Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Milyen motort vegyek elsőnek?

Kawasaki Ninja 250R-ről vélemény, tapasztalat? Nyilatkozik valaki? :gurul:
Miért egyből sportmotorral kezdenél?
Bocsánat, de ezt sosem fogom megérteni, hogy miért egyből Ninjákra, SV-kre meg és GSX-erekre ülnek a kezdők. Vagy tökmindegy? Nekem még a GS-en is elmegy az eszem néha (tényleg ritkán és csak autópályán). Szerencsére "csak" 170-et bír.
 
Miért egyből sportmotorral kezdenél?
Bocsánat, de ezt sosem fogom megérteni, hogy miért egyből Ninjákra, SV-kre meg és GSX-erekre ülnek a kezdők. Vagy tökmindegy? Nekem még a GS-en is elmegy az eszem néha (tényleg ritkán és csak autópályán). Szerencsére "csak" 170-et bír.
Az a kisninja meg 150 körül elfogy. 250-es az. Nekem az idomossággal lenne csak gondom. De kinek a pap, kinek a paplan :D Nem attól lesz egy motor kezdő, hogy mennyi a végsebessége, szerintem ;)
 
Miért egyből sportmotorral kezdenél?
Bocsánat, de ezt sosem fogom megérteni, hogy miért egyből Ninjákra, SV-kre meg és GSX-erekre ülnek a kezdők. Vagy tökmindegy? Nekem még a GS-en is elmegy az eszem néha (tényleg ritkán és csak autópályán). Szerencsére "csak" 170-et bír.

Eleinte a Honda CBF 125-öt néztem ki de sajnos több rosszat hallottam vissza, főleg nagyobb távok megtételénél. Amint vége a télnek be tudom fejezni a jogsit és A2-re mentem hogy több motor közül tudjak választani mivel nagyobb távokat is meg kell tennem néha néha. Ami még talán érdekel Suzuki DRZ 125, 250 de erről még semmit nem hallottam.
 
Eleinte a Honda CBF 125-öt néztem ki de sajnos több rosszat hallottam vissza, főleg nagyobb távok megtételénél. Amint vége a télnek be tudom fejezni a jogsit és A2-re mentem hogy több motor közül tudjak választani mivel nagyobb távokat is meg kell tennem néha néha. Ami még talán érdekel Suzuki DRZ 125, 250 de erről még semmit nem hallottam.
Nem tudom, kezdő motornak még mindig a GS-t tartom a legjobbnak, nem azért mert azom van, de alacsony, jól kezelhető, minden utcasarkon találhatsz hozzá alkatrészt és a 35 kW miatt A2-vel is vezethető.
Párom mondja mindig, hogy nem jó, ha kis gépbe sok LE-t erőszakolnak, mert hamar elhasználódik. Ehhez viszont nem értek, de hiszek neki. Ezért se vettem VTR 250-t, hanem inkább egy nagyobb motort néztem ki, mert amúgy is hamar ki lehet ám nőni a kisebbeket. Egy év után néha ezt is kevésnek érzem már, főleg mióta Párom 600-as Diversionjét is használtam, pedig nem sokkal erősebb...
 
Miért egyből sportmotorral kezdenél?
Bocsánat, de ezt sosem fogom megérteni, hogy miért egyből Ninjákra, SV-kre meg és GSX-erekre ülnek a kezdők. Vagy tökmindegy? Nekem még a GS-en is elmegy az eszem néha (tényleg ritkán és csak autópályán). Szerencsére "csak" 170-et bír.

Szerintem nem akarják azt a macerát és anyagi buktát, amit egy plusz motorcsere jelent. Tudják, mit akarnak (vagy azt hiszik, hogy tudják), és azt veszik. Én is ezt tettem, mondjuk az F650CS merőben más stílus, mint egy GSXR, az tény - és merem is ajánlani kezdésre az ilyesmiket. Egyébként telitankolva 187kg, szóval nem is nehéz, elég jól fel lehet kapkodni. Jégen már ezt is nehezebb azért :D
 
A régi CB-ket is sokan szeretik tanulóvasnak. Csak egy javaslat a kezdőknek, ha már spoileressel kezdenek, vetkőztessék le az első szezonra a vasat és tegyenek fel valami bukóbigyót - gombát/vasat. Mindenki leteszi legalább olyan szinten párszor az elején, hogy gyakorlatilag álltában vagy valami parkolási manőver közben dobja szerteszéjjel a vasat.
 
Ha nagyobb távolságokat, értelmes tempóban megtenni is cél, akkor a 125-ös négyüteműeket felejtsd el, már kezdésnek is, főleg a kisendurokat. Városban tök jók, ott még valamennyi tartalékuk is van, de országúton végük van, mint a botnak... Nem olyan mókás, ha egy 75-80-nal szüttyögő teherautót nekifutásból, nagynehezen lehet csak kikerülni.
Ha A2-es jogsid lesz, ahhoz már a tanulómotor is eleve valami GS500-ER5-CB500 körüli vas lesz. Szerintem, ha az oktatás alatt nem érzed nagyon kínlódósnak, valami ilyesmit nyugodtan megcélozhatsz utána kezdőmotornak. Nem vadállat egyik sem, de van azért bennük egy kis tartalék, és főleg, nem bonyolítják meg az életedet a "hasalósságukkal" az elején:) Cserébe viszont nem "menők", ez tény.
 
Vegig olvastam.Ennyi felesleges mellebeszelest.Tessek tudomasul venni minde kezdes nehez ha mar raszantad magad hogy motorozol ne majrez.Ertem en hogy ha törik valami rajta az draga de sajnos vele jar es javitani mindig lehet.Az egesznek egy titka van menni kell menni lehetöleg sokat.Lehet menni nyaron es telen is föleg az ilyen teleken mint mostani.Hiaba van valakinek jogsija evek ota ha evente alig megy ket haromezer kilometert.Motor es motor között hatalmas külömbseg van de mindegyik motorozhato csak maskep de erre csak akkor jösz ra ha mesz vele.Tul sok felesleges dologgal foglalkoztok.
Menjen mindenki ugy ahogy ö biztonsagosnak tartja ne probaljon masnak megfelelni.Elöbb utobb a gyakorlattal majdnem mindenki gyorsul.Eleve majreval utnak indulni a legrosszabb abbol csak baj lesz.Na es egymast hülyiteni se kell.
 
Eleinte a Honda CBF 125-öt néztem ki de sajnos több rosszat hallottam vissza, főleg nagyobb távok megtételénél. Amint vége a télnek be tudom fejezni a jogsit és A2-re mentem hogy több motor közül tudjak választani mivel nagyobb távokat is meg kell tennem néha néha. Ami még talán érdekel Suzuki DRZ 125, 250 de erről még semmit nem hallottam.
A kis Ninja nem rossz motor.Ha Suzuki DR en gondolkodsz akkor a 350-es a legjobb.Arra is gondolj hogy ha turazni mesz tarsasaggal ne keljen mindenkinek miattad 80 nal menni.Na meg hamar kinövöd es akkor motor csere gondja szakad a nyakadba.Olyat vegyel amit par evig tudsz hasznalni tetszik jol erzed magad rajta na es amit a penztarcad megenged.
 
Vegig olvastam.Ennyi felesleges mellebeszelest.Tessek tudomasul venni minde kezdes nehez ha mar raszantad magad hogy motorozol ne majrez.Ertem en hogy ha törik valami rajta az draga de sajnos vele jar es javitani mindig lehet.Az egesznek egy titka van menni kell menni lehetöleg sokat.Lehet menni nyaron es telen is föleg az ilyen teleken mint mostani.Hiaba van valakinek jogsija evek ota ha evente alig megy ket haromezer kilometert.Motor es motor között hatalmas külömbseg van de mindegyik motorozhato csak maskep de erre csak akkor jösz ra ha mesz vele.Tul sok felesleges dologgal foglalkoztok.
Menjen mindenki ugy ahogy ö biztonsagosnak tartja ne probaljon masnak megfelelni.Elöbb utobb a gyakorlattal majdnem mindenki gyorsul.Eleve majreval utnak indulni a legrosszabb abbol csak baj lesz.Na es egymast hülyiteni se kell.
Egyetértek Veled, de te meg fogadd el, hogy a nők különbözőek. Másképpen gondolkodnak és cselekednek. Szeretjük túlbonyolítani és problémát csinálni magunknak ha nincs :D
 
A CBF125 sajnos nagyon érezteti az árát. Én azért sem javasolnám, meg azért sem mert városba, max elővárosba való.
A párom vett egy WR250-et, ez a 4. és legkisebb motorja. Azért vette meg, mert a megtett km-ek nagy %-át városban és rövidebb túrákon eszközöli. De azért egy Hajmáskér Bp. oda vissza rendesen megdolgoztatta mindenét. És nem azért mert csak 250-es és 150 a vége. Hanem mert marha kényelmetlen az a kis keskeny ülésnek csúfolt valami :D Érdemes ilyeneket is mérlegelni. Én nem vennék 250-esnél kisebbet, mint ahogy nem is vettem meg én se a 125-ös CBF-et, pedig nagyon szerelmetes voltam :D
 
Nem tudom, kezdő motornak még mindig a GS-t tartom a legjobbnak, nem azért mert azom van, de alacsony, jól kezelhető, minden utcasarkon találhatsz hozzá alkatrészt és a 35 kW miatt A2-vel is vezethető.
Párom mondja mindig, hogy nem jó, ha kis gépbe sok LE-t erőszakolnak, mert hamar elhasználódik. Ehhez viszont nem értek, de hiszek neki. Ezért se vettem VTR 250-t, hanem inkább egy nagyobb motort néztem ki, mert amúgy is hamar ki lehet ám nőni a kisebbeket. Egy év után néha ezt is kevésnek érzem már, főleg mióta Párom 600-as Diversionjét is használtam, pedig nem sokkal erősebb...

Akkor üzenem a Szőrmóknak, hogy a VTR250-es (és az összes alfaja, mert van neki vagy 20 :D) egy kiforrott, elnyűhetetlen konstrukció ;) Nem azzal van a baj, hogy 40 pacit paszíroztak a 250 ccm-be, mert itt két henger van s gyakorlatilag majdnem akkorák mint egy sor4 600-as. A betegség ott kezdődik, hogy 250 ccm és 4 henger :D És a vicc, hogy bírja, pedig elforog az 16000-et is. Sőt, szerintem megbízhatóbb 1-1 modern kori társánál. Na erre varrjál gombot :)
 
Vegig olvastam.Ennyi felesleges mellebeszelest.Tessek tudomasul venni minde kezdes nehez ha mar raszantad magad hogy motorozol ne majrez.Ertem en hogy ha törik valami rajta az draga de sajnos vele jar es javitani mindig lehet.Az egesznek egy titka van menni kell menni lehetöleg sokat.Lehet menni nyaron es telen is föleg az ilyen teleken mint mostani.Hiaba van valakinek jogsija evek ota ha evente alig megy ket haromezer kilometert.Motor es motor között hatalmas külömbseg van de mindegyik motorozhato csak maskep de erre csak akkor jösz ra ha mesz vele.Tul sok felesleges dologgal foglalkoztok.
Menjen mindenki ugy ahogy ö biztonsagosnak tartja ne probaljon masnak megfelelni.Elöbb utobb a gyakorlattal majdnem mindenki gyorsul.Eleve majreval utnak indulni a legrosszabb abbol csak baj lesz.Na es egymast hülyiteni se kell.
na látod, Hajós, ezért NŐI motoros oldal ez, mert mi nők ilyen "felesleges mellébeszélős" válaszokra vágyunk, nem ilyen férfiaggyal kiötlött észosztásokra:) Kérdezd meg Suzannét, melyikünk válaszát érezte hasznosabbnak, melyik adott neki több reményt, biztatást: a mi mellébeszélőseink, vagy a Te kinyilatkoztatás-szerű okosságod :)
 
A CBF125 sajnos nagyon érezteti az árát. Én azért sem javasolnám, meg azért sem mert városba, max elővárosba való.
A párom vett egy WR250-et, ez a 4. és legkisebb motorja. Azért vette meg, mert a megtett km-ek nagy %-át városban és rövidebb túrákon eszközöli. De azért egy Hajmáskér Bp. oda vissza rendesen megdolgoztatta mindenét. És nem azért mert csak 250-es és 150 a vége. Hanem mert marha kényelmetlen az a kis keskeny ülésnek csúfolt valami :D Érdemes ilyeneket is mérlegelni. Én nem vennék 250-esnél kisebbet, mint ahogy nem is vettem meg én se a 125-ös CBF-et, pedig nagyon szerelmetes voltam :D

Igen én is nagyon beleestem annó de már lemondtam a kis CBF-ről
 
A kis Ninja nem rossz motor.Ha Suzuki DR en gondolkodsz akkor a 350-es a legjobb.Arra is gondolj hogy ha turazni mesz tarsasaggal ne keljen mindenkinek miattad 80 nal menni.Na meg hamar kinövöd es akkor motor csere gondja szakad a nyakadba.Olyat vegyel amit par evig tudsz hasznalni tetszik jol erzed magad rajta na es amit a penztarcad megenged.

Ezért is érdeklődtem inkább a kis tini Ninja után :D max 800 ezerért lehet mostanság venni de ugyan olyan állapotban lévők vannak 600-ért is pár karcolással kisebb sérülésekkel akár 400-500 körül is lehet már szerezni ha szerencséje van valakinek nagyobb sérüléssel 300 ezer de olyat nem akarok venni. Azért kérdeztem it is rá, hogy milyen mert eddig csak 2 nő véleményét láttam szerencsére ebből 1 kb olyan alacsony volt mint én, ő nagyon dicsérte. És végül, de nem utolsó sorban tetszik is.:gurul:
 
Ezért is érdeklődtem inkább a kis tini Ninja után :D max 800 ezerért lehet mostanság venni de ugyan olyan állapotban lévők vannak 600-ért is pár karcolással kisebb sérülésekkel akár 400-500 körül is lehet már szerezni ha szerencséje van valakinek nagyobb sérüléssel 300 ezer de olyat nem akarok venni. Azért kérdeztem it is rá, hogy milyen mert eddig csak 2 nő véleményét láttam szerencsére ebből 1 kb olyan alacsony volt mint én, ő nagyon dicsérte. És végül, de nem utolsó sorban tetszik is.:gurul:
Ha alcsony vagy, akkor nem hiszem, hogy leérnél egy enduróról.
Milyen a tanuló motor?
 
na látod, Hajós, ezért NŐI motoros oldal ez, mert mi nők ilyen "felesleges mellébeszélős" válaszokra vágyunk, nem ilyen férfiaggyal kiötlött észosztásokra:) Kérdezd meg Suzannét, melyikünk válaszát érezte hasznosabbnak, melyik adott neki több reményt, biztatást: a mi mellébeszélőseink, vagy a Te kinyilatkoztatás-szerű okosságod :)
Az a sok kis apró infó, az nagyon fontos a csajoknak/kezdőknek - láttam már srácot aki bújta az itteni kezdő rovatokat, inkább hozzászólás nélkül, merthogy az "ciki" :). A kezdők vergődésére a "nenyávogjámá" ismétlése édeskevés. :D Ami neked egyértelmű, az neki még az életét jelentheti. Nem lesz tőle senki se kevesebb, ha megválaszolja a felmerülő akár elsőre botornak tűnő kérdéseket. Valamikor te is elkezdted és ne feledd, teljesen másként. Mások voltak a közlekedésben résztvevő teljesítmények. Mind autó, mind motor oldalon. Most már nincs meg a babettától induló fokozatosság, így aki rögtön egy 250-es, neadjisten akár hatszázas, és már lelkesebb vasacskára ül, nem baj ha tisztába kerül azzal hogy mi vár rá, vagy a felmerülő apróságokból hogy ne legyen nagyobb életre szóló perec.
 
Insta360 karácsonyi akció

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére