A 125-ös Pegason volt nekünk Kenda, bár tény, hogy akkoriban Ádám sem volt még az az aszfalbetyár típus Ez a Vee Rubber a minősíthetetlen kategória, péklapáttal verném agyon aki kitalálta.
Azért én csak azt mondom,hogy tegyünk lehetőleg olyan gumit a motorunkra,amit a gyártó előír a kezelési útmutatóban,az nem hülyeség
Hát... a teljes terhelést igazából súlyban értettem, nem teljesítményben... a mozdony-dolgot jól látod, de pont ebből a mivoltából kifolyólag szerintem még sose húztam neki teligázt kigyorsításkor... minek, mikor 5-6ezerig forgatva is állva hagy bármit? A motorféket viszont rendszeresen használom, hátsó fék helyett, úgyhogy azért kapja rendesen az áldást. Tegnap viszont volt egy csúnya élményem, tökszáraz aszfalt+macska+Dunlop D221 kombinációval. Hülye macska, összebalhézott egy másikkal a járdán, és a bunyót elkerülendő, pont előttünk gondolt átszaladni az úton. Namost, a vészfékezést 2 személlyel, nem bírta ki az eleje megcsúszás nélkül. Szerencsére tökegyenesen csúszott, úgyhogy bukta nem volt, de száraz úton, 50-ről fékezve, mondjuk úgy, hogy számomra nem túl bizalomgerjesztő, ha ilyet produkál egy első gumi. De szóljatok rám, ha ilyen helyzetben minden gumi ezt csinálná...
Olyanom még nem volt, de ha összejön, és sikerül megint egy zsírúj szettet vennem a motorra, akkor az vagy Metzeler Roadtec Z8 lesz (a Z6 nálam már bizonyított), vagy Continental Road Attack (az meg a környékemen egy jópár embernek bizonyított már )
Gyorsan végig olvastam a topikot, és lenne egy dilemmám. Ránézésre szuper, még szőrös Heidenau van a kicsikémen. Egy gond lehet, vele, ha ez gond: 2005-ös... Nem tudom, ez okoz-e gondot. Nem szeretném lecserélni, ha nem muszáj. Csak ugye nem lehet tudni, milyen körülmények között tárolták a motort. Lábon állt, vagy felbakolták? Vagy eladás előtt a jó külföldi ezt találta a polcon és ezt dobta rá? Mert menni, tuti nem mentek vele... Elhasználhatom ezt a gumit? Vagy spóroljak a tavaszi gumicserére?
Vagy pl. kezdj el vele motorozni, és ha bizonytalannak érzed, cseréld le... Gondolom, első körben nem a lábtartócsiszolós kanyarvadászat a cél
A kiadás oldalon én is jelentős összeget takarítok meg a gumivásárlásomon. Eddig a Metzeler 888-at nézegettem. Ebből az első és hátsó 125 000 lenne. Aztán erről lebeszéltek, mert hogy sok esetben levált a felülete (bár ezt a 880-ra mondták, de elment a bizalmam a márkától ennek hallatán). Egy sokat tapasztalt barátom a Michelin Commander-t ajánlotta. Ez párban 78 000 forint, és április 30.-ig van egy akciója a Michelin-nek, miszerint ha addig veszek egy garnitúra gumit, akkor 6000-et visszafizetnek. Szóval 72 000 lesz a végen. Hát nem mindegy. Szóval itt is örömbódottááá!
Amit megspórolok a gumikon, az rá is megy majd a 3 garnitúra fékbetétre és a vizsgára. De még marad belőle pár tank benzinre is. Amúgy nekem is jó tapasztalatom van Metzeler-el kapcsolatban. Döbbenten hallottam ezt a tapasztalatot, hogy nagy súlyú motornál leválik a futófelület. Pf... Na, készítsd is szépen fel a drótszamarat a szezonra!
Megrendelted már a Michelin-t? Csak mert én majd' 2 hónapot vártam a rendelésemre, mert állítólag most nagyon nehézkes a Michelin szállítása. Végül tegnap megelégeltem a várakozást, és a webáruházzal történt konzultáció után inkább ráfizettem a már befizetett összegre, és kértem egy másik típust, amit az előbb hozott is a futár Az eredetileg kért típust még mindig nem tudták biztosra mondani, pedig már február 24-én adtam le a rendelést, és azonnal fizettem is. Szóval most itt vannak a gyönyörűségek, és nálam is vidámság van! A párom megjegyezte, h amennyibe ezek kerültek, az másnak egy havi fizetése... Én meg megkérdeztem, h most szégyelljem magam? Szerinte igen... Hát nem fogom, mert az évi 30ezret bírniuk kell. Nem fogok évente kétszer-háromszor gumit cserélni
Ez egy qrvajó gumi, legalábbis nekem nagyon bejött a Z6 után. Másfelől viszont nagyon szokatlan volt elsőre, valószínűleg hegyesebb a profilja, mint a Metzelernek volt, és emiatt sokkal idegesebbnek éreztem a motort vele eleinte, jobban "bebillent" kanyarban, hamarabb reagált a kormánymozdulatokra, már-már azt hittem, hogy cserélhetem ki megint, legalább az elsőt. Aztán kopott valamennyit, meg hozzá is szoktam, úgyhogy most már inkább élvezet, mint para Viszont az elsőként felrakott, használt hátsót nagyjából a nyaralás alatt meg is öltem, igaz, hogy az max. 50%-os lehetett. Viszont így is csak olyan 5ezret ment el... Most vettem belőle egy vadiújat (igaz, ez is túltárolt, vagy mintadarab, fene tudja, lényeg, hogy magánhirdetőtől jött, viszont címkés, csíkok rajta voltak, 7mm-es profilmélység, szóval tényleg zsírúj volt), kíváncsi vagyok, mennyit fog bírni. Ha ezt is megölöm 10ezer után, kénytelen leszek megint váltani, mert annyi azért kevés egy túragumitól még egy kisautónyi súlyú, mozdony nyomatékú motoron is...
Hát, örülök, h valaki tudott mondani tapasztalatot! Köszi! Hátul a Pilot Power2-t váltja, elől a sima Powert. Egyenlőre a Road2-t rendeltem, de az volt, ami nem jött meg, így fizettem rá erre. Nagyon bízom benne én is, és remélem kitartanak egy évig. Remélem nem olyan durva különbség a mostanihoz képest, mert egy márka. Talán, talán..., de majd figyelek arra, amit írsz. Egyébként a mostani első épp 2 éve van fenn (de ebből 7 hónapot állt a motor ), és olyan 50e km van benne (nem elírás ), a hátsó meg tavaly június végén lett feltéve, az olyan majd' 30 ezres. De mindjárt lefotózom, mert már olyan szörnyen néznek ki, h azt mutogatni kell
Na, ezért voltam én is bajban. Szerettem a Z6-ot, de már csak annyira túltárolt újak vannak belőle, hogy inkább nem tenném fel motorra, használt meg a világon se, legalábbis a motoromra való méretben. Ugyanúgy kifutott a Road 2 is, meg pl. a Conti Road Attackból is már 3-asnál járnak, úgyhogy előbb-utóbb mindenképpen típusváltás lett volna a vége. Z8-at szerettem volna eredetileg, de 1 nappal csúsztam le egy hátsóról belőle, ritkának meg ritka használtan 190-esben, mint a fehér holló... Aztán szembejött egy Road 3 garnitúra, annak az elsőjéhez vettem most ezt az új hátsót. Kíváncsi leszek, mit mutat hosszabb távon, mint 4-5ezer
Igen, szerettem én is a sima Powert is, de cserekor már vagy csak első lett volna belőle, vagy csak hátsó, már nem emlékszem. A Power2 az viszont nagyon bejött hátulra, már rögtön az első utamon elképesztően jónak találtam. Mocskos jól tapad, kanyaroknál, vagy pl. körforgóban az elején rátettem az ívre, és ott maradt! Nem kellett rákorrigálni. Esőben is kifogástalan volt. Most úgy terveztem, h az lesz előre-hátra is, de megint csak egyik lett volna kapható, és nem akartam megint felemást. Így lett a Road2-es a választás, aztán ebből lett végül a 3-as De szerintem már mindjárt átraknak minket a gumis topikba