Nekem az vált be, hogy vettem egy motort, amit nem féltettem. Az enyémet el lehet dobálni, k Red baron megvan még, de sak akkor lehet elvinni a vasat egy körre, ha leteszed érte az óvadékot, akarom mondani vételárat.
Nagyon jól összefoglaltad, én nem vagyok túl elkap a hév típus... nyugis vagyok, és kimért főleg a motorral visszatart a tapasztalatlanság De a rózsaszín köd, az nálam is megvan hirtelen, nem látok, nem hallok... és néha még a rossz vasat is megvenném mert cuki a lámpája és úgy érzem néz Egy Virago nem indult alattam... majdnem megvettem (akkor még úgy volt nekikezdek akkor a jogsinak, csak utána kaptam egy külföldi megrendelést)... mikor kiderült egy elektronikai rémálom lett volna az ülés alatt... azért nem indult, mert nem a gyári méretű akksi volt benne és nem volt az ülés így rendesen felrakva, amikor felültem eltörtem egy biztosítékot... még napokig gondolkoztam azon hogy ő volt-e a kis lelki társam, rosszabb üzletet nem is köthettem volna Van egy Gemma Questo 50 is, ami nagyon cuki itt áll karbi szétszedve 1000x összerakva, ha működik majd egyszer akkor elboltolom a gazdival... de nem igazán akarja 10 évet állt... hiába a kompresszor a fúvókák tisztítása, az újonnan kivágott tömítés (nincs felújító szett)... valami nem kerek. De úgy megtetszett a kis szeme Szóval, tudom milyen a rózsaszín köd, abba én nagyon eltudok merülni Elég az a passzív üléspróba nekem, a végén félnék meg kéne vennem egy olyat ami nem is tetszik
Nem túl szép az az ezüst motor csak úgy eldobni Ezért tetszett a Tiger, volt már rajta harci sérülés... elkezdve vele, már olyan mintha kapott volna tőlem egy kis ízelítőt. Mindig az első karc a fájdalmas, ha ez megvan, vagy meg lesz... akkor végre lehet használni is nálam így szokott lenni mindennél. Sérült Tigrincs http://www.hasznaltauto.hu/motor/triumph/triumph_tiger-10393116
Ha van leszáll a rózsaszín köd, akkor lesz elkap a gépszíj is. Meg annak alapján ahogy a férfikonkurenciákról írtál, igenis lesz elgurul a gyógyszered mert halálprofinak érzed majd magad egy pillanatra... De egyébként nem csak nagy sebességgel lehet hülyeséget csinálni, kicsivel is szarrá lehet törni bármit...
Legyen meg az első lépcső egy 250-essel, aztán egy 500-as ahogy a BQ írta. Az egy dolog, hogy tudod szerelni, de a kérdés az, hogy most szerelni, vagy motorozni szeretnél inkább majd többet... Vagy vegyél egy 500-ast, tekerd le, és ha már jobban megy, visszaengeded a pacikat.
Nem tudom, milyen magas vagy, de azért egy Tigert elég nehéz megtartani, ha nem ér le róla rendesen a lábad. Az egy enduro.
Lehet rajta variálni... cimborám pont most rak rendbe magának egy ugyanilyet, ő is átfordította hátul az excenteres feszítőt, hogy felül legyen a tengely. Kb. 175 centi magas, és így most teli talppal leér mindkét lába.
Bocs, ott a hsz elejét ki akartam törölni, de ezek szerint nem sikerült De akkor már befejezem a sztorit: én is akkor kezdtem el kb. megtanulni motorozni, amikor olyan motort vettem végre, amit nem féltettem. A kawánál örök volt a para, hogy jaj, mi lesz, ha megkarcolom, elborítom, stb. (A tanulásban meg most jön nekem a 2. nagy hullám, mert végre látom is az utat, nem csak megyek rajta... kezdhetek mindent elölről, de élvezem!)
Azért egy GS500-ER5 a maga 35 kw-val még bőven a kezdő szint szerintem, tekintve, hogy ez még csak az A2-es jogsi felső határa. Nem akarom én eröltetni a nagyot, meg magam is a fokozatosság híve vagyok, de manapság az iskolákba is ezeken a Horneteken csücsülsz, mint kezdő szöcske, ha korlátlan jogsit szeretnél. No meg szerintem mindenki el tudja maga dönteni, hogy elgurul-e a gyógyszer vagy higgadt, níugodt a természete. Ami tuti biztos, hogy legalább a költségvetést be kéne lőni, mert amiket linkeltél elég széles skálán mozognak árban. Én itt is azt mondanám, hogy inkább az olcsóbb, persze szem előtt tartva, hogy nem szarabb annyival, mert úgyis kell rá költeni, akármennyire is azt gondolod, hogy nem. Vagy, ha úgy is belefér, akkor meg tessék felöltözni normálisan a különbözetből. Mert gondolom a robeszes cucc, azért nem olyan volt, amivel a horvát hegyek szerpentínjein is megnéznéd a kavicságyat. Uff nem pofázok többet.
171 cm vagyok... a BMW-nél kapok hozzá kormány toldatot középre akkor feljebb jöhet a teló, és leér a teli talpam 2-3 centi kell max nála... de csináltatott és magasított az ülés csak azért, de sk ilyen "rád formáljuk az ülésed" cég van, lehet az is elég lenneDe nem volt nehéz feltudtam tenni közép sztenderdre is, van külön kihajtható segédkarja a felrakáshoz. Ezért gondoltam, hogy egy régebbi Tirgrincs csak nem nagyobb mint a K75... Akkor van remény... szereti? Melyik széria I.-II.<? Mióta motorozol? Mekkora motorok voltak? Hogy értsem, hogy végre látod is az utat? A K75-től csak az tart vissza, hogy túl szépen lett és igényesen restaurálva... mi van ha eldobom kell nekem mindennél a felavatott érzett, telefonnál az első karc, leejtés stb. és utána már zsebre tudom rakni, és nem úgy viszem mint valami ereklyét Ez így nagyon korrekt, és jókat írtál... Elsőnek én mindig a szerelmet nézem... de jó lenne megúszni olyan 7-800 ezer körül a vásárlást, ugye legtöbbször erre még jönnek a kötelező szervizek, teló olaj, szimering stb. Buksi védőre Nolan/X-lite, Sharkokat néztem. Ruhára meg a Triumph protektoros ruháit, + térd védő (ha nincs), és egy komolyabb gerinc protektror a kabátba, vesevédő, és Triumph kesztyű, cipő a bőr motoros kentacky marad... ezekből már pár megvan, a többi is meg lesz szezonra, vagy a jogsira... Nem szeretnék sporolni rajtuk, de ha nem találok megfelelőt akkor bemegyek a Shoxba és megveszem azt, max kiegészítem komolyabb protektorokkal... ahogy látom gerincre a legtöbbnél gyárilag csak habot- szivacsot tesznek be. Nézegettem az aláöltöző nacit amin koptató párnák vannak, és a soha el nem szakadó farmer kombót térdvédővel... de elég futurisztikus, tényleg a kevlárszálak miatt nem fog elszakadni egy csuszásnál :
Amit linkeltél, annál már újabb, akkor gondolom, a II, a 955i blokkal. Azt még nem tudom, hogy fogja-e szeretni, de a mostani, ugyanilyen blokkos Sprintjével elégedett
Látom nagyon rá vagy kattanva a Triumphra minden téren Nem akarok megintcsak belefecsegni, de nem lehet hogy ugyanazt a minőséget olcsóbban/jobban azon az áron megkapsz más márkából, amin nincs rajta a logó? Kit gyártja nekik a cuccokat amúgy? Én amúgy azokra a költésekre gondoltam, amik abból erednek, hogy a motor elkezdi hiányolni az előző gazdáját és sorra produkálja a furábbál furább, ellenben annál idegesítőbb hibákat, amik a sok kicsi sokra megy alapon a végén jó nagy számlát tehetnek ki. De mondjuk, ha valaki nem 14 éves motort vesz, ami ráadásul japán belpiacos, hanem egy normális európait, lehet megússza ezeket a köröket
Sziasztok! Rég írtam ide. Kérnék egy kis segítséget! Megbízható, ugyanakkor könnyen szerelhető (értem ez alatt az alkatrész utánpótlás hozzáférhetőségét is) krossz vagy enduro mocit vennék, főleg utcára, ritkábban pályára. De milyet vegyek?
DRZ400SM a facebookon már válaszoltam, nem írom le még egyszer, csak annyit, hogy ha a pálya is érdekel, augusztusban lesz egy DRZ kupa a kakucson, szerintem nyugodtan gyere ki nézelődni, érdeklődni