Persze, hogy van. Rövid a memóriám.Nem válaszoltál. Már azt hittem valami baj van.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: Előfordulhat, hogy ez a funkció egyes böngészőkben nem érhető el.
Persze, hogy van. Rövid a memóriám.Nem válaszoltál. Már azt hittem valami baj van.
http://automenedzser.hu/motor/20110707_villamos_motor.aspx#rss
Ha valaki nem ismerné a környéket akkor sem tudna neki menni a villamosnak mivel a főúttal párhuzamosan, annak a közepén zárt vágányon közlekedik és a villamost a hely adottságai miatt már 1 km-ől látni!
De ebben az a egészben az a legrosszabb, hogy a vétlen utas maradt ott.
Azon a sarkon van az átjáró a sínen, de az se lehet hogy benézte, mert lámpás a kereszteződés. Vagy valamit tényleg nagyon benézett. A tornacsuka slick gumival motoron kombinálva sokat elmond...
A slicknek elég egy kis por vagy kavics az úton de most jobban megnéztem a helyszínt és a járművek helyzetéből az jött ki nekem, hogy a villamossal szemben ment a motoros (mivel a villamos a bal oldali vágányon van és ott osztott pályás a közút) és be akart kanyarodni a villamos előtt a vágányon de megcsúszott a sínen az első kereke.
(lehet azért mert fékezett az első kerékkel ijedtében)
Az utas egyenesen repült a villamos alá a motros meg a motorjába csimpaszkodva mandinerezett a sárgán.
A sors fintora, hogy megúszhatták volna ha:
-nem slick gumi van rajta
-ha már slick van rajta vágat bele mintát
-ha hátsó fékkel kanyarodik
-ha tudja mi a teendő ha megcsúszik az eleje
-ha nem akar feleslegesen bizonyítani
(a slick gumi lényege a gumi keveréke ami nagyon jól tapad de csak versenypályán ami tiszta, ezért nem kell bele minta, közúton ezért tilos használni mert nincs benne minta, ha vág bele mintát attól még nem engedélyezett a közúti használata ám de legalább tesz valamit azért, hogy ne kerüljön ilyen helyzetbe)
Ha nem hülye es megvarja meg elmegy a villamos mert igye akar te vagy en is jöhettem volna a villamos mellett es akkor mi ütjük el mert nem latjuk a villamostol ö meg minket nem lat.Az hülyeseg ellen nincs gumi es vedöfelszereles se.
Ebben az esetben kukk mindegy,hogy protektorokkal vagy anélkül darabol össze a villamos....Ahogy látom tornacsuka is ott marad... El tudom képzelni mennyire lehettek felöltözve. Hülyét kapok, amikor azt mondja nekem vki, hogy: "Nem is kell felöltözni! Meleg van! Meg különben is jól vezetek!" Aham! És a többi közlekedésben részt vevő? Tegnap ebből volt vitám valakivel, hogy ő most el akar vinni motorozni, de én meg mondtam, hogy nem megyek, mert meleg lenne a kordura ilyenkor. Erre ő a fenti választ adta. És közölte, hogy ő sem öltözik fel... Ekkor öntötte el az agyamat a düh, hogy aki évek óta vezet és már esett is, hogy mondhat ekkora hamuba sült f.szságot???
Pont ezen gondolkodtam én is.Egyetértek.Ha nem hülye es megvarja meg elmegy a villamos mert igye akar te vagy en is jöhettem volna a villamos mellett es akkor mi ütjük el mert nem latjuk a villamostol ö meg minket nem lat.Az hülyeseg ellen nincs gumi es vedöfelszereles se.
Van olyan gumi ami tapad a síneken?Jól látom a slick gumit? Az jól tapad a villamos sínen! Amúgy itt télleg belátható, nem értem...
Van olyan gumi ami tapad a síneken?
Van olyan gumi ami tapad a síneken?
Van, a vizes gumi
Namost...
Még mielőtt teljesen bedőltök a közlekedési szakértőnek, függetlenül attól, hogy slick gumi valóban nem közútra való, poros felületre érve a legjobb utcai gumi is ugyanúgy megcsúszik, ha eszetlenkedik az ember. Ugyanúgy, ahogy felfestésen, olajfolton, kavicson, meg egyéb szennyeződésen is. A tapadást alapvetően a gumi anyaga, illetve a gumi és a talaj közötti súrlódási tényező határozza meg, nem a mintázat. Az igaz, hogy a slick gumi versenytempóra van optimalizálva, emiatt utcán nem tud felmelegedni eléggé, és ezzel csökken a tapadása, de ebben az esetben, ha a poron csúszott ki a motor, nem ez volt az elsődleges baj A minta nem a tapadásért felelős, hanem a megfelelő vízelvezetésért.
A cím meg a szokásos bulvár-hatásvadász marhaság, csak arra jó, hogy megint erősítse az ámokfutó-felelőtlen-állandóanszabálytszegő motoros sztereotípiáját...
Namost...
Még mielőtt teljesen bedőltök a közlekedési szakértőnek, függetlenül attól, hogy slick gumi valóban nem közútra való, poros felületre érve a legjobb utcai gumi is ugyanúgy megcsúszik, ha eszetlenkedik az ember. Ugyanúgy, ahogy felfestésen, olajfolton, kavicson, meg egyéb szennyeződésen is. A tapadást alapvetően a gumi anyaga, illetve a gumi és a talaj közötti súrlódási tényező határozza meg, nem a mintázat. Az igaz, hogy a slick gumi versenytempóra van optimalizálva, emiatt utcán nem tud felmelegedni eléggé, és ezzel csökken a tapadása, de ebben az esetben, ha a poron csúszott ki a motor, nem ez volt az elsődleges baj A minta nem a tapadásért felelős, hanem a megfelelő vízelvezetésért.
A cím meg a szokásos bulvár-hatásvadász marhaság, csak arra jó, hogy megint erősítse az ámokfutó-felelőtlen-állandóanszabálytszegő motoros sztereotípiáját...