Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Long Way Up - Útitárs kerestetik!

Státusza
További válaszok itt nem küldhetőek.
Itt ki is esett a motorok jelentős hányada. Vagy magad után kell kötni egy benzinkutat :D Mondjuk én tudom magamról, hogy nem km-ben mérem a hatótávot. Elsőre bírok kb 1,5 órát, de ahogy egyszer elzsibbadtam, már nem bírok annyit. Mondjuk Mezőberényt 2 megállással kibírtam :D De az csak oda volt és 220 km. A zeg oda-vissza egy nap alatt már kikészítette a kezem. Annyire tropa lett a kezem, hogy 3 napig nem tudtam rendesen erőt kifejteni. Nem tudtam vágni késsel, fogni, szorítani. Mondjuk nekem szarok az izületeim, örökletesen. Egy szó mind száz én nem vagyok túramotoros, vagy legalábbis nem az a nagy túrás :( Nekem a Glockner (ha majd 100 év múlva ott fogok tartani, hogy el merjek indulni) is 3 nap lesz, csak oda :D
Hát, mondjuk én nagyon sokat megyek, így állandó "edzésben" vagyok. Nekem sosem voltak ilyen problémáim, sőt még rám kell szólni, h néha azért meg is kéne állni :)
Mondjuk a 400 km-t úgy írtam, h én elvileg egy tankkal annyit elmegyek, de persze nem ehhez fogom én sem igazítani, hanem, hogy hol lesz épp benzinkút, pihenőhely, hol leszünk éhesek, szomjasak, stb.
 
De jóóóó, nagyon jó kis utiterv és bár kicsit sárgulok az irigységtől :cool:, azért őszintén kívánom, hogy legyen megfelelő utitársad és ki ne hagyd ezt a túrát... Én magam nagyon szívesen mennék veled, de kb. ez az egyetlen követelmény, aminek megfelelek... :( (pedig folyékonyan beszélem a szuahéli nyelvet és ez Skócia környékén rendkívül jól jöhet... :))
Aranyos vagy csacska, és ezt nagyon lájkolnám, de vki ellopta a like-gombot :heureka:
 
Ó, te képes lennél megoldani azt is :D
nalátod,akkor meg mit ellenkezel, ilyen kaland csak egyszer van az életben :D


a kinek??? :muhaha:
tudom,hogy te Terry Black-et szeretnéd nekem,de nem neki :muhaha:

Tuti nem lesz vele gondod, kényelmes kis jószág :) Nekem az első napra az az 1000 km soknak tűnik. Mondjuk pályán ez megint más, ott talán nem annyira fárasztó mint a mezei főúton.
Te is hordasz erényövet motorozáskor ? :eek: :heureka:

Hát szerintem tt a párja már tud róla. Ha jól sejtem ezt is ő írta le:p

és eddig minden mást is más írt ide helyettem,én csak diktáltam :p :D

dehát nincs is neki :heureka:

Valld be végre attól félsz,hogy túl jó lenne velem neked .... :muhaha:
 
Egy 250-es motorral nem gondolhatod komolyan :) Az út kb. 80-90%-a autópálya lesz, és ahol megengedett, ott szeretek tépni. Habár ahol nem, ott is... nem tudnád tartani a lépést.

Hát, tudok olyan emberről, aki Hajdúszoboszlóról ment ki Angliába valami 250-es chopperrel, meg vissza is jött... igaz, nem is 2-3 nap alatt akart odaérni :)

Hát, én is nagyon! Tekintve, h már 2-3 éve könyörög a barátom, h látogassam már meg :) Egyébként az ő felesége is motoros, képen nézte már Ewant, és az a véleménye, h simán lenyomom vele az utat. Ő csak tudja, mit beszél :)
Eleinte arról volt szó, h repülővel megyek, de a benzinktg-em még a legfapadosabb járat áránál is kevesebb lesz, nem beszélve arról, h életem legnagyobb kalandjának ígérkezik! A Suzukimmal nem is mernék nekivágni, viszont 14000 km 4 hónap alatt Ewan hátán bebizonyította, h vele a világ végére is :)

Egy cimbora annak idején GS500-zal jött ki velünk a Grossglocknerre, kifele 800km 1 nap alatt, nem volt gondja vele... összesen letoltunk valami 2500km-t, és nem nagyon kellett rá várni sehol ezalatt :) Bár az is igaz, hogy a hegyekben nem autópályatempókat mentünk. De a 130-at tudta tartani autópályán is, az már annyira nem cammogós.

Ha a saját motoromból indulok ki, felpakolva, autópályatempóban, akkor a 300km-es etapok reálisabbnak tűnnek, mint a 400, akkortájt kezd el villogni a kijelző, hogy most már tankolni se ártana. Meg olyankor már az ember testrészei is kérik a nyújtózkodást (az enyéim mindenképpen) :D Ettől függetlenül az 1000km 1 nap alatt nem irreális, de eléggé fárasztó, főleg nyári nagy melegben. 28-30 fok körül már nem azért állok meg hamarabb, mert a motorozást nem bírom, hanem ledobni a cuccokat, lehűlni, meg főleg, inni valamit kitikkadás ellen :D
 
Nekem egy dologtól dobja le az agyam az ékszíjat, az pedig a fölösleges megállás. Múltkor sikerült abszolválni a csapattal a Miskolc-Sátoraljaújhely távot 2! megállóval, mert ő szomjas, neki cigizni kell, neki tankolni. Nem tudom dohányzol-e, de ha nem, akkor keress nem dohányzó vagy némi önuralommal rendelkező egyént.
Na jól van nem puffogok, az ismerősök közül a legtöbbnek sok volt már az a táv is, nekünk meg az a normális, hogy legalább 2-3szor annyit lemegyünk egybe.
 
Ha-ha, Hajósnak kifakadt a humor dudora:p. Te nem Izlandra készülsz? Végül is, Onnan a spiccről biztos megy oda is hajó, már nincs messze.;)
Szerintem nem is az első napi ezer a fárasztó, hanem az, hogy aztán minden nap fel kell ülni a motorra, és lenyomni szinte ugyanannyit. Én is mennék erre szívesen, de május végén úgy tűnik épp' Szardínia felé kocogunk. Nyár végén meg a Nordkapp-ra. Egyébként is agybajt kapna tőlem Tagama, mert ahhoz, hogy Terka a nagy seggét 160-nal vonszolja, 200 km-enként meg kell tankolni. A kis gs 500-ast meg eleve "kitiltotta" Gabi.:) Bár azzal nem is vállalkoznék ekkora útra, mazsola vagyok hozzá. Terkával nem tudok felborulni:D
 
Hát, tudok olyan emberről, aki Hajdúszoboszlóról ment ki Angliába valami 250-es chopperrel, meg vissza is jött... igaz, nem is 2-3 nap alatt akart odaérni :)
Azért a 250-es chopper egész más, mint az ugyanekkora, korlátozott sportmotor...



Egy cimbora annak idején GS500-zal jött ki velünk a Grossglocknerre, kifele 800km 1 nap alatt, nem volt gondja vele... összesen letoltunk valami 2500km-t, és nem nagyon kellett rá várni sehol ezalatt :) Bár az is igaz, hogy a hegyekben nem autópályatempókat mentünk. De a 130-at tudta tartani autópályán is, az már annyira nem cammogós.

Ha a saját motoromból indulok ki, felpakolva, autópályatempóban, akkor a 300km-es etapok reálisabbnak tűnnek, mint a 400, akkortájt kezd el villogni a kijelző, hogy most már tankolni se ártana. Meg olyankor már az ember testrészei is kérik a nyújtózkodást (az enyéim mindenképpen) :D Ettől függetlenül az 1000km 1 nap alatt nem irreális, de eléggé fárasztó, főleg nyári nagy melegben. 28-30 fok körül már nem azért állok meg hamarabb, mert a motorozást nem bírom, hanem ledobni a cuccokat, lehűlni, meg főleg, inni valamit kitikkadás ellen :D
Én csak azt írtam, h én nem vágnék neki ekkora távnak a gs-sel, de amúgy ezelőtt nekem sem volt gondom vele rövidebb utakon, tudom, h nem lehetetlen. Teljesítményre legalábbis nem volt gond, viszont nem épp túrázásra termett (fárasztó üléspozíció)
.Azt is leírtam, h a motormnak van szüksége 400 km-enként tankolásra, de nyilván nem ennyi km-enként fogunk megállni. Az "őrült" melegtől nem tartok, azért választottam ezt az időszakot. A szigeten ezek a hónapok még egyáltalán nem melegek, viszont kevésbé esősek, mint az igazi nyári hónapok.
 
Nekem egy dologtól dobja le az agyam az ékszíjat, az pedig a fölösleges megállás. Múltkor sikerült abszolválni a csapattal a Miskolc-Sátoraljaújhely távot 2! megállóval, mert ő szomjas, neki cigizni kell, neki tankolni. Nem tudom dohányzol-e, de ha nem, akkor keress nem dohányzó vagy némi önuralommal rendelkező egyént.
Na jól van nem puffogok, az ismerősök közül a legtöbbnek sok volt már az a táv is, nekünk meg az a normális, hogy legalább 2-3szor annyit lemegyünk egybe.
Maximálisan egyetértek veled! Egyszer mentem egy társasággal, körbementük a Balatont. Lemértem, 311 km-t tettünk meg, és ezt egész nap!
Rögtön Badacsonyban 890 km)megálltunk kávézni, alig fél óra múlva reggelizni, utána pisilni, utána tankolni, aztán ebédelni, aztán csak úgy, mert már "régen" álltunk meg. Baromi unalmas volt... Ráadásul a gs folyton kihűlt, és ráncigált, a sok "pihenőtől".
Én szerencsére nem dohányzom, de ha dohányos társam akad, akkor sztem azért meg tudjuk beszélni a "cigiszüneteket" :)
 
Szerintem nem is az első napi ezer a fárasztó, hanem az, hogy aztán minden nap fel kell ülni a motorra, és lenyomni szinte ugyanannyit. Én is mennék erre szívesen, de május végén úgy tűnik épp' Szardínia felé kocogunk. Nyár végén meg a Nordkapp-ra. Egyébként is agybajt kapna tőlem Tagama, mert ahhoz, hogy Terka a nagy seggét 160-nal vonszolja, 200 km-enként meg kell tankolni. A kis gs 500-ast meg eleve "kitiltotta" Gabi.:) Bár azzal nem is vállalkoznék ekkora útra, mazsola vagyok hozzá. Terkával nem tudok felborulni:D
Írtam már, h csak az első nap lenne húzós, és azt teljesen frissen nyomnánk, lévén az a kezdés. Második napra már kevésbé lennénk frissek, de rögtön 200-300 km után már jönne is a kompos szakasz. Vickey írta, h Granthamig gyerekjáték az út, sőt a kompon erre még rá is pihenünk. Ráadásul az aznapi etap nem tartana estig. A harmadik nap megint elég hosszú lenne, de azok nem gyors szakaszok, mert ahogy néztem, elég dimbes-dombos-hegyes. a negyedik napon pedig megint jó hosszú kompozás van.
Egyébként amit először felvázoltam, az csak elképzelés, nyilván nagyon sok minden fog változni még menet közben is. De támpontnak nem rossz.

Dehogy tiltottam én ki a gs-t, csak azt mondtam, h én nem vágnék neki azzal. Aki meri, az tegye, de azzal aztán -tapasztalataim szerint- tényleg nem tartható ez a napi beosztás, és az ember már az első nap kipurcan.
Az se baj, ha 200 km-enként tankolni kell, ha muszáj, meg kell állni, kész. Csak a hogy picar is írja, a fölösleges megállókat akarom kiküszöbölni.
 
Státusza
További válaszok itt nem küldhetőek.
Insta360 Black Friday sale

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére