Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Kezdő motorosok topicja

Itthon egyébként sem divat levezettetni a teljes óraszámot, legalábbis itt Miskolcon nem. Viszont arra készülj, hogy tanfolyamdíjat mindenképpen kell valamennyit fizetned, ez alku kérdése. Meg annyi van, hogy Kreszből, Rutinból és Forgalomból is újra kell menned. Ahhoz meg ha csak nem vagy istenadta őstehetség, kevés lesz pár ciprusi óra, mert rutinon vérzett már el pár nagyon jól motorozni tudó is. A vizsgadíjak olyan 20-21 ezer körül vannak most, úgyhogy nem lehetetlen hogy valahol kidumáld azt a 60 ezret.
 
Van két trafipax a híd után, csak óvatosan ott a tekeréssel. Egyébként az egyik legforgalmasabb út, jó ha tudtok menni majd 70-et, ha épp nem dugó van és billegni kell az autók közt...
 
Van két trafipax a híd után, csak óvatosan ott a tekeréssel. Egyébként az egyik legforgalmasabb út, jó ha tudtok menni majd 70-et, ha épp nem dugó van és billegni kell az autók közt...
Valamikor estefelé gondoltuk, amikor a hőség is alábbhagy, meg a forgalom is hazamegy.
 
De miért nem mentek kezdők motorozni ? Amikor én kezdtem,akármilyen béna is voltam,állandóan csak menni akartam... igaz,csak szimóval,nem nagymotorokkal egyből...nemcsoda hogy tartotok mindentől
 
De miért nem mentek kezdők motorozni ? Amikor én kezdtem,akármilyen béna is voltam,állandóan csak menni akartam... igaz,csak szimóval,nem nagymotorokkal egyből...nemcsoda hogy tartotok mindentől
Én például napi 36 órát dolgozom, a fennmaradó időt pedig motortalan párommal töltöm (mostanában rendszerint azon veszekedve, hogy miért nem töltök vele több időt).
 
Birge, dobd fel hátra a Nemtáviratot, aztán guruljatok együtt. (Teljesen jól műxik a dolog, vidd el fagyizni mondjuk Szentendrére a korzóra=Dunapart)
 
Na, én tegnapelőtt feldobtam hátra az egyik 70 kiló körüli cimbit (a zuramat nem mertem, mert ő kicsit nehezebb ;) ), és mentem vele néhány kört a mélygarázsban. Egy rémálom volt! Menet közben még hagyján, de az elindulás-megállás! Meg amikor felszállt meg leszállt...szétment a combom-karom, hogy megtartsam a motort.... majd be sz...tam. :( Lehet, hogy nem nekem való súlycsoportot választottam? vagy szimplán csak rosszul csináltam valamit? vagy csak bele kell jönni? vagy túlparázom a dolgot, hogy más tepsi épségéért vagyok felelős? :D
 
Menet közben még hagyján, de az elindulás-megállás! Meg amikor felszállt meg leszállt...szétment a combom-karom, hogy megtartsam a motort.... majd be sz...tam. :( Lehet, hogy nem nekem való súlycsoportot választottam? vagy szimplán csak rosszul csináltam valamit? vagy csak bele kell jönni? vagy túlparázom a dolgot, hogy más tepsi épségéért vagyok felelős? :D

Túlparázod:D
Na jó, nem. Nyilván ha utast viszel, rá kell számolnod, hogy nem ugyanúgy viselkedik majd a motor, mint 1 személlyel, nem fog akkorát gyorsulni, hosszabb a fékút, máshol van a súlypont... plusz, ha még az utas is béna, akkor azzal is küzdeni, hogy arra menjetek, amerre te akarod. Amúgy nem biztos, hogy a mélygarázs a legjobb terep ilyenekkel próbálkozni, főleg, ha valami jó kis műgyantás betonnal van leöntve, ami alapból nem tapad úgy, mint a normál aszfalt.
A felszállás-leszállást én úgy szoktam megoldani, hogy oldaltámaszon hagyom a motort, és a mellé talpalok le, így nincs para, hogy eldőlünk-e, meg bírom-e tartani a motort+utast, és mivel azért nem is az oldaltámaszon van a teljes súly, az se fog kitörni-elhajlani:) (Mondjuk ez leginkább azért alakult így, mert nem ér le a lábam mindkét oldalt teli talppal az 1.4-ről, annyira bátor meg nem vagyok, hogy féltalppal próbáljak megtartani 260kilót+felszálló utast. Főleg, ha fenn vannak a dobozok is, mert akkor csak a lábtartóra állva lehet felszállni hátra...:) )
 
akkor ez volt a baj! az utasom rögtön a haladó szinttel kezdte, a lábtartóra állva szállt fel. :)
Nem is az oldalsztender felé billenéssel volt a gond, hanem a másik oldallal, mikor átlendítette magát.
 
Igen, utassal megnő a fékút jelentősen. Nekem az vált be, hogy amikor felmásznak-lemásznak, lent van a stender és még kézzel fékezek is, a talpaim meg lent vannak teljes egészében még plusz támasztéknak. Az utast meg rá kell szoktatni, hogy csak akkor másszon akármerre amikor megengedik neki, mert tényleg gáz amikor még nem álltál meg, de az már mászik lefelé hátulról... Csak annyi, hogy megmondod neki, hogy akkor másszon amikor mondod, és a hátul való fészkelődésről is letiltod kanyarban. Nálam csak kizárólag egyenesben van engedélyezve a mocorgás hátul.
 
Sziasztok!:)
Irigykedve olvaslak titeket, hogy ott pihizik a moci nektek. Jajj nekem még legalább két hónap mire meglesz a mocim. Eladtam ami volt, mert nagyobbat szeretnék, így most nincsen és nagyon rossz. A páromét azért elkötöm néha!;)
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére