]


www.pinkmotors.hu
 
Sziasztok! Na mi van, a gs500-asok már téli álmot alszanak? Vagy mindenki motorozik, és nem marad idő a fórumra...?
Azért én kérdeznék megint...
Szóval el tudná magyarázni nekem valaki a benzincsap állásait; ugyanis nem teljesen igazodom ki rajta.
Úgy kezdődik, hogy van egy ON, egy RES és egy PRI állás. ON, ha van benya és motorozni akarok. RES, ha tartalékon megyek, mert kevés a benya. PRI, ha kiszáradt a porlasztó. Ez OK.
De a benzincsap úgy néz ki, hogy van egy hosszabbik füle a tengelytől, azon nyíl, és van egy rövidebbik füle. Én úgy használom, hogy a hosszabbik fül a nyíllal lefelé mutat, szerintem ez az ON...
Jól van ez így?
 
Sajna én már nem emlékszem, hogy hgyan van, de a logika azt diktálja, hogy a kövid végnek kell az on-nál lenni és akkor van rendben. Szerintem.
 
Sziasztok! Na mi van, a gs500-asok már téli álmot alszanak? Vagy mindenki motorozik, és nem marad idő a fórumra...?
Azért én kérdeznék megint...
Szóval el tudná magyarázni nekem valaki a benzincsap állásait; ugyanis nem teljesen igazodom ki rajta.
Úgy kezdődik, hogy van egy ON, egy RES és egy PRI állás. ON, ha van benya és motorozni akarok. RES, ha tartalékon megyek, mert kevés a benya. PRI, ha kiszáradt a porlasztó. Ez OK.
De a benzincsap úgy néz ki, hogy van egy hosszabbik füle a tengelytől, azon nyíl, és van egy rövidebbik füle. Én úgy használom, hogy a hosszabbik fül a nyíllal lefelé mutat, szerintem ez az ON...
Jól van ez így?

Tegnap néztem épp a GS500 benzincsap állásait (ezen tanulok), és jól van úgy, ahogy leírtad, a rövidebbik felének kell a csap állásainak felé mutatnia.
Az oktató azt is mondta (bár nem biztos, hogy jó), hogy ő mindig tartalékon használja, mert a GS tankkiképzése olyan, hogyha még félig van, már elkezd köhögni, rángatni a motor, de ha tartalékon hagyja, akkor nem csinál a fél tanknál sem ilyeneket.
 
Na kösz, most már menni fog... Akitől vettem ezek szerint folyton tartalék állásban használta, én meg átcsavartam ON-ra. Jól van ez így.
 
Arra vigyázz Roller, hogy ne hagyd RES-en. Egyszer úgy felejtettem tankolás után és a cimborám hozta a benyót utánam egy szép napon, mert kifogyott. Irtó ciki volt!!! :(
 
Kösz,majd odafigyelek! Indulás előtt néha még be is nézek a tankba, de ez lehet hogy azért van, mert még barátkozunk... Most fogyott ki az első tankom, és már amikor ráültem hallottam hogy hangosan lötyög a benya...
 
Kösz,majd odafigyelek! Indulás előtt néha még be is nézek a tankba, de ez lehet hogy azért van, mert még barátkozunk... Most fogyott ki az első tankom, és már amikor ráültem hallottam hogy hangosan lötyög a benya...

A benya mindig hangosan lötyög!
Ki kell hézagolni és akkor eltűnik ez a kellemetlen hang!
A lötyögés azért is káros mert kikoptatja a tankot belölről ahol a legtöbbet hozzáverődik, ezért szoktam én nejlonzacskóba tekerni és ez valamelyest csökkenti a zajt és a kopást is!
 
Kösz,majd odafigyelek! Indulás előtt néha még be is nézek a tankba, de ez lehet hogy azért van, mert még barátkozunk... Most fogyott ki az első tankom, és már amikor ráültem hallottam hogy hangosan lötyög a benya...

Aztán észrevettem hogy egy tartálykocsi jön mögöttem...
 
Ő az?
2009-suzuki-gsx-r-600-6_800x0w.jpg
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére