Hajos
Segédmotoros
Naja, Hajósnak igaza van. Már megint. Bár a Lóóóóóóóó elöl pont két kisebb tárcsát birtokol, mint a hátsó, de elöl akkor is dupla van...
De a kettön elöl joval nagyobb a felület mint az egy hatson!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: Előfordulhat, hogy ez a funkció egyes böngészőkben nem érhető el.
Naja, Hajósnak igaza van. Már megint. Bár a Lóóóóóóóó elöl pont két kisebb tárcsát birtokol, mint a hátsó, de elöl akkor is dupla van...
Azt hogy csináltad, mikor ugyanarra a tréningre kaptad a visszaigazoló mailt, mint én?Azóta már másikra is lehet jelentkezni?
de azért felülök és megyek...és azért szeretek a Csajokkal menni, mert tényleg figyelünk egymásra...illetve Ők rám...
Utána mindig valahogy ügyesebbnek érzem magam...meg gyorsabbnak...
puszi az illetékeseknek 

De nezd meg mennyivel nagyobb mint a hatsoNekem elöl is egy van![]()


Mi nem azt mondtuk, hogy senki ne használja az első féket! Csak azt, hogy van olyan helyzet, amikor nem tanácsos és hogy ha fékezni kell egy szempillantásnyi idővel előbb a hátsót kell lenyomni mint az elsőt! Nyilván csak hátsó fékkel nem lehet megállni, sőt az elsővel lehet, hogy hamarabb mint a hátsóval, de legalább megállsz és nem esel el mondjuk, vagy nem állsz fejre
Sportmotorokon pl 90-10 az arány és az új kombinált ABS-ek már olyanok, hogy hiába csak az elsőt húzod a hátsóra is hat, mert így a biztonságosabb!
Mi nem azt mondtuk, hogy senki ne használja az első féket! Csak azt, hogy van olyan helyzet, amikor nem tanácsos és hogy ha fékezni kell egy szempillantásnyi idővel előbb a hátsót kell lenyomni mint az elsőt! Nyilván csak hátsó fékkel nem lehet megállni, sőt az elsővel lehet, hogy hamarabb mint a hátsóval, de legalább megállsz és nem esel el mondjuk, vagy nem állsz fejre
Sportmotorokon pl 90-10 az arány és az új kombinált ABS-ek már olyanok, hogy hiába csak az elsőt húzod a hátsóra is hat, mert így a biztonságosabb!
Nem hiszek a szememnek,ezeket a sorokat ugye kényszer hatása alatt írtad le...?! Már ne is haragudj,de te jól motorozolJa és Yamának is igaza van, nem vagyok túl magabiztos, inkább egyre bizonytalanabb. És ezt nem is az eséseknek tulajdonítom, mert az benne van a pakliban, hanem annak, hogy egyesek állandóan sulykolják, hogy minek ekkora motor, nem nekem való stb., pl. ZP miatt lehet el sem megyek az IVTM képzésére, mert csak b.szogatna és tuti elesek. Majd veszek lesz.rom tablettát.



A jótól messze vagyok, nem is kell elismerés, csak legalább ne cseszegessenek.
Élni és élni hagyni!
már a rutinpályán látott GS 500-zal eltaknyolni, amikor oktatásra jártam, szerintem onnan ered a cikizés.
Nem akar rosszat, csak néha nem méri fel, hogy mit és hogyan mond, biztosan csak a bőröm félti, nálam meg betelt picit a pohár.
A Safetyre mindenképp gyűjtögetek, főképp mert nem saját motorral kell menni, viszont van Hornetük is.
Olvasgattam a vendégkönyvüket és bizony több évtizednyi tapasztalattal is félve mennek oda emberek, hogy kiderül, hogy nem is jó motorosok, aztán nagyon jó tapasztalatokkal távoznak.Én máj 17-18-án megyek hozzájuk és nagyon várom, mert rám is rám férne. Hétvégén egy saras földúton sikerült leraknom, mert kiakartam jönni a nyomvályúból, de így tanul az ember "lánya"![]()
Gondoltam kicrossozok belőle, és ahelyett, hogy elvettem volna a gázról a kezem, inkább ráhúztam.
Azóta parázok attól, hogy ugyanez megtörténik műúton, mert a buszok és kamionok igen komolyan deformálják az aszfaltot, ami aztán dobál ide-oda.Ne haragudj de ugy butusag az egesz ahogy leirtad.Tenyleg ne haragudj.A hatsot hasznalod egy hirtelen fekezesnek mar fekszel is mert elcsuszol.Sajnos ezek a hatsot picit hamarabb es hasonlo jo tanacsok nem igazan jok.Ma szinte mindenki kiad valamilyen könyvet vagy ir az internetten ha tud ha nem.Egyebkent en csak annyit mondtam az elsöt es föleg az elsöt kell hasznalni a jobb fekhatas miatt es be kell gyakorolni a helyes hasznalatat.
Nem igazan ertemem a 90-10 arany .Valoban vannak föleg a Hondanak ilyen ABS rendszerei miert arra most hagy ne terjek ki mert hosszu de azert nem veletlen hogy nem terjedt igazan el a rendszer.Annyival nem dragabb.


Igazán kedves Tőled Tt!A jótól messze vagyok, nem is kell elismerés, csak legalább ne cseszegessenek.
Élni és élni hagyni!
már a rutinpályán látott GS 500-zal eltaknyolni, amikor oktatásra jártam, szerintem onnan ered a cikizés.
Nem akar rosszat, csak néha nem méri fel, hogy mit és hogyan mond, biztosan csak a bőröm félti, nálam meg betelt picit a pohár.
A Safetyre mindenképp gyűjtögetek, főképp mert nem saját motorral kell menni, viszont van Hornetük is.
Olvasgattam a vendégkönyvüket és bizony több évtizednyi tapasztalattal is félve mennek oda emberek, hogy kiderül, hogy nem is jó motorosok, aztán nagyon jó tapasztalatokkal távoznak.
Téged mindenki a kisebbre akar rábeszélni, engem meg a nagyobbra, hát cseréljünk


Egyébként meg a tapasztaltabb motorosoknak is mindjárt több izzadság gyűlik össze a tökükön,amint rutinpályákon,vagy vezetéstechnikai mutatványokon dolgoznak...tökmindegy lenne,hogy most neked 50-es,250-es,vagy 600-as motorod van,úgysem tudsz a nagyobb motorral sem gyorsabban menni a feladatokon,a súly kérdése meg itt szinte lényegtelen.A motor súlyának igazából akkor van szerepe,amikor nagyobb sebességnél megkapja az ember a menetszelet,és az oldalsó széllökéseket,mert akkor kell az ember derekának,testének elviselnie a motor kilengéseit...
Élni és élni hagyni!már a rutinpályán látott GS 500-zal eltaknyolni, amikor oktatásra jártam, szerintem onnan ered a cikizés.
![]()


