A D-nel 24 eves korhatar van, de ketfele kiskapu van tudtommal, hogy hamarabb vizsgazhass, de 24 korig akkor sem lehet vele dolgozni, max a buszt egyik helyrol a masikra mozgatasi celbol vezetni.
A) lehetoseg: katonasagnal dolgozol, vagy
B) olyan cegnel dolgozol, ahol busz is van es neha el kell vinni ide-oda, pl egy muszaki vizsgara.
Nekem mar elotte megvolt a nehezpot is, de pl a DE kategoriat be se irtak a jogsimba 24 eves korom betolteig, mert gondolom, ha D-t meg 'korlatozva' vezethettem, addig a DE-t egyaltalan nem.
Vagy az OFA-s rendszer is egy kiskapu, amirol meg eddig nem tudtam... Passz
A) lehetoseg: katonasagnal dolgozol, vagy
B) olyan cegnel dolgozol, ahol busz is van es neha el kell vinni ide-oda, pl egy muszaki vizsgara.
Nekem mar elotte megvolt a nehezpot is, de pl a DE kategoriat be se irtak a jogsimba 24 eves korom betolteig, mert gondolom, ha D-t meg 'korlatozva' vezethettem, addig a DE-t egyaltalan nem.

Vagy az OFA-s rendszer is egy kiskapu, amirol meg eddig nem tudtam... Passz


, egy Honda CG 125-öst. Olyat, amivel a pályán gyakoroltam.


Ráéreztem, és nagyon tetszik a dolog! 
(index úgy hagyás, sávváltás zebra előtt záróvonalon
. Persze semmi bajom, nem lett, csak a lelkem sérült. Xd Legutóbbi alkalommal ismét Kawa, oktatóm nagyon jó, látta, hogy félek, megnyugtatott, majd hibákat átbeszéltük, egész alkalommal a 8-asokat gyakoroltam. Annyira tetszett, végre megérezték milyen amikor a testeddel irányítod! Fantasztikus. Egyenlőre itt tartok, legközelebb megyünk a pályára gyakorolni megint.

