L
lököttke
Vendég
Nekem is Yamim van
Sőt yamis kendőm is van
Sőt yamis kendőm is van
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: Előfordulhat, hogy ez a funkció egyes böngészőkben nem érhető el.
Sőt yamis kendőm is van
Sajnos nem volt alkalmam, egyéb okok végett, de szívesen kipróbálnék egy XJ6-ot.....

FZ6N a favorit nekem, csak a naked![]()


Adtak hozzá még egy Givi hátsókonzolt, meg valami oldalsót is, de az noname. Szép, csak bazi nagy, még a régihez képest is, és hátul első blikkre kényelmesebb mint a 850es TDM. Persze fogyasztásról és hosszútávú kényelemről még nem tudok beszámolni, mert kell neki egy olajcsere, meg jóidő sem ártana. Amit még kapni fog előreláthatólag, az egy bukócső, hátsódoboz valami nagyobb, meg ha minden nagyon jól összejön, akkor két oldalra Trax dobozok, meg egy túra plexi.Múlthét csütörtökön hazajött az új motor, TDM 900, 2003-as, ~18000 kmel![]()


Murphy törvénye úgy látszik itt is érvényesült! Nekem is Yamahám volt és van és még nem hagyott ott egyszer sem pedig gurultam már vele vagy 10000-t.Na tegnap megadta magát a taliga... Parasznya és Lyukóbánya között a semmi közepén. Felmentünk egy dombon, elkezdett lassulni, kérdeztem Ádámot mi van, és mondta hogy megállt a motor, és benzinszag van. Aztán néztünk hátra, voltak pöttyök, alattunk meg hirtelen elkezdett ömleni a benzin a motorból. Keresgéltük, nézegettük honnan jön az áldás, aztán kisakkozta Ádám, hogy valahol az ACpumpánl van a bibi. Mindig van nálunk szerszám, most nem volt, mert csütörtökön jött ki a szervizből, meg csak egy kis körre indultunk. A vége minden esetre az lett, hogy felhívtam a bátyusom, hozott ki szerszámot, meg utánfutót, ha nem tudják megcsinálni. Szerencsére csak egy cső volt lelazulva, de így is idomok le, tank felhajt, mindezt a tök sötétbe az autó lámpája mellett... Másfél órát álltunk ott, már amikor az utolsó csavarokat rakta be, akkor állt meg egy NŐ!!!, hogy szükségünk van-e bármi segítségre, de mondtuk, hogy már megoldottuk, köszönjük szépen.
Azért ma bementünk a Yamahába, és elmondtuk nekik, hogy mi volt, a szerelő sajna nem volt bent, de biztos továbbadja neki a kollégája. Igazából ez elég faramuci helyzet, mert szombaton is mentünk vele egy laza 150kmet, és semmi baja nem volt.
Na így sikerült 60km/3órás távot teljesíteni jópár liter benzinből...
Ha valami jól van karbantartva, az nem fog otthagyni, akár Yamahának hívják, akár Simsonnak
Írtam már valahol korábban a régi horvátországi szívásos történetünket, amikor a 400-as Bandit gázbowden-cseréje után éppcsak a benzincsap vákuumcsövét nem tudták jó helyre visszatenni, amitől aztán alapjárat se volt, menni se ment, meg a csap is megszívatott hazafele jövet... Na, ezt is valahol Miskolcon követték el.

