Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: Előfordulhat, hogy ez a funkció egyes böngészőkben nem érhető el.

kalmopiryn, betakarózás, izzadás, tea, tv...ma...na csak ne essen holnap az eső...
jaja...nem vagyok lázas...nálam mindig 1 naposak a betegségek...biztos erős a szervezetem, mert az utolsó 7-8 évebn nem voltam még lázas 1 napnál tovább, az is 2 évente egyszer...
Szólok időben



A végsebessége kb 85 km/h(jó hátszélben nagy plexivel akár 90 is lehet
)Ha elérted a 60-at komoly előzésbe ne kezdj bele,mert onnan már a végsebesség eléréséig csak vánszorog.
Négyezer km-enként igényel olajcserét,8dl 10/40-es,15/50-es vagy 20/50-es olajból.Szelep hézagok értéke 0.15 hidegen mind a szívó,mind a kipufogó oldalon,a könyve 4 ezer km-enként ír ellenőrzést,de ez elhanyagolható (38 ezernél kellett először állítani egy hangyányit).A szelep állítás sem igényel sok időt és nagy szerszámozottságot,kb fél óra alatt megvan és kell hozzá egy 8-as villáskulcs,meg egy csavarhúzó.A fékbetétek 50 ezer után még tökéletesek.A gumik hátul kb 20ezret futnak,elöl minimum 30-at,jaj és egy pozitívum 4600 ft a zsír új gyári guma.
)
)
Jövő héten megsasolhatok egy 125-ös Honda choppert, persze csak ülésmagasságilag, nem vételileg. De mi lehet pontosan??? Neten nézelődtem, igazi choppert csak a VT125-öt találtam, de csomó mást is lecsoppereznek. Van még a VT-n kívül minicsopper? Vagy újra egy Shadow próbál elcsábítani? Csak mert haverommal egy időben sokat jártunk a Honda szalonban, amíg ő elvolt, én felpattantam a Shadowra, és álmodoztam. Mindaddig, amíg az egyik srác megkérdezte, hogy vigyen-e egy kört... Igent mondtam. Akkor utaztam először motoron. Felejthetetlen. Amúgy egy 125-ös nagyon pici lenne? A 45 kilómat tudná úgy 110-120-al repíteni? (Esetleg néha kis autópálya, szigorúan 130.) Mert az elég nekem...

Ami viszont biztos, hogy ha cserélni kell a vezérműláncokat, az egyrészt szívatós, másrészt drága móka
Többsoros lánc van benne, jóval drágább, mint a szokásos láncok, ráadásul párban kell cserélni...
Úgyhogy, vagy olyat nézzetek, amin már megcsinálták, vagy olyat, amin még nem kell. Vagy alkudjatok le minimum 40ezret az árból, ha gyanúsan a végét járja valamelyik vezérműlánc
Esetleg nézegessetek első évjáratos VFR-eket, azok se sokkal drágábbak, viszont legalább nincs bennük vezérműlánc

