Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Bukás, esés, motorbaleset

Hogy állsz a balesetekkel?

  • Egyszer volt egy nagy balesetem motorral

    Szavazatok: 22 17.9%
  • Több kisebb esésen vagyok túl

    Szavazatok: 46 37.4%
  • Egyszer estem egy kisebbet

    Szavazatok: 32 26.0%
  • Nem szoktam elesni

    Szavazatok: 13 10.6%
  • Egyéb

    Szavazatok: 10 8.1%

  • Összes szavazó
    123
Háát, valami oka van a gyár által ajánlott gumiknak, az biztos. És ha már ők letesztelték a típust valami oka csak van, hogy azt nyomják a vasra, én minek próbálkozzak a saját bőrömre/káromra... :)

Most akkor mondjam, hogy próbálj meg a Lóóóóóóóóóra ma olyan gumit venni, amilyennel 35 éve kijött a gyárból?:)
Addig örüljünk, amíg itthon nem olyan a forgalmi, mint a németeknél, hogy a pontos gumiméret/típus is benne van a forgalmiban, ami engedélyezett az adott motorra... Főleg, hogy pl. a Bridgestone BT056, amivel az enyém gyárilag kijött, már meg is szűnt, csak valamilyen utódtípusa van, ha van. De pl. az idéntől már az a Roadtec Z6 sincs újonnan, amit évek óta használok, csak a Z8. (Oké, beragadt, elfekvő készlet még van itt-ott akciósan, de ha az is kifut, akkor váltani kell az újabbra.) Pedig az enyémre 7 évesen azért még nem lehet rámondani, hogy öreg, mégis 3-4 generációnyi gumi "átment" már rajta.
 
Ok, az extrém Lóóóféle dolgoktól, már kifutott gumitípusoktól eltekintve. De egy hozzáértő biztos tud értelmes dolgot ajánlani, és nem a slick lesz az utcára... Nyomorult csávó, ha túléli és van egy szikra lelkiismerete...
 
Most akkor mondjam, hogy próbálj meg a Lóóóóóóóóóra ma olyan gumit venni, amilyennel 35 éve kijött a gyárból?:)
Addig örüljünk, amíg itthon nem olyan a forgalmi, mint a németeknél, hogy a pontos gumiméret/típus is benne van a forgalmiban, ami engedélyezett az adott motorra... Főleg, hogy pl. a Bridgestone BT056, amivel az enyém gyárilag kijött, már meg is szűnt, csak valamilyen utódtípusa van, ha van. De pl. az idéntől már az a Roadtec Z6 sincs újonnan, amit évek óta használok, csak a Z8. (Oké, beragadt, elfekvő készlet még van itt-ott akciósan, de ha az is kifut, akkor váltani kell az újabbra.) Pedig az enyémre 7 évesen azért még nem lehet rámondani, hogy öreg, mégis 3-4 generációnyi gumi "átment" már rajta.

Azért gondolom ha kifut egy gumi tipus nem kell mindjárt slickgumiért rohanni mert az biztosan van. :D
 
Most akkor mondjam, hogy próbálj meg a Lóóóóóóóóóra ma olyan gumit venni, amilyennel 35 éve kijött a gyárból?:)
Addig örüljünk, amíg itthon nem olyan a forgalmi, mint a németeknél, hogy a pontos gumiméret/típus is benne van a forgalmiban, ami engedélyezett az adott motorra... Főleg, hogy pl. a Bridgestone BT056, amivel az enyém gyárilag kijött, már meg is szűnt, csak valamilyen utódtípusa van, ha van. De pl. az idéntől már az a Roadtec Z6 sincs újonnan, amit évek óta használok, csak a Z8. (Oké, beragadt, elfekvő készlet még van itt-ott akciósan, de ha az is kifut, akkor váltani kell az újabbra.) Pedig az enyémre 7 évesen azért még nem lehet rámondani, hogy öreg, mégis 3-4 generációnyi gumi "átment" már rajta.

Nekem meg ami fentvan Sportec M3, az tök jó, erre leállt a gyártása, mert jött az M5 az utód. Igen ám, de ennek már nincs 16"-os első változata, csak a szokásos. Szóval ha nem kopik el addig, amíg még van elfekvő, akkor nem tom mi lesz, mert ilyen méretű gumit nem nagyon gyártanak. Mondjuk a fene se érti, miért rakták fel a japók a 900rr, már akkor sem épp új felniszettjét a Hornetekre, de evvan. Biztos ez maradt meg a gyártósoron.
 
Azért gondolom ha kifut egy gumitipus nem kell mindjárt slickgumiért rohanni mert az biztosan van. :D

Nyilván. Nem is mentségként írtam, csak azt próbáltam kisarkítani, hogy az se feltétlenül jó hozzáállás, hogy "márpedig csak a gyári a tuti, ne próbáljunk okosabbak lenni". Olyan apróságokat már nem is említve, hogy mondjuk 30 éve a diagonál abroncs volt az általánosan elterjedt, ma meg radiálon kívül szinte semmi mást nem találni.

Nekem meg ami fentvan Sportec M3, az tök jó, erre leállt a gyártása, mert jött az M5 az utód. Igen ám, de ennek már nincs 16"-os első változata, csak a szokásos. Szóval ha nem kopik el addig, amíg még van elfekvő, akkor nem tom mi lesz, mert ilyen méretű gumit nem nagyon gyártanak. Mondjuk a fene se érti, miért rakták fel a japók a 900rr, már akkor sem épp új felniszettjét a Hornetekre, de evvan. Biztos ez maradt meg a gyártósoron.

Tenni kell majd rá 17-es felnit. Én is gondolkodom, hogy majd egyszercsak valamit lépni kell, mert a VF-en is elöl 16, hátul 18 collos felni van fent, nem is lehet rá kapni, csak valami diagonál túragumit... de egyelőre van rajta minta, nem repedezett, úgyhogy nagyon távlati az elképzelés.
 
Ok, az extrém Lóóóféle dolgoktól, már kifutott gumitípusoktól eltekintve. De egy hozzáértő biztos tud értelmes dolgot ajánlani, és nem a slick lesz az utcára... Nyomorult csávó, ha túléli és van egy szikra lelkiismerete...

Loora is meg minden motorra van gumi es lehet kapni egyszerüen be kell irni a keresöbe a meretet.Egyebkent a Suzuki oldalrol letölthetö egy pdf ami a hasznalhato gumikat tartalmazza..Mindenre van ravalo gumi.
 
Nyilván. Nem is mentségként írtam, csak azt próbáltam kisarkítani, hogy az se feltétlenül jó hozzáállás, hogy "márpedig csak a gyári a tuti, ne próbáljunk okosabbak lenni". Olyan apróságokat már nem is említve, hogy mondjuk 30 éve a diagonál abroncs volt az általánosan elterjedt, ma meg radiálon kívül szinte semmi mást nem találni.



Tenni kell majd rá 17-es felnit. Én is gondolkodom, hogy majd egyszercsak valamit lépni kell, mert a VF-en is elöl 16, hátul 18 collos felni van fent, nem is lehet rá kapni, csak valami diagonál túragumit... de egyelőre van rajta minta, nem repedezett, úgyhogy nagyon távlati az elképzelés.

Lehet kapni 16 os gumit böven.
 
Nyilván. Nem is mentségként írtam, csak azt próbáltam kisarkítani, hogy az se feltétlenül jó hozzáállás, hogy "márpedig csak a gyári a tuti, ne próbáljunk okosabbak lenni". Olyan apróságokat már nem is említve, hogy mondjuk 30 éve a diagonál abroncs volt az általánosan elterjedt, ma meg radiálon kívül szinte semmi mást nem találni.



Tenni kell majd rá 17-es felnit. Én is gondolkodom, hogy majd egyszercsak valamit lépni kell, mert a VF-en is elöl 16, hátul 18 collos felni van fent, nem is lehet rá kapni, csak valami diagonál túragumit... de egyelőre van rajta minta, nem repedezett, úgyhogy nagyon távlati az elképzelés.

Már végigzongoráztam és nem lenne olcsó. Mert a 600-asnak közbe megváltoztatták a kerekét 17"-esre. Mondom akkor idevele :) Jah vagy nem. A felni olyan 40 lenne, kellene új sárvédő, s a 600-asnak más a telója, más a felfogatás, más a fék és annak a felfogatása. Szóval úgy gondoltam nem akarok komplett elejét cserélni. Egyelőre reménykedem, hogy még lesz gumi és engem ki is szolgál. Aztán majd ha csere lesz nagytesóra, akkor megoldódik a gumigond is :) De még kapni sportec M3-at úgyhogy még nyugodt vagyok :D
 
Én azt se tudom van-e gyári vagy sem. Amiket az óta használtam mind jobbak voltak mint amit gyárilag ráraktak. Nekem a Pirelli Diablo nagyon bejött. Esőben, hidegben, melegben, hegyen, völgyön, 200 felett. Ha lesz rá gempa újra olyat veszek. :)
 
Már végigzongoráztam és nem lenne olcsó. Mert a 600-asnak közbe megváltoztatták a kerekét 17"-esre. Mondom akkor idevele :) Jah vagy nem. A felni olyan 40 lenne, kellene új sárvédő, s a 600-asnak más a telója, más a felfogatás, más a fék és annak a felfogatása. Szóval úgy gondoltam nem akarok komplett elejét cserélni. Egyelőre reménykedem, hogy még lesz gumi és engem ki is szolgál. Aztán majd ha csere lesz nagytesóra, akkor megoldódik a gumigond is :) De még kapni sportec M3-at úgyhogy még nyugodt vagyok :D

Nincs sok idöm hirtelen csak ennyire tellett:)
Bildschirmfoto-motorradreifen.de :: Reifensuche - Mozilla Firefox.pngBildschirmfoto-motorradreifen.de :: Reifensuche - Mozilla Firefox.png
 
Akkor már a gumit is kintről kell vegyem? Óriási :D De amíg van maradnák a Sportec M3-nál, elég jól bevált, nem csak nekem :)
Nem kell kint venni.Szerintem otthon is megtudod rendelni.Az egeszet csak azert raktam be ,ert olyan panikba voltal es mar egeszeleje csere is szoba jött.Nem kell panikolni minden motorra lehet gumit kapni.
 
Nem kell kint venni.Szerintem otthon is megtudod rendelni.Az egeszet csak azert raktam be ,ert olyan panikba voltal es mar egeszeleje csere is szoba jött.Nem kell panikolni minden motorra lehet gumit kapni.

Nincsen pánik, csak reagáltam a felnicserére, hogy nem olyan eccerű az ;) Amúgy meg a mostaninak is van a futófelületén vagy 2,6 mm, ami még elég sokáig tart, amennyire nincs időm meg pénzem mostanában menni...
 
Namost...
Még mielőtt teljesen bedőltök a közlekedési szakértőnek, függetlenül attól, hogy slick gumi valóban nem közútra való, poros felületre érve a legjobb utcai gumi is ugyanúgy megcsúszik, ha eszetlenkedik az ember. Ugyanúgy, ahogy felfestésen, olajfolton, kavicson, meg egyéb szennyeződésen is. A tapadást alapvetően a gumi anyaga, illetve a gumi és a talaj közötti súrlódási tényező határozza meg, nem a mintázat. Az igaz, hogy a slick gumi versenytempóra van optimalizálva, emiatt utcán nem tud felmelegedni eléggé, és ezzel csökken a tapadása, de ebben az esetben, ha a poron csúszott ki a motor, nem ez volt az elsődleges baj:( A minta nem a tapadásért felelős, hanem a megfelelő vízelvezetésért.
A cím meg a szokásos bulvár-hatásvadász marhaság, csak arra jó, hogy megint erősítse az ámokfutó-felelőtlen-állandóanszabálytszegő motoros sztereotípiáját...
jó,hogy leírtad,valami hasonlót akartam írni.:bang:Amúgy meg volt olyan tél,ahol a drz-n vágott slick volt elől és simán végigdolgoztam vele a telet és nem estem arcra egyszer sem.
 
Yama!Csupán egy szó:RUTIN! ;)
Mert motorozom,nem pedig beszélek róla és nem könyvből tanulom.
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére