Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Motorgumi tapasztalatok

nekem most pirelli nemtom mi van a zizoon,azzal vettem...véleményezvén...izé...nem nagyon kopik,kanyarban is tartható,de minden ismerősöm ezt a M.Pilot gumit isteníti,így sztem én is abból a fajtából választok legközelebb...de előbb még meggazdagszom:D
 
nekem most pirelli nemtom mi van a zizoon,azzal vettem...véleményezvén...izé...nem nagyon kopik,kanyarban is tartható,de minden ismerősöm ezt a M.Pilot gumit isteníti,így sztem én is abból a fajtából választok legközelebb...de előbb még meggazdagszom:D

Zizire nagyon jó a Pilot, és nem is drága annyira, ha megnézed, hogy veszed! Az 1.1-en nagyon sokat elment, és mégis le lehetett vele radírozni még a kipufogót is... :)
 
az elso motoromon metzeler mez1 volt fent. nekem kicsit csuszkalos volt. aztan jott a cbr, amin bstone battlax bt 020 volt. azzal teljesen meg voltam elegedve, az euroringen teljesen jol teljesitett, siman karcolta a labtarto a betont. aztan cserekor metzeler sportec m1 kerult fel. ezzel csak annyi bajom volt, hogy nehezebben dontheto volt a motor, szoval a kanyarokat nem "kivanta" annyira.
utana michelin pilot power kerult fel. ez nagyon kiraly tapados gumma. a motorozasi stilusomnak teljesen megfelel, szinte esik a kanyarba tole a moci. neha ha allatmodjara veretek, akkor azert lapon fordulva is tancol a motor segge, de teljesen jol kontrollalhato es fekezesnel sincs "felallito" hatassal, azaz tudom a kiszemelt iven tartani a vasat. a kovetkezo gummam vagy ugyanez lesz (csak a 2 komponensu verzio) vagy pedig pirelli diablo corsa III.
 
nekem is ez a tapasztalotm vel vagy én vok naon hüle vagy bevállaosra veszem néha a hajtükanyarokat és ha oda nyesel nei renddesen minden gumi meg tud csuszni még a pálya gumi is :D
de hát uge hüleség ellen nincs ellen szer :D
 
Nekem Metzeler Roadtec Z6 van a nagydögön, már a második garnitúra vége fele járok belőle (van egy kis kavar persze, mert 1 első kb. 2 hátsót kiszolgál, de most lesz lassan csereérett elöl-hátul egyszerre megint). Pályázni nyilván nem pályázok vele, viszont a szerpentineken teljesen jól viselkedik, nem csúszkál, és 15ezer körül fogy el hátul. Egy hátránya van, hogy a 120/70-190/50-es garnitúra 80ezer fölött van újonnan:( Használt gumit viszont elvből nem teszek már erre a motorra, úgy vagyok vele, hogy így, ha elhajítom kanyarban, legalább tényleg a saját hülyeségem miatt teszem, nem azért, mert egy kitudjamilyen használt nem úgy viselkedik, ahogy kellene.
Kőgazdag viszont továbbra se lettem, úgyhogy most elgondolkodtam egy garnitúra Continental Road Attack-on, pár cimborának már bevált XX-en, Z1000-n, Triumph Sprinten...
 
Sziasztok nem tudom jo helyen járok e de azt gondoltam szeretnék nmi tanácsotkérni gondolom itt azért megkapom a megfelö válaszokat.
Aktuálissá válik a motoromon a gumi csere de nem tudom milyet vegyek, olvastam itt mindenfélét esö gumi téli gumi de nem igazán értem mert ha jol tudom azt csak is robogra gyártanak elég kicsi sikerrel, nekem volt de semmivel sem volt jobb mint bármelyik másik, nekem ugyanugy csuszott....
elemben a mostani motoromra nem tudom milyet vegyek.
Hornet 600asom van. elöre is köszi a segitséget.
 
Szerintem vegyél olyan gumit, ami a motorodra való a gyártó szerint.
Fölösleges esőgumit venni, vagy télit, mert nem vagy versenyző (gondolom).
 
Szia Nina! Én a Michelint ajánlanám, bármelyik a Pilot szériából nagyon jó, Pilot Power, Pilot Sport, Pilot Road II. A Road II kétkomponensű, jól bírja esőben is, és tartós. De a többi is elég tartós, tapadós, és esőben is jó. :csa
 
Nana ez igaz hogy nem vagyok versenyzö de szeretek gyorsan menni és a kanyarokban nem árt ha tapad, a méretet semmi kép nem változtatnám meg ha jol tudom ezzel megváltozan a menet tulajdonsága is.
Csutka köszi a tippet, mint ha az lenne rajta most is de kimegyek és megnézem :)
Gondolom csak jobb ha itt is informálodom mielött rossz döntést hoznék....
 
Ha sportosan vezetsz, jó pl. a Dunlop Qualifier is, csak drága, és marha gyorsan kopik. Cserébe nagyon tapad is. :)
 
háááát azért nekem is számit mi mennyibe kerül nem vagyok milliomos, és nem szeretnék sürün gumit cserélni, 1x kiprobáltam a slick-nek nevezett gumit ami tapad de Balaton és kissebb tura után elkopott :( nem is beszélve végig attol tartottam nehogy megállitson a rendör mert ha jol tudom büntetnek érte, de annyira mehetnékem volt és hát ki kellett probálni ezt is :)
 
szumma: tehát nem nagyon tapad az, akárhonnan is nézzük :)
Ezt a kipörgést mondjuk esőre értettem! :)
Bár fehér csíkon (zebrán pl) szárazon is el tud forogni!
Viszont frankón lehet csúsztatni kanyarban illetve kanyar bejárati ívén motorfékkel riszáltatni!:cool:

Lányok (akinek er6-van és ilyen van rajta) erre tessék figyelni!
 
Hát az a baj szerintem, hogy a teszteket túl jó utakon csinálják!
Mert pl azt is lehetne vizsgálni, hogy vidéki utakon ami már 3 számjegyű és tehénsz@ros azon mi tapad?!:D
 
Hell!!

Én a Metz Z6-ot használom,mostmár második garnitúra a vason és eddig ez volt a legjobb!!!
Amikor hazahoztam a gépsárkányt(1300 kila lábon,németből szakadó esőben:düh:)egy Dunlop XY(valami xar) volt fent,ráadásul a német tulaj nyugdíjas módon közlekedhetett,mert full kockás volt a gumma.
Mondanom sem kell,hogy kanyaríven "beesett" a moci,meg korcsolyázott veszettül,tapadás nuku.
Fel is tettem rögtön a Z6-ot,ez két komponensű és bár az új ára elég borsos (45 hátra 35 előre)11 papperért vettem egy "szőrőset"(talán 1000-et futott)hátra,előre pedig egy 90%-osat 7000-ért,amit most fogok lecserélni...Nagyon ráfér már szegényre,mert mindjárt slick,de a széle még mindíg szépen tapad,nem csúszik.
A hátsó 15 ezret!!! futott el(bár ekkor már a fém kikandikált a közepén:kac-kac:).Normális esetben nem használom Én sem eddig(ez egy extrém teszt volt),de szerintem a 10-12 ezer az átlagos "élete",ami egy Bridgeston,vagy Dunlop(mármint azoknál amik tapadnak is/BT,Quali../)esetében nem nagyon mondható el.
Ausztriába(a Rohonc-Lékai motoros paradicsomként számontartott útszakaszra)szoktunk túrát szervezni,plussz az itthoni király helyekre(Mecsek,Zalaegerszeg környéke,Eger-Sirok stb..)és a Z6 tökéletes a lábtartókoptatásra!
Mikor az első garnitúra elfogyott,feltettem a Z4-et:ne:....boahhh:mad:....jégpálya feeling,f*stam is rajta,úgyhogy 2000 végigszenvedett kilóméter után vissza is váltottam a Z6-ra.
Ez 5-600 méter alatt bemelegszik és onnantól enyv szinten ragad rá az ívre.
Szakadó esőben a 120-as tempónál még nincs gond vele,afelett meg nem nagyon szeretek vízen menni:D!
Eddig egyszer sem csúszott meg alattam,marad is ez a típus!:jo

Bq!

Írtad,hogy váltanál a Contira,haver az 1200-es Banditán azt használta,de komolyabb hajtűk után panaszkodott,hogy meg-meg csúszott vele.
Ajánlottam Neki a Z6-ot,le is petézett:D az első túra után a két gumi közötti különbség miatt.
Szal' szerintem ne válts,ha kell,van egy kapcsolatom,ahol occcó piccci kínai jenért:p(vagy 10-20 ezer magyar forintért:kac-kac:)tudok szinte bármilyen típust hozatni,de(ahogy már valaki írta is)motoros talikon is bőven van igen jó állapotú gumesz occcsóért!:jo

Üdv:Sir Tremor
 
Insta360 karácsonyi akció

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére