Hááát, nekem volt Battlax a Bridgestone-tól : 20 ezer km-ert ment el ! És még volt rajta profil ! De utáltam. Nagyon jó lehet egy túra motoron, de én még áprilisban is csak szlalomoztam vele minden reggel, már megjegyezték a szomszédok, hogy talán részegeskedem ... Nem szerette a hűvöset, viszont nyáron, melegben nem volt vele baj, két személlyel sem. Most Pirellik vannak, a különbség minden kanyarban érezhető, főleg tavasszal és ősszel. Szerintem gumit a motorhoz és a stílusodhoz kell választani !
Az utolsó mondatod is milyen igaz!
még a VTR es időszakomba volt szerencsém kipróbálni a Metzeler MEZ3 ast mivel azzal adták ki a járgányt újonnét a szalonból, annak a motornak az én stílusommal az egy ratyi volt alig vártam hogy elkopjon 9000 után vettem le, aztán rendeltem egy Dulnop D207 GP jelzésű gumát, na az volt az álom mint, ha oda ragasztotta volna a gépet kanyarba semmi risza semmi fordulási nehézség gyönyörű íveken maradó kanyarvétel, de nem vártam, hogy ennyi lesz a vége 1500 km után odalett a hátsó kilátszott a cordja az abroncsnak talán a kigyorsítások elsőkerék kiemeléstől kanyarbólkijövésnél térdkoptatócsuszolástól...
maradva a márkánál egy D207 F jelzésű következett, ez egy jó kompromisszum nem volt kemény de puha sem nyári forróságban bírta az autópályát és a Mátrában is felmelegedett úgy hogy szépen fodrosodott a széle...
8500 km volt sajnos utána nem gyártották ezt a típust csak a D208F ast viszont kétféle keménységben abból a puhábbal 9000 a keményebbel 11500 km et mentem.
A Maján gyárilag Dulnopok voltak na az egy kék halál mondanák a számítógépes guruk, csúszott nem fordult szóval szar volt 15000 km nél köszöntem el tőle még szinte fél mintával, akkorra már kezdtem volna a baleset után újra kanyarodni a robesszal. De arra a méretek miatt nem volt csak Metzeler és ez a Dulnop meg IRC.
A hátsó dönthetőség miatt maradtam az IRC nél a profil milyensége végett mert a másik kettőnek túlontúl egyenes volt a hátsó tész az IRC kissé hegyesnek látszott és én dönteni akartam vele rendesen ...
13000 km nél tettem le a Maját az IRC vel, mert mejött a szépséges darazsam, de a maján a gumák megértek a cserére.
A Horneten gyárilag az az ominóz Bridgestone Battlax BT12F akármi van amit Bonca annyira "imád" a tapasztalatom siralmas nekem is, nagyon jó futásteljesítményű guma de nagyon nehezen melegszik addig nem kanyarodunk csak mintha jégen mennél és a gázt ha supermotózni szerenél kilincsel előre, ne tessék rángatni...
aztán találtam rá egy túlraktározott D207GP jelűt mondván ez nem olyan nyomaték gazdag mit az 1000sp1.
azt hiszem ezzel beletaláltam a Horniba nekem gyönyörűen kanyarodott bírta a Tiszát oda s vissza két hátsó szolgált egy elsőt és így két horvát túra (itt megjegyzem az egyik olyan esőbe mint állat...) és egy két szlovák szerpentin is volt egy és két személlyel is az össz futás teljesítmény az egy első két hátsónak 17000 km ez olyan jó kompromisszum lenne, viszont nem gyártják már ezt a típust sem így megint találgatnom kell mi a francot tegyek fel tavasszal olcsó is legyen ne is fájjon kanyarodjon is meg nem is ,
De ez így olyan Mátyás királyos mese a szegény legényről, hogy hozzon is ajándékot meg nem is....