Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Kezdő motorosok topicja

A padlószőnyeg konkrétan a ti vérszívásotokról szól, ti vagytok a padlószőnyeggyürögetők... :D
 
Mi köze a vérszívásnak a kezdő motorozáshoz?:eek: (De most tényleg... muszáj mindent szétoffolni? Aki meg valami lényeges infót keresne, lapozhat oldalakat, mire megtalálja...)
 
On: mi az a protektoring? illetve hogy van angolul?

Csak hogy ertsetek a szitumat. Van itt nem messze egy motoros bolt, de ahanyszor arra megyek mindig kint gyulekeznek a halal jokepu, kigyurt, tetkos pasik a hatalmas motorjaikkal. Keptelen vagyok atsetalni koztuk es bemenni, hogy jo napot kivanok, en ize olyan ruhat szeretnek amiben lehet motorozni. :kiralylany2:
Szoval ha legalabb mar tudnam, hogy mit akarok, vagy legalabb ne lennek szoke es 50 kilo, mar magabiztosabb lennek. De egyelore megvarnam amig nem alldogalnak a bolt elott.
Szoval a suliba akarok egy sajat bukot, meg valami felsoreszt. Bukonal mire kell figyelni?
 
On: mi az a protektoring? illetve hogy van angolul?


Szoval a suliba akarok egy sajat bukot, meg valami felsoreszt. Bukonal mire kell figyelni?
Először is, hogy jó legyen a fejedre!:D De ez komoly. Mindegy, ki mire esküszik, a fejformád "mondja" majd meg a tutit!
Itt egy teszt, az eredmény adja a típust, amikben keresgélhetsz:
http://www.louis.de/_208f8e9b6c9725...mberater&ADTRACTIONSLOT=wgrselect_helmberater

Aztán érdemes mászkálni a fejeden a sisakkal, hogy lásd, nyom-e valahol:D


http://www.louis.de/_208f8e9b6c9725...ist_total=79&anzeige=0&page=0&artnr_gr=605316

Ez pld. nyári dzseki, nézd a hálós betéteket:
http://www.louis.de/_208f8e9b6c9725...ist_total=79&anzeige=0&page=0&artnr_gr=605316
 
Koszi a tippeket! Egy cipot mar ki is neztem ebayen. Probike bokacipo - ilyenkor emelle kell valami ami a labszarat vedi?
 
On: mi az a protektoring? illetve hogy van angolul?

Csak hogy ertsetek a szitumat. Van itt nem messze egy motoros bolt, de ahanyszor arra megyek mindig kint gyulekeznek a halal jokepu, kigyurt, tetkos pasik a hatalmas motorjaikkal. Keptelen vagyok atsetalni koztuk es bemenni, hogy jo napot kivanok, en ize olyan ruhat szeretnek amiben lehet motorozni. :kiralylany2:
Szoval ha legalabb mar tudnam, hogy mit akarok, vagy legalabb ne lennek szoke es 50 kilo, mar magabiztosabb lennek. De egyelore megvarnam amig nem alldogalnak a bolt elott.
Szoval a suliba akarok egy sajat bukot, meg valami felsoreszt. Bukonal mire kell figyelni?

Ilyenkor van az, hogy a kitetovált, jóképű fickók szívesen segítenek a lányokon. :D
Hol is van ez pontosan? Megnézném azt a helyet szívesen ;)

Csak egy példa a protektor ingre:

http://www.pardi.hu/shop/kepek/nagy_kepek/ruha/smx-bionic1.jpg

És én csizma párti vagyok. Ha cipő, akkor venni kellene valami sípcsontvédőt.
Bár amíg rutin pályán vagy sok meglepetés nem érhet. Forgalomban már legyen jó cuccod. Szerintem.
 
az lényeges a sisakot illetően, hogy felvételkor az arcpárnának valamennyire nyomnia kell. később ez a rész sokat tágul, elég hamar. és ha lötyög majd emiatt a fejeden a sisak, az nem életbiztosítás.

a homlokod, tarkód, fejed teteje az, ahol nem nyomhat.
 
Akkor most én is kérdezek.

1.
Mi van akkor, ha szétdurran a kerekem menet közben? Vagyis, mit kellene csinálni?
Van egyáltalán lehetőség korrigálni az ilyen helyzeteket?
Feltételezem sebességfüggő is a dolog. Lehet 25-tel nem akkora gáz, mint 180-nal.

2.
Gondolkoztam a "nézőponton" is. Illetve ma melóba jövet figyeltem magam, mit nézek.
Rájöttem, hogy az úton a kanyar ívét/végét követem a szememmel.
Viszont amikor meg szűkebben fordultam be a kapuból, akkor meg a "kapufát" néztem, amit ki kellet kerülni.
Nem tudom, ez okés-e. Nekem igazából működött.

A lényeg, hogy nem szeretnék valami rossz technikát rögzíteni.


Most hirtelen nem jut több az eszembe...

Előre is köszi a segítséget.
 
Ilyenkor van az, hogy a kitetovált, jóképű fickók szívesen segítenek a lányokon. :D
Hol is van ez pontosan? Megnézném azt a helyet szívesen ;)

Csak egy példa a protektor ingre:

http://www.pardi.hu/shop/kepek/nagy_kepek/ruha/smx-bionic1.jpg

És én csizma párti vagyok. Ha cipő, akkor venni kellene valami sípcsontvédőt.
Bár amíg rutin pályán vagy sok meglepetés nem érhet. Forgalomban már legyen jó cuccod. Szerintem.

jhaaaj ez a cucc nagyon szexi. lesz tricepszem kondi nelkul :D
Ciprus - erdekes hely, nem feltetlen van kolbaszbol a kerites. Az autopalyank hossza kb 300 km. 2 evvel ezelottig magan a palyan voltak a korforgalmak (szoval elmeletben nem is lehetett volna palya a neve)Rengeteg a penzes, raero, fiatal suhanc, a motorozas inkabb divat, varoson belul is tovig nyomjak, a meleg miatt persze csupasz s*ggel, soxor papucsban. Europaban elso helyen allunk halalos baleset szamban :-(( minden nap latok balesetet.

Ami pozitiv, hogy itt nincs villamos, busz, vonat, galamb, biciklis. Az egyetlen ellenseg az a meleg. Ma pl reggel fel 9 ota 30 fok folott vagyunk.
 
http://www.shark-helmets.com/technical_support.php

Itt van egy video (How to choose your helmet) a jó sisakméret kiválasztásáról, igaz, hogy angolul, de elég szemléletes hang nélkül is.

Szerintem ha van egy magasszárú motoros bakancsod, ami már a bokádat is védi, nem olyan lényeges a sípcsontvédő (főleg, hogy pl. a túracsizmákban általában nincs is), nem terepen akarsz motorozni, ahol mindenféle faágak, kiálló cuccok rendszeresen csapkodják a lábszárad.
 
Defekt:
Nekem első defektem volt, belsős gumival, utassal a hátam mögött kanyarodás közben kb 45-50 km/h-val. Szemből kamion jött, hátam mögött kamion tolt. Míg élek nem felejtem el, szembe scania volt, hátam mögött volvo kamion. A kormány elkezdett rázni és maszatolva gurult a motor (nemtok jobb kifejezést mondani), erre amikor elkezdtem fékezni az első kereket, a maszatoló kormány rángatásba ment át. Húdeszar volt, mert nem tudtam mi van! (sose nyögött róla nekem se senki) Elengedtem inkább az első féket, és a hátsóval, meg a motorfékkel álltunk meg a kanyar utáni buszmegállóban. Kamionok el, kézremegés ezerrel, nagylevegő, sok köszönet őrangyalkának, Lóónak, hogy lábon maradtunk. A közelben volt egy gumis, az felfújta belső nélkül az első kereket, de ezt csak végszükség esetén javaslom. Mert: aznap még belső nélkül rámentünk egy buckás útra, ott kapott egy olyan ütést a gumi, hogy azonnal dobtunk 35-el egy páros közeli alapos aszfaltfigyelést. Na ez van belső nélkül, amikor hirtelen megy el a gumiból a nyomás. Bukfenc, de valami rohadék módon, mert a tankba belenyomódott a térdem. Hátsó defektet láttam olyat a biztonságtechnikai tréningen, hogy a srácra úgy szóltak rá, hogy figyumándefektedvan, mert nem vette észre. De gondolom nagyobb sebességnél ez ez is durvább. Valaki mesélte, hogy autópálya felhajtón ment el a hátsó gumija szabadságra 50-60 körül, de lábon megállt vele.

Hovanézzél: amerre menni akarsz. Az topic elején pont ez van tárgyalva, lapozz vissza.
 
Hümm...
Nekem két hátsó defektem volt, de mindkettő lassú defekt, nem egyből ment el a nyomás. Az első még valamikor kölyökkoromban a Simsonnal, gumicsere után, a próbaúton derült ki, hogy sikerült elcsípni a belsőt a szerelővassal:) Szitált a hátulja, instabil volt kanyarban, de meg lehetett állni vele. A második már az 1.4-gyel, kaptam egy kavicsot az erősen kopott hátsó gumi közepébe, át is szúrta, de bent maradt, és már csak 2 nap múlva, otthon vettem észre, mikor megint indulni akartam volna, hogy valami nem stimmel, laposabb a hátsó, mint lennie kellene. A vicc az, hogy a szokásos tempómban hazaértem vele Nyíregyházáról, és csak 1-2 kanyarban éreztem, hogy mintha bizonytalanabb lenne, mint szokott...
 
Meg kell mondanom a hirtelen defekt amit durdefektnek hivnak nepiesen nagyon szar es nagyon nem mindegy melyik kereken van.Kis sebessegnel kb 80-100 igy a hatso ha nem is siman de megfoghato ha nem all bele valaki a hatso fekbe.Az elsö defekt mar kemenyebb.Nagyobb sebessegnel a komoly tudast feltetelezve is nagy szerencse kell labon maradni föleg az elsö kerek defektnel.Igaz az ilyen defektek 95% ka lehasznat utanvagott es serült gumikkal fordul elö.Altalaban a defektek 70-75%ka olyan gumikkal fordul elö amik mar cserere erettek.
 
Nekem most hétvégén mesélték, milyen 140-nél a hátsó defekt. Riszál, kileng jobbra-balra a hátulja, de tisztességesen - állítólag. Tilos fékezni, csak gázelvétel és korrigálás volt, mondta a károsult.
 
Balkán

Na megjöttem a sulibol.

1. Megmutatom nekik a magyar jogsim, erre adnak nekem egy ideiglenes motorjogsit amivel a vizsgáig vigan furikázhatok fel és alá akármilyen motoron. :eek: Oktató, kísérő vagy akármi-akárki nélkül.
2. Nincs kotelezo oraszam, anelkul is mehetek vizsgazni. Ha megis akarok oktatasra jarni (? hálló? ezért vagyok itt?) akkor 30 euro orankent.
3. Mivel nincs eloirva az oktatas, nincs eloirva vedoruha sem az oktatasra (se és vizsgára se) azt mondta a csaj h vezethetek igy (magassarku, farmer meg kisfolso volt rajtam) - csak buko kell a rendorok miatt (!?!?!?!).
4. A vizsga 220 euro. Ebben benne van az, h adnak motort alam meg bukot.
5. A tanulomotor egy 250cc-s Yamaha, ránézésre a németek hagyták hátra a világháborúból. Az elsőből. A rozsda tartotta össze meg a tömegvonzás. Megkérdeztem a csajt h mi van ha összetöröm, válasz: semmi. Logikusnak tűnt.

Hát megköszöntem, kijöttem, és felhívtam másik 2 sulit. Ma megnézek még egyet. Felhívtam egy motoros kollégám - csopperrel jár dolgozni reggelente öltöny nyakkendőben, vicces fiú - hogy mi a menete a dolgoknak és azt mondta, hogy nem tudja, mert ő másfél éve vezet ezzel az ideiglenes tanulóknak szóló jogsival.

Ez ciprus. Sírjak vagy nevessek?
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére