storm
Benzintyúk
Pedig esélyesebb néhány segítőkész havert találni egy parkolózásra, mint az, hogy egy iskola felkészüljön arra, hogy egy kategórián belül 3-4 különböző motort kiállítson... Az azért, a 3 kategóriát figyelembe véve, minimum 9-12 motor (plusz az SM), adott esetben mind teljesen különböző alkatrész- és karbantartásigénnyel. Az biztos, hogy én, ha iskolát vezetnék, és akkorát, hogy igény/lehetőség van 1-1 kategórián belül több motort üzemeltetni, igyekeznék egységesíteni, hogy ne kelljen sokfajta kopó-fogyó cuccot tartanom. Meg esetleg úgy esélyem lenne valami flottás üzemeltetést összehozni...
@birge úgy-úgy. ahogy tanult kollegám mondja. nem véletlenül van tele minden suli er-5ökkel.
én egyszer voltam parkolózni, még a tw125öm volt, az index motoros topicjával. ott aztán próbáltam mindent, gilera runnert, 50es váltós kis derbit, mindenki adta-vitte.
a transalpot is kipróbálhatod, ha úgy alakul, nyugodtan.



125-ös TU, aztán meg a nagytesó, amivel vizsgáztam, a 250-es. Szerencsére nekem közbejött a jogsiba egy téliszünet, ami alatt beszereztem a motort. Így suttyomban gyakoroltam a forgalmi órák mellett 1-2-szer a sajátomon is. Hát ég és föld volt. Aztán amikor meglett a jogsi sokáig csak kísérővel mentem. Azóta is hálás vagyok Senkinek az oltalmazásáért. Ő segített szakadó esőben hazatolni a vasat, amikor megállt és nem volt hajlandó egy tapodtat se menni tovább. És ezen kívül ültem még a Safetys vasakon és egy kör erejéig egy WR250-esen. Ennyi 


na meg a szüleim nem igen örülnek ennek az ötletemnek.


