L
lököttke
Vendég
Nya skacok miért lehet lököttkét szeretni vagy imádni???

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: Előfordulhat, hogy ez a funkció egyes böngészőkben nem érhető el.
ÁÁÁ nekem az új duma "fehér motoron jön a herceg"Ááááááááááááá micsoda csajozós szöveg!
Ilyet én is tudok simán!![]()
Hogy miért szeretjül a nőket? Ez bonyolult kérdés! De egy próbát azért teszek!![]()
Azért, mert vonzóak, magukkal ragadnak, kiszámíthatatlanok, titokzatosak, izgalmasak, de ugyanakkor ösztönösek, együttérzőek, gondoskodóak, erősek, de ugyanakkor gyengédek, inteligensek, céltudatosak.......
A lényeg, hogy igényes legyen önmagára, legyen egyénisége, lehessen vele mindenről beszélni, legyen megértő, kompromisszumképes, legyen barát és szerető egyben, legyen őszinte, hűséges, kedves, humoros, mosolygós.... egyszóval szeretnivaló!![]()
Az az igazság, hogy pár szóban nem lehet ezt megfogalmazni, talán a legegyszerűbben úgy írhatnám le ezt az egészet, hogy azért szeretjük a nőket, mert NŐk!
oké!
Alkalomadtán majd behajtom!:d
mer' szoknyában motorozikNya skacok miért lehet lököttkét szeretni vagy imádni???![]()
nah mutass vmitÁáááááááááááá micsoda csajozós szöveg!
Ilyet én is tudok simán!![]()
Nyugi, nem kell feleségül vennedNekem most konkrétan nincsenek ilyen irányú terveim, mivel a motor törlesztőrészletére és a konyhabútorra spórolok!
És egy ilyen szöveg után el kéne vinni a lányt valami drága helyre ahol nem a lány fizet!![]()
Ha akarok valamit akkor inkább főzök én a konyhámban!(majd
)
Nyugi, nem kell feleségül vennedna halljuk azt a csajozós dumát!
ja ilyet én is tudok...ezzel lehet behodolni...
volt az a reklám...nem emléxem már mit reklámoztak...de northon onnan nyulta a szöveget...a nők okosk,a nők szépek...stb...emlékeztek?
„A nők szépek. A nők okosak. A nők gondoskodnak gyermekeinkről…” Az ismert reklám szövegét folytathatnánk úgy is, hogy a nők tulajdonképpen a kereskedelmi élet legfontosabb mozgatói. A vásárlások 70%-át (amerikai adatok szerint 75%-át) nők intézik, a maradék 30%-ot a férfiak a nők miatt intézik. Talán az otthon fogyasztott sör kivételével.
Pár kérdés és saját álláspontom a témával kapcsolatban:
Trendformálók-e a nők?
A nők kevésbé alakítják a trendeket, mint a férfiak. Bár bizonyított tény, hogy sikeresebbek azok a cégek, melynek vezetésében nők is részt vesznek, valóban nem ők az elsők a divatos hipp szakmákban. Mint ahogyan az első hegymászók sem ők voltak, és nem ők indultak el felfedezni új kontinenseket. Ebből a szempontból - a rizikóvállalás szempontjából - nem trendformálóak a nők. Tisztelet a néhány kivételnek.
De sok jelentős marketingtrend igenis a nők miatt alakult ki.
Emlékezzünk a hatalmas experience economy hype-ra. Ugyan férfiak hozták létre, de éppen azzal a szándékkal, hogy a nők megszagolhassák, megkóstolhassák, megérintsék - érzékeljék.
Vagy nézzük meg napjaink kialakulóban lévő nagy marketingtrendjét, melyet a gazdasági válság kényszerített ki: compassion economy. Vagyis a (trendi) márkák már nem a szexi, elérhetetlen, álomvilág márkaértékeket helyezik előtérbe, hanem az együttérzés, együttgondolkodás, összefogás szimbólumait.
Hogyan érdemes a nőknek kommunikálni?
Három biztos út:
1. Empátia. Ezek az üzenetek - ugye nem kell részleteznem a nők mennyivel erősebbek e téren - százszor gyorsabban jutnak el a nők agyába, mint a férfiakéba.
2. Érzelem. Lásd Maggi leves. Még mindig működik. Bár lehet kreatívabban is…
3. Humor. Hatalmas hiány van belőle. Egyrészt mert a férfiak azt gondolják: a nők nem értik a humort. Hát a férfihumort tényleg nem. A férfiak meg nem értik a női humort. Nagy hiba.
És hogy hogyan alakul a nők kereskedelmi szerepe a következő években? Erre a kérdésre és a fentebb leírtakra is megpróbálok majd részletesebb választ adni vitaindító előadásomban, és majd meglátjuk, hogy a kerekasztal résztvevői, illetve Önök egyetértenek-e abban, hogy érdemes-e a kommunikációval megcélozni, illetve megtalálni A NŐT.