Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Long Way Up - Útitárs kerestetik!

Státusza
További válaszok itt nem küldhetőek.
Azért a 250-es chopper egész más, mint az ugyanekkora, korlátozott sportmotor...

Természetesen. Bár a CBF se sportmotor... ;) :D


Én csak azt írtam, h én nem vágnék neki ekkora távnak a gs-sel, de amúgy ezelőtt nekem sem volt gondom vele rövidebb utakon, tudom, h nem lehetetlen. Teljesítményre legalábbis nem volt gond, viszont nem épp túrázásra termett (fárasztó üléspozíció)
.Azt is leírtam, h a motormnak van szüksége 400 km-enként tankolásra, de nyilván nem ennyi km-enként fogunk megállni. Az "őrült" melegtől nem tartok, azért választottam ezt az időszakot. A szigeten ezek a hónapok még egyáltalán nem melegek, viszont kevésbé esősek, mint az igazi nyári hónapok.

Oké, nem kötözködni akartam, csak megpróbáltam leírni, amiket eddig tapasztaltam azokon a túrákon, amiken voltam, hátha valami okosat is tudok mondani :) Megvan már a nyeregtáska? :)
 
Oké, persze, értem én :)

Igen, megvan már, de még nem próbáltam rá a BMW-re. Ideje lenne pedig, nehogy meglepetés érjen. Mondjuk cserélni úgysem lehetne, mert nagyon leárazott, utolsó darab volt.
 
A harmadik nap megint elég hosszú lenne, de azok nem gyors szakaszok, mert ahogy néztem, elég dimbes-dombos-hegyes. a negyedik napon pedig megint jó hosszú kompozás van.

Dimbes-dombosról jut eszembe, ahogy tavaly jártunk Montenegróval. Nem Horvátország, hanem Szerbia felől mentünk, és arrafele nem sok autópálya van (Konkrétan Belgrádtól egy méter se). Ügyesen kitaláltam, hogy Röszkétől Kotorig 1 nap alatt simán legurulunk, kb. 700km, mentünk már annyit normál főúton is 1 nap alatt, nem lesz gond, különösebben sietni se kell. Na, ebből az lett, hogy éjfél után sikerült odaérni a két határátlépéssel, Belgrád utáni 80-nal cammogással, meg laza 200km szerpentinezéssel együtt, és egy életre megtanultam, hogy hegyek között máshogy kell számolni, mint az Alföldön :D
 
az én Kicsiszívem (CBF öccá) bárhová elmegy és bármennyit, simán lenyom 400 km-t egy tankkal, 140-180-nal (bár ezt még nem nagyon volt alkalmam próbálgatni) és nagyon kényelmes. A szűk keresztmetszet ebben az esetben nem a motor, hanem a hikomat motoros. :D
De addig még edzem magam...
 
Én is szívesen mennék, sőt angolul is beszélek, de az összes több kritériumnak sem én, sem a wolfie nem felelünk meg:( Az én fenekem nem hogy 1000 kmt nem bír ki a drágán, de már a nyári hosszabb túrák után is nyújtózkodtam erősen. Pedig milyen picik voltak azok ehhez képest!
 
Időben a leghosszabb túra a futárok egyik őszi Egerszalóki útjához tartozik ugyanis reggeli indulással kezdődőt de este értünk oda! :)
Szinte végtelen számú megállással és árokba csúszással! :D
Én mint utas vettem részt benne épp ezért mire leértünk már nem kellett innom! ;)

A hosszú távú túrához annyit tennék hozzá, hogy ha elindulok akkor nem szeretek megállni!
(kamijonos szokás és tapasztalat, hogy a sok és felesleges megállás rabolja az időt)

Rövidke és sanyarú életem során rájöttem, hogy a KALAND-os utazást nem szabad kihagyni mivel nem biztos, hogy lesz rá még egyszer lehetőség!
(az Eiffel tornyon 3-szor voltam fent, egy hétvégén 2-szer is :D)
Éppen ezért ha az anyagi dolgaim jól alakulnak (perkál a biztosító rendesen) akkor szerintem lehet, hogy mennék.
Hacsak nem megyünk Görögbe vagy Horvátba vagy a Közel-keletre! :D
Napi 11 óra motoron ücsörgés már nem gond! :cool:
 
Én is szívesen mennék, sőt angolul is beszélek, de az összes több kritériumnak sem én, sem a wolfie nem felelünk meg:( Az én fenekem nem hogy 1000 kmt nem bír ki a drágán, de már a nyári hosszabb túrák után is nyújtózkodtam erősen. Pedig milyen picik voltak azok ehhez képest!
Kár... :(
 
Dimbes-dombosról jut eszembe, ahogy tavaly jártunk Montenegróval. Nem Horvátország, hanem Szerbia felől mentünk, és arrafele nem sok autópálya van (Konkrétan Belgrádtól egy méter se). Ügyesen kitaláltam, hogy Röszkétől Kotorig 1 nap alatt simán legurulunk, kb. 700km, mentünk már annyit normál főúton is 1 nap alatt, nem lesz gond, különösebben sietni se kell. Na, ebből az lett, hogy éjfél után sikerült odaérni a két határátlépéssel, Belgrád utáni 80-nal cammogással, meg laza 200km szerpentinezéssel együtt, és egy életre megtanultam, hogy hegyek között máshogy kell számolni, mint az Alföldön :D
Hát, azzal én is számolok, h lesz olyan is, h helyben fogom azt mondani, h csak azért megyek tovább, mert ha idáig már eljöttem...
 
A hosszú távú túrához annyit tennék hozzá, hogy ha elindulok akkor nem szeretek megállni!
(kamijonos szokás és tapasztalat, hogy a sok és felesleges megállás rabolja az időt)
Napi 11 óra motoron ücsörgés már nem gond! :cool:
te vagy az én emberem :taps: :D :hurá:
 
Respekt neked Taga!Nagyon jó túra terv,kurvára elmennék,de ennek a minimál költsége 270-300 huf sajna....Csak az üzemanyag több mint 100 rugó.....
 
Pár év, és én is elindulok egy ilyen túrára...
Sajnos most még se motor, se pénz, se idő, se tapasztalat, se semmi. :(
De szépen gyűlik a pénz a motorra, aztán pedig a km-eket fogom szorgalmasan gyűjtögetni. :)
 
Halló,végignéztem az útvonalat amit belinkeltél,ez haza úttal min5500 km.Szerintem az 1000 km sok egy napra....
 
Odafele nem lenne izgibb a csalagúton átkelni Angliába ? Ha megyek,akkor Hinckley-nél megállunk a Triumph gyár meglátodatása miatt....vagy nem jössz velem sehova :D :D :D
 
Üdv! ZÉÉ haverja vagyok, Gróf Miklós,"pár" motoros túrával, üdv mindenkinek.

a/ Egy 250-es motorral is nagyszerű távokat mehet az ember, ha nem rohan és türelmes, BUD-Hamburg 1158 km 14 óra alatt megvolt (Yamaha WR 250), 1999. BUD-YORK ETZ 250, 3 nap, DE Drága Tagamám:

1./ A jelenlegi EUR-árfolyamon egy ilyen skóciai-ír kiruccanás kb. 350-450e HUF (mindennel együtt valószínűleg, pl. kompjegyek, kaja, az a 4 szállás, ajándékok, stb..)
2./ Minek felpörkölni Skócia tetejére, ha a nagy rohanásban nem látunk közben semmit. Reálisan közúton kb. 50-60 km-es átlag tervezhető, ez naponta kb. 350-500 km MAX. táv emberi mértékkel. OK, az ember néha beleharap az ezresbe ( 2006 dec. 18: Amszterdam-Hága-Hegyeshalom-Zirc-Budapest 1518,7 km, kb. 20 óra alatt, Yamaha Fazer 1000 tesztvezetés), de tartósan ez nem javasolt,már csak biztonsági szempontból sem.

Ha az amúgy csodálatos útvonalat megnézem, tele van szédületes lehetőségekkel, melyeket pláne motoron igazán érdemes megnézni. Ahhoz a tempóhoz, melyre Te gondolsz, van egy lényegesen olcsóbb és haékonyabb közlekedési eszköz: az Airbus A 320-as, lehetőleg fapados üzemeltetésben. :)))
 
Státusza
További válaszok itt nem küldhetőek.
Insta360 Black Friday sale

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére