Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Vezetéstechnikai tréning, gyakorlás

Pont ez mondom én is Jan1!!!
Én láttam a bemutatójukat de a számi is tátva maradt!!!
De szerintem nem csak a Hondások mehetnek. vagy de?

Gondolom nem csak, de nekik praktikusabb, ugyanis ha jól tudom, a Hondánál nem saját motorral csinálod a tréninget, hanem CBFeket adnak (meg lehet, hogy mást is, nem emlékszem).
 
CBF500-ak vannak, de lehet kérni kissebbet is. Én nagyobbat szerettem volna, mert az enyém nagyobb, de sajnos nagyobbat nem lehet. Van ugyan egy CBF1000, de azt nem adják oda. Én elkunyeráltam, de csak egy(két) kört mehettem vele, ráadásul kísérettel! Nagyon oda voltak miatta. A honda weboldalán a jelentkezéshez be kell írni a moci alvázszámát... úgy-hogy nem tudom mehet-e "nem hondás" is. 17500 volt az ára, két nap. Állítólag a felét a Honda fizette. Amúgy nagyon jók azok az ötszázasok! Simán kipörgött a hátsókerék szlalom közben, pedig nem is húztam nagy gázt! Félek is az enyémtől egy kicsit! Szerencsére 3000 alatt azért nem olyan virgonc.
Amit megmutattak, de nem kaptunk írásos anyagot, pedig nem ártott volna, mert feledékeny vagyok; Levétel oldaltámaszról, középálványról, letámasztás oldaltámaszra, középállványra, ugyanez lejtőn le, fel, megállva, elindulva, egyenes szlalom, gázzal és hátsófékkel játszva, eltolt szlalom, nagykör, kiskör, jobbra balra, "pallón" egyensújozás minél lassabban, imitált villamossínen áthaladás csúsztatott kuplunggal, állva, aztán a végén egy egészen szűk nyolcast kellett volna csinálni.
Nem sikerült senkinek. Én legalábbis nem láttam, volt akinek állítólag sikerült.
 
Szerintem azért CBF500, mert biztos a Honda Magyarország nyakán maradt belőle miután kifutott. Szerintem mindenkinek olyat kéne adni, amin amúgy is ül! Vagy legalábbis hasonlót. Azért jó volt, hogy nem saját motorral mentünk, mert így nem féltem bedönteni! Nagyon élveztem!
:D
 
CBF500-ak vannak, de lehet kérni kissebbet is. Én nagyobbat szerettem volna, mert az enyém nagyobb, de sajnos nagyobbat nem lehet. Van ugyan egy CBF1000, de azt nem adják oda. Én elkunyeráltam, de csak egy(két) kört mehettem vele, ráadásul kísérettel! Nagyon oda voltak miatta. A honda weboldalán a jelentkezéshez be kell írni a moci alvázszámát... úgy-hogy nem tudom mehet-e "nem hondás" is. 17500 volt az ára, két nap. Állítólag a felét a Honda fizette. Amúgy nagyon jók azok az ötszázasok! Simán kipörgött a hátsókerék szlalom közben, pedig nem is húztam nagy gázt! Félek is az enyémtől egy kicsit! Szerencsére 3000 alatt azért nem olyan virgonc.
Amit megmutattak, de nem kaptunk írásos anyagot, pedig nem ártott volna, mert feledékeny vagyok; Levétel oldaltámaszról, középálványról, letámasztás oldaltámaszra, középállványra, ugyanez lejtőn le, fel, megállva, elindulva, egyenes szlalom, gázzal és hátsófékkel játszva, eltolt szlalom, nagykör, kiskör, jobbra balra, "pallón" egyensújozás minél lassabban, imitált villamossínen áthaladás csúsztatott kuplunggal, állva, aztán a végén egy egészen szűk nyolcast kellett volna csinálni.
Nem sikerült senkinek. Én legalábbis nem láttam, volt akinek állítólag sikerült.

Tehát akinek nincs motorja, de tanulni akar, az nem is mehet????
 
Szerintem azért CBF500, mert biztos a Honda Magyarország nyakán maradt belőle miután kifutott. Szerintem mindenkinek olyat kéne adni, amin amúgy is ül! Vagy legalábbis hasonlót. Azért jó volt, hogy nem saját motorral mentünk, mert így nem féltem bedönteni! Nagyon élveztem!
:D

A CBF500 nem olyan vészesen drága... Sztem nem szívesen finanszírozná meg a Honda, hogy eldobálja a jónép az 1000RR-t, vagy a VFR800-at...
Ráadásul a CBF500 kellően fürge, és az üléspozíciója is "alkalmasabb" ilyesmire, mint pl egy szupersport, vagy egy enduro...
szerintem...
 
"Tehát akinek nincs motorja, de tanulni akar, az nem is mehet????"
Hát, igen. Nem tudom. Mindenesetre, ha kipróbálhattam volna több motort is mondjuk ilyen körülmények között, (szlalom) akkor most lehet, hogy nem ilyen motorom lenne. A CBF500 nagyon kezes, és könnyű! Az enyém is egy cukorfalat, de azért van súlya! Egyszer már "lebírkózott". Nem tudom, hogy csináltam. Ki kellett volna kanyarodnom az útra, visszafelé, de rögtön elindulás után meggondoltam magam. (Nem láttam, hogy jön-e valami.) Ahogy megállt, már borultam is.
A tréninges motorokon jó széles bukócső van, nem lehet vele eldőlni! Le lehet rá támasztani, mintha oldaltámasz lenne.
 
A tréninges motorokon jó széles bukócső van, nem lehet vele eldőlni! Le lehet rá támasztani, mintha oldaltámasz lenne.

A Hondás tréninggel pont ez a baj, hogy annyira fel vannak bukócsövezve a motorok, hogy az már akadályozza a döntést. Persze ha valaki tök kezdő, annak így nem rossz, legalább nem fél, hogy kárt tesz a motorban, de akinek már van egy kis tapasztalata, azt már ez gátolja. (a bukócsöves CBF-nél nem lehet a motort lábtartóig dönteni, mert hamarabb felakad a bukócsövön, és már el is terült a földön az illető...) Szerintem ha valaki már nem tök kezdő, jobban jár egy saját motoros tréninggel (pl. MOBITT). ;)
 
A Hondás tréninggel pont ez a baj, hogy annyira fel vannak bukócsövezve a motorok, hogy az már akadályozza a döntést. Persze ha valaki tök kezdő, annak így nem rossz, legalább nem fél, hogy kárt tesz a motorban, de akinek már van egy kis tapasztalata, azt már ez gátolja. (a bukócsöves CBF-nél nem lehet a motort lábtartóig dönteni, mert hamarabb felakad a bukócsövön, és már el is terült a földön az illető...) Szerintem ha valaki már nem tök kezdő, jobban jár egy saját motoros tréninggel (pl. MOBITT). ;)

Én is azért képzeltem, mert úgy tervezem (ha majd nagy leszek és sok pénzem lesz) hogy amikor megveszem a motort, vagy tán kicsivel előtte egy ilyen honda-tréning (ne a sajátot dobáljam már el az én tapasztalatlanságommal), utána összeszokás a sajáttal, és akkor lehet menni másik tréningekre is.
 
Én nem tudom de ha +találom azt a szórólapot amit Mezőberénybe kaptam azon bizti van vmi Webes cím és + nézem mi a dörgés!
Amúgy h saját motorral vagy sem az nekem 50-50% a fejemben! csak azért mert JA saját a jó mert azzal kell éreznem a ritmust DE nehogy már az enyém törjön az csak azé mert én a fordulási határjait feszegetem :)
ezért csak ......
 
A szívem csücske megkapta 2 hete az első lépcsős tanfolyamot a szülinapjára... (Meg a lelkem megnyugtatására...) Sőt tegnap hozott egy demo cd-t is arról, hogy mit csináltak ott 2 napig. Amit röviden mondani tudok: az első nap reggelén-délig nyafogott, hogy addig csak elmélet volt. Aztán két nappal a tanfolyam után felhívott, amikor már újra kint volt a sajátjával a forgalomban, hogy mégiscsak hasznos volt, mert máshogy vezet és tényleg voltak olyan dolgok, amit rosszul csinált és most megtanulta. Sőt tavasszal menni akar megint és vinni engem is. Ja és 4-szer dobta el a kis hondát, de megtanulta azt a fajta kanyarodást, kikerülést stb, ami itt Pesten kellhet. (Remélem) :) Úgyhogy ha valakinek kérdése van a Hondások tréningjéről, akkor meg tudom kérdezni tőle..
 
Sziasztok.
A Honda tréning az egyik LEGJOBB tréning amin valaha is voltam.:joés:jo:taps:nekik (pedig voltam jópár másikon is) Kérdezzetek nyugodtan. Ha tudok válaszolok.
MIndenkinek csak ajánlani tudom. Hatalmas fejlődésen "gurultam" át a tréning után.
:D:D
 
Komolyan mondom elmegyek egyszer egy ilyenre!
Csak úgy kíváncsiságból! :D
Hogy van-e még valami amit én a hosszú motorosfutár évek alatt nem tanultam meg!:D (télen-nyáron)
 
CBF500-ak vannak, de lehet kérni kissebbet is. Én nagyobbat szerettem volna, mert az enyém nagyobb, de sajnos nagyobbat nem lehet. Van ugyan egy CBF1000, de azt nem adják oda. Én elkunyeráltam, de csak egy(két) kört mehettem vele, ráadásul kísérettel! Nagyon oda voltak miatta. A honda weboldalán a jelentkezéshez be kell írni a moci alvázszámát... úgy-hogy nem tudom mehet-e "nem hondás" is. 17500 volt az ára, két nap. Állítólag a felét a Honda fizette. Amúgy nagyon jók azok az ötszázasok! Simán kipörgött a hátsókerék szlalom közben, pedig nem is húztam nagy gázt! Félek is az enyémtől egy kicsit! Szerencsére 3000 alatt azért nem olyan virgonc.
Amit megmutattak, de nem kaptunk írásos anyagot, pedig nem ártott volna, mert feledékeny vagyok; Levétel oldaltámaszról, középálványról, letámasztás oldaltámaszra, középállványra, ugyanez lejtőn le, fel, megállva, elindulva, egyenes szlalom, gázzal és hátsófékkel játszva, eltolt szlalom, nagykör, kiskör, jobbra balra, "pallón" egyensújozás minél lassabban, imitált villamossínen áthaladás csúsztatott kuplunggal, állva, aztán a végén egy egészen szűk nyolcast kellett volna csinálni.
Nem sikerült senkinek. Én legalábbis nem láttam, volt akinek állítólag sikerült.


Szia:csa Lehet menni bárkinek nem csak Hondásoknak. CSak aki nem hondás annak nyilván nem fizeti a felét a Cég.
Azért CBF 500 motorok vannak mert fordulékony kis motorok . Semmi más oka nincs;)
Nem volt Motor felállítás, 3 féle módban?
Fékezés 2 különböző sebességről? összes féket kipróbálva? ÉS gyors kikerülés? JA és palló a lassú haladáshoz és rögög út imitáció? Az szokott lenni.
Ami a végén van szűk nyolcas, az bemutató a következő szintből.És azt a II. szinten tanulják.
Villamos sín imitáció az új nekem. MIlyen az?
Te mikor voltál?
Üdv::csa
 
Komolyan mondom elmegyek egyszer egy ilyenre!
Csak úgy kíváncsiságból! :D
Hogy van-e még valami amit én a hosszú motorosfutár évek alatt nem tanultam meg!:D (télen-nyáron)
Szia
II.szint van és biztos lesz olyan amit neked is gyakorolni kell majd, mert kifog rajtad.:p Bár valószínűleg neked hamarabb fog menni.,mert ügyes vagy:jo Lehet az egyes szintet könnyedén veszed, de a kettes szint az kicsit brutál;)
Érdemes kipróbálni. JA..Nem azért ajnározom őket ,mert fizetnek érte:pénz:Hanem ,mert :igenis:elismerem munkájukat:hura:Sokat segített nekem ez a tréning.:csa
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére