Köszi a válaszokat!
Végül úgy döntöttem, hogy lecserélem a gumit, ugyan szereléssel együtt 55 ezres móka, de ez bele fér.
Emellett olvasgattam a neten a gumik javításáról is, azt találtam, hogy hosszú távú javításnak kizárólag a belülről beragasztott módszert tekintik, szóval sem a gumikukac behúzását és beolvasztását, sem a gumiba fújt bármilyen anyagot nem javasolják hosszú távon. (Emellett persze utóbbiakkal is vannak olyan tapasztalatok, hogy a gumi élettartama végéig kibírták. A befújós verziónál itt nem a habokra kell gondolni, hanem van egy Slime nevezetű cucc.)
A belülről befoltozós verzió egyébként nekem megbízhatónak tűnik, a régi gumit meg is javíttatom ezzel a módszerrel, aztán max eladom, ha valaki igényt tart rá.
180/55 -ös R17 W73 Michelin Road Pilot 5, max 100 km van benne
Ráadásul abban is szerencsém volt, hogy nem engedett ki minden levegőt, így ráfon nem is ment a motor egy métert sem.
(a reklám helye
)