Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Milyen motort vegyek elsőnek?

Reszben van csak igazad.Az en "kocsim" 14 eves es semmi gondom vele.Most volt nemreg müszakin szo nelkül atment es az anyag ar pont 120 euro volt.Mühelyem nincs de mindent magam csinalok az auton es a motoron is.Oke ez a szakmam :D

Oké, de te vagy az üdítő kivétel... nézd meg az itthoni 14-16 éves autókat, meg a még öregebbeket, amikért lassan a piaci értéküknek megfelelő jattot tolnak a műszakin, hogy valahogy átrugdalják... :)
Amúgy 14 éves korában még nekem se volt vele különösebb gondom... :) Most se lenne, ha csak 120EUR-nyi alkatrészt kellene venni bele :)
 
Milyen motort vegyek elsőnek? Hát jóóót!
És saját képességeidnek megfelelő súlyút és köbcentijűűűt.....
:)
 
...én akkor kapok agyhúgykövet, amkor a 750-es gixert ajánlgatják kezdő motorosnak, hogy az jó lesz, mert nem fogod egy jó ideig kinőni.... és mondjuk ezt a fércbukon teszik, úgy, hogy a kiscsaj alig látszik ki az aszfaltból és jóformán csak csopperes képek vannak kirakva nála....
 
... az is úgy, hogy a pasija eladó 250-es Viragoját kapta kölcsön 1-1 túrára, amíg megvolt...
 
Tanacsot kerek:
Sziasztok, par honapja bemutatkoztam hogy 39 evemben keztem nagymotorra jogsit letenni es angyon is elvezem az egeszet :) Kresz vizsgam megvan(Hurra ugyes voltam ;)), rutin idopntra varok epp. A kerdesem picit osszetet, latok interneten rengetek velemenyt hogy mien a jo kezdo motor olyanoknak mint en, es nemtalalok igazabol egyertelmu valaszt. Nekem egy reszt a ferjem chopper elmeny altal hatso ulesen jott el hogy igen en akarom vezetni (azota mar nemis ulok moge oly gyakran :)) es masreszt en napi szinten ingazok videkrol BP Nyugati kornyekere... az ut fele M2 es kornyeke (vagy M3) es a masik ele varos.. lampak, keresztezodesek.. szoval kocsival ez kb jobb esetben 50 perc kene hogy legyen, viszont en gyerekemet szalitom kb 11 kmre tolunk suliba igy kerulo es dugo is van. igy van hogy 1ora 20-30percet is megyek reggelente es igy is kesek. Es igazabol ez is nagy motivacio nekem hogy motorral mennyek es ahogy elnezem kb fel orat is tudnek sporolni. a varos elejeig kb 30 perc alat beerek autoval, onntol kezdve 40 perc dugo atalaban.. es ezt 4.5 ev utan nagyon nagyon ruhellem es minden egyes motorost irigylem mikor elhalad melletem. Szoval kovetkezo lenne a kerdes, azon kivul hogy kezdo motors leszek tavasszal, mert mire leteszem osszel mar vege a motoros szezonnak) - szerentek egy olyan motorba fektetni ami biztonsagossan elvisz remeges es hiszti nelkul videkrol es varosban is.. persze turazni is jarnank vele 7vegente.. ja es 164cm vagyok :) Az oktatom egy nagyrobogot javasol mert hogy jobb a automata valto a sok lampaknal - en meg sose probaltam (de nekem inkab hokedli jutt eszembe rola mint motor, azt lehet ha kiprobalom le se akarnek szalni) ... ferjem mar lepasszolta nekem a virago-t de valahogy nem ereztem vezetes kozben h en vele heti tobbszor 80-100km megtennek, es nagyon speed motort se probaltam meg csak egy par 500s Suzukit es 650s Kawa-t..Van aki ingazik ilyen szinten, mi a tapasztalata? vagy ezt ugy is a 39 eves derekam es hatom donti majd el? na meg a penztarcam ? :)
koszi elore is minden valaszt.. szep estet mindenkinek, Karin
 
Szerintem a válasz megint a kis naked motorok... GS500 és társai, de akinek olyan van (meg olyan magas, mint te), talán jobban tud tanácsot adni.

Egyébként konkrétumot azért nem fogsz találni sehol, mert mindenkinek alkatétól, ízlésétől, és pénztárcájától is függ, hogy mit választ, mit engedhet meg magának.
 
Én a nagyrobogót azért nem javaslom, mert tele van nagy műanyaggal, nehéz, magas, ezáltal a manőverezés nehezebb vele (szerintem) és ezek letolják az automata váltó előnyét. Amúgy vannak automataváltós nagymotorok (pl. Honda NC sorozatból) is, ha ez szempont. Emiatt a choppert sem javasolnám, mert az is kicsit nehézkesebben mozog. Mindenképpen naked, ha dől abból van a legkevesebb károd. Írtad, hogy a gyereket is hordod nem messze. Az megmaradna? Mert akkor egy hátsó doboz/dobozolhatóság sem árt. Amúgy az 500-as GS tényleg jó választás. Olcsó, sok van belőle, alkatrész dögivel, a fenntartása sem drága (gumi, olaj, fékek stb, egyéb kopó fogyó alkatrész). De ha nem 130-as utazóra gondolsz én simán vennék kisebbet is, mégpedig azért, mert a városban, a sorok között minden kg-t megköszön az ember, ha arról van szó. Szóval egy CBF250 vagy YBR250 is simán szóba jöhet(ne). Meg kell nézni a futárok mivel járnak ;) Ennél lejjebb nem érdemes menni, mert egy előzésnél vagy a pályán már kevés egy kisebb. Egyébiránt ami neked kényelmes, amit a pénztárcád megenged és főleg, amibe beleszeretsz ;)
 
Tehát ingázol vele, gyereket viszel (kell a hely a hátizsáknak neki) rendszeres napi használatra kell motor. Akkor valami tartós darab is jó lenne. Van valami motorstílus ami tetszik és tudod mennyit szánsz rá? Akkor talán könnyebb ajánlani...
 
Szia Nyko, üdv itt. Azért a robogó után közvetlen ne az R1100-al kezd, próbáld meg a fokozatosság elvét követni ha öreg motoros is szeretnél majd lenni. Az ilyen dinamikával élő emberek mint te /lényegtelen hogy férfi-e vagy nő/ igen jó eséllyel dobják el a vasat amint alájuk szabadul a lóerő - ezzel arányosan adják oda szerveiket a donorlistán várakozóknak. (Az beszél most, aki 125 ccm-ről 750-re ült és aztán kimászott a szalagkorlát alól).
Nekem a pasis szakmákkal sose volt gondom (pirotechnika, lézertechnika, sportlövészet, stb) és a fent említett negatív hozzáállás csak akkor jelent meg amikor realizálták, hogy piacot fogok elvenni tőlük. Mivel az általad választott szakmák nagy része férfi preferencia alá tartozik, nem a férfiakkal van a gond, hanem a megélhetés féltésével! Ha nőies szakmában nyomulnál, ott nem a "majdmegtörik" hozzáállásba futnál bele ha piaci részesedés veszélyét hordoznád... Garantálom neked, hogy a pasik ezen a téren jobbak, mert a "majdmegtörik ha nemfoglalkozok vele" hozzáállás még mindig sokkal szelídebb, mint a női piacot féltő anyatigrisek csoportos rádvadászata. :D
 
Szia Nyko, üdv itt. Azért a robogó után közvetlen ne az R1100-al kezd, próbáld meg a fokozatosság elvét követni ha öreg motoros is szeretnél majd lenni. Az ilyen dinamikával élő emberek mint te /lényegtelen hogy férfi-e vagy nő/ igen jó eséllyel dobják el a vasat amint alájuk szabadul a lóerő - ezzel arányosan adják oda szerveiket a donorlistán várakozóknak. (Az beszél most, aki 125 ccm-ről 750-re ült és aztán kimászott a szalagkorlát alól).
Nekem a pasis szakmákkal sose volt gondom (pirotechnika, lézertechnika, sportlövészet, stb) és a fent említett negatív hozzáállás csak akkor jelent meg amikor realizálták, hogy piacot fogok elvenni tőlük. Mivel az általad választott szakmák nagy része férfi preferencia alá tartozik, nem a férfiakkal van a gond, hanem a megélhetés féltésével! Ha nőies szakmában nyomulnál, ott nem a "majdmegtörik" hozzáállásba futnál bele ha piaci részesedés veszélyét hordoznád... Garantálom neked, hogy a pasik ezen a téren jobbak, mert a "majdmegtörik ha nemfoglalkozok vele" hozzáállás még mindig sokkal szelídebb, mint a női piacot féltő anyatigrisek csoportos rádvadászata. :D

Itt is sokat olvastam utána, és a lényeg ahogy írtátok a tisztelet, és a fokozatos kiismerése a motorodnak, lehet bármivel kezdeni a cikk írója szerint csak fő az óvatosság, a motor egy gép ami erősebb nálunk... valahogy így szólt, de egyenlőre nehezen igazodok ki az oldalon, pontosan nem tudom idézni :((
Távol álljon tőlem a száguldozás, nem vadmacska vagyok, csak kiscica :titaa:
A lényeg számomra az, hogy megtaláljam azt a motort ami igazán illik hozzám, és hosszú távon azt ismerjem ki... ehhez tudni kell rólam nem vagyok egy cserélgetős típus, mindig az a fránya szerelem :loveu:
Köszönöm, az építő jellegű tanácsokat... remélem nem esett komolyabb bajod, elég rosszul hangzik :beteg:
Minden esetre azt már látom, nem fogok a technikán, sem pedig a védőfelszerelésem spórolni, és a szezon előtt nem árt az a pár lépcső a Honda tréningjein...
Páromat, végignéztem az oktatáson a motoros iskolába... :eek: nem győztek meg, hogy bárkit is megtudnak tanítani, mert figyelni nem figyeltek, mondani nem mondtak semmit, még a feladatokat se... csak volt aki lenézte ytuberól és mindenki próbált azután menni. Nem vagyok meggyőződve arról, hogy ez máshol másképpen fog menni, így beruházok a plusz oktatásra amit itt is a cikkben írtatok!
A képeim között a kis öreg BMW K75 nagyon kis tetszetős, és nem volt ijesztő igazán...

Még néztem őt is (bár tudom, hogy nagy) :nemnem:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/bmw_r_1100_rs-10566312

Ő is igazán mutatós, de egy nyári motornak mondták sokan... élőben is megtekintettem
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_ca_125_rebel_jc_24-9747528

Sokan ajánlották a Viragot is, abból ezt találtam ami tetszett és élőben sem lógott keze- lába...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xv_535_virago_nevre_irva_20_kw-10715956

:csam:
 
Még néztem őt is (bár tudom, hogy nagy) :nemnem:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/bmw_r_1100_rs-10566312

Ő is igazán mutatós, de egy nyári motornak mondták sokan... élőben is megtekintettem
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_ca_125_rebel_jc_24-9747528

Sokan ajánlották a Viragot is, abból ezt találtam ami tetszett és élőben sem lógott keze- lába...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xv_535_virago_nevre_irva_20_kw-10715956

:csam:

Nekem mindig az a vesszőparipám, hogy kezdésnek ne szélsőséget (chopper, enduro, böszme túra...), hanem valami viszonylag könnyebb, könnyen vezethető naked bike-ot érdemes venni. OK, hogy ha így-úgy "kinövi" az ember, akkor ott a csere nyűgje, de vezetési és közlekedési rutint szerintem érdemes egy aránylag megbocsájtó, nem túl erős, de nyomatékos motoron szerezni. E közül a 3 közül az XV még csakcsak, de a Rebel tényleg túl kicsi, a nagy boxer viszont már talán túl sok lenne.
 
Nekem mindig az a vesszőparipám, hogy kezdésnek ne szélsőséget (chopper, enduro, böszme túra...), hanem valami viszonylag könnyebb, könnyen vezethető naked bike-ot érdemes venni. OK, hogy ha így-úgy "kinövi" az ember, akkor ott a csere nyűgje, de vezetési és közlekedési rutint szerintem érdemes egy aránylag megbocsájtó, nem túl erős, de nyomatékos motoron szerezni. E közül a 3 közül az XV még csakcsak, de a Rebel tényleg túl kicsi, a nagy boxer viszont már talán túl sok lenne.

Kezdek rájönni, nem könnyű motort találni... sok szempontot kell figyelembe venni :(
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére