Hajos
Segédmotoros
Szerintem ezt kanyargás előtt egyszerűbb megtanulni egyenesben, a gázzal játszva. Megy az ember egy adott sebességgel, és teljesen visszaengedi a gázkart, akkor egyértelműen előrebukik a motor, és a motorfékkel elkezd lassulni. Innen finoman elkezdi megint ráhúzni, addig a pontig, amikor már nem lassul a motor, hanem megint elkezd egyenletes sebességgel haladni. Na, ott lesz valahol a stabilizáló gáz. Ha tovább húzza, onnantól gyorsul a jószág, az már a kigyorsítás lesz.
Mikor már érzi az ember, el lehet kezdeni gyakorolni ugyanezt kanyarban is, olyan sebességnél, és sebességi fokozatban, aminél úgy érzi, hogy amúgy is biztonságosan be tud fordulni.
És persze alapszabály, hogy kanyar előtt váltunk vissza
Nem is igazan erre gondoltam es csak azert ideztem egy par dolgot hogy figyelmesen kell olvasni sok minden olyan mintha ellentmondas lenne vagy egyszerüen csak nem ertik mert igy ne voot mindenki fizikabol menö es meg talan akkor se.
Az meg veszelyes ha csak azt jegyzi meg valaki amit ert es azt hajtogatja es gondolja igazsagnak helyesnek.Na ez meg veszelyes is.