Z
zéé77
Vendég
Kakucson aszfaltos ring van.Azóta kiderült, hogy cross, szóval ez nem nyert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: Előfordulhat, hogy ez a funkció egyes böngészőkben nem érhető el.
Kakucson aszfaltos ring van.Azóta kiderült, hogy cross, szóval ez nem nyert
Ez tűnt logikusnak, adott egy helység, adott egy moci pálya, adott sok motrát ami arra a pályára ideális.De hol írta, hogy Kakucson akar vele pályázni?
Hát nem... Ha most azt mondom, hogy néha kimennék vele a közeli szántóföldekre, ahol lóval már nem lehet közlekedni, de trakesszal sem egyszerű, akkor meg lehülyéztek. Ezért írtam a pályát, de nekem nem volt evidens, hogy az betonból van. Kakucs amúgy is marha messze van tőlem, azért elmenni annyit, hogy aztán körbe-körbe menjek, mint a ketrecben tartott őrült oroszlán.... Hát inkább nem.Aszfalt
Miért hülyéznénk? Vannak itt azért páran, akiknek nincs ellenére az ilyesfajta mókaHát nem... Ha most azt mondom, hogy néha kimennék vele a közeli szántóföldekre, ahol lóval már nem lehet közlekedni, de trakesszal sem egyszerű, akkor meg lehülyéztek. Ezért írtam a pályát, de nekem nem volt evidens, hogy az betonból van. Kakucs amúgy is marha messze van tőlem, azért elmenni annyit, hogy aztán körbe-körbe menjek, mint a ketrecben tartott őrült oroszlán.... Hát inkább nem.
Meg a Brezova, meg a kecskeméti gokartpálya... meg még néhány helyEgėsz pontosan, van egy kakucs ring nevű hely, ami remek pálya kis ccm mociknak ės superlotyóknak..
Azt hittem ezen mondat a kakucsi pályára irányul, azért írtam, hogy aszfalt...És felmerül a kérdés, hogy milyen pálya...
Félre értettem a leírtakat, arra nem akartam válaszolni, hogy hol akarsz motorozni. Az nem rám tartozik és így nem is érdekel...Hát nem... Ha most azt mondom, hogy néha kimennék vele a közeli szántóföldekre, ahol lóval már nem lehet közlekedni, de trakesszal sem egyszerű, akkor meg lehülyéztek. Ezért írtam a pályát, de nekem nem volt evidens, hogy az betonból van. Kakucs amúgy is marha messze van tőlem, azért elmenni annyit, hogy aztán körbe-körbe menjek, mint a ketrecben tartott őrült oroszlán.... Hát inkább nem.
Nyugi, a pózercicák a facebookon vannak, itt még mindig az ősközösség pletyizik
Én is épp a napokban gondolkodtam el hasonlón, ugyanis megfordult a fejemben 3 év (!) után, hogy most már talán kevés a dörzike. Nem a városban, mert ott még mindig nem motoroztam ki, de a túrákra már nem az igazi. Oké, nem is erre tervezték a drágát.
Szóval visszatérve a fősodorrra: meditáltam, hogy milyen motort szeretnék negyediknek. És pont a pózercicák jutottak eszembe. Igen, szeretnék egy nagyobb motort, ugyanakkor van annyi eszem, hogy akkorát szeretnék, amekkorát el is bírok. Nem csak menet közben, egyenesben (arra minden hülye képes), hanem akkor is, ha a parkolóban arrébb kell tolni, vagy neadjisten elborulna, és épp egy darab pasi sincs a közelben. Számtalanszor láttam már ugyanis, hogy ilyen-olyan rendezvényeken a csajok csak néznek nagy bociszemekkel a pasijukra, vagy látványosan szerencsétlenkednek, mert 50 kilóval a 250et megmozdítani valóban nem egyszerű. Pedig a motorozáshoz ez is hozzá tartozik...
Nem látom a posztot, linket pls!Szerintem nem kellene magadra venni. A vita csak egy eszmecsere, mindenki elmondja a véleményét, aztán vagy közelednek az álláspontok vagy nem.
Talán ha annyi idős lesz majd, mint mi ő is így gondolkodik... de akkor mi már megint máshogy gondoljuk.
Nem látom a posztot, linket pls!
az arrébb kell tolni adott esetben még nehezebb is, mint felállítani.
egyébként ez már nem teljesen a fő témához tartozik, de a te esetedhez igen: és mi lesz az a motor, ami nagyobb, de mégsem egy goldwing?
mert jelenleg ott tartunk, hogy [nyilván csak az adv motorokra tudok mutogatni, a hasalósok piacát nem követem egyáltalán] 1000ccm alatt már lassan robogó sincs. ez meg bizony tömeget is jelent. és hiába sokkal jobbak az anyagok már most [a TA 216 kiló, egy ktm 990 meg 210], még mindig inkább felfelé megy a tömeg, mint lefelé.
vagy veszel egy húszéves technológiát? akkor ugyanott vagy: az 5-600as is 200 kiló környéke. persze nyilván krosszmotorból kijössz könnyebben
a gyártók marhára feladták a közepes kategóriát.
Fogalmam sincs, mit vennék, ez itt a bökkenő. Igazából egy nagyobb erejű DRZ lenne az ideális Könnyű, megy mint a kergebirka hegyen-völgyön átvisz, városban még a sportmotorokat is ott hagyom (legalábbis az első száz méteren, aztán beérnek, bujkálásban viszont megint én vagyok a jobb.) Nekem a kényelmességével sincs nagyobb bajom, de a hosszú túrák nem neki valók. Nekem is lenne azért egy kicsit gyorsabb utazó, meg az ő blokkjának sem tesz jót mondjuk 100 km egyen-tempó. Ez az egyetlen dolog benne, ami miatt egyáltalán fontolgatom a cserét.
Az XT bejön, de 30 km/h alatt, dugóban bujkálni pl. baromi nehéz.