Menet közben még hagyján, de az elindulás-megállás! Meg amikor felszállt meg leszállt...szétment a combom-karom, hogy megtartsam a motort.... majd be sz...tam.
Lehet, hogy nem nekem való súlycsoportot választottam? vagy szimplán csak rosszul csináltam valamit? vagy csak bele kell jönni? vagy túlparázom a dolgot, hogy más tepsi épségéért vagyok felelős?
Túlparázod
Na jó, nem. Nyilván ha utast viszel, rá kell számolnod, hogy nem ugyanúgy viselkedik majd a motor, mint 1 személlyel, nem fog akkorát gyorsulni, hosszabb a fékút, máshol van a súlypont... plusz, ha még az utas is béna, akkor azzal is küzdeni, hogy arra menjetek, amerre te akarod. Amúgy nem biztos, hogy a mélygarázs a legjobb terep ilyenekkel próbálkozni, főleg, ha valami jó kis műgyantás betonnal van leöntve, ami alapból nem tapad úgy, mint a normál aszfalt.
A felszállás-leszállást én úgy szoktam megoldani, hogy oldaltámaszon hagyom a motort, és a mellé talpalok le, így nincs para, hogy eldőlünk-e, meg bírom-e tartani a motort+utast, és mivel azért nem is az oldaltámaszon van a teljes súly, az se fog kitörni-elhajlani
(Mondjuk ez leginkább azért alakult így, mert nem ér le a lábam mindkét oldalt teli talppal az 1.4-ről, annyira bátor meg nem vagyok, hogy féltalppal próbáljak megtartani 260kilót+felszálló utast. Főleg, ha fenn vannak a dobozok is, mert akkor csak a lábtartóra állva lehet felszállni hátra...
)