Lagerfeld szerint a teltkarcsú nõkre nincs szükség a kifutókon Nincs helyük a teltkarcsú nõknek a kifutókon - ezt nyilatkozta a világhírû német divattervezõ, Karl Lagerfeld a német Focus hírmagazin internetes oldalának vasárnap. Lagerfeld-et azután interjúvolta meg a hetilap, hogy az egyik legnépszerûbb német nõi magazin, a Brigitte bejelentette: a következõ számtól kezdve nem szerepeltet nádszálvékony modelleket. A divattervezõ szerint "senki sem akarja a teltkarcsú nõket látni a dvatbemutatókon." Lagerfeld hozzátette: amúgysem hallgat azokra a "kövér anyákra, akik egy zacskó chips-szel a kezükben a tévé elõtt ülve nyilvánítanak lesújtó véleményt a sovány modellekrõl." Karl Lagerfeld A Brigitte nevû nõi magazin illetékesei a múlt héten jelentették be, hogy ezentúl "igazi nõket" mutatnak be a lap hasábjain. Azért döntöttek így, mert az olvasók arra panaszkodtak, hogy nem tudnak azonosulni a vékony modellekkel. kijelentéseit azzal is indokolta, hogy a "divatvilág álmokról és illúziókról szól."
Na ja, ők csinálják... Csak arról feledkezik el ez az istenátka, hogy a "csontsovány" meg a "nem fér be az ajtón" típusú két véglet között azért vannak még igencsak tetszetős fokozatok...
A Tetris formálja az agyat Előfordult már Önnel, hogy három óra tetrisezés után gondolatban elforgatott és beillesztett egy arra járó buszt a szemközti két toronyház közé? A Tetris formálja az agyat, legalábbis erre jutottak azok a kutatók, akik a játékot gyakran használó serdülő lányok agyműködését vizsgálták. Nem csak az egyes agyterületek fejlődtek (vagyis fogyasztottak kevesebb energiát a már ismert feladatok végrehajtásakor), hanem a szürkeállomány is gyarapodott. A kutatást egyébként a Tetris jogtulajdonosa, a Blue Planet Software finanszírozta. A lányok valószínűleg örömmel hallották az eredményeket, hiszen a nagyobb agyi aktivitás nagyobb cukorfelhasználással is jár. Forrás Amúgy a játékok közörtt több tetris is van: Mario Tetris 3 Mario Tetris 2 Tetris (Szerintem van több is,csak most nem találom.) Szóval fejlesszétek az agyatokat!
Nem értem... mivel vagytok előrébb, ha beforgatjátok gondolatban a piros 7-est a Keleti meg a sarki McD közé?
Van/volt régen az interneten egy oldal, természetsen nem linkelem, mert az gonosz reklám lenne. Állítólag tudósok fejlesztgették, csupa ilyen készségfejlesztő flash-játék volt rajta, x ideig ingyen használhatta az ember, csak a magasabb szintekért volt felelős. Az én memóriámat (ami annyira rossz, hogy gyakorlatilag nincs is) olyannyira feljavította, h pl képes voltam olyan arcokra visszaemlékezni hetekkel később, akiket életemben egyszer, egy óra hosszáig nézegettem (a Sziklakórházban, ahol dolgozom - tudni kell, hogy egy szerencsés nap alatt akár száz fölé is mehet a megtekintett arcok száma). Szóval az elmélet cseppet sem hülyeség. Apróbetű: aztán nem fizettem érte, hanem inkább abbahagytam, és az agyam is visszafejlődött szépen az eredeti szintjére, most már a ritkán látott kollégákat sem mindig ismerem meg.
Elhunyt Dargay Attila Életének 83. évében elhunyt Dargay Attila animációs filmrendező - tudatta a Magyar Filmművészek Szövetsége. A Balázs Béla-díjas, érdemes és kiváló művész 1927-ben született.Dargay Attila képregényei többségükben a Pajtás magazinban jelentek meg, legismertebb figurája Kajla kutya. Éveken keresztül dolgozott a Dörmögő Dömötörnek is. Humorát nemcsak a szakmai elismerések, alkotásainak népszerűsége, hanem nézettségi mutatói is visszaigazolják. Történeteivel minden korosztályt meg tud szólítani, nevettetni. A rajzfilmrendező és képregényrajzolónak köszönhetjük többek között a Lúdas Matyit, a Vukkot, a Szaffit és az Erdő kapitánya című egésze estés meséket is. De a napjainkban futó Pom-pom meséi is az ő nevéhez fűződnek.