Zöld Piszok
A CsaM legzöldebb segge
A kenda, a mitas és a vee rubber csak befőttes gumit gyárt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: Előfordulhat, hogy ez a funkció egyes böngészőkben nem érhető el.
Akkor te összehozol mindent, ami eszi a hátsót: brutális mozdony, nyeles kigyorsítások... úgy nyalhatja el a gumit, mint a fagyit szokás
Egyébként úgy spekulálok, hogy már csak a használatot illetően is erősen hátsó-centrikus volnék: a kis átlagsebesség és a fékfóbia kíméli az első gumit, de a folytonos gyorsítgatás ad azért a hátsónak - szerencsére azért nem úgy, mintha a te gépeddel csinálnánk ugyanezt, és nem is annyira, mintha leforgatnám a fokozatokat. Ha még gyakran motorfékeznék is, akkor kapna csak igazán
Bele se merek gondolni, mit csinálna ez a K73 egy durvább gépen, durvább módon használva, ha nekem lekopik 10-12 ezer alatt hátul. Így se élnek valami sokat. Bezzeg az első...
Olyanom még nem volt, de ha összejön, és sikerül megint egy zsírúj szettet vennem a motorra, akkor az vagy Metzeler Roadtec Z8 lesz (a Z6 nálam már bizonyított), vagy Continental Road Attack (az meg a környékemen egy jópár embernek bizonyított már )
ha tapintásra nem érzed bakelit kockának,akkor simán jó....Gyorsan végig olvastam a topikot, és lenne egy dilemmám.
Ránézésre szuper, még szőrös Heidenau van a kicsikémen. Egy gond lehet, vele, ha ez gond: 2005-ös...
Nem tudom, ez okoz-e gondot. Nem szeretném lecserélni, ha nem muszáj. Csak ugye nem lehet tudni, milyen körülmények között tárolták a motort. Lábon állt, vagy felbakolták? Vagy eladás előtt a jó külföldi ezt találta a polcon és ezt dobta rá? Mert menni, tuti nem mentek vele...
Elhasználhatom ezt a gumit? Vagy spóroljak a tavaszi gumicserére?
A kiadás oldalon én is jelentős összeget takarítok meg a gumivásárlásomon. Eddig a Metzeler 888-at nézegettem. Ebből az első és hátsó 125 000 lenne. Aztán erről lebeszéltek, mert hogy sok esetben levált a felülete (bár ezt a 880-ra mondták, de elment a bizalmam a márkától ennek hallatán). Egy sokat tapasztalt barátom a Michelin Commander-t ajánlotta. Ez párban 78 000 forint, és április 30.-ig van egy akciója a Michelin-nek, miszerint ha addig veszek egy garnitúra gumit, akkor 6000-et visszafizetnek. Szóval 72 000 lesz a végen. Hát nem mindegy. Szóval itt is örömbódottááá!Tegnap szétborítottam a kuplungomat, 90000km után még 1mm-rel kopáshatár fölött vannak a lamellák. 1 tétel mínusz a kiadási oldalon, örömbódottágszánsájnfrídomheppinessz...
Amit megspórolok a gumikon, az rá is megy majd a 3 garnitúra fékbetétre és a vizsgára. De még marad belőle pár tank benzinre is. Amúgy nekem is jó tapasztalatom van Metzeler-el kapcsolatban. Döbbenten hallottam ezt a tapasztalatot, hogy nagy súlyú motornál leválik a futófelület. Pf...Nnno, egészségedre Lesz mit lekoptatni a szerpentineken akkor (Amúgy nekem Metzelerből a Roadtec Z6 teljesen bevált, sose volt vele semmi bajom, eltekintve attól, hogy 12-15ezer alatt lenullázok belőle egy hátsó gumit... de mivel bármiből lenullázom annyi alatt, ezt nem a gumi hibájának tudom be )
Újabb örömbódottág amúgy, hogy a vezérléshez se kell még nyúlni, se a vezérműlánc nincs szétnyúlva, se a szelephézagok nincsenek még tűrésen kívül. Ellenben beugrik majd egy hátsó teleszkóppár felújítás, egy féknyereg javítókészlet, meg holnap egy műszaki. De az utóbbi kettőre legalább számítottam A láncszett még kérdéses, lehet, hogy az idén csak kislánckereket cserélek, a low budget jegyében...
Mondjuk ez már jóval inkább Fecsegős téma lenne, de megtaláltam az utóbbi néhány 10ezer km legnagyobb hibáját is a motoron: elhagytam valamikor az olajhűtő egyik tartócsavarját Viszont ennek nagyjából sejtem az előzményét is: anno, mikor egy elborítás kapcsán sikerült kilyukasztanom az eredeti olajhűtőt, egy olyan bontottat kaptam rá, amiről le volt törve a hűtőventillátor tartófüle. Ragasztottam egyet rá folyékony fémmel, de azt is most vettem észre, hogy elengedett mostanra. Aztán, hogy hamarabb engedett el, és a rezgés miatt lazult le, és veszett el valahol a tartócsavar, vagy a csavar esett ki hamarabb, és a hűtő rezgése miatt engedett el a ragasztás, azt már csak valami látnok tudná megmondani... A hűtőn mindenesetre, meglepő módon, semmi ütődéses-kopásos sérülést nem láttam, úgyhogy jön megint a ragasztó, újabb 30-40ezerre csaktán jó lesz most is...
Megrendelted már a Michelin-t? Csak mert én majd' 2 hónapot vártam a rendelésemre, mert állítólag most nagyon nehézkes a Michelin szállítása. Végül tegnap megelégeltem a várakozást, és a webáruházzal történt konzultáció után inkább ráfizettem a már befizetett összegre, és kértem egy másik típust, amit az előbb hozott is a futár Az eredetileg kért típust még mindig nem tudták biztosra mondani, pedig már február 24-én adtam le a rendelést, és azonnal fizettem is.A kiadás oldalon én is jelentős összeget takarítok meg a gumivásárlásomon. Eddig a Metzeler 888-at nézegettem. Ebből az első és hátsó 125 000 lenne. Aztán erről lebeszéltek, mert hogy sok esetben levált a felülete (bár ezt a 880-ra mondták, de elment a bizalmam a márkától ennek hallatán). Egy sokat tapasztalt barátom a Michelin Commander-t ajánlotta. Ez párban 78 000 forint, és április 30.-ig van egy akciója a Michelin-nek, miszerint ha addig veszek egy garnitúra gumit, akkor 6000-et visszafizetnek. Szóval 72 000 lesz a végen. Hát nem mindegy. Szóval itt is örömbódottááá!
Hát, örülök, h valaki tudott mondani tapasztalatot! Köszi!Ez egy qrvajó gumi, legalábbis nekem nagyon bejött a Z6 után. Másfelől viszont nagyon szokatlan volt elsőre, valószínűleg hegyesebb a profilja, mint a Metzelernek volt, és emiatt sokkal idegesebbnek éreztem a motort vele eleinte, jobban "bebillent" kanyarban, hamarabb reagált a kormánymozdulatokra, már-már azt hittem, hogy cserélhetem ki megint, legalább az elsőt. Aztán kopott valamennyit, meg hozzá is szoktam, úgyhogy most már inkább élvezet, mint para
Viszont az elsőként felrakott, használt hátsót nagyjából a nyaralás alatt meg is öltem, igaz, hogy az max. 50%-os lehetett. Viszont így is csak olyan 5ezret ment el... Most vettem belőle egy vadiújat (igaz, ez is túltárolt, vagy mintadarab, fene tudja, lényeg, hogy magánhirdetőtől jött, viszont címkés, csíkok rajta voltak, 7mm-es profilmélység, szóval tényleg zsírúj volt), kíváncsi vagyok, mennyit fog bírni. Ha ezt is megölöm 10ezer után, kénytelen leszek megint váltani, mert annyi azért kevés egy túragumitól még egy kisautónyi súlyú, mozdony nyomatékú motoron is...
Igen, szerettem én is a sima Powert is, de cserekor már vagy csak első lett volna belőle, vagy csak hátsó, már nem emlékszem. A Power2 az viszont nagyon bejött hátulra, már rögtön az első utamon elképesztően jónak találtam. Mocskos jól tapad, kanyaroknál, vagy pl. körforgóban az elején rátettem az ívre, és ott maradt! Nem kellett rákorrigálni. Esőben is kifogástalan volt.Na, ezért voltam én is bajban. Szerettem a Z6-ot, de már csak annyira túltárolt újak vannak belőle, hogy inkább nem tenném fel motorra, használt meg a világon se, legalábbis a motoromra való méretben. Ugyanúgy kifutott a Road 2 is, meg pl. a Conti Road Attackból is már 3-asnál járnak, úgyhogy előbb-utóbb mindenképpen típusváltás lett volna a vége. Z8-at szerettem volna eredetileg, de 1 nappal csúsztam le egy hátsóról belőle, ritkának meg ritka használtan 190-esben, mint a fehér holló... Aztán szembejött egy Road 3 garnitúra, annak az elsőjéhez vettem most ezt az új hátsót. Kíváncsi leszek, mit mutat hosszabb távon, mint 4-5ezer