Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Milyen motort vegyek elsőnek?

De nem bocsátanak meg mindent! :D

A jó olajra mindegyik fém szíve meglágyul, a jó benzinre meg minden pillangószelep kinyílik... de rosszat igyekszem majd nem sűrűn tenni, így keveset kell majd vezekelnem :DPersze, ez nem a 20 ezres olajciklusban fog megmutatkozni :heureka::D
 
A jó olajra mindegyik fém szíve meglágyul, a jó benzinre meg minden pillangószelep kinyílik... de rosszat igyekszem majd nem sűrűn tenni, így keveset kell majd vezekelnem :DPersze, ez nem a 20 ezres olajciklusban fog megmutatkozni :heureka::D
Talan nemi ki gyakorlat utan adhatok tanacsot.Nem muszaj megfogadni.Elöször el kell döntened milyen stilusu motort szeretnel.Amikor eldöntötted akkor kell elkezdeni nezelödni en ajanlom hogy 500cm3 est motort vegyel az mar mindenre jo de a legtöbbje megse olyan harapos.Par ev mulva aztan lehet nagyobb is persze ez azert függ a testi adotsagoktol is:D
 
Talan nemi ki gyakorlat utan adhatok tanacsot.Nem muszaj megfogadni.Elöször el kell döntened milyen stilusu motort szeretnel.Amikor eldöntötted akkor kell elkezdeni nezelödni en ajanlom hogy 500cm3 est motort vegyel az mar mindenre jo de a legtöbbje megse olyan harapos.Par ev mulva aztan lehet nagyobb is persze ez azert függ a testi adotsagoktol is:D
Köszönöm a tanácsot... ha lehet akkor a tapasztalattal, igyekszem testben is nagyobbra nőni :D
Még egyenlőre, nincs kialakult képem, stílusom de ami biztos, sport motorok egyenlőre nem igazán tetszenek... sem üléspozíciót tekintve, sem pedig számadatokban pedig belőlük van a legtöbb, és a legszínesebb válogatni való...
Nagyon tetszenek, a classic motorok mint a Triumph Bonnyja vagy a Legend, nagy test kis lóerő de nagy ár, és nem éppen könnyűek.
A felsőbb kategóriás Tigerek is nagy lóerősek, ezért találtam a kis BMW-t, lomha, lent van a súlypontja, és kevés a lovacskája, plusz egy kis igazítással az ülésen tökéletesen leér a lábam (magasított ülés volt rajta, a gyári tökéletesnek bizonyult).
Összegzem, az itt olvasottakat és ha találok egy topikot ahol a csevegést folytathatjuk írok is róla, mi jókat találtam a neten illetve élőben... de nem szeretném itt szétszedni a Bemutatkozó topikot, nem illik :love:
 
Nem olyan biztos. A fojtás nem a kipufogóra vonatkozik. :)

Bár azért eléggé a sofőr fejével egy vonalban van, úgyhogy lehet, hogy menet közben ő is kap a hangból rendesen.

Nem zaklatnám a zümmögéssel az embereket, de nagyon ízléses lett a kis PIXEL :D Kerek lámpa mániás vagyok, csak annyit változtatnék rajta :D
 
Az ER-5 már igen, bár a gyári kormányával talán barátibb lenne :) Azzal a kis lámpával az elején meg csak látni nemigen lehet éjszaka... meg egy café racerre jobban is illik a kerek lámpa szerintem.

TT600-a volt egy ismerősnek (ráadásul pont lány az illető), alig egy szezonnyi motorozás után egy FZX250 Zeal-en... Az mondjuk lehet, hogy az elektronikája kicsit kevésbé "sportosra" lett állítva, mint a gyári, de gondja nem nagyon volt vele, gyakorlatilag kezdőként sem. A Tiger viszont szerintem eléggé nagy lenne elsőre, minden értelemben.

Robogózás után, jó eséllyel gond nélkül ki lehet hagyni 1-2 lépcsőfokot, nem feltétlenül kell egy 125-250-essel lenyomni 1-2 szezont, főleg, ha közlekedési rutin is van. Egy 500-as már nem unalmas, van benne erő is, nem feltétlenül "növi ki" az ember egyetlen nyár alatt, el lehet vele indulni túrázni is a haverokkal, normálisabb lelkületű társaság kibírja, ha véletlenül nem 140 lesz az utazó, csak 110. Ha nem bírják, az meg nem az 500-as hibája lesz... ;)
 
Szerintem a két Triumph sok elsőre, de ez suvenir vélemény. A férjem is megvette elsőre a 750-es GSXF-et azóta is elvannak szépen kettesben :D
A Kawától én félnék, hogy ennyire át van alakítva. Nem mintha nem bíznék meg a magyar iparban (DE igen :D) csak ha tényleg ennyire átalakították, rálocsoltak egy rakás pénzt, időt, akkor miért ennyibe kerül? Ez kb. a sima ára. Vagy úgyse jönne vissza a pénz, amit beleöltek? No meg a lejárt papíroktól is félnék. De lehet ez az én hibám, sok minden elrettent.

Én a gyári forma ER-5-öt tudom ajánlani, vagy testvérét a GS500-as Suzukit. Ha kicsit több pénz van, akkor ER-6 is lehet. Bár a piaci dolgokkal nem vagyok tisztában. Szokták még szeretni a sor4 vonalból a Horneteket, idomos témában a régi FZS600-as Yamahákat, újabb verzióját a FZ6-ot. Amúgy javaslok egy Red Baron túrát (ha még létezik ilyen) végigülni amit csak lehet és nézegetni, próbálgatni az üléspozit. Nem biztos, hogy ami 5 percig jó, egész nap is az lesz. Vagy hogy mondjuk amit úgy érzel elég erős vagy, elbírsz álló helyben, hogy nem lesz vele gond, ha megcsúszik a kavicson a csizmád és elindul alattad a vas. Elég erős kislábujj kell hozzá, megsúgom ;)
 
A Kawától én félnék, hogy ennyire át van alakítva. Nem mintha nem bíznék meg a magyar iparban (DE igen :D) csak ha tényleg ennyire átalakították, rálocsoltak egy rakás pénzt, időt, akkor miért ennyibe kerül? Ez kb. a sima ára. Vagy úgyse jönne vissza a pénz, amit beleöltek? No meg a lejárt papíroktól is félnék. De lehet ez az én hibám, sok minden elrettent.

Igazából azon az ER-5-ön nem sok minden változott a gyárihoz képest. Ülés, lámpák, műszerfal, lábtartók, kormány, meg persze a kipufogó. Elvileg, 1 személyesként simán kaphatna műszakit, ha minden szabványos rajta, és nem üvölti le a dob a vizsgabiztos haját, vagy, ha van hozzá NKH-s átalakítási engedély. Ha ez utóbbi nincs, akkor az előbbiek önmagukban sajna vizsgabiztos-függővé fogják tenni az időszakos műszakit, vagy, minden vizsgáztatás előtt, vissza kell építeni gyárira.
Amúgy, lehet, hogy egy "fillérekért" kintről hozott, esetleg valamennyire sérült motor volt az alap, akkor simán belefér ennyiért úgy is, hogy pluszosra jöjjön ki a projekt.
Lényeg, hogy önmagában az átépítés nem tűnik vállalhatatlannak, a vizsgáztathatóság már érdekesebb kérdés.
 
...hát ezek nem kifejezetten kezdő vasak...

Egyenlőre tapogatózok, és próbálom belőni a megfelelő vonalat :elpirul2:

Az ER-5 már igen, bár a gyári kormányával talán barátibb lenne :) Azzal a kis lámpával az elején meg csak látni nemigen lehet éjszaka... meg egy café racerre jobban is illik a kerek lámpa szerintem.
;)

Nem vagyok másért száguldozós, majd szépen lassan elcsordogálok... ahogy nézem, mindenki kezdőként maga szerez rutint:(( nem látok, olyan túrákat ami kezdőknek lenne :(
Gondolom, így mindenki nyeregbe pattan, és elindul, egy pár kékes, pilis körre és hosszabb idő után felmer iratkozni egy túrára is ;)
Én olyan motort szeretnék, amivel eljuthatok nyáron egy hosszabb Horvát túrára 500km, Balaton körül, Bécs mellé kastélynézőbe, és sok apróbb helyi túrára... lényegében itt vagyok Budapest szélén, könnyen elérhető a világ vége... persze szépen fokozatosan :D

Szerintem a két Triumph sok elsőre, de ez suvenir vélemény. A férjem is megvette elsőre a 750-es GSXF-et azóta is elvannak szépen kettesben :D
A Kawától én félnék, hogy ennyire át van alakítva. Nem mintha nem bíznék meg a magyar iparban (DE igen :D) csak ha tényleg ennyire átalakították, rálocsoltak egy rakás pénzt, időt, akkor miért ennyibe kerül? Ez kb. a sima ára. Vagy úgyse jönne vissza a pénz, amit beleöltek? No meg a lejárt papíroktól is félnék. De lehet ez az én hibám, sok minden elrettent.

Én a gyári forma ER-5-öt tudom ajánlani, vagy testvérét a GS500-as Suzukit. Ha kicsit több pénz van, akkor ER-6 is lehet. Bár a piaci dolgokkal nem vagyok tisztában. Szokták még szeretni a sor4 vonalból a Horneteket, idomos témában a régi FZS600-as Yamahákat, újabb verzióját a FZ6-ot. Amúgy javaslok egy Red Baron túrát (ha még létezik ilyen) végigülni amit csak lehet és nézegetni, próbálgatni az üléspozit. Nem biztos, hogy ami 5 percig jó, egész nap is az lesz. Vagy hogy mondjuk amit úgy érzel elég erős vagy, elbírsz álló helyben, hogy nem lesz vele gond, ha megcsúszik a kavicson a csizmád és elindul alattad a vas. Elég erős kislábujj kell hozzá, megsúgom ;)

A Kawát elvetettem, túl sok pénz lenne a dobok beszerzése gusztusos felrakása, első lámpa, hátsó lámpa index kombó... hogy talán még műszakin is átmenjen...
Motorokkal, ahogy láttam nem túl elnézőek... még autóban könnyebb "átnyomni". Gyári dobok nincsenek meg, plusz a leölők is előbb vannak vágva...
Végig nézem az általad írt típusokat, köszönöm :love:
Red Baronról nem hallottam, de tényleg igaz az hogy sok típust ki kell próbálni... pl.: a motoros iskolában a kuplungok tök kiábrándítóak voltak, nehéz volt behúzni, fokozatosan kiengedni... nehéz volt megtalálni azt ahol már fog a kuplung.... majd egy kinézett motort mentünk meglesni (nem nekem), és ott kipróbáltam egy Triumph Legendet, akkor jöttem rá... nem a motorosoknak van hatalmas kezük, hanem az iskolának van kevés jó motorja (kuplungja) :D
Nekem elég kicsi a kis-lábujjam, de majd gyúrok rá :D Egyáltalán van olyan csizma ami nem csúszik meg? Nekem egy Kentacky motoros csizmám van, lágyabb talp rész betétekkel, de robogóval is volt hogy megcsúszott... a nagy számomra ronda ufó csizmák azok gondolom hatalmas előnyt jelentenek ( gondolok itt a műanyag koptatós, tépőzáras, protektoros surranókra).
 
Egyenlőre tapogatózok, és próbálom belőni a megfelelő vonalat :elpirul2:



Nem vagyok másért száguldozós, majd szépen lassan elcsordogálok... ahogy nézem, mindenki kezdőként maga szerez rutint:(( nem látok, olyan túrákat ami kezdőknek lenne :(
Gondolom, így mindenki nyeregbe pattan, és elindul, egy pár kékes, pilis körre és hosszabb idő után felmer iratkozni egy túrára is ;)
Én olyan motort szeretnék, amivel eljuthatok nyáron egy hosszabb Horvát túrára 500km, Balaton körül, Bécs mellé kastélynézőbe, és sok apróbb helyi túrára... lényegében itt vagyok Budapest szélén, könnyen elérhető a világ vége... persze szépen fokozatosan :D



