Niko25
Gyalog
Mamóca gratulálok nem vagy semmiNe ijedj meg Moncsi! Ennyire nem rossz! Sőt ha nem hagyja el magát az ember és nem "tehernek" hanem állapotnak érzed, akkor hihetetlenül szép az egész. (4X tapasztalat!)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: Előfordulhat, hogy ez a funkció egyes böngészőkben nem érhető el.
Mamóca gratulálok nem vagy semmiNe ijedj meg Moncsi! Ennyire nem rossz! Sőt ha nem hagyja el magát az ember és nem "tehernek" hanem állapotnak érzed, akkor hihetetlenül szép az egész. (4X tapasztalat!)
Ne ijedj meg Moncsi! Ennyire nem rossz! Sőt ha nem hagyja el magát az ember és nem "tehernek" hanem állapotnak érzed, akkor hihetetlenül szép az egész. (4X tapasztalat!)
Ne ijedj meg Moncsi! Ennyire nem rossz! Sőt ha nem hagyja el magát az ember és nem "tehernek" hanem állapotnak érzed, akkor hihetetlenül szép az egész. (4X tapasztalat!)
Azóta piros a gólya csőre!!!nem zp, téged a gólya hozott
Miért mi a "más"???Azé imádjuk a csajokat, mert nincs más
Hm de ha szar amugy is az élet,nem lesz jobb attol hogy nem vergődsz rajta,ahh nők...
„A nők szépek. A nők okosak. A nők gondoskodnak gyermekeinkről…” Az ismert reklám szövegét folytathatnánk úgy is, hogy a nők tulajdonképpen a kereskedelmi élet legfontosabb mozgatói. A vásárlások 70%-át (amerikai adatok szerint 75%-át) nők intézik, a maradék 30%-ot a férfiak a nők miatt intézik. Talán az otthon fogyasztott sör kivételével.
Pár kérdés és saját álláspontom a témával kapcsolatban:
Trendformálók-e a nők?
A nők kevésbé alakítják a trendeket, mint a férfiak. Bár bizonyított tény, hogy sikeresebbek azok a cégek, melynek vezetésében nők is részt vesznek, valóban nem ők az elsők a divatos hipp szakmákban. Mint ahogyan az első hegymászók sem ők voltak, és nem ők indultak el felfedezni új kontinenseket. Ebből a szempontból