Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Yamaha

Zoli mindig rendesen helyrerakta a régi TDMet is, meg mi már törzstagok vagyunk :) Nem bilincses az AC hanem egy nagy műanyag bizbasz, amire rá kell csak pattintani a cső végét, és kettőt pattan, valószínűleg egyet pattant csak amikor rakta össze. Szóval faramuci a helyzet, mert nem olyan hiba, amire azt mondom hogy gányolás vagy stb, hanem nemtom :D Amúgy Bq kontár szerelők nem csak Miskolcon dolgoznak, van belőlük bőven az ország többi részén is, úgyhogy ennyire szerintem ne sarkítsuk le a dolgokat.
 
Zoli mindig rendesen helyrerakta a régi TDMet is, meg mi már törzstagok vagyunk :) Nem bilincses az AC hanem egy nagy műanyag bizbasz, amire rá kell csak pattintani a cső végét, és kettőt pattan, valószínűleg egyet pattant csak amikor rakta össze. Szóval faramuci a helyzet, mert nem olyan hiba, amire azt mondom hogy gányolás vagy stb, hanem nemtom :D Amúgy Bq kontár szerelők nem csak Miskolcon dolgoznak, van belőlük bőven az ország többi részén is, úgyhogy ennyire szerintem ne sarkítsuk le a dolgokat.

Amúgy se gányolás, sima figyelmetlenség, előfordul, csak az nem hibázik, aki nem dolgozik, ez nyilvánvaló. Én se gányolásnak tudtam be azt a vízcsövet, beálltam, meghúztam, feltöltöttem megint, utána hibátlanul tette a dolgát az autó.
Ezt a gyorscsatlakozós izét ismerem, olyan van a GSX-en is... az összerakásánál már csak a szétszedése nagyobb öröm:)
Sarkítani se akartam, félre ne érts... az se véletlen, hogy debreceni Suzukis szerelő sose látta még a motoromat;)
 
Koszi
Jol lattam a galeriaban, hogy egy Yamaha MT03-t is kiprobaltal? Milyen volt, mert nekem eddig meg nem sikerult kiprobalnom pedig az is tetszik.
 
Na így lehet valami szépet iszonyatosan elkúrni. TDM 900 GT ABS, a neten keringő hírek szerint Francia belpiacra szánt motor....
 

Csatolások

  • yamaha-tdm-900-gt-bleue.jpg
    yamaha-tdm-900-gt-bleue.jpg
    75.5 KB · Olvasás: 2
Utoljára módosítva a moderátor által:
Na így lehet valami szépet iszonyatosan elkúrni. TDM 900 GT ABS, a neten keringő hírek szerint Francia belpiacra szánt motor....

Ízlések és pofonok speciel nekem sem jön be, miért kell minden szép motorból totál idomosat csinálni, az is szép, de egy ilyet elqrni remélem leszedhető az az eke mert így tiszta Pan Europen hatása van ....
 

Csatolások

  • yamaha-tdm-900-gt-bleue.jpg
    yamaha-tdm-900-gt-bleue.jpg
    75.5 KB · Olvasás: 4
Utoljára módosítva a moderátor által:
Az a műanyag förmedvény még a kisebb gond. Amitől nagyon hülyén néz ki, az a tükör megoldása. Eredetileg a kormányon vannak felfogatva, de így úgy néz ki mint valami fogyatékos méhecske...

Ez pedig egy koncepciómotor, szintén TDM akar lenni.
 

Csatolások

  • 814360_1.jpg
    814360_1.jpg
    102.4 KB · Olvasás: 2
Utoljára módosítva a moderátor által:
Az új Super Ténéré
1200 ccmes, sorkettes blokkal:)
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=CxK677pPCcA"]YouTube- The new 2010 Yamaha XT1200Z Super Tenere[/ame]
 
Hát érdekes:D Érdekes hogy ezt valaki meg akarja venni :) Nem lenne ezzel baj, ha nem a TDMet gányolták volna össze, hanem kitalálnak valami új nevet rá meg még itt-ott más formát.
 
Lehet... nekem az alapvető bajom akkor is az vele, hogy ami az udvaron áll, az sokkal szebb :D
 
Taiwani Yamaha reklám

Azt mondja, "Igen, mi mások vagyunk". ÉS a képen transzvesztiták és transszexuálisok szerepelnek... :boa:
 

Csatolások

  • Ad-Yamaha-Gays-Thailand.jpg
    Ad-Yamaha-Gays-Thailand.jpg
    209.8 KB · Olvasás: 4
Utoljára módosítva a moderátor által:

Szerintem kacsa.

A váltótengely mellett szimmering, de minimum egy O-gyűrű van, ami egyrészt megakadályozza a szennyeződések bejutását, másrészt a motorolaj kijutását a szerkezetből. A komplett váltómechanika, a kuplunggal együtt olajban fut, ha véletlenül jutna is bele víz, vagy por, az az olajban marad, és ha rendszeresen cseréled, a régi olajjal együtt kijön. De amúgy sem ez a jellemző, ha ott a tömítések megadják magukat, az olaj hamarabb kiszivárog mellettük, mint ahogy bármi bejutna. Az olajfilm az alkatrészeken megint csak gátolja a korróziót, nem fognak tudni elrozsdásodni. Forrasztásnak azon a környéken amúgy sincs semmi keresnivalója, hegesztve is maximum a váltókar végén a taposó lehet:)

A magyarországi központ amúgy a Yamaha Motor Hungária, Vezérképviselet címe: 1112 Budapest, Budaörsi u. 227 Tel: 1/247-1522, Fax: 247-1512, e-mail: yamaha@yamaha-motor.hu
 
Szerintem kacsa.

A váltótengely mellett szimmering, de minimum egy O-gyűrű van, ami egyrészt megakadályozza a szennyeződések bejutását, másrészt a motorolaj kijutását a szerkezetből. A komplett váltómechanika, a kuplunggal együtt olajban fut, ha véletlenül jutna is bele víz, vagy por, az az olajban marad, és ha rendszeresen cseréled, a régi olajjal együtt kijön. De amúgy sem ez a jellemző, ha ott a tömítések megadják magukat, az olaj hamarabb kiszivárog mellettük, mint ahogy bármi bejutna. Az olajfilm az alkatrészeken megint csak gátolja a korróziót, nem fognak tudni elrozsdásodni. Forrasztásnak azon a környéken amúgy sincs semmi keresnivalója, hegesztve is maximum a váltókar végén a taposó lehet:)

A magyarországi központ amúgy a Yamaha Motor Hungária, Vezérképviselet címe: 1112 Budapest, Budaörsi u. 227 Tel: 1/247-1522, Fax: 247-1512, e-mail: yamaha@yamaha-motor.hu


Kösziiiiiiiii:love:
Tegnap fel hívtam az egyik yamaha szervízt de ők se hallottak róla de utána néznek.
Szombaton lehet hogy megyek túrázni, úgy is ott megyek el a központ előtt, akkor be ugrom és érdeklődöm.
Kiváncsi vagyok mi is ez...
És így is úgy is I LOVE ybr 250:strandpapucs2:
 
Most néztem a youtubon, hogy Évci itt is tarol (nem csak a naptárral. :D)

[video=Yamaha XJ6 first impression]60[/video]
Majdnem 18400-an nézték meg egy év alatt.
 
Insta360 Black Friday sale

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére