Milyen motort vegyek elsőnek?

NaNa témája a 'Motorozás' fórumban , 2012 Január 12.

  1. zéé77

    zéé77 Vendég

    Kakucson aszfaltos ring van.
     
    #381
  2. zéé77

    zéé77 Vendég

    Egėsz pontosan, van egy kakucs ring nevű hely, ami remek pálya kis ccm mociknak ės superlotyóknak..
     
    #382
  3. NaNa

    NaNa nanana, Life is Life! Fórumvezető CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2006 Április 21
    Üzenet:
    21,208
    Kapott Lájkok:
    7,703
    De hol írta, hogy Kakucson akar vele pályázni?
     
    #383
  4. zéé77

    zéé77 Vendég

    Ez tűnt logikusnak, adott egy helység, adott egy moci pálya, adott sok motrát ami arra a pályára ideális.
     
    #384
  5. Yeti

    Yeti Anyabanya CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2008 Szeptember 9
    Üzenet:
    643
    Kapott Lájkok:
    664
    Hát nem... Ha most azt mondom, hogy néha kimennék vele a közeli szántóföldekre, ahol lóval már nem lehet közlekedni, de trakesszal sem egyszerű, akkor meg lehülyéztek. Ezért írtam a pályát, de nekem nem volt evidens, hogy az betonból van. :DKakucs amúgy is marha messze van tőlem, azért elmenni annyit, hogy aztán körbe-körbe menjek, mint a ketrecben tartott őrült oroszlán.... Hát inkább nem. :D
     
    #385
    Utoljára módosítva: 2017 Július 14
    NaNa és ekime6 kedveli ezt.
  6. birge

    birge Az igazi nyuszimotoros CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2008 Március 5
    Üzenet:
    9,129
    Kapott Lájkok:
    3,028
    Miért hülyéznénk? Vannak itt azért páran, akiknek nincs ellenére az ilyesfajta móka:)
    Amúgy a (verseny)pályázásnak is megvannak a maga szépségei, én néha kimegyek, de tény, hogy pár óra után ráunok.
     
    #386
  7. birge

    birge Az igazi nyuszimotoros CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2008 Március 5
    Üzenet:
    9,129
    Kapott Lájkok:
    3,028
    Meg a Brezova, meg a kecskeméti gokartpálya... meg még néhány hely:)
     
    #387
  8. Hajos

    Hajos Ősbiker

    Regisztrált:
    2007 Június 20
    Üzenet:
    2,639
    Kapott Lájkok:
    2,402
    Ha tenyleg terepezni akarsz akkor egy könnyü gepet vegyel. pl Kawasaki KLX 250
     
    #388
    NaNa, Yeti és zéé77 kedveli ezt.
  9. zéé77

    zéé77 Vendég

    Azt hittem ezen mondat a kakucsi pályára irányul, azért írtam, hogy aszfalt...
     
    #389
  10. zéé77

    zéé77 Vendég

    Félre értettem a leírtakat, arra nem akartam válaszolni, hogy hol akarsz motorozni. Az nem rám tartozik és így nem is érdekel... :)
     
    #390
  11. BenkóÉva

    BenkóÉva Segédmotoros CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2015 December 31
    Üzenet:
    221
    Kapott Lájkok:
    411
    A Facebook csoportban eléggé éles vita alakult ki a témában. ( Mármint,hogy első motor)Tulajdonképpen az egyik főszereplője én lettem,bár egyáltalán nem ez volt a cél. Igazából egy kis iróniával próbáltam viccesre venni a dolgot,hátha veszi a lapot akire vonatkozik. De nem jött be,én hülye meg felvettem a kesztyűt. :heureka:
    Itt a délalföldön páran már egy ideje beszélünk arról,hogy vannak lányok (sajnos egyre többen) akik úgy döntenek,hogy motorozni fognak. Ez önmagában egy jó dolog lenne,de ezen hölgyek többségének az a fontos ami általában a nőknek. Mármint,hogy túlszárnyaljam a "Gizit",meg a szomszédasszonyt,én legyek a legvagányabb és legszexisebb csaj a környéken. Ezt abból szűröm le ,hogy amikor a motorválasztásról beszélünk,pl volt olyan hozzászólás,hogy "nekem is a piros a zsánerem" A chopper nyuggermotor,a fokozatosság hülyeség, -mert hiszen megnézett a you tubeon 3 videót,és ő már tudja. Minél nagyobb legyen,és ő szerény,mert elég neki a 180-as végsebesség. Hol ? A magyar utakon? Max pályán. Aztán megveszik a több százezres ruhákat. Mer'az olyan jó néz ki! :hura:Megy a motorhoz meg minden.Túrázni nem jön el ,mert beteg lett a macska,vagy viszket a lába,vagy mittudoménhogymivan. Csak a pózolós fotók jönnek. Aztán eltelik pár hónap,és a hiper-szuper ruhát a vaterán látom viszont. És igen ,biztosan Ő az ,mert stimmel a név meg a lakhely. Azután jön a következő turnus. :csam:
    Én mondhatnám,hogy öreg vagyok,de nem igaz ( 47) ,de mikor elkezdtem,örültem,hogy a kukorica címerezésből,meg a szüretből össze gyűjtöttem a simsonra valót,és estem-keltem az utcában. Farmernadrágban,pólóban,meg jobb esetben műbőrdzsekiben motoroztunk,mert az volt. Aztán jött az MZ,és több mint 10 évig nem volt más,mert nem telt másra! A 38 éves Kawasaki,és most a BMW. Ha összeszámolom kihagyásokkal kb 25 év,és Isten tudja hány 10 ezer (vagy 100) kilométer. Fél Európa,és megszámlálhatatlan barát. És most kiderül,hogy nem értek hozzá. Tudom,hagyni kell,élvezni az életet,meg minden. DE! Én abban a reményben léptem be a CSAM-ba,hogy itt új útitársakra találok,mert marha klassz dolog csak csajokkal motorozni! Tulajdonképpen Nana jó kérdést tett fel:" Tényleg, mindenki regisztrált már a fórumra, aki itt van a csoportban?" Szerintem veszett fejsze nyele!:(
     
    #391
    NaNa, storm és Zsolt73 kedveli ezt.
  12. birge

    birge Az igazi nyuszimotoros CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2008 Március 5
    Üzenet:
    9,129
    Kapott Lájkok:
    3,028
    Nyugi, a pózercicák a facebookon vannak, itt még mindig az ősközösség pletyizik:)
    Én is épp a napokban gondolkodtam el hasonlón, ugyanis megfordult a fejemben 3 év (!) után, hogy most már talán kevés a dörzike. Nem a városban, mert ott még mindig nem motoroztam ki, de a túrákra már nem az igazi. Oké, nem is erre tervezték a drágát.

    Szóval visszatérve a fősodorrra: meditáltam, hogy milyen motort szeretnék negyediknek. És pont a pózercicák jutottak eszembe. Igen, szeretnék egy nagyobb motort, ugyanakkor van annyi eszem, hogy akkorát szeretnék, amekkorát el is bírok. Nem csak menet közben, egyenesben (arra minden hülye képes), hanem akkor is, ha a parkolóban arrébb kell tolni, vagy neadjisten elborulna, és épp egy darab pasi sincs a közelben. Számtalanszor láttam már ugyanis, hogy ilyen-olyan rendezvényeken a csajok csak néznek nagy bociszemekkel a pasijukra, vagy látványosan szerencsétlenkednek, mert 50 kilóval a 250et megmozdítani valóban nem egyszerű. Pedig a motorozáshoz ez is hozzá tartozik...
     
    #392
    NaNa és storm kedveli ezt.
  13. BenkóÉva

    BenkóÉva Segédmotoros CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2015 December 31
    Üzenet:
    221
    Kapott Lájkok:
    411
    Nem tudom, hogy olvastad-e a vitát. Én pont ezeket a dolgokat írtam le,de gyakorlatilag le lettem hülyézve. Az illető hölgy azzal kezdte a mondandóját,hogy éppen itt ülök a KRESZ vizsgán. Utána pedig jól koktatott. De én vagyok a hibás... Nem kellett volna belefolynom.
     
    #393
  14. storm

    storm Segédmotoros

    Regisztrált:
    2008 Május 14
    Üzenet:
    530
    Kapott Lájkok:
    460
    az arrébb kell tolni adott esetben még nehezebb is, mint felállítani.
    egyébként ez már nem teljesen a fő témához tartozik, de a te esetedhez igen: és mi lesz az a motor, ami nagyobb, de mégsem egy goldwing?
    mert jelenleg ott tartunk, hogy [nyilván csak az adv motorokra tudok mutogatni, a hasalósok piacát nem követem egyáltalán] 1000ccm alatt már lassan robogó sincs. ez meg bizony tömeget is jelent. és hiába sokkal jobbak az anyagok már most [a TA 216 kiló, egy ktm 990 meg 210], még mindig inkább felfelé megy a tömeg, mint lefelé.
    vagy veszel egy húszéves technológiát? akkor ugyanott vagy: az 5-600as is 200 kiló környéke. persze nyilván krosszmotorból kijössz könnyebben :)
    a gyártók marhára feladták a közepes kategóriát.
     
    #394
    NaNa kedveli ezt.
  15. NaNa

    NaNa nanana, Life is Life! Fórumvezető CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2006 Április 21
    Üzenet:
    21,208
    Kapott Lájkok:
    7,703
    Szerintem nem kellene magadra venni. A vita csak egy eszmecsere, mindenki elmondja a véleményét, aztán vagy közelednek az álláspontok vagy nem.
    Talán ha annyi idős lesz majd, mint mi ő is így gondolkodik... de akkor mi már megint máshogy gondoljuk.
     
    #395
    BenkóÉva kedveli ezt.
  16. BenkóÉva

    BenkóÉva Segédmotoros CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2015 December 31
    Üzenet:
    221
    Kapott Lájkok:
    411
    Persze... Azért is írtam, hogy már bánom, hogy felettem a kesztyűt.
    Lehet, hogy ide illik a mondás :" Fiatalság -bolondság ":D
    Egyébként a párom Transalpját néha arrébb kell tolnom. Hááát, az én méreteimhez kicsit nagy. Azért is választottam a kis BMW -t.
     
    #396
  17. birge

    birge Az igazi nyuszimotoros CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2008 Március 5
    Üzenet:
    9,129
    Kapott Lájkok:
    3,028
    Nem látom a posztot, linket pls!
     
    #397
  18. BenkóÉva

    BenkóÉva Segédmotoros CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2015 December 31
    Üzenet:
    221
    Kapott Lájkok:
    411
    #398
  19. birge

    birge Az igazi nyuszimotoros CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2008 Március 5
    Üzenet:
    9,129
    Kapott Lájkok:
    3,028
    Fogalmam sincs, mit vennék, ez itt a bökkenő. Igazából egy nagyobb erejű DRZ lenne az ideális:) Könnyű, megy mint a kergebirka hegyen-völgyön átvisz, városban még a sportmotorokat is ott hagyom (legalábbis az első száz méteren, aztán beérnek, bujkálásban viszont megint én vagyok a jobb.) Nekem a kényelmességével sincs nagyobb bajom, de a hosszú túrák nem neki valók. Nekem is lenne azért egy kicsit gyorsabb utazó, meg az ő blokkjának sem tesz jót mondjuk 100 km egyen-tempó. Ez az egyetlen dolog benne, ami miatt egyáltalán fontolgatom a cserét.
    Az XT bejön, de 30 km/h alatt, dugóban bujkálni pl. baromi nehéz.
     
    #399
    NaNa kedveli ezt.
  20. storm

    storm Segédmotoros

    Regisztrált:
    2008 Május 14
    Üzenet:
    530
    Kapott Lájkok:
    460
    na ezaz. nincs olyan motor, ami dugóban drz400, minden másban meg xt660 :)
    épp akartam mondani, hogy létezik drből 650es, de azzal ott vagy, mint az xtvel. és az összes enduróval főleg az a baj a dugóban, hogy magas. a túraendurók kicsit jobbak ebből a szempontból, mondjuk 10-20mm-rel :)
    nem létezik tuning szett a 400hoz?
    mert a vége, akárhogy is nézzük, két motor lesz... :)
     
    #400
    NaNa kedveli ezt.

Megosztás