Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Motoros paráink

Évci, birge! Én is parázok mindig...szinte mindentől...:D de azért felülök és megyek...és azért szeretek a Csajokkal menni, mert tényleg figyelünk egymásra...illetve Ők rám...:D Utána mindig valahogy ügyesebbnek érzem magam...meg gyorsabbnak...:D puszi az illetékeseknek :love:
De sokat megyek egyedül is, olyankor próbálgatok..persze ez itt vidéken könnyebb... Úgy hogy fel a fejjel, nem vagytok egyedül...:jo
birge! Vickey motorja nagyon jó választás, szeretni fogod és jó gazdija volt! :)
 
Akinek kocsi is van otthon az a kocsin is megnezheti az elsö tarcsak mennyivel nagyobbak raadasul amikor elkezd fekezni a kocsi elsöfeke fog elöször es csak utana a hatso.
Ha netalan meg van meg az utolso müszaki vizsga papir meg lehet nezni mennyivel nagyobb a fekhatas elöl mint hatul.
A motornal ugyanigy van.Tessek megtanulni a helyes hasznalatat gondoljatok arra a a sajat eleteteket tudjatok adott esetben megmenteni sulyos serülest elkerülni!!!!!!
 
Mi nem azt mondtuk, hogy senki ne használja az első féket! Csak azt, hogy van olyan helyzet, amikor nem tanácsos és hogy ha fékezni kell egy szempillantásnyi idővel előbb a hátsót kell lenyomni mint az elsőt! Nyilván csak hátsó fékkel nem lehet megállni, sőt az elsővel lehet, hogy hamarabb mint a hátsóval, de legalább megállsz és nem esel el mondjuk, vagy nem állsz fejre ;)

Sportmotorokon pl 90-10 az arány és az új kombinált ABS-ek már olyanok, hogy hiába csak az elsőt húzod a hátsóra is hat, mert így a biztonságosabb!
 
Mi nem azt mondtuk, hogy senki ne használja az első féket! Csak azt, hogy van olyan helyzet, amikor nem tanácsos és hogy ha fékezni kell egy szempillantásnyi idővel előbb a hátsót kell lenyomni mint az elsőt! Nyilván csak hátsó fékkel nem lehet megállni, sőt az elsővel lehet, hogy hamarabb mint a hátsóval, de legalább megállsz és nem esel el mondjuk, vagy nem állsz fejre ;)

Sportmotorokon pl 90-10 az arány és az új kombinált ABS-ek már olyanok, hogy hiába csak az elsőt húzod a hátsóra is hat, mert így a biztonságosabb!

Ne haragudj de ugy butusag az egesz ahogy leirtad.Tenyleg ne haragudj.A hatsot hasznalod egy hirtelen fekezesnek mar fekszel is mert elcsuszol.Sajnos ezek a hatsot picit hamarabb es hasonlo jo tanacsok nem igazan jok.Ma szinte mindenki kiad valamilyen könyvet vagy ir az internetten ha tud ha nem.Egyebkent en csak annyit mondtam az elsöt es föleg az elsöt kell hasznalni a jobb fekhatas miatt es be kell gyakorolni a helyes hasznalatat.
Nem igazan ertemem a 90-10 arany .Valoban vannak föleg a Hondanak ilyen ABS rendszerei miert arra most hagy ne terjek ki mert hosszu de azert nem veletlen hogy nem terjedt igazan el a rendszer.Annyival nem dragabb.
 
Mi nem azt mondtuk, hogy senki ne használja az első féket! Csak azt, hogy van olyan helyzet, amikor nem tanácsos és hogy ha fékezni kell egy szempillantásnyi idővel előbb a hátsót kell lenyomni mint az elsőt! Nyilván csak hátsó fékkel nem lehet megállni, sőt az elsővel lehet, hogy hamarabb mint a hátsóval, de legalább megállsz és nem esel el mondjuk, vagy nem állsz fejre ;)

Sportmotorokon pl 90-10 az arány és az új kombinált ABS-ek már olyanok, hogy hiába csak az elsőt húzod a hátsóra is hat, mert így a biztonságosabb!


Ha erdekel ez sok mindent megmagyaraz.

http://www.xt660-club.hu/Media/Motorozas_hataron.pdf
 
Ja és Yamának is igaza van, nem vagyok túl magabiztos, inkább egyre bizonytalanabb. És ezt nem is az eséseknek tulajdonítom, mert az benne van a pakliban, hanem annak, hogy egyesek állandóan sulykolják, hogy minek ekkora motor, nem nekem való stb., pl. ZP miatt lehet el sem megyek az IVTM képzésére, mert csak b.szogatna és tuti elesek. Majd veszek lesz.rom tablettát.
Nem hiszek a szememnek,ezeket a sorokat ugye kényszer hatása alatt írtad le...?! Már ne is haragudj,de te jól motorozol ;)
 
Az én oktatóm is azt tanította, hogy elsővel kezdjek fékezni és fokozatosan adjam hozzá a hátsót, majd csökkentsem az elsőt.

Úgy látszik elég sok az eltérő nézet.

A motor nagyságát illetően. Én szuzuki gs 500-on tanultam és egyáltalán nem éreztem nagynak. Megbíztam abban, hogy olyat adnak alám, amivel képes vagyok elboldogulni. Sőt első két-három alkalommal 125-ösre ültettek, féltem én is ráülni a nagyra, de meglepő volt, hogy könnyebb volt íven tartani a gs-t. Azt éreztem, hogy "szinte" viszi magát a motor. Amit tanultam, azt jónak tartom, megbíztam az oktatóm véleményében, szerintem sem nagy egy 600-as sem, amennyiben valaki nem érzi annak!

Amúgy a szafety-nél most cserélték le a cbf500-asokat 600-as hornetekre. Azt mondják, a cbf jobb volt.

Én máj 17-18-án megyek hozzájuk és nagyon várom, mert rám is rám férne. Hétvégén egy saras földúton sikerült leraknom, mert kiakartam jönni a nyomvályúból, de így tanul az ember "lánya":D

Birge, ne aggódj, menni fog!;)
 
Igazán kedves Tőled Tt!:love: A jótól messze vagyok, nem is kell elismerés, csak legalább ne cseszegessenek.:) Élni és élni hagyni!:zp: már a rutinpályán látott GS 500-zal eltaknyolni, amikor oktatásra jártam, szerintem onnan ered a cikizés.:D Nem akar rosszat, csak néha nem méri fel, hogy mit és hogyan mond, biztosan csak a bőröm félti, nálam meg betelt picit a pohár.:) A Safetyre mindenképp gyűjtögetek, főképp mert nem saját motorral kell menni, viszont van Hornetük is.:) Olvasgattam a vendégkönyvüket és bizony több évtizednyi tapasztalattal is félve mennek oda emberek, hogy kiderül, hogy nem is jó motorosok, aztán nagyon jó tapasztalatokkal távoznak.
 
Én máj 17-18-án megyek hozzájuk és nagyon várom, mert rám is rám férne. Hétvégén egy saras földúton sikerült leraknom, mert kiakartam jönni a nyomvályúból, de így tanul az ember "lánya":D

Első esésem nekem is a nyomvájú miatt volt földúton.:) Gondoltam kicrossozok belőle, és ahelyett, hogy elvettem volna a gázról a kezem, inkább ráhúztam.:D Azóta parázok attól, hogy ugyanez megtörténik műúton, mert a buszok és kamionok igen komolyan deformálják az aszfaltot, ami aztán dobál ide-oda.
 
Ne haragudj de ugy butusag az egesz ahogy leirtad.Tenyleg ne haragudj.A hatsot hasznalod egy hirtelen fekezesnek mar fekszel is mert elcsuszol.Sajnos ezek a hatsot picit hamarabb es hasonlo jo tanacsok nem igazan jok.Ma szinte mindenki kiad valamilyen könyvet vagy ir az internetten ha tud ha nem.Egyebkent en csak annyit mondtam az elsöt es föleg az elsöt kell hasznalni a jobb fekhatas miatt es be kell gyakorolni a helyes hasznalatat.
Nem igazan ertemem a 90-10 arany .Valoban vannak föleg a Hondanak ilyen ABS rendszerei miert arra most hagy ne terjek ki mert hosszu de azert nem veletlen hogy nem terjedt igazan el a rendszer.Annyival nem dragabb.


Nem bántódok meg, de nem könyvből olvastam ezt. Egyrészt az oktatók mondták, másrészt a saját bőrömön tapasztalom! De még egyszer én nem azt mondtam, hogy csak hátsó fék, ahogy te sem azt, hogy csak első. Tény, hogy ha csak elsőt húzol a motor eleje felé megy el, tehát fejre állsz, ha csak hátsót, akkor arra felé, könnyen megcsúszhat a hátulja és akkor jön a risza! Ezért kell mindig használni mind a kettőt és már bocsánat de feláll a hátamon a szőr "az igazi kemény motoros nem használ hátsó féket" meg a "büszke vagyok rá, hogy nekem nem kell hátsó fékbetétre költeni" hisz úgy van kitalálva az egész rendszer, hogy mind a kettő fék használata adja meg a maximális fékerőt!

A 90-10 pedig sportmotoroknál tényleg igaz, 90% az első fék és 10% a hátsó fék ereje, mert ott elől van a nagyobb súly a magasabb súlypont miatt. Ez változik nakedeknél, meg túrásabb mociknál 80-20-ra vagy 70-30-ra csoppereknél pedig akár 60-40-re is! Ezek mind tények!!! Nem én találtam ki ;)

Egyébként meg mindenki úgy fékez, ahogy szeretne, amíg meg tud állni és nincs galiba :hura:
 
Igazán kedves Tőled Tt!:love: A jótól messze vagyok, nem is kell elismerés, csak legalább ne cseszegessenek.:) Élni és élni hagyni!:zp: már a rutinpályán látott GS 500-zal eltaknyolni, amikor oktatásra jártam, szerintem onnan ered a cikizés.:D Nem akar rosszat, csak néha nem méri fel, hogy mit és hogyan mond, biztosan csak a bőröm félti, nálam meg betelt picit a pohár.:) A Safetyre mindenképp gyűjtögetek, főképp mert nem saját motorral kell menni, viszont van Hornetük is.:) Olvasgattam a vendégkönyvüket és bizony több évtizednyi tapasztalattal is félve mennek oda emberek, hogy kiderül, hogy nem is jó motorosok, aztán nagyon jó tapasztalatokkal távoznak.


Van egy fenomenális ötletem :D Téged mindenki a kisebbre akar rábeszélni, engem meg a nagyobbra, hát cseréljünk :D

Na jó viccet félretéve, mindenki el tudja dönteni, hogy mekkora mocival kezdjen! Ha neke nincs gondod a 600-assal akkor szard le magasról, de ne hagyd magad rábeszélni és frusztrálni! Engem sem érdekel, hogy mindenki mondja: "kevés ez, ki fogod nőni, minek költesz rá" azért mert nekem NEM KELL nagyobb, legalábbis még nem! Majd ha én úgy érzem, hogy meg tudok küzdeni a a nagyobb súlyával, akkor majd váltok, de addig lesz...om, hogy ki milyen okosakat mond! Az én testi épségem én vigyázok rá úgy ahogy jónak látom ;)

Amúgy meg tökre nem vagyunk egyformák. Ott a Dóri, aki átülve a 125-ről tudott normális lenni, nem elszállni (bár ő nem ment a hülyegyerekek után) És nézd meg a Barbit! No komment! Mondjuk ő már a kis 125-el is úgy közlekedett... És én asszem megúsztam pár hülyeséget annak köszönhetően, hogy nem 100 hanem csak 40 pacit mozgat a csuklóm :cool:
 
Na ez az! Idén többet szeretnék csajokkal menni, mert volt, hogy beszóltak, hogy lassan megyek, simán befértem volna még előzésnél stb. Az én életem, ne más döntsön róla!
 
Évci,ezt nem puszta gesztusként írtam,volt szerencsém veled motorozni másokkal együtt csapatban,és kurva jól toltad neki te is ;) :D Egyébként meg a tapasztaltabb motorosoknak is mindjárt több izzadság gyűlik össze a tökükön,amint rutinpályákon,vagy vezetéstechnikai mutatványokon dolgoznak...tökmindegy lenne,hogy most neked 50-es,250-es,vagy 600-as motorod van,úgysem tudsz a nagyobb motorral sem gyorsabban menni a feladatokon,a súly kérdése meg itt szinte lényegtelen.A motor súlyának igazából akkor van szerepe,amikor nagyobb sebességnél megkapja az ember a menetszelet,és az oldalsó széllökéseket,mert akkor kell az ember derekának,testének elviselnie a motor kilengéseit...
 
Aki nem tudja, mire jó a hátsó fék, az menjen el egy vezetéstechnikai tréningre, ott megtanulja! A tárcsa mérete pedig nincs összhangban a fékhatással, nekem a BMW-men olyan nyeszlett egy darab is féktárcsa van, hogy rossz ránézni, mégis majd fejreesek vele úgy megáll! Sokkal jobb a féke, mint a Kawának volt a két nagy tárcsával! :cool:
 
Élni és élni hagyni!:zp: már a rutinpályán látott GS 500-zal eltaknyolni, amikor oktatásra jártam, szerintem onnan ered a cikizés.:D

Szerintem meg az a béna, aki egy vezetéstechnikai tréningen nem taknyol el! Mert az nem meri feszegetni a saját határait! A tréning arra van, hogy az ember tanuljon, és azt csak úgy lehet, ha az ember megpróbál túllépni a saját korlátain! Aki egy tréningen elesik, az büszke lehet, mert van mersze ezt megpróbálni! :csam:
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére