Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Motorgumi tapasztalatok

Jött egy ilyen:

Kedves Csajok!
engem Bartyik Tibornak hivnak gumiszerelessel foglalkozom tobb evtizede de ez melett motorozom is! tobbszor probaltam ez ugyben elorelepni de valahogy nem erdekelt senkit?
amit ajanlok nektek: szivesen segitek a motorok gumicserejeben ill a gumik beszerzeseben ill ha szukseg van ra a tarolosaban . mint minden gumisnak nekem is van kedvezmenyem a nagykereskedesbe amit nektek adnek!?, ami extra van egy mobilgumis buszom amivel akar helyszini javitasokat is eltudok vegezni vagy gyorsjavitasokat a motorral ami szinten fel van szerelve sok mindennel. a dolgot nem eroltetem hiszen mindezt csak motoros barati segitsegemmel ajanlom.
maradok tovabbra is tisztelettel Bartyik Tibor. /gumis Tibi. . 06209534633
 
Én is eszem a kefét a gumim miatt, hasonlóan néz ki, pedig nem is pályázok.. Csak éppen mostanában a munkahelyen kívül máshol nem nagyon voltam, oda meg gyakorlatilag tökegyenes út vezet, csak néha van néhány hullám, amit - mint azt Hajóstól alaposan megtanultam:) - a motoros nem tekint kanyarnak:)

Első körben azért ne parázz miatta túlzottan, könnyű motor, könnyű sofőr, nem fogod párszáz km alatt kockásra koptatni, maximum akkor, ha már amúgy is a végét járja (vagy folyamatosan burnoutolsz vele :D). Ha nagyon zavar, szaladj ki néha Lepence vagy Dobogókő fele, és koptasd pár órát a széleit is a kanyarokban :)
 
Első körben azért ne parázz miatta túlzottan, könnyű motor, könnyű sofőr, nem fogod párszáz km alatt kockásra koptatni, maximum akkor, ha már amúgy is a végét járja (vagy folyamatosan burnoutolsz vele :D). Ha nagyon zavar, szaladj ki néha Lepence vagy Dobogókő fele, és koptasd pár órát a széleit is a kanyarokban :)
A gumi miatt nem aggódom, ilyen használat mellett szerintem még szezonjai vannak hátra, csak az zavar, hogy nincs időm/lehetőségem a széleit koptatni. Mert egy munkamániás sztahanov állat vagyok:)
(Ugyanebből az okból kifolyólag én vagyok az, aki még augusztusban is hófehér, mert még nem találkozott a nappal).
No de nem akarom szétoffolni a topicot...
 
Hú, lassan nekem is kellene új gumi.
És ez milyen márka? Vagy fel kéne ismerni a mintájáról?
 
Szerintem ilyenem volt nekem is. Annyira vékony a minta, hogy szezon felénél tükörre kopott, alatta meg jött a szövet.
 
Hú, lassan nekem is kellene új gumi.
És ez milyen márka? Vagy fel kéne ismerni a mintájáról?

Metzeler Sportec Klassik.

Állítólagosan klasszikus motorkerékpárokhoz ajánlják. Mondjuk nem ezért választottam,hanem mert a Metzeler tökéletesen bevált eddig a motoromon. Lehet ,hogy bánni fogom a Lasertec leváltását,de majd kitapasztalom.:)
 
Sziasztok,

Tapasztalatok:
Eddig 2 féle gumit próbáltam, a Bridgestone BT-021 -et és a Michelin Road pilot 4-et.
Mindkettővel teljesen meg voltam elégedve, bár esőben a Bridgestone-al az az érzés jött, hogy óvatoskodnom kell. Michelin-nél ez kevésbé volt érezhető.
A Bridgestone nekem 35 000 km-t bírt hátul, az elsőt idő előtt lecseréltem mert felszedett egy fémdarabot és nem akartam kockáztatni egy hosszabb túra előtt, h.
Ami határozott különbség a két gumi között, hogy a Michelin érezhetően puhább, ennek minden előnyével és hátrányával :)

Segítség:
Hátul most cseréltem egy Road pilot 5-re, és épp hogy 100km-t tudtam vele menni egy szöget sikerült felszednem.
Esetleg tudtok olyan gumist aki javít motorgumit is, és fordulhatok hozzá?
Van tapasztalatotok azzal kapcsolatban, hogy mennyire bírják a javított gumik?
Hamarosan megyek egy lengyelországi túrára párostul, és azon vacilálok, hogy egyáltalán érdemes-e javíttatni, vagy vegyek még egy újat.

Előre is köszi a válaszokat!
 
Hát. én nem biztos,hogy egy hosszú túrára elindulnék javított gumival!
Hát igen, én is így vagyok vele, ezért is kérdezem hogy mik a tapasztalatok.

Idő közben 2 ismerősömmel is beszéltem, mindkettőjüknek volt javított új gumija, amivel még a javítás után 20 000 km-t elmentek.
Én nem sajnálom a pénzt az új gumira, de ha 100%-os a javítás, akkor kidobni sem szeretnék 50 ezret.
 
A gombával szakszerűen javított motorggumira néhány gumis azt mondja oké, más gumis nem oké. Egyébként késre menő vitákat szül a téma, hogy ki miként toldoz-foldoz, de senki se megy be majd látogatni és nem vállalja a motor javítási költségét se, ha a javított gumival/gumi miatt nyalódsz valamire fel...
 
Jah, nekem szelepnél volt foltozva a gumim, utassal kaptam vele első defektet kanyarban. Nem volt kellemes a pincehelyi kanyarban, azóta is beégett az agyamba Volvo kamion hűtőrácsa ami szembe jött, meg a Volánbusz hangja ami mögöttem...
 
Én motoroztam és autóztam is javított gumival, semmi sem történt. Sosem éreztem szükségét egy ezerötszáz forintos javítást becserélni egy ~harmincötezer forintos új gumira. Mostani autónkon már kb. háromszor javítottak defektet, az egy másfél tonnás kombi. Ahhoz képest egy motor hurka gumija 230 kilóval meg se kottyan. Úgyanúgy javítják mindkét gumit. A javítógumit egyneműsítik a gumi anyagával, nem tip-top matricákat tapasztgatnak. :)
 
Mondjuk én ezt a szelepfoltozást nem tudtam, de ha tudtam volna róla, kihagytam volna a defektes első kerékkel kanyarodást utassal. Azt a ficánkolást nem szívesen élném meg még egyszer, simán megért volna egy másik belsőt, ha kihagyhatom a halálfélelmet, meg a gondolatot, hogy az utasom két gyerekének lehet most elveszem az apját...
 
Insta360 karácsonyi akció

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére