Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Honda

jaja...nem vagyok lázas...nálam mindig 1 naposak a betegségek...biztos erős a szervezetem, mert az utolsó 7-8 évebn nem voltam még lázas 1 napnál tovább, az is 2 évente egyszer...
Szólok időben
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=ChiF0JwogX0"]YouTube - Throttle Jockey: Honda CBR 600-RR vs. Kawasaki ZX-6R[/ame]
 
Sziasztok!

Viszonylag új vagyok itt, úgyhogy röviden bemutatkozom. Márkus Ágne Éva vagyok. (Vica)
Jómagam, most bontogatom motoros szárnyaimat. Eddig lovagoltam, de 10 év utasként való motorozás után kedvet kaptam, hogy átnyergeljek és magam is motorozzak (nem kell etetni).

Tavaly ősszel meglett a jogsim végre és most jutottam el oda, hogy legyen mocim. Honda mellett döntöttem, mégpedig transalp formályában mivel alapvetően túrázni járunk. 2 lányom is teljesen odavan érte igy már ők is motoros csajpalánták lettek.:)
 
Honda Lead 100
2010.03.27.-én vettem életem első robogóját,8600 km-el,első gondos tulajtól,szervizkönyvesen,ragyogó állapotban.Most tart a Csacsipacsi (mert,hogy ez lett a neve)50ezer km-nél,gondoltam ennek apropójából írok róla egy szösszenetet,ha úgy tetszik 50 ezres tartós tesztet.
Honda Lead 100:
4 ütemű,102ccm,egyhengeres(2szelep,himbás),léghűtéses nagyjából ennyit kell tudni róla motorikusan.
Elöl-hátul dobfékes,ami pont jó a 107kg-os szörny irdatlan erejének( 7 le ) megfékezésére.:)
Remek jószág a hétköznapok városi cirkálásához(melóba járás,bevásárlás,stb)nagyjából 3 liter 95-öst fogyaszt 100km-n.Remekül gyorsul álló helyzetből 60km/h-ig,szóval ha előremész a lámpánál nem tartod vele fel az autós pajtikat.:)A végsebessége kb 85 km/h(jó hátszélben nagy plexivel akár 90 is lehet ;) )Ha elérted a 60-at komoly előzésbe ne kezdj bele,mert onnan már a végsebesség eléréséig csak vánszorog.:)Négyezer km-enként igényel olajcserét,8dl 10/40-es,15/50-es vagy 20/50-es olajból.Szelep hézagok értéke 0.15 hidegen mind a szívó,mind a kipufogó oldalon,a könyve 4 ezer km-enként ír ellenőrzést,de ez elhanyagolható (38 ezernél kellett először állítani egy hangyányit).A szelep állítás sem igényel sok időt és nagy szerszámozottságot,kb fél óra alatt megvan és kell hozzá egy 8-as villáskulcs,meg egy csavarhúzó.A fékbetétek 50 ezer után még tökéletesek.A gumik hátul kb 20ezret futnak,elöl minimum 30-at,jaj és egy pozitívum 4600 ft a zsír új gyári guma.:)
Eddig elég pozitív....Most nézzük a szopós részeit(bár ez inkább rám vonatkozik,mert nem arra használom amire kitalálták...;) )
Elvileg gondozás mentes hajtás,mert ugye robeszról beszélünk és nincs lánc,meg lánckerék.Hát ez a hajtás sem gondozás mentes,illetve ha nem gondozod 15-20 ezrenként akkor csúnyán megszopat,ráadásul mocskos sokba fog kerülni.20-25 ezere km-enként ki kell cserélni a röpsúly görgőket(gyári 7 ezer ft,utángyártott kb 1500)mérete 16x13x10 gramm.Ugyan ennyi km-nél a szíjat is érdemes cserélni(gyári 13 rugó,az után gyártott kb 4000 ezer)nem érdemes megvenni a gyárit,semmivel sem jobb.Itt jön elő a gondozás,ha a fent említett dolgokat cseréled,akkor vedd a fáradságot és szedd elemjeire a kuplungot,pucold el szépen és vastagon kend át zsírral(ne a kuplung betéteket)az alkatrészeket,sok lóvét spórolsz magadnak;)
Ezeket elvégzed,akkor egy szinte örök életű robcsit kapsz cserébe.Az enyémbe 50 ezer van minimális az olaj fogyasztás kb 2dl 4000 km-en,a haveromé már közelít a 120 ezer km-hez (és működik;) )
Zárszóként,ha esetleg robeszt akarsz és nem akarsz vele egykerekezni,meg ilyen egyéb trükköket csinálni,akkor simán ajánlom a Hondáék 100-as lead-jét.........:D
 
Jövő héten megsasolhatok egy 125-ös Honda choppert, persze csak ülésmagasságilag, nem vételileg. De mi lehet pontosan??? Neten nézelődtem, igazi choppert csak a VT125-öt találtam, de csomó mást is lecsoppereznek. Van még a VT-n kívül minicsopper? Vagy újra egy Shadow próbál elcsábítani? Csak mert haverommal egy időben sokat jártunk a Honda szalonban, amíg ő elvolt, én felpattantam a Shadowra, és álmodoztam. Mindaddig, amíg az egyik srác megkérdezte, hogy vigyen-e egy kört... Igent mondtam. Akkor utaztam először motoron. Felejthetetlen. Amúgy egy 125-ös nagyon pici lenne? A 45 kilómat tudná úgy 110-120-al repíteni? (Esetleg néha kis autópálya, szigorúan 130.) Mert az elég nekem...
 
Jövő héten megsasolhatok egy 125-ös Honda choppert, persze csak ülésmagasságilag, nem vételileg. De mi lehet pontosan??? Neten nézelődtem, igazi choppert csak a VT125-öt találtam, de csomó mást is lecsoppereznek. Van még a VT-n kívül minicsopper? Vagy újra egy Shadow próbál elcsábítani? Csak mert haverommal egy időben sokat jártunk a Honda szalonban, amíg ő elvolt, én felpattantam a Shadowra, és álmodoztam. Mindaddig, amíg az egyik srác megkérdezte, hogy vigyen-e egy kört... Igent mondtam. Akkor utaztam először motoron. Felejthetetlen. Amúgy egy 125-ös nagyon pici lenne? A 45 kilómat tudná úgy 110-120-al repíteni? (Esetleg néha kis autópálya, szigorúan 130.) Mert az elég nekem...

Chopperba nem vagyok otthon. A 110-120 a vége a 125-ösöknek, már ha 4 üteműek, de alattad simán megy annyit. Szerintem az autópálya is beleférhet, de csak ésszel. Előzgetni nagyon nem hiszem, hogy lehet vele... Amúgy meg hajrá :)
 
Érdeklődnék,hogy van-e valakinek tapasztalata VF 750-ről?Vélemény róla?Szóval minden érdekel vele kapcsolatban!
 
Kérdezzétek meg Attist, a Triumph előtt az volt neki pár évig. Már az újabb, japán belpiaci kiadás, mentesen a híres-hírhedt vezérműtengely-gondoktól. (Biztos hallottatok már róla, az első VF-ek a nem igazán jó kenés, meg a rossz anyagválasztás miatt szerették megenni a vezérműtengelyeket meg a csapágyaikat.) Ahogy mesélte, neki semmi gondja nem volt vele, szerette, jól vezethető, könnyen irányítható, elég keskeny, kényelmes, és menni is megy rendesen:) Ami viszont biztos, hogy ha cserélni kell a vezérműláncokat, az egyrészt szívatós, másrészt drága móka:( Többsoros lánc van benne, jóval drágább, mint a szokásos láncok, ráadásul párban kell cserélni...:( Úgyhogy, vagy olyat nézzetek, amin már megcsinálták, vagy olyat, amin még nem kell. Vagy alkudjatok le minimum 40ezret az árból, ha gyanúsan a végét járja valamelyik vezérműlánc;) Esetleg nézegessetek első évjáratos VFR-eket, azok se sokkal drágábbak, viszont legalább nincs bennük vezérműlánc:)
 
Insta360 karácsonyi akció

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére