Vickey
Gyalog
na én ma megnéztem az M7 aszfaltját közelről... a belső sávban mentem, előttem egy autó, -tempó kb. 110, nagy forgalom erős szembeszél + rajtam a nyári gúnyám van, amiben sosem megyek többel a megengedettnél, mert nem arra találták ki szerintem,Szfehérvár után nem sokkal, ahol már 3 sáv van - látom a középső és a belső között, hogy egy kutya szalad át, de már marha közel volt, fékeztem, az előttem menő autó is, elkapta a kutyát. kutya levegőben repült felém, először nem tudtam, hogy kupán csap e? aztán leesett az első kerék elé. még egy gondolat, hogy ezen biztos nem tudok átmenni... motor eldől jobb oldalra, én vele, csúsztunk kb. 10-15 métert...
az eséskor arra gondoltam, hogy nem is fájt, a csúszáskor meg arra, hogy b@sszameg jönnek mögöttem, le az útról, amint megállok végre! szóval így is tettem.
az autó, aki először csapta el a kutyát elhúzott. én még álltam egy kicsit a szalagkorlátnál, próbáltam feldolgozni ami történt, közben mind a három sáv megállt. emberek szálltak ki, kérdezték jól vagyok e, mondtam nem fáj semmi. találtam, vmi nagy műanyag darabokat, azokat összegyűjtöttem, közben másik emberek felállították a motoromat és kitolták a leállósávba. jött egy motoros is, megállt, átkísért a másik oldalra, én hívtam a rendőrséget. ott néztem meg a motort, a kormány elég szarul nézett ki... a jobb oldalon a bukógomba szépen felfogta az esést, de azért legyalulta egy kicsit a fejidomot, az el is repedt.. de a jobb első indexen kívül semmi nem törött le.
közben a másik motorosról kiderült, hogy traumatológus, úgyhogy gyorsan kibújtatott a dzsekiből és megnézte a vállam, mert mondtam, hogy csak a könyököm és a vállam fáj, azt mondta semmi baja.
doki, emberek el, én maradtam az út szélén vártam a rendőröket, az autó, aki először ment át a kutyán meg sem állt, a műanyag darabok, amit összegyűjtöttem az ő lökhárítója volt...
rendőrök jöttek, kutyát lefényképezték (szegény egész addig ott feküdt a legbelső sávban) aztán a motort is, felvették a vallomásomat, majd hívtak egy mentőt és engem bevittek Szfehérvárra röntgenre meg ultrahangra. minden negatív lett, közben a párom ment a teherautóval a motorért. kis várakozás után összegyűjtötte, az autópályás ember segített neki felpakolni és pár spanifert is eladott neki, mert szegény a nagy ijedelemben elfelejtett hozni (annyira stresszben volt, hogy amikor először hívtam, hogy elindult e még pallót se hozott, azt mondta, hogy ő azt gondolta, hogy majd felemeljük a platóra a motort... mondtam neki, hogy az esés után nem valószínű, de ha nem lenne bajom, akkor sem valószínű, hogy sikerülne). elég bonyolult volt, mert engem elvitt a mentő, addig a motort odaláncoltuk az egyik oszlophoz, de a rendőrök elvitték a kulcsot, a motorral meg ottmaradt az autópályafelügyelő ember. utána amikor a párom odaért meg kellett várnia, hogy visszavigyék a rendőrök a kulcsot.
kb. 10 perccel azután, hogy hívott, hogy a kórháznál van én is végeztem és visszahozott Pestre. először a melóhelyre mentem, mert a héten amilyen mázlim van egyedül vagyok és csak egy 'külsős' helyettesítést tudtunk szerezni, aki nem tudta elintézni a mai fontos dolgokat. miután letudtam a meló sürgős részét átmentünk nyituhoz a szervízbe, mert gondoltam akkor már ott is hagyom nála motort, hogy ne kelljen így szarul szállítgatni.
egyébként az egész balesetet úgy éltem meg, hogy ennél nagyobb bajom sosem legyen, jól jöttem ki belőle, nem hajtottak rajtam át, stb. a legnagyobb meglepetés azonban mégis ekkor ért a nap folyamán:
Nyitu: ez egyáltalán nem olyan gáz,gyorsan megnézem, de szerintem ezzel akár egy fél óra múlva már haza is mehetsz...
! nem kell bkv-zni, nem kell szarakodni, nem kell vagyonokat elkölteni! és tényleg, már a motorral jöttem haza, hazafelé még megálltam az Rmc-ben vettem egy pár új indexet (kaptam ugyanolyan formájút, mint a régi) és ZP segítségével este fel is került a jobb első oldalra, ahonnan letört, persze látszik, hogy taknyoltam, de semmi létfontosságút nem érintett, minden csak esztétikai.
a szerintem durván elhajlott kormány csupán a kormányvégsúly volt, amit Nyitu hamar helyrepofozott és ha a fekete festék nem jött volna le a kormányról nem is mondja meg senki, hogy mi történt...
szóval az én tanulságom: érdemes betartani a sebességkorlátokat. mindig fel kell öltözni! ( a nadrágom egy farmer, de protektoros kiszakadt, de csak a térdén és a csípőmnél egy kicsit, de ott is van benne protektor - eredetileg nem volt, de én varrattam bele egy zsebet és a bőrruhából mindig átteszem ebbe - a kabátom szintén, amiben a könyöknél egy külön felcsatolhatós könyökprotit használok, mai nagyobb, mint a gyári és az egész alkaromat védi a dzseki pedig elmozdulni sem engedte, ezen kívül a kesztyűm szakadt el és szépen lehorzsolódott róla a protektor a bütyköknél a sisakomon csak nagyon kis karc látható) és a harmadik, hogy sosem tudhatod honnan jön a baj... mert az, hogy kutya mászkál az autópályán már elég durva, de arra hogy a levegőből "támad rám" nem gondoltam volna soha...
szóval az összegzés, egy megrándult jobb váll, egy 5 forintos lila folt a csípőcsontomon és egy 4000 Ft-os index + az idegeskedés és a fejmosás, amit a családtól kaptam, hogy hagyjam már abba a motorozást...
az eséskor arra gondoltam, hogy nem is fájt, a csúszáskor meg arra, hogy b@sszameg jönnek mögöttem, le az útról, amint megállok végre! szóval így is tettem.
az autó, aki először csapta el a kutyát elhúzott. én még álltam egy kicsit a szalagkorlátnál, próbáltam feldolgozni ami történt, közben mind a három sáv megállt. emberek szálltak ki, kérdezték jól vagyok e, mondtam nem fáj semmi. találtam, vmi nagy műanyag darabokat, azokat összegyűjtöttem, közben másik emberek felállították a motoromat és kitolták a leállósávba. jött egy motoros is, megállt, átkísért a másik oldalra, én hívtam a rendőrséget. ott néztem meg a motort, a kormány elég szarul nézett ki... a jobb oldalon a bukógomba szépen felfogta az esést, de azért legyalulta egy kicsit a fejidomot, az el is repedt.. de a jobb első indexen kívül semmi nem törött le.
közben a másik motorosról kiderült, hogy traumatológus, úgyhogy gyorsan kibújtatott a dzsekiből és megnézte a vállam, mert mondtam, hogy csak a könyököm és a vállam fáj, azt mondta semmi baja.
doki, emberek el, én maradtam az út szélén vártam a rendőröket, az autó, aki először ment át a kutyán meg sem állt, a műanyag darabok, amit összegyűjtöttem az ő lökhárítója volt...
rendőrök jöttek, kutyát lefényképezték (szegény egész addig ott feküdt a legbelső sávban) aztán a motort is, felvették a vallomásomat, majd hívtak egy mentőt és engem bevittek Szfehérvárra röntgenre meg ultrahangra. minden negatív lett, közben a párom ment a teherautóval a motorért. kis várakozás után összegyűjtötte, az autópályás ember segített neki felpakolni és pár spanifert is eladott neki, mert szegény a nagy ijedelemben elfelejtett hozni (annyira stresszben volt, hogy amikor először hívtam, hogy elindult e még pallót se hozott, azt mondta, hogy ő azt gondolta, hogy majd felemeljük a platóra a motort... mondtam neki, hogy az esés után nem valószínű, de ha nem lenne bajom, akkor sem valószínű, hogy sikerülne). elég bonyolult volt, mert engem elvitt a mentő, addig a motort odaláncoltuk az egyik oszlophoz, de a rendőrök elvitték a kulcsot, a motorral meg ottmaradt az autópályafelügyelő ember. utána amikor a párom odaért meg kellett várnia, hogy visszavigyék a rendőrök a kulcsot.
kb. 10 perccel azután, hogy hívott, hogy a kórháznál van én is végeztem és visszahozott Pestre. először a melóhelyre mentem, mert a héten amilyen mázlim van egyedül vagyok és csak egy 'külsős' helyettesítést tudtunk szerezni, aki nem tudta elintézni a mai fontos dolgokat. miután letudtam a meló sürgős részét átmentünk nyituhoz a szervízbe, mert gondoltam akkor már ott is hagyom nála motort, hogy ne kelljen így szarul szállítgatni.
egyébként az egész balesetet úgy éltem meg, hogy ennél nagyobb bajom sosem legyen, jól jöttem ki belőle, nem hajtottak rajtam át, stb. a legnagyobb meglepetés azonban mégis ekkor ért a nap folyamán:
Nyitu: ez egyáltalán nem olyan gáz,gyorsan megnézem, de szerintem ezzel akár egy fél óra múlva már haza is mehetsz...
! nem kell bkv-zni, nem kell szarakodni, nem kell vagyonokat elkölteni! és tényleg, már a motorral jöttem haza, hazafelé még megálltam az Rmc-ben vettem egy pár új indexet (kaptam ugyanolyan formájút, mint a régi) és ZP segítségével este fel is került a jobb első oldalra, ahonnan letört, persze látszik, hogy taknyoltam, de semmi létfontosságút nem érintett, minden csak esztétikai.
a szerintem durván elhajlott kormány csupán a kormányvégsúly volt, amit Nyitu hamar helyrepofozott és ha a fekete festék nem jött volna le a kormányról nem is mondja meg senki, hogy mi történt...
szóval az én tanulságom: érdemes betartani a sebességkorlátokat. mindig fel kell öltözni! ( a nadrágom egy farmer, de protektoros kiszakadt, de csak a térdén és a csípőmnél egy kicsit, de ott is van benne protektor - eredetileg nem volt, de én varrattam bele egy zsebet és a bőrruhából mindig átteszem ebbe - a kabátom szintén, amiben a könyöknél egy külön felcsatolhatós könyökprotit használok, mai nagyobb, mint a gyári és az egész alkaromat védi a dzseki pedig elmozdulni sem engedte, ezen kívül a kesztyűm szakadt el és szépen lehorzsolódott róla a protektor a bütyköknél a sisakomon csak nagyon kis karc látható) és a harmadik, hogy sosem tudhatod honnan jön a baj... mert az, hogy kutya mászkál az autópályán már elég durva, de arra hogy a levegőből "támad rám" nem gondoltam volna soha...
szóval az összegzés, egy megrándult jobb váll, egy 5 forintos lila folt a csípőcsontomon és egy 4000 Ft-os index + az idegeskedés és a fejmosás, amit a családtól kaptam, hogy hagyjam már abba a motorozást...