Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Közlekedési anomáliák

Bocsi, Painttal hamarjában összedobtam, nem volt kéznél Auto Cad.

Viszont még egy gondolatot csak had írjak. Már az elejétől akartam, de nem akartam szaporítani a szót, de úgy tűnik nem jött le a gyakorlati haszna ennek a közlekedési magatartásnak.
Kicsit tovább gondolva a helyzetet, két előnye is van a kocsi orrát a kereszteződésbe betenni. Nem keresztbe, nem úgy, hogy más ne férjen el, sem egyéb marhaság.
Egyik, ha valaki jobbról villant, elenged, hamarabb be tudsz sorolni az áhított sávba, mindenki hamarabb jut el a céljához, örülés van. Ha beljebb vagy a kereszteződésben -jogosan mert a neked balról jövő megadta az elsőbbségedet- előbb be is engednek.

A másik, -pont egy általad reklamált, ideges, siető balról jövőt feltételezve- várod jólnevelten, hogy neked jobbról elfogyjanak az autók. A balodon állónak már remeg a lába a gázon, mert haladna. 7-re jár dolgozni, de 7:05 van. Neked valaki villant, jobbról, mert kienged. A balodon levő pont akkor dönt úgy, hogy mára ennyi elég volt a várakozásból, neked úgyis jönnek jobbról, holnapig ott fogsz állni, nyom egy padlót. Te is kilősz, mert összeakadtál egy rendes pasival aki egy úr, mit úr, lovag, és mindenki csodálkozására ott a csatt.
Igaz, neked volt elsőbbséged, de van egy törött autód. Ha elényomakodsz, már nem indul el. Nem tud.
Ez nem fikció, jobbkezes utcára néz az ablakunk. :)
Innentől aki alkalmazza szíve joga, ha nem, az is.
Tegnap reggel a kedvenc kutamhoz akartam balra befordulni, ott várakozott egy kocsi a kereszteződésben (épp rám várt), de annyira ki volt "tolakodva", hogy nem is próbáltam a bal oldala mellé fordulni, mert azt az ívet vonalzóval kellett volna megrajzolni. Nézett is egy nagyot, hogy a jobbja mellé érkezem :) Ott mondjuk egy jobbra kis ívben forduló sáv van, de nekem jó belátható, és nem jött semmi szerencsére.
 
Ma is találkoztam egy anomáliával (és sajnos egyre többször): Ha beérek egy autóst, és az szeretné, ha megelőzném, illetve mutatja, hogy szabad az út, balra (!) indexel :heureka:
 
Szegedi Tesco-parkoló, tegnap délután:

2.jpg
Én körbeparkoltam volna 3 haverral, csak, hogy érezze a törődést. :D
 
Szegedi Tesco-parkoló, tegnap délután:

2.jpg
Én körbeparkoltam volna 3 haverral, csak, hogy érezze a törődést. :D
Az ilyen buzikat persze nem büntetik. Én egyszer álltam roki helyre télen havas úttestre. 2 hellyel arrébb volt egy roki tábla . Nem is gondoltam, hogy rosszul állok. Negyed óra múlva mikor vissza értem, már rajtam volt a düntetés. Akkor láttam, hogy a tábal alatt volt egy 4X kiegészítés. És mivel nem látszott a felfestés, simán ráálltam a szélsőre. Nem volt sok csak 25ezer. :mad:
Ettől függetlenül ezekben a szerencsétlen parkolókban annyi rokkant parkolóhely van, -pl. Fogarasi Tesco, agyhalál- hogy a városban annyi kerekesszékes nincs, nem, hogy egyszerre menjenek vásárolni. A parkolóhelyek pedig olyan szűkek, hogy, ha rendesen a vonak közé áll az ember, nem lehet kiszállni a kocsiból. Teljesen hülyék.
 
Utoljára módosítva a moderátor által:
Hát, az, hogy én elmennék jobbról, de arra húzódnak le! :D
...miközben balra indexelnek :heureka:
nemrég én is észrevettem ezt az újfajta jelzést... talán az az indíttatása, hogy bemutatja, szemlélteti Neked, mit kellene / lehet tenned: indexelj balra, előzz, ahogy ő mutatja, mert szabad a pálya... nem okos, de ezek szerint meg kell tanulnunk :D
 
nemrég én is észrevettem ezt az újfajta jelzést... talán az az indíttatása, hogy bemutatja, szemlélteti Neked, mit kellene / lehet tenned: indexelj balra, előzz, ahogy ő mutatja, mert szabad a pálya... nem okos, de ezek szerint meg kell tanulnunk :D
Ááá, valahogy én is úgy okoskodtam, hogy ez járhat a fejükben :D
 
Most olvasom
http://www.delmagyar.hu/szeged_hirek/a_megye_egyik_legjobb_motorosrendore_hunyt_el/2389128/
Ahogy olvastam megnyerte vagy ketszer a legjobb motoros rendör cimet.Olvasgatva megint a vesszöparipamra gondoltam.Mi az?A vezetestechinikai trening haszna?Hasznos de tul van etekelve a haszna.Az hogy valaki kis sebessegnel hogy tud nyolcast csinalni meg megfordulni szüken es hasonlok segit de sajnos keveset.Legyünk öszintek meg a varosban is gyorsabbak vagyunk mit a vezetes technikai treningen.Maskepp kell kezelni a motort nagy sebessegnel es ezeket sajnos nem oktatjak.Ugye azert mas ha nemis olyan magas 100-120 as temponal a kanyarban megcsuszik a motor vagy megdobja valami mint ugyanez 30 nal a treningen.Mas megallni lassitani 120 as temporol mondjuk a kanyarban.Hol oktatjak azt hogy bedöntött motorral hogy lehet az elsö feket is hasznalni?
Nem akarom tovabb ragozni csak ara kerek mindenkit hogy azert mert reszt vett X vezetestechnikai treningen ne bizza el magat.
A rendör csaladjanak reszvetem.
 
Tommot ugye Kakucson volt. engedtek minket pályázni. Mikor 2. Nap mentem fel, egy kicsit már okosabban, akkor is pár kör után leintett az Ákos és elkezdte mondani, hogy ne ellentétes irányba dőljek, merr az lassú haladáskor kell csak, hanem hasaljak a motorra, ha nagyobb sebességgel kanyarodok. Ne úgy fékezzek, hanem így. Szóval ott, még ha nem is sokat, de a nagyobb sebességű haladás biztonságáról is tanultam.
 
Tommot ugye Kakucson volt. engedtek minket pályázni. Mikor 2. Nap mentem fel, egy kicsit már okosabban, akkor is pár kör után leintett az Ákos és elkezdte mondani, hogy ne ellentétes irányba dőljek, merr az lassú haladáskor kell csak, hanem hasaljak a motorra, ha nagyobb sebességgel kanyarodok. Ne úgy fékezzek, hanem így. Szóval ott, még ha nem is sokat, de a nagyobb sebességű haladás biztonságáról is tanultam.
Erröl beszelek amit sokan nem akarnak megerteni hogy mas a kis sebesseg es mas a nagy sebesseg eseten a motor viselkedese maskep kell vele motorozni.A vezetestechnikai treningeken meg csak kis sebesseg van.
 
A mellett, hogy megintcsak részvét, nagy sorry, meg ilyenek...

Nincs az a képzés, ami megvédene attól, hogyha egy beláthatatlan kanyarban/kanyar előtt előzök "tegnap se jött senki" alapon, és telibeverem a szembejövőt, akár autóval, akár motorral. Az ellen csak a józan ész segít, nem az eltolt szlalom, meg a hirtelen kikerülés, vészfékezés gyakorlása...

... és hogy ma reggel is, a melóhelyre jövet, az esőben, mennyien gondolták úgy, hogy ők a sumákker meg a fittipaldi, és előzgették a 90-nel haladó önmagamat, hasonló szituban, 100+-os tempóban... mer' az ő autójukra biztos nem hat a fizika...
 
A mellett, hogy megintcsak részvét, nagy sorry, meg ilyenek...

Nincs az a képzés, ami megvédene attól, hogyha egy beláthatatlan kanyarban/kanyar előtt előzök "tegnap se jött senki" alapon, és telibeverem a szembejövőt, akár autóval, akár motorral. Az ellen csak a józan ész segít, nem az eltolt szlalom, meg a hirtelen kikerülés, vészfékezés gyakorlása...

... és hogy ma reggel is, a melóhelyre jövet, az esőben, mennyien gondolták úgy, hogy ők a sumákker meg a fittipaldi, és előzgették a 90-nel haladó önmagamat, hasonló szituban, 100+-os tempóban... mer' az ő autójukra biztos nem hat a fizika...
Föleg ha nem is tanuljak meg mit csinaljanak ha ilyen helyzet elö all.Az keves hogy a nyolcasban leer a kipuffogo.
 
1:40-től sokszor megnézve az is látszik, hogy a kereszteződés után nincs kerékpár út, csak egy szük buszsáv. A bringás a mellette elhaladó busznak ment neki oldalról.
 
Insta360 Black Friday sale

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére