Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Motorszerelés

sziasztok !

125-ös Honda Spacy-m tavalyi utolsó útján eldőlt, másnapra kifolyt belőle az összes olaj.
ha valaki tud korrekt áron dolgozó , jó szakembert, kérem szóljon. aktuális egy fékgenerál is rajta, és egy burkolati hézagokból eredő csörgésmentesítés is, meg ami adódik. a gép Pesterzsébeten van , kisméretű konyhámba betolva :)

Pesterzsébeten van az exszerelőm.....jó fej srác...
Vagy itt van a Csamon pepe...ő Ócsán lakik:DMelyiket akarod?:D
 
Lassan itt a tavasz és.....

Nem útmutatót, de valami segédletet írnék, a teljesség igénye nélkül,
hogy ne maradjon minden akkorra mikor március 15. én beköszönt a tavasz!

ellenőrizendők:

Meg van e a ponyva alatt a motorunk :)

Gumijaink nem lapítanak jobban mint amikor letettük a gépest

Nem látunk folyást a blokkon vagy a csöveken
(vízcsövek esetleges vízpumpa deklik üzemanyag csap és üzemanyag csövek)

A bovdenjeink végzik e a dolgukat
( mozognak kellő lazasággal oda s vissza, gáz, kinek szívató s kuplung)

A fékek ellenőrzése rendeltetés szerűen végzik a dolgukat?
(fék hidraulikák vagy pálcás fékerő továbbítók, kézi és lábi fékek esetleges rögzítőfékek)

Teleszkópok ellenőrzése!
a fordított "USD" villáknál előfordult több esetben, hogy sima állásában elindult az olajfolyás tapasztalati megfigyelésem, hogy ha havonta megmozgatjuk a teleszkópokat (kézzel berugóztatjuk úgy hogy fogjuk az első féket) elmarad a tavaszi meglepetés, hogy elfo..ta magát a telónk....
( hátsó rugós tag szemrevételezése megmozgatása!
Az olaj folyás úgy észlelhető hogy kis finom olajgyűrű keletkezik a becsúszó részen körkörösen amin megáll a por...)

S végül a Ló "defibrillátorja" az akku!
aki ügyes volt az télen is figyelte, hogy nem csökken e a feszültség az akkuban :)
Viszont ha nem itt az idő hogy feltegyük a csepptöltőt és megtornáztassuk kicsit az aksit hogy életre tudja kelteni a Gépet akkor amikor szeretnénk indulni a tavasz első napján!

Nem utolsó sorban, de a fényjelző és hangjelző berendezések ellenőrzése,
indexek, fényszórók, féklámpák, helyzetjelzők...

Ne felejtsük el hogy a polaritás a + és - helyesen helyezzük fel mert a töltőnket és a motor elektronikát biztosítékot is eltolhatjuk így!
Figyelem!
Általában a negatív( -) fekete a pozitív (+) piros színűek!
Viszont egyes gyártók ettől eltérhetnek!


Amennyiben valami rendellenességet észleltek forduljatok szakemberhez!

Nem utolsósorban ha minden oké akkor már lehet lassan próbát indítani, De ha le van dugózva a kipufogó akkor azt illő kiszedni mert nehézkes lesz az indítás... ;)

Közeleg a jó idő érzem, a lábam sajog rendesen... :p

széles utat! Remélem akad akinek e pár szóval segíthettem!
 
Köszi SzaCsa!:love: Hamarosan kiderül hogy szuperál a CSAM-ról vásárolt csepptöltőm, ősz óta azon van az akksi, remélem tartotta a szintet.:)
 
Nem útmutatót, de valami segédletet írnék, a teljesség igénye nélkül,
hogy ne maradjon minden akkorra mikor március 15. én beköszönt a tavasz!

ellenőrizendők:

Meg van e a ponyva alatt a motorunk :)

Gumijaink nem lapítanak jobban mint amikor letettük a gépest

Nem látunk folyást a blokkon vagy a csöveken
(vízcsövek esetleges vízpumpa deklik üzemanyag csap és üzemanyag csövek)

A bovdenjeink végzik e a dolgukat
( mozognak kellő lazasággal oda s vissza, gáz, kinek szívató s kuplung)

A fékek ellenőrzése rendeltetés szerűen végzik a dolgukat?
(fék hidraulikák vagy pálcás fékerő továbbítók, kézi és lábi fékek esetleges rögzítőfékek)

Teleszkópok ellenőrzése!
a fordított "USD" villáknál előfordult több esetben, hogy sima állásában elindult az olajfolyás tapasztalati megfigyelésem, hogy ha havonta megmozgatjuk a teleszkópokat (kézzel berugóztatjuk úgy hogy fogjuk az első féket) elmarad a tavaszi meglepetés, hogy elfo..ta magát a telónk....
( hátsó rugós tag szemrevételezése megmozgatása!
Az olaj folyás úgy észlelhető hogy kis finom olajgyűrű keletkezik a becsúszó részen körkörösen amin megáll a por...)

S végül a Ló "defibrillátorja" az akku!
aki ügyes volt az télen is figyelte, hogy nem csökken e a feszültség az akkuban :)
Viszont ha nem itt az idő hogy feltegyük a csepptöltőt és megtornáztassuk kicsit az aksit hogy életre tudja kelteni a Gépet akkor amikor szeretnénk indulni a tavasz első napján!

Nem utolsó sorban, de a fényjelző és hangjelző berendezések ellenőrzése,
indexek, fényszórók, féklámpák, helyzetjelzők...

Ne felejtsük el hogy a polaritás a + és - helyesen helyezzük fel mert a töltőnket és a motor elektronikát biztosítékot is eltolhatjuk így!
Figyelem!
Általában a negatív( -) fekete a pozitív (+) piros színűek!
Viszont egyes gyártók ettől eltérhetnek!

Amennyiben valami rendellenességet észleltek forduljatok szakemberhez!

Nem utolsósorban ha minden oké akkor már lehet lassan próbát indítani, De ha le van dugózva a kipufogó akkor azt illő kiszedni mert nehézkes lesz az indítás... ;)

Közeleg a jó idő érzem, a lábam sajog rendesen... :p

széles utat! Remélem akad akinek e pár szóval segíthettem!



Én elkezdetm az ellenőrzést amit írtál....:cool:de a ponyvánál elveszítettem a fonalat:hura::D
 
Van egy cimborán az a dudánál akadt el ....

Neki dodgem volt a jele az oviban és folyton a dudákon van a keze azóta is

;) ;) ;) ;) ;) ;)
 
Na basszus, ha most elkezdem mondani, hogy nekem még políroznom is kell szezonkezdés előtt...:D
 
Nahát,én meg a gyújtást néztem át nagy hozzáértéssel,szerencsére megvolt a szikra....a megfelelő gomb nyomásával :D
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére