Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: Előfordulhat, hogy ez a funkció egyes böngészőkben nem érhető el.
De nem bocsátanak meg mindent!
Talan nemi ki gyakorlat utan adhatok tanacsot.Nem muszaj megfogadni.Elöször el kell döntened milyen stilusu motort szeretnel.Amikor eldöntötted akkor kell elkezdeni nezelödni en ajanlom hogy 500cm3 est motort vegyel az mar mindenre jo de a legtöbbje megse olyan harapos.Par ev mulva aztan lehet nagyobb is persze ez azert függ a testi adotsagoktol isA jó olajra mindegyik fém szíve meglágyul, a jó benzinre meg minden pillangószelep kinyílik... de rosszat igyekszem majd nem sűrűn tenni, így keveset kell majd vezekelnem Persze, ez nem a 20 ezres olajciklusban fog megmutatkozni
Köszönöm a tanácsot... ha lehet akkor a tapasztalattal, igyekszem testben is nagyobbra nőniTalan nemi ki gyakorlat utan adhatok tanacsot.Nem muszaj megfogadni.Elöször el kell döntened milyen stilusu motort szeretnel.Amikor eldöntötted akkor kell elkezdeni nezelödni en ajanlom hogy 500cm3 est motort vegyel az mar mindenre jo de a legtöbbje megse olyan harapos.Par ev mulva aztan lehet nagyobb is persze ez azert függ a testi adotsagoktol is
Én meg majd átpakolom ide az eddigi trécselést a másik témából.Meg van a fórumom
Majd felrakom az esélyeseket
Elnézést, nem készakarva romboltam a témátÉn meg majd átpakolom ide az eddigi trécselést a másik témából.
Nem olyan biztos. A fojtás nem a kipufogóra vonatkozik.http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_er-5-9819910
Hűha... ha lenne normális kipuffja... ez így süketítő lehet, és nem túl hosszú életű
Nem olyan biztos. A fojtás nem a kipufogóra vonatkozik.
Bár azért eléggé a sofőr fejével egy vonalban van, úgyhogy lehet, hogy menet közben ő is kap a hangból rendesen.
A Kawától én félnék, hogy ennyire át van alakítva. Nem mintha nem bíznék meg a magyar iparban (DE igen ) csak ha tényleg ennyire átalakították, rálocsoltak egy rakás pénzt, időt, akkor miért ennyibe kerül? Ez kb. a sima ára. Vagy úgyse jönne vissza a pénz, amit beleöltek? No meg a lejárt papíroktól is félnék. De lehet ez az én hibám, sok minden elrettent.
...hát ezek nem kifejezetten kezdő vasak...
Az ER-5 már igen, bár a gyári kormányával talán barátibb lenne Azzal a kis lámpával az elején meg csak látni nemigen lehet éjszaka... meg egy café racerre jobban is illik a kerek lámpa szerintem.
Szerintem a két Triumph sok elsőre, de ez suvenir vélemény. A férjem is megvette elsőre a 750-es GSXF-et azóta is elvannak szépen kettesben
A Kawától én félnék, hogy ennyire át van alakítva. Nem mintha nem bíznék meg a magyar iparban (DE igen ) csak ha tényleg ennyire átalakították, rálocsoltak egy rakás pénzt, időt, akkor miért ennyibe kerül? Ez kb. a sima ára. Vagy úgyse jönne vissza a pénz, amit beleöltek? No meg a lejárt papíroktól is félnék. De lehet ez az én hibám, sok minden elrettent.
Én a gyári forma ER-5-öt tudom ajánlani, vagy testvérét a GS500-as Suzukit. Ha kicsit több pénz van, akkor ER-6 is lehet. Bár a piaci dolgokkal nem vagyok tisztában. Szokták még szeretni a sor4 vonalból a Horneteket, idomos témában a régi FZS600-as Yamahákat, újabb verzióját a FZ6-ot. Amúgy javaslok egy Red Baron túrát (ha még létezik ilyen) végigülni amit csak lehet és nézegetni, próbálgatni az üléspozit. Nem biztos, hogy ami 5 percig jó, egész nap is az lesz. Vagy hogy mondjuk amit úgy érzel elég erős vagy, elbírsz álló helyben, hogy nem lesz vele gond, ha megcsúszik a kavicson a csizmád és elindul alattad a vas. Elég erős kislábujj kell hozzá, megsúgom
Csak poénnak írtam a csizma dolgot Elvileg az összes motoros csizma tapadós talpú, gyakorlatilag poros úton minden gumi csúszik, még az autóé isEgyenlőre tapogatózok, és próbálom belőni a megfelelő vonalat
Nem vagyok másért száguldozós, majd szépen lassan elcsordogálok... ahogy nézem, mindenki kezdőként maga szerez rutint nem látok, olyan túrákat ami kezdőknek lenne
Gondolom, így mindenki nyeregbe pattan, és elindul, egy pár kékes, pilis körre és hosszabb idő után felmer iratkozni egy túrára is
Én olyan motort szeretnék, amivel eljuthatok nyáron egy hosszabb Horvát túrára 500km, Balaton körül, Bécs mellé kastélynézőbe, és sok apróbb helyi túrára... lényegében itt vagyok Budapest szélén, könnyen elérhető a világ vége... persze szépen fokozatosan
A Kawát elvetettem, túl sok pénz lenne a dobok beszerzése gusztusos felrakása, első lámpa, hátsó lámpa index kombó... hogy talán még műszakin is átmenjen...
Motorokkal, ahogy láttam nem túl elnézőek... még autóban könnyebb "átnyomni". Gyári dobok nincsenek meg, plusz a leölők is előbb vannak vágva...
Végig nézem az általad írt típusokat, köszönöm
Red Baronról nem hallottam, de tényleg igaz az hogy sok típust ki kell próbálni... pl.: a motoros iskolában a kuplungok tök kiábrándítóak voltak, nehéz volt behúzni, fokozatosan kiengedni... nehéz volt megtalálni azt ahol már fog a kuplung.... majd egy kinézett motort mentünk meglesni (nem nekem), és ott kipróbáltam egy Triumph Legendet, akkor jöttem rá... nem a motorosoknak van hatalmas kezük, hanem az iskolának van kevés jó motorja (kuplungja)
Nekem elég kicsi a kis-lábujjam, de majd gyúrok rá Egyáltalán van olyan csizma ami nem csúszik meg? Nekem egy Kentacky motoros csizmám van, lágyabb talp rész betétekkel, de robogóval is volt hogy megcsúszott... a nagy számomra ronda ufó csizmák azok gondolom hatalmas előnyt jelentenek ( gondolok itt a műanyag koptatós, tépőzáras, protektoros surranókra).
Nézegettem az ajánlottakat... ezek szerint, nem a lóerőtől kell félni hanem a súlytól!?
Mert pl.: az FZS600 95 lóerő
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fzs_600_fazer-10505836
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fzs_600_fazer-10726608
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-s_fazer_uj_gumikkal-10715070
Egy szép Kawa:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_er-6f_szep-10678547
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_er-6f-10050832
Két kivitel között csak az idomzat vagy a futómű is különbség?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_er-6n-10549485
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fzs_600_fazer-10505836
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fzs_600_fazer-10726608
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-s_fazer_uj_gumikkal-10715070
Egy szép Kawa:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_er-6f_szep-10678547
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_er-6f-10050832
Két kivitel között csak az idomzat vagy a futómű is különbség?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_er-6n-10549485