A Kawát elvetettem, túl sok pénz lenne a dobok beszerzése gusztusos felrakása, első lámpa, hátsó lámpa index kombó... hogy talán még műszakin is átmenjen...
Motorokkal, ahogy láttam nem túl elnézőek... még autóban könnyebb "átnyomni". Gyári dobok nincsenek meg, plusz a leölők is előbb vannak vágva...
Végig nézem az általad írt típusokat, köszönöm :love:
Red Baronról nem hallottam, de tényleg igaz az hogy sok típust ki kell próbálni... pl.: a motoros iskolában a kuplungok tök kiábrándítóak voltak, nehéz volt behúzni, fokozatosan kiengedni... nehéz volt megtalálni azt ahol már fog a kuplung.... majd egy kinézett motort mentünk meglesni (nem nekem), és ott kipróbáltam egy Triumph Legendet, akkor jöttem rá... nem a motorosoknak van hatalmas kezük, hanem az iskolának van kevés jó motorja (kuplungja) :D
Nekem elég kicsi a kis-lábujjam, de majd gyúrok rá :D Egyáltalán van olyan csizma ami nem csúszik meg? Nekem egy Kentacky motoros csizmám van, lágyabb talp rész betétekkel, de robogóval is volt hogy megcsúszott... a nagy számomra ronda ufó csizmák azok gondolom hatalmas előnyt jelentenek ( gondolok itt a műanyag koptatós, tépőzáras, protektoros surranókra).
Csak poénnak írtam a csizma dolgot :D Elvileg az összes motoros csizma tapadós talpú, gyakorlatilag poros úton minden gumi csúszik, még az autóé is ;)
A red baron, ha pest környéki vagy Törökbálinton van a legközelebb, HA megvan még. Régen meg volt. Előnye a hatalmas motorválaszték, hátrány hogy ott ne akarj semmit venni, mert aranyárban mérik. Legtöbbje japánból jött annó. Lehet azért is lehúzhatták a rolót, mert megszigorították a behozatalt. De ha leszűkíted pár típusra, már az is jó. Hipp-hopp "szakértő" leszel ha nézegeted a hírdetéseket esetleg élőben is, rájössz hamar mi az ami csak ki van suvickolva és amúgy rohad el az egész. De minden esetre nem árt egy segítő szaki, aki ha ráül a rózsaszín köd az agyadra helyrerángat, hogy ne vegyél ipari hulladékot. Nekem is volt szerencsére, mert én is könnyen párás szemmel néztem 1-1 roncsot :)
 

Ú, ez nagyon durva, hogy gyakorlatilag ugyanott vannak a használtmotor árak, mint 4-5 éve :O Pedig a vasak azóta csak öregedtek...

Nem azt mondom, hogy a lóerőt ne nézd, csak mondjuk ha ésszel kezeled a sor4-et és nem tiltáson választ nem lehet vele akkora gond. Nem fog erősebbnek hatni mint e 60-70 lóerős sor2, ami hamarabb leadja a lőerő meg a nyomaték maxot. Az én kis 250-esem a maga 39 darázserejével, aminek a fele már tuti legelni ment is tud meglepetést okozni meg elég hamar 100-on van. Cserébe kijön az erőhiány, amikor országúton előznék. 2-3 autót egyszerre már ritkán tudok, ahhoz nagyon nagy hely kell szembe. Míg mondjuk az említett 600-asnak ez egy csuklómozdulat. Szóval emberfüggő. Bőven elég tud lenni az 50-60 lóerő is, lásd Ekime GS500-al járta be az Alpokat meg egyéb szerpentines kanyarvadászatot. És be lehet feküdni 50-es robesszal is a szalagkorlát alá. Én szerintem ezt valaki el tudja fejbem dönteni, hogy meghagyja-e a lahetőségét annak, hogy egy csuklómozdulat és 130-150-el megy, vagy megelégszik a 80-100-al is. Sarkosítva persze ;) Én nagyon jól tudtam hogy ha erősebb motort vettem volna, hamar és nagyon befeküdtem volna a szalagkorlát alá. Így egy kisebb pitty-puttyal megúsztam. Mondjuk ott nem azon múlt, hogy mekkora van van alattam. Csak arra akarok célozni, hogy ha könnyen elkap a hév, akkor nem biztos hogy 100 lovat kellene terelgetni, de ha higgadt, nyugodt a vezetési stílusod és csak előzéseknél, esetleg pályán jönne jól az a plusz erőtartalék, akkor szerintem nyugodtan meg lehet venni az erősebb paripát is ;) Na jó hosszú lett :D
 
Insta360 karácsonyi akció

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére