Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Motoros paráink

Persze hozzá kell tennem, hogy a jobb csuklóm törve volt és a jobb kezemen a tenyerem teljes hosszába szét volt szakadva. Izom is szakadt ki belőle a hüvelykujjamnál így sajnos a kezem nagyon gyenge lett. És ott a maradék izom néha be s görcsöl, ha úgy fogok valamit.
A másik para nekem a hátsó fék… tegnap már próbálgattam, de valahogy nem nagyon megy, pedig egy poros úton első féket húzni az gáz… így annak is neki álltam tegnap, de sajnos még nem automatikusan áll rá a lábam. Volt, hogy le kellett néznem, mert úgy éreztem nem is nyomom a féket, de nyomtam csak a csizmába nem érzem és sajnos nagyon lent fog.
 
Próbáltuk megcsinálni, de ez ilyen… És még annyira új minden,mindenre figyelek, ha hangjára, a kezemre, a lábamra… majd mikor minden reflexből megy akkor jó lesz, csak gyakorolni kell… ezért is megyünk inkább este motorozni, mert akkor kevés az autó már… Párom szerint ügyes vagyok, csak még tapasztalatlan.
 
A harmadik para az álló autók között elmenni…. ha a Hayabusán ülök semmi para azt csinál a Párom, amit akar, de így egyedül parás… gondolom ez is szokás kérdése, és mikor nem koncentrálok annyira más dolgokra az is elindul szép lassan… Párom szerint ügyes vagyok, de még szokni kell a dolgokat és gyakorolni.
 
Szia Birge!

Amikor tavaly májusban a sikeres kresz vizsgát követően elmentem a motorosoktatómhoz és jelentkeztem gyakorlati oktatásra megkérdezte ültem-e robogón mondtam nem,tudok-e motorozni,mondtam nem.Ültem-e motoron legalább hátul mondtam nem.Na ezek után a "kezemben nyomott"
egy 250-es hondát elmondta melyik a kuplung,fék,gáz,és elmondta a virágpiacon jobbkézszabály van és indultunk,jött mellettem 3 lépést,azután lemaradt.Na innen indultam,meglett a papírosom és egy szépséges Kawasakim.Most meg várom a tartós jó időt.Ja és 41-éves vagyok,na kell még biztatás??? Ügyes vagy,megcsinálod,élvezni fogod!!!!!!:D

Ügyes vagy megcsinalod es elvezni fogod nagyon es sokaig:)
 
(esetleg mindenki elmesélheti, mennyire nagyon szerencsétlen volt az elején és most milyen vagányul motorozik:))

Én amikor meglett a jogsim, azonnal vettem egy motort. Aztán amikor el is kellett vinni a boltból, akkor kezdtem bizonytalankodni, hogy atyaég, ez hogy is működik, hol van a fék meg a kuplung meg miegyebek, és különben is, én ezt el se bírom. Az eladó tiszta idiótának nézett. Az első parkolóban félre kellett állnom gyakorolni. Aztán hamaentem vele, lefulladtam egy csomót, de hazavittem, feltörte a seggem, megfájdult a csuklóm, minden bajom volt. Pár ezer kilométert kellett vele mennem ahhoz, hogy biztosan érezzem magam rajta, de utána már nagyon élveztem, a WC-re is motorral jártam! Szóval hajrá, menni fog, csak türelmesnek és kitartónak kell lenni, és menni vele minél többet!!! A motor van érted, nem Te a motorért, tehát a motort ne sajnáld, ha fel is borítod, abból is tanulsz, és csak ügyesebb leszel!
Még most is bénázom sokat, pont múlt héten borítottam fel a járgányt az utcasarkon, mérgemben gond nélkül fel is állítottam, majd jól megmondtam neki a véleményemet, hogy márpedig itt én vagyok a főnök, és jobb lesz, ha rendesen viselkedik, mert velem nem lehet szórakozni. Azóta határozottan jobban tudok motorozni... :)
 
Parázom-parázom. Hosszú-hosszú évek után elérhető közelségbe kerülne egy motor, méghozzá Vickey motorja, fogcsikorgatva ki is tudom fizetni a ráköltésekkel együtt (na, jó, _nagyon_ fogcsikorgatva) de mentem vele egy kört, és kiderült, hogy mindent elfelejtettem, amit valaha is tanultam a motorozásról. Egyszóval be vagyok tojva. Küldenétek némi pozitív energiát? (esetleg mindenki elmesélheti, mennyire nagyon szerencsétlen volt az elején és most milyen vagányul motorozik:))

No para birge!
Nem vagyok én sem egy Rossi:D de én azt mondom neked: Itt áll előtted életed egyik nagy lehetősége. Vágj bele! Vedd meg! A többi meg jön magától. Csak elindulni nehéz egy kijelölt ösvényen. Erre csak azt a példát tudom mondani amit a minap bedobtam a Fecsegő fórumba. Nem mertem menni egy 1200-es Bandittal, de már túl vagyok rajta(többször is). Számomra a félelem akkor jött elő és addig volt jelen amikor ráültem...elindítottam....1-est kapcsoltam és elkezdtem felengedni a kuplungot....és ennyi..a félelem el is múlt. Onnantól már arra koncentráltam amit csinálok. Ez olyan mint a bicajozás...nem lehet elfelejteni. Lehet hogy zötyögősen indul majd, de bele fogsz jönni. Sok sikert.;):csam:
 
birge, csak csatlakozni tudok az előttem szólókhoz! Mindenki bénázik eleinte, na meg később is.:) Minél több helyzetet megismersz, annál jobban fog menni. Babulu jól mondja, amitől tartasz, az bekövetkezik. Pl. én rendszeresen meg vagyok győződve, hogy a Nyugatinál eldobom a motort, utálok kis ívben kanyarodni, szóval amikor nagy ritkán vettem a bátorságot és kimentem, netán sikerült felállni a térre, akkor örömtáncot jártam.:) De pl. tegnapelőtt megint nem mertem felállni, inkább továbbmentem és egy tök hülye helyen leparkoltam a járdán, mert agyban teljesen ráparáztam.:beteg: Le kell küzdeni a félelmet, valósítsd meg az álmod, ne add fel, már csak egy lépés választ el, mióta erre vársz?! Szerintem Te sem gondoltad, hogy ilyen elérhető közelségbe kerül és most kicsit ijesztő a helyzet, de ennek átveszi helyét a boldogság, amikor majd jöhetsz velünk mindenfelé és nem kell hátsóülésért kuncsorogni.:)
 
Köszönöm mindenkinek a sok-sok biztatást.. Igyekszem leküzdeni a parákat, gondolom jobban fog menni a leküzdés része, ha nem csak fejben motorozom, hanem élőben is:) Már csak egy szimpatikus parkolót kéne keresni a közelben, mert a házunkat nem úgy ismerem, mint akik rajonganának a parkolóban való motorozásért (sok kisgyerek, kismacska, ilyesmik). Ja, meg valakit, aki hazahozza.... meg elviszi a szerelőhöz... meg onnan is hazahozza... De előbb-utóbb tervezem, hogy én is ráülök:)
 
Én amikor meglett a jogsim, azonnal vettem egy motort. Aztán amikor el is kellett vinni a boltból, akkor kezdtem bizonytalankodni, hogy atyaég, ez hogy is működik, hol van a fék meg a kuplung meg miegyebek, és különben is, én ezt el se bírom. Az eladó tiszta idiótának nézett. Az első parkolóban félre kellett állnom gyakorolni. Aztán hamaentem vele, lefulladtam egy csomót, de hazavittem, feltörte a seggem, megfájdult a csuklóm, minden bajom volt. Pár ezer kilométert kellett vele mennem ahhoz, hogy biztosan érezzem magam rajta, de utána már nagyon élveztem, a WC-re is motorral jártam! Szóval hajrá, menni fog, csak türelmesnek és kitartónak kell lenni, és menni vele minél többet!!! A motor van érted, nem Te a motorért, tehát a motort ne sajnáld, ha fel is borítod, abból is tanulsz, és csak ügyesebb leszel!
Még most is bénázom sokat, pont múlt héten borítottam fel a járgányt az utcasarkon, mérgemben gond nélkül fel is állítottam, majd jól megmondtam neki a véleményemet, hogy márpedig itt én vagyok a főnök, és jobb lesz, ha rendesen viselkedik, mert velem nem lehet szórakozni. Azóta határozottan jobban tudok motorozni... :)

Ezt nagyon megnéztem volna, ahogy az utcasarkon beszélgetsz a motoroddal:)
 
Mert gusztustalan, ahogy ott...blááááá:boa: Amúgy meg nagyon csúszik...tapasztalat! :p
Jó tudom, a pasik nem csinálnak ilyenből gondot, kemények...:cool:
Nem is tudom,jártam motorral sokféle útfelületen,de béka még sosem került a kerekek alá...Amúgy nem vagyunk kemények,csak időben becsukjuk a szemünket :D
 
Nem is tudom,jártam motorral sokféle útfelületen,de béka még sosem került a kerekek alá...Amúgy nem vagyunk kemények,csak időben becsukjuk a szemünket :D
Ez jó taktikának tűnik...alkalmazni fogom:D Mondjuk kanyarban kicsit necces csukott szemmel...de hátha!:p
Itt felénk nagyon sok van, ha jön egy kis nyári eső másnap szó szerint borítva vannak a főutak békával és nem tudok kikerülni mert annnnnnnnyira sok...és mindenfelé ugralnak:boa:
Amúgy ez a para nem olyan rossz dolog, csak meg kell találni az arany közép utat mint mindenben...az én gyomrom pl. minden indulás előtt bizsereg (mondjuk nem is vagyok még egy tapasztalt motoros)...de arra megtanított pár gyakorlott ismerős, hogy egy motort (főleg ha nagy és nehéz, te meg egy törékeny kislány vagy) tisztelni kell...te vagy az úr, de a tiszteletnek meg kell lenni, mert különben jampizás közben gyorsan elszállhat az ember!:csam:
 
Neeeeemkellszembecsuk! :D
Aszongyák az okosok, hogy a motor oda megy, ahová nézel. Tehát nem a békát bámulászod, hanem az úton elnézel előre, oszt béka lapul, te meg továbbgördülsz a kinézett irányba. :D
 
Ki tudja egy békáról csak úgy levenni a szemét? És ha a herceg ugrott eléd?:D

A hátsó fékes dologhoz: igen komoly probléma, hogy az oktatáson abszolút nem sulykolja az oktató, hogy hátsó fék, sőt egyáltalán nem kellett használni, csak elméletben tudni, hogy 70-30 arányban használjuk az első és hátsót. Na ehhez mérten én meg sem találom a lábbammal, nem hogy használjam. És nem tudom, hogy az ilyen berögzött dolgokon hogy lehet túllépni. Illetve fékezésnél, lassú kanyarodásnál folyamatosan behúzom a kuplungot automatikusan, így kanyarban sem tudok rendesen fordulni, mert nem a kormányt fogom, hanem a kuplunggal vagyok elfoglalva, így nem csoda, hogy nem tudom normálisan elvégezni a manővert. Na ezek durva dolgok, birge Te még tökéletes motoros lehetsz!:)
 
Évci, próbáld rászoktatni magad, hogy még a kanyar előtt visszaváltasz, hogy ne közben kelljen még a kuplunggal buzerálni...
 
... annál is inkább, mert ha nem kuplungolsz ki kanyarban, akkor a gázzal is tudsz játszani, segíteni a kanyarodást, stabilizálni, szűkíteni-tágítani az ívet...
... visszaváltáskor meg a motorfékkel a lassítást kanyarodás előtt:)
 
Ki tudja egy békáról csak úgy levenni a szemét? És ha a herceg ugrott eléd?:D

A hátsó fékes dologhoz: igen komoly probléma, hogy az oktatáson abszolút nem sulykolja az oktató, hogy hátsó fék, sőt egyáltalán nem kellett használni, csak elméletben tudni, hogy 70-30 arányban használjuk az első és hátsót. Na ehhez mérten én meg sem találom a lábbammal, nem hogy használjam. És nem tudom, hogy az ilyen berögzött dolgokon hogy lehet túllépni. Illetve fékezésnél, lassú kanyarodásnál folyamatosan behúzom a kuplungot automatikusan, így kanyarban sem tudok rendesen fordulni, mert nem a kormányt fogom, hanem a kuplunggal vagyok elfoglalva, így nem csoda, hogy nem tudom normálisan elvégezni a manővert. Na ezek durva dolgok, birge Te még tökéletes motoros lehetsz!:)

Háát.. én pont fordítva voltam: nekem az oktatóm semmit nem mondott a fékekről, és egyszer berántva az első féket szépen elborultam, onnantól inkább a hátsót próbáltam használni, az elsőtől félek. Bár tegnap azalatt az egy kör alatt, amit bírtam menni leendő motorkámmal (máris szeretem:)), mindkettőt használtam a megálláshoz:) *büszke*
 
Elméletben jól megy, gyakorlatban pedig próbálom... Kanyarokban már egész jól leszoktattam magam, de kis ívű kanyarodásnál, pl. amikor a garázsba állok be, ott mindig húzom a kuplungot és azzal játszom, mert amúgy túl gyors még egyesben is.:S
 
Évci a célszerű kuplungcsúsztatást ne keverd össze a lassú egyesben gurulással-navigálással, lehet még az is hogy jól csinálod, csak még nem érzed biztosan magad. :)
 
Elméletben jól megy, gyakorlatban pedig próbálom... Kanyarokban már egész jól leszoktattam magam, de kis ívű kanyarodásnál, pl. amikor a garázsba állok be, ott mindig húzom a kuplungot és azzal játszom, mert amúgy túl gyors még egyesben is.:S

Az megint más, olyankor kell is játszani a kuplunggal, ugyanúgy, mint autónál. Illetve a kuplunggal-gázzal együtt.
(Mondjuk én ezt a garázsba beállásos dolgot azzal szoktam megoldani, hogy simán betolom a helyére a jószágot, és kész:D
 
Akkor k.rva jól motorozoooom!:D :D Én is csak rákanyarodok a garázsajtóra, onnan betolom, de az sem sikerül túl szépen. Szerintem nem tudok egyszerre annyi dologra figyelni, hogy ne is túl sok gázzal, plusz még jó ívben is, és a féket se rántsam be a kapu előtt, hogy eltaknyoljak.:beteg:
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére