Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Milyen motort vegyek elsőnek?

Egėsz pontosan, van egy kakucs ring nevű hely, ami remek pálya kis ccm mociknak ės superlotyóknak..
 
Hát nem... Ha most azt mondom, hogy néha kimennék vele a közeli szántóföldekre, ahol lóval már nem lehet közlekedni, de trakesszal sem egyszerű, akkor meg lehülyéztek. Ezért írtam a pályát, de nekem nem volt evidens, hogy az betonból van. :DKakucs amúgy is marha messze van tőlem, azért elmenni annyit, hogy aztán körbe-körbe menjek, mint a ketrecben tartott őrült oroszlán.... Hát inkább nem. :D
 
Utoljára módosítva:
Hát nem... Ha most azt mondom, hogy néha kimennék vele a közeli szántóföldekre, ahol lóval már nem lehet közlekedni, de trakesszal sem egyszerű, akkor meg lehülyéztek. Ezért írtam a pályát, de nekem nem volt evidens, hogy az betonból van. :DKakucs amúgy is marha messze van tőlem, azért elmenni annyit, hogy aztán körbe-körbe menjek, mint a ketrecben tartott őrült oroszlán.... Hát inkább nem. :D
Miért hülyéznénk? Vannak itt azért páran, akiknek nincs ellenére az ilyesfajta móka:)
Amúgy a (verseny)pályázásnak is megvannak a maga szépségei, én néha kimegyek, de tény, hogy pár óra után ráunok.
 
Hát nem... Ha most azt mondom, hogy néha kimennék vele a közeli szántóföldekre, ahol lóval már nem lehet közlekedni, de trakesszal sem egyszerű, akkor meg lehülyéztek. Ezért írtam a pályát, de nekem nem volt evidens, hogy az betonból van. :DKakucs amúgy is marha messze van tőlem, azért elmenni annyit, hogy aztán körbe-körbe menjek, mint a ketrecben tartott őrült oroszlán.... Hát inkább nem. :D
Félre értettem a leírtakat, arra nem akartam válaszolni, hogy hol akarsz motorozni. Az nem rám tartozik és így nem is érdekel... :)
 
A Facebook csoportban eléggé éles vita alakult ki a témában. ( Mármint,hogy első motor)Tulajdonképpen az egyik főszereplője én lettem,bár egyáltalán nem ez volt a cél. Igazából egy kis iróniával próbáltam viccesre venni a dolgot,hátha veszi a lapot akire vonatkozik. De nem jött be,én hülye meg felvettem a kesztyűt. :heureka:
Itt a délalföldön páran már egy ideje beszélünk arról,hogy vannak lányok (sajnos egyre többen) akik úgy döntenek,hogy motorozni fognak. Ez önmagában egy jó dolog lenne,de ezen hölgyek többségének az a fontos ami általában a nőknek. Mármint,hogy túlszárnyaljam a "Gizit",meg a szomszédasszonyt,én legyek a legvagányabb és legszexisebb csaj a környéken. Ezt abból szűröm le ,hogy amikor a motorválasztásról beszélünk,pl volt olyan hozzászólás,hogy "nekem is a piros a zsánerem" A chopper nyuggermotor,a fokozatosság hülyeség, -mert hiszen megnézett a you tubeon 3 videót,és ő már tudja. Minél nagyobb legyen,és ő szerény,mert elég neki a 180-as végsebesség. Hol ? A magyar utakon? Max pályán. Aztán megveszik a több százezres ruhákat. Mer'az olyan jó néz ki! :hura:Megy a motorhoz meg minden.Túrázni nem jön el ,mert beteg lett a macska,vagy viszket a lába,vagy mittudoménhogymivan. Csak a pózolós fotók jönnek. Aztán eltelik pár hónap,és a hiper-szuper ruhát a vaterán látom viszont. És igen ,biztosan Ő az ,mert stimmel a név meg a lakhely. Azután jön a következő turnus. :csam:
Én mondhatnám,hogy öreg vagyok,de nem igaz ( 47) ,de mikor elkezdtem,örültem,hogy a kukorica címerezésből,meg a szüretből össze gyűjtöttem a simsonra valót,és estem-keltem az utcában. Farmernadrágban,pólóban,meg jobb esetben műbőrdzsekiben motoroztunk,mert az volt. Aztán jött az MZ,és több mint 10 évig nem volt más,mert nem telt másra! A 38 éves Kawasaki,és most a BMW. Ha összeszámolom kihagyásokkal kb 25 év,és Isten tudja hány 10 ezer (vagy 100) kilométer. Fél Európa,és megszámlálhatatlan barát. És most kiderül,hogy nem értek hozzá. Tudom,hagyni kell,élvezni az életet,meg minden. DE! Én abban a reményben léptem be a CSAM-ba,hogy itt új útitársakra találok,mert marha klassz dolog csak csajokkal motorozni! Tulajdonképpen Nana jó kérdést tett fel:" Tényleg, mindenki regisztrált már a fórumra, aki itt van a csoportban?" Szerintem veszett fejsze nyele!:(
 
Nyugi, a pózercicák a facebookon vannak, itt még mindig az ősközösség pletyizik:)
Én is épp a napokban gondolkodtam el hasonlón, ugyanis megfordult a fejemben 3 év (!) után, hogy most már talán kevés a dörzike. Nem a városban, mert ott még mindig nem motoroztam ki, de a túrákra már nem az igazi. Oké, nem is erre tervezték a drágát.

Szóval visszatérve a fősodorrra: meditáltam, hogy milyen motort szeretnék negyediknek. És pont a pózercicák jutottak eszembe. Igen, szeretnék egy nagyobb motort, ugyanakkor van annyi eszem, hogy akkorát szeretnék, amekkorát el is bírok. Nem csak menet közben, egyenesben (arra minden hülye képes), hanem akkor is, ha a parkolóban arrébb kell tolni, vagy neadjisten elborulna, és épp egy darab pasi sincs a közelben. Számtalanszor láttam már ugyanis, hogy ilyen-olyan rendezvényeken a csajok csak néznek nagy bociszemekkel a pasijukra, vagy látványosan szerencsétlenkednek, mert 50 kilóval a 250et megmozdítani valóban nem egyszerű. Pedig a motorozáshoz ez is hozzá tartozik...
 
Nem tudom, hogy olvastad-e a vitát. Én pont ezeket a dolgokat írtam le,de gyakorlatilag le lettem hülyézve. Az illető hölgy azzal kezdte a mondandóját,hogy éppen itt ülök a KRESZ vizsgán. Utána pedig jól koktatott. De én vagyok a hibás... Nem kellett volna belefolynom.
 
Nyugi, a pózercicák a facebookon vannak, itt még mindig az ősközösség pletyizik:)
Én is épp a napokban gondolkodtam el hasonlón, ugyanis megfordult a fejemben 3 év (!) után, hogy most már talán kevés a dörzike. Nem a városban, mert ott még mindig nem motoroztam ki, de a túrákra már nem az igazi. Oké, nem is erre tervezték a drágát.

Szóval visszatérve a fősodorrra: meditáltam, hogy milyen motort szeretnék negyediknek. És pont a pózercicák jutottak eszembe. Igen, szeretnék egy nagyobb motort, ugyanakkor van annyi eszem, hogy akkorát szeretnék, amekkorát el is bírok. Nem csak menet közben, egyenesben (arra minden hülye képes), hanem akkor is, ha a parkolóban arrébb kell tolni, vagy neadjisten elborulna, és épp egy darab pasi sincs a közelben. Számtalanszor láttam már ugyanis, hogy ilyen-olyan rendezvényeken a csajok csak néznek nagy bociszemekkel a pasijukra, vagy látványosan szerencsétlenkednek, mert 50 kilóval a 250et megmozdítani valóban nem egyszerű. Pedig a motorozáshoz ez is hozzá tartozik...

az arrébb kell tolni adott esetben még nehezebb is, mint felállítani.
egyébként ez már nem teljesen a fő témához tartozik, de a te esetedhez igen: és mi lesz az a motor, ami nagyobb, de mégsem egy goldwing?
mert jelenleg ott tartunk, hogy [nyilván csak az adv motorokra tudok mutogatni, a hasalósok piacát nem követem egyáltalán] 1000ccm alatt már lassan robogó sincs. ez meg bizony tömeget is jelent. és hiába sokkal jobbak az anyagok már most [a TA 216 kiló, egy ktm 990 meg 210], még mindig inkább felfelé megy a tömeg, mint lefelé.
vagy veszel egy húszéves technológiát? akkor ugyanott vagy: az 5-600as is 200 kiló környéke. persze nyilván krosszmotorból kijössz könnyebben :)
a gyártók marhára feladták a közepes kategóriát.
 
Szerintem nem kellene magadra venni. A vita csak egy eszmecsere, mindenki elmondja a véleményét, aztán vagy közelednek az álláspontok vagy nem.
Talán ha annyi idős lesz majd, mint mi ő is így gondolkodik... de akkor mi már megint máshogy gondoljuk.
 
Persze... Azért is írtam, hogy már bánom, hogy felettem a kesztyűt.
Lehet, hogy ide illik a mondás :" Fiatalság -bolondság ":D
Egyébként a párom Transalpját néha arrébb kell tolnom. Hááát, az én méreteimhez kicsit nagy. Azért is választottam a kis BMW -t.
 
Szerintem nem kellene magadra venni. A vita csak egy eszmecsere, mindenki elmondja a véleményét, aztán vagy közelednek az álláspontok vagy nem.
Talán ha annyi idős lesz majd, mint mi ő is így gondolkodik... de akkor mi már megint máshogy gondoljuk.
Nem látom a posztot, linket pls!
 
az arrébb kell tolni adott esetben még nehezebb is, mint felállítani.
egyébként ez már nem teljesen a fő témához tartozik, de a te esetedhez igen: és mi lesz az a motor, ami nagyobb, de mégsem egy goldwing?
mert jelenleg ott tartunk, hogy [nyilván csak az adv motorokra tudok mutogatni, a hasalósok piacát nem követem egyáltalán] 1000ccm alatt már lassan robogó sincs. ez meg bizony tömeget is jelent. és hiába sokkal jobbak az anyagok már most [a TA 216 kiló, egy ktm 990 meg 210], még mindig inkább felfelé megy a tömeg, mint lefelé.
vagy veszel egy húszéves technológiát? akkor ugyanott vagy: az 5-600as is 200 kiló környéke. persze nyilván krosszmotorból kijössz könnyebben :)
a gyártók marhára feladták a közepes kategóriát.

Fogalmam sincs, mit vennék, ez itt a bökkenő. Igazából egy nagyobb erejű DRZ lenne az ideális:) Könnyű, megy mint a kergebirka hegyen-völgyön átvisz, városban még a sportmotorokat is ott hagyom (legalábbis az első száz méteren, aztán beérnek, bujkálásban viszont megint én vagyok a jobb.) Nekem a kényelmességével sincs nagyobb bajom, de a hosszú túrák nem neki valók. Nekem is lenne azért egy kicsit gyorsabb utazó, meg az ő blokkjának sem tesz jót mondjuk 100 km egyen-tempó. Ez az egyetlen dolog benne, ami miatt egyáltalán fontolgatom a cserét.
Az XT bejön, de 30 km/h alatt, dugóban bujkálni pl. baromi nehéz.
 
Fogalmam sincs, mit vennék, ez itt a bökkenő. Igazából egy nagyobb erejű DRZ lenne az ideális:) Könnyű, megy mint a kergebirka hegyen-völgyön átvisz, városban még a sportmotorokat is ott hagyom (legalábbis az első száz méteren, aztán beérnek, bujkálásban viszont megint én vagyok a jobb.) Nekem a kényelmességével sincs nagyobb bajom, de a hosszú túrák nem neki valók. Nekem is lenne azért egy kicsit gyorsabb utazó, meg az ő blokkjának sem tesz jót mondjuk 100 km egyen-tempó. Ez az egyetlen dolog benne, ami miatt egyáltalán fontolgatom a cserét.
Az XT bejön, de 30 km/h alatt, dugóban bujkálni pl. baromi nehéz.

na ezaz. nincs olyan motor, ami dugóban drz400, minden másban meg xt660 :)
épp akartam mondani, hogy létezik drből 650es, de azzal ott vagy, mint az xtvel. és az összes enduróval főleg az a baj a dugóban, hogy magas. a túraendurók kicsit jobbak ebből a szempontból, mondjuk 10-20mm-rel :)
nem létezik tuning szett a 400hoz?
mert a vége, akárhogy is nézzük, két motor lesz... :)
 
Insta360 karácsonyi akció

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére