Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: Előfordulhat, hogy ez a funkció egyes böngészőkben nem érhető el.
nekem most pirelli nemtom mi van a zizoon,azzal vettem...véleményezvén...izé...nem nagyon kopik,kanyarban is tartható,de minden ismerősöm ezt a M.Pilot gumit isteníti,így sztem én is abból a fajtából választok legközelebb...de előbb még meggazdagszom![]()

Használt gumit viszont elvből nem teszek már erre a motorra, úgy vagyok vele, hogy így, ha elhajítom kanyarban, legalább tényleg a saját hülyeségem miatt teszem, nem azért, mert egy kitudjamilyen használt nem úgy viselkedik, ahogy kellene.
nem is beszélve végig attol tartottam nehogy megállitson a rendör mert ha jol tudom büntetnek érte, de annyira mehetnékem volt és hát ki kellett probálni ezt is 



Nekem ilyen van fent (nyári-nak) és és simán kipörög gázadásra!
Amúgy jó dögmelegben pályázni!
Az első gumija szinte nem is kopik!
Ezt a kipörgést mondjuk esőre értettem!szumma: tehát nem nagyon tapad az, akárhonnan is nézzük![]()


Az oké, úgy nekem is a Metzeler Sportec, bár az néha szárazon is, ha még túl hideg 

Ezt a kipörgést mondjuk esőre értettem!



Majd tekerek légypapirt a gumira!![]()


Mert pl azt is lehetne vizsgálni, hogy vidéki utakon ami már 3 számjegyű és tehénsz@ros azon mi tapad?!![]()
egy Dunlop XY(valami xar) volt fent,ráadásul a német tulaj nyugdíjas módon közlekedhetett,mert full kockás volt a gumma.
.Normális esetben nem használom Én sem eddig(ez egy extrém teszt volt),de szerintem a 10-12 ezer az átlagos "élete",ami egy Bridgeston,vagy Dunlop(mármint azoknál amik tapadnak is/BT,Quali../)esetében nem nagyon mondható el.
....boahhh
....jégpálya feeling,f*stam is rajta,úgyhogy 2000 végigszenvedett kilóméter után vissza is váltottam a Z6-ra.
!
az első túra után a két gumi közötti különbség miatt.
(vagy 10-20 ezer magyar forintért:kac-kac
tudok szinte bármilyen típust hozatni,de(ahogy már valaki írta is)motoros talikon is bőven van igen jó állapotú gumesz occcsóért!:jo

