Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Motorgumi tapasztalatok

Hát nekem BT020 van és hátúl megvan még a minta fele legalább!
Elől nem látok kopást! :D (9000 km)
Mondjuk én szeretem ha kicsit csúszik, asszem számomra nincs tökéletes gumi! :D
Majd ha a markolaton lesz valami tekerőbigyó ahol lehet állítani a tapadást majd akkor!:D
 
Az igazság az,hogy Én nem teszteltem a BT-t,csak a baráti körben akadt pár cimbora,akik viszont igen,az Ő véleményük alapján vetettem klaviatúrára az előbbi megállapítást!:csa
Nyilván sokmindentől függ a téma,de ha tévedtem,akkor most megkövetlek...:meghajol:
Én annyira nem szeretem a csúszkát,bár volt,hogy direkt kellett ráhagyatkozni(benéztem egy "mókás" kanyart),hátsó fékkel muszály volt drifteltetni picit...:kac-kac:
Így minden gumesz megcsúszik!!!:jo
 
Hát nekem BT020 van és hátúl megvan még a minta fele legalább!
Elől nem látok kopást! :D (9000 km)
Mondjuk én szeretem ha kicsit csúszik, asszem számomra nincs tökéletes gumi! :D
Majd ha a markolaton lesz valami tekerőbigyó ahol lehet állítani a tapadást majd akkor!:D


Van ilyen tekerőbigyó,úgy hívják: GÁZKAR!!!:kac-kac:
Hehehe...:D
Ezzel rendesen állíthatod a tapadást!:muhaha:
 
Hátnekem olyan motorfékem van a 2 henger miatt, hogy bármikor meg tudom csúsztatni! :D
De az tény, hogy elég kemény a BT 20-as!
 
Milyen vasad van?
ER?
A motorfékkel Nekem sincs gondom,V2 + kardán!!!;)
De leforogja a 9 ezret és 2 kilót lépeget...CSÍPOM!!!:kac-kac:
 
Nem vagyok Kawa párti,de az ER6 "pofija" tetszik!
És sokat javítottak az ER5 után!Ég és föld...
Grat!:jo
 
Hát az a baj szerintem, hogy a teszteket túl jó utakon csinálják!
Mert pl azt is lehetne vizsgálni, hogy vidéki utakon ami már 3 számjegyű és tehénsz@ros azon mi tapad?!:D

Zöld az én véleményem az hogy a teszteken az a guma nyer amelyik több támogatást adnak az adott lapnak....

Én bedőltem s vettem D208GP, hogy úti sport gumi ja bírt is a VTR-en vagy 1800 km ert és került vagy 90 ropiba az első hátsó. Azóta én fenntartással olvasok minden tesztet!
 
Nem vagyok Kawa párti,de az ER6 "pofija" tetszik!
És sokat javítottak az ER5 után!Ég és föld...
Grat!:jo

Hát a régit nem ismertem de az er6 nagyon bejött!
Szép is és jó is! :cool:

Zöld az én véleményem az hogy a teszteken az a guma nyer amelyik több támogatást adnak az adott lapnak....

Én bedőltem s vettem D208GP, hogy úti sport gumi ja bírt is a VTR-en vagy 1800 km ert és került vagy 90 ropiba az első hátsó. Azóta én fenntartással olvasok minden tesztet!

Nekem is ugyan ez a véleményem az újságokról!:D
Bár a Heydenau nem gyárt úgynevezett "minőségi" gumit emi erősebb motorokra való de Kawán nagyon bevált supermoto gumi (amire rá van írva "super-rain"), nagyon tapad esőben is!
Mellesleg egy gpz300-as Kawán is Heydenau volt a ringen és olyanokat döntött vele a gazdája, hogy kanyarban esélyem sem volt! :D
 
nah..okosok..nekem is kéne vmi...mondom minek..nagyon ugy néz ki,hogy kiviszem londonba a kawácskámat magammal,mert hatalmas a szerelem és nincs szivem,hogy fél évet itthon álljon a garázsban és csak vágyakozzak utána...

szóval...kéne vmi gumma,ami sok kilométert(legalább egy 8-10 ezret jo lenne) bir autopályán...gondolom vmi kemény gumira lesz szükségem...ami ha esik akkor se csuszna meg, birja a 150et folyamatosan.ha kiérnék természetesen lecserélném vmi utcaibbra...pl michelin pilotra...:)
 
Kataaa

A Conti viszonylag jól bírja az esőt,de a Z6 is gond nélkül fut esőben.
8-10-et elmegy egy 80%-os is,az megvan 10-12 ezresből.;)
Attól függ mennyit szánsz rá..
 
Hát vegyél Heydenau-t!;)
Nem csak az én kawámon láttam olyat eddig, az er5-ösök is van bőven!
És jól tapad, 10000 km-t simán elmegy!
 
Háááát....
Ennél occcsóbbért csak Avon,meg Heydenau van,de....hmmm....Én nem tenném fel.

Bár ZéPé írt egy Heydenau-ról,valami "rain izé":kac-kac:,azt nem ismerem,lehet,hogy pont megfelelő erre a célra,végülis sok lapolós kanyar nincs az autopályákon!;)
 
Insta360 Black Friday sale

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére