Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Bukás, esés, motorbaleset

Hogy állsz a balesetekkel?

  • Egyszer volt egy nagy balesetem motorral

    Szavazatok: 22 17.9%
  • Több kisebb esésen vagyok túl

    Szavazatok: 46 37.4%
  • Egyszer estem egy kisebbet

    Szavazatok: 32 26.0%
  • Nem szoktam elesni

    Szavazatok: 13 10.6%
  • Egyéb

    Szavazatok: 10 8.1%

  • Összes szavazó
    123
http://automenedzser.hu/motor/20110707_villamos_motor.aspx#rss

Ha valaki nem ismerné a környéket akkor sem tudna neki menni a villamosnak mivel a főúttal párhuzamosan, annak a közepén zárt vágányon közlekedik és a villamost a hely adottságai miatt már 1 km-ől látni!
De ebben az a egészben az a legrosszabb, hogy a vétlen utas maradt ott.


Ahogy látom tornacsuka is ott marad... El tudom képzelni mennyire lehettek felöltözve. Hülyét kapok, amikor azt mondja nekem vki, hogy: "Nem is kell felöltözni! Meleg van! Meg különben is jól vezetek!" Aham! És a többi közlekedésben részt vevő? Tegnap ebből volt vitám valakivel, hogy ő most el akar vinni motorozni, de én meg mondtam, hogy nem megyek, mert meleg lenne a kordura ilyenkor. Erre ő a fenti választ adta. És közölte, hogy ő sem öltözik fel... Ekkor öntötte el az agyamat a düh, hogy aki évek óta vezet és már esett is, hogy mondhat ekkora hamuba sült f.szságot???:heureka:
 
Jól látom a slick gumit? Az jól tapad a villamos sínen! Amúgy itt télleg belátható, nem értem...
 
Azon a sarkon van az átjáró a sínen, de az se lehet hogy benézte, mert lámpás a kereszteződés. Vagy valamit tényleg nagyon benézett. A tornacsuka slick gumival motoron kombinálva sokat elmond...
 
Azon a sarkon van az átjáró a sínen, de az se lehet hogy benézte, mert lámpás a kereszteződés. Vagy valamit tényleg nagyon benézett. A tornacsuka slick gumival motoron kombinálva sokat elmond...

Lehet hogy pont a slick miatt törtent.Aki ment mar slickel az tudja a legkisebb nedvesseg az uton mereg neki föleg ha nem meleg a gumi.Talan volt az uton egy kis tocsa vagy valami megcsuszott es amit "szepen kiszamolt" az bizony nem jött össze.
 
A slicknek elég egy kis por vagy kavics az úton de most jobban megnéztem a helyszínt és a járművek helyzetéből az jött ki nekem, hogy a villamossal szemben ment a motoros (mivel a villamos a bal oldali vágányon van és ott osztott pályás a közút) és be akart kanyarodni a villamos előtt a vágányon de megcsúszott a sínen az első kereke.
(lehet azért mert fékezett az első kerékkel ijedtében)
Az utas egyenesen repült a villamos alá a motros meg a motorjába csimpaszkodva mandinerezett a sárgán.
A sors fintora, hogy megúszhatták volna ha:
-nem slick gumi van rajta
-ha már slick van rajta vágat bele mintát
-ha hátsó fékkel kanyarodik
-ha tudja mi a teendő ha megcsúszik az eleje
-ha nem akar feleslegesen bizonyítani

(a slick gumi lényege a gumi keveréke ami nagyon jól tapad de csak versenypályán ami tiszta, ezért nem kell bele minta, közúton ezért tilos használni mert nincs benne minta, ha vág bele mintát attól még nem engedélyezett a közúti használata ám de legalább tesz valamit azért, hogy ne kerüljön ilyen helyzetbe)
 
A slicknek elég egy kis por vagy kavics az úton de most jobban megnéztem a helyszínt és a járművek helyzetéből az jött ki nekem, hogy a villamossal szemben ment a motoros (mivel a villamos a bal oldali vágányon van és ott osztott pályás a közút) és be akart kanyarodni a villamos előtt a vágányon de megcsúszott a sínen az első kereke.
(lehet azért mert fékezett az első kerékkel ijedtében)
Az utas egyenesen repült a villamos alá a motros meg a motorjába csimpaszkodva mandinerezett a sárgán.
A sors fintora, hogy megúszhatták volna ha:
-nem slick gumi van rajta
-ha már slick van rajta vágat bele mintát
-ha hátsó fékkel kanyarodik
-ha tudja mi a teendő ha megcsúszik az eleje
-ha nem akar feleslegesen bizonyítani

(a slick gumi lényege a gumi keveréke ami nagyon jól tapad de csak versenypályán ami tiszta, ezért nem kell bele minta, közúton ezért tilos használni mert nincs benne minta, ha vág bele mintát attól még nem engedélyezett a közúti használata ám de legalább tesz valamit azért, hogy ne kerüljön ilyen helyzetbe)

Ha nem hülye es megvarja meg elmegy a villamos mert igye akar te vagy en is jöhettem volna a villamos mellett es akkor mi ütjük el mert nem latjuk a villamostol ö meg minket nem lat.Az hülyeseg ellen nincs gumi es vedöfelszereles se.
 
Ahogy látom tornacsuka is ott marad... El tudom képzelni mennyire lehettek felöltözve. Hülyét kapok, amikor azt mondja nekem vki, hogy: "Nem is kell felöltözni! Meleg van! Meg különben is jól vezetek!" Aham! És a többi közlekedésben részt vevő? Tegnap ebből volt vitám valakivel, hogy ő most el akar vinni motorozni, de én meg mondtam, hogy nem megyek, mert meleg lenne a kordura ilyenkor. Erre ő a fenti választ adta. És közölte, hogy ő sem öltözik fel... Ekkor öntötte el az agyamat a düh, hogy aki évek óta vezet és már esett is, hogy mondhat ekkora hamuba sült f.szságot???:heureka:
Ebben az esetben kukk mindegy,hogy protektorokkal vagy anélkül darabol össze a villamos....
 
Ha nem hülye es megvarja meg elmegy a villamos mert igye akar te vagy en is jöhettem volna a villamos mellett es akkor mi ütjük el mert nem latjuk a villamostol ö meg minket nem lat.Az hülyeseg ellen nincs gumi es vedöfelszereles se.
Pont ezen gondolkodtam én is.Egyetértek.
 
Van olyan gumi ami tapad a síneken?

Van, a vizes gumi :D

Ezt cáfolom. Saját tapasztalat, és elég friss. És költséges is.
Bááár... tényleg tapad. Csak az oldala, a felninél, ott aztán jól tapad a sínhez, alig bírtam felszedni róla. :D
Egyébként ezt sose fogom megérteni. Vagánykodjon az ember a pályán, vagy a földutakon egyedül, ne egy félig meztelen utassal a város közepén!
http://atv.hu/cikk/20110710_versenygumik_okoztak_a_fiatal_lany_halalat
 
Namost...
Még mielőtt teljesen bedőltök a közlekedési szakértőnek, függetlenül attól, hogy slick gumi valóban nem közútra való, poros felületre érve a legjobb utcai gumi is ugyanúgy megcsúszik, ha eszetlenkedik az ember. Ugyanúgy, ahogy felfestésen, olajfolton, kavicson, meg egyéb szennyeződésen is. A tapadást alapvetően a gumi anyaga, illetve a gumi és a talaj közötti súrlódási tényező határozza meg, nem a mintázat. Az igaz, hogy a slick gumi versenytempóra van optimalizálva, emiatt utcán nem tud felmelegedni eléggé, és ezzel csökken a tapadása, de ebben az esetben, ha a poron csúszott ki a motor, nem ez volt az elsődleges baj:( A minta nem a tapadásért felelős, hanem a megfelelő vízelvezetésért.
A cím meg a szokásos bulvár-hatásvadász marhaság, csak arra jó, hogy megint erősítse az ámokfutó-felelőtlen-állandóanszabálytszegő motoros sztereotípiáját...
 
Namost...
Még mielőtt teljesen bedőltök a közlekedési szakértőnek, függetlenül attól, hogy slick gumi valóban nem közútra való, poros felületre érve a legjobb utcai gumi is ugyanúgy megcsúszik, ha eszetlenkedik az ember. Ugyanúgy, ahogy felfestésen, olajfolton, kavicson, meg egyéb szennyeződésen is. A tapadást alapvetően a gumi anyaga, illetve a gumi és a talaj közötti súrlódási tényező határozza meg, nem a mintázat. Az igaz, hogy a slick gumi versenytempóra van optimalizálva, emiatt utcán nem tud felmelegedni eléggé, és ezzel csökken a tapadása, de ebben az esetben, ha a poron csúszott ki a motor, nem ez volt az elsődleges baj:( A minta nem a tapadásért felelős, hanem a megfelelő vízelvezetésért.
A cím meg a szokásos bulvár-hatásvadász marhaság, csak arra jó, hogy megint erősítse az ámokfutó-felelőtlen-állandóanszabálytszegő motoros sztereotípiáját...

Én mint laikus azon szoktam gondolkozni, hogy minek a slick, ha utána úgyis mintát kell vágni bele? Gondolom ez ugyan olyan marhaság mint a sporkipufogó. A gyárival nem lehet akkorát esni. :D
 
Háát, valami oka van a gyár által ajánlott gumiknak, az biztos. És ha már ők letesztelték a típust valami oka csak van, hogy azt nyomják a vasra, én minek próbálkozzak a saját bőrömre/káromra... :)
 
Tegnap hallottam, hogy a srác se tuti, hogy túléli. Gerince tört, tüdeje felét kivették és mesterséges kómában van egyelőre. Lehet jobb lenne így... :(
 
Namost...
Még mielőtt teljesen bedőltök a közlekedési szakértőnek, függetlenül attól, hogy slick gumi valóban nem közútra való, poros felületre érve a legjobb utcai gumi is ugyanúgy megcsúszik, ha eszetlenkedik az ember. Ugyanúgy, ahogy felfestésen, olajfolton, kavicson, meg egyéb szennyeződésen is. A tapadást alapvetően a gumi anyaga, illetve a gumi és a talaj közötti súrlódási tényező határozza meg, nem a mintázat. Az igaz, hogy a slick gumi versenytempóra van optimalizálva, emiatt utcán nem tud felmelegedni eléggé, és ezzel csökken a tapadása, de ebben az esetben, ha a poron csúszott ki a motor, nem ez volt az elsődleges baj:( A minta nem a tapadásért felelős, hanem a megfelelő vízelvezetésért.
A cím meg a szokásos bulvár-hatásvadász marhaság, csak arra jó, hogy megint erősítse az ámokfutó-felelőtlen-állandóanszabálytszegő motoros sztereotípiáját...

Pont erröl van szo!A slick csak megfelelö hömersekleten (nem veletlen hogy elöre felmelegitik) es tiszta palyan tapad.Nem a Bele utra valo!
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére