CBF500-ak vannak, de lehet kérni kissebbet is. Én nagyobbat szerettem volna, mert az enyém nagyobb, de sajnos nagyobbat nem lehet. Van ugyan egy CBF1000, de azt nem adják oda. Én elkunyeráltam, de csak egy(két) kört mehettem vele, ráadásul kísérettel! Nagyon oda voltak miatta. A honda weboldalán a jelentkezéshez be kell írni a moci alvázszámát... úgy-hogy nem tudom mehet-e "nem hondás" is. 17500 volt az ára, két nap. Állítólag a felét a Honda fizette. Amúgy nagyon jók azok az ötszázasok! Simán kipörgött a hátsókerék szlalom közben, pedig nem is húztam nagy gázt! Félek is az enyémtől egy kicsit! Szerencsére 3000 alatt azért nem olyan virgonc.
Amit megmutattak, de nem kaptunk írásos anyagot, pedig nem ártott volna, mert feledékeny vagyok; Levétel oldaltámaszról, középálványról, letámasztás oldaltámaszra, középállványra, ugyanez lejtőn le, fel, megállva, elindulva, egyenes szlalom, gázzal és hátsófékkel játszva, eltolt szlalom, nagykör, kiskör, jobbra balra, "pallón" egyensújozás minél lassabban, imitált villamossínen áthaladás csúsztatott kuplunggal, állva, aztán a végén egy egészen szűk nyolcast kellett volna csinálni.
Nem sikerült senkinek. Én legalábbis nem láttam, volt akinek állítólag sikerült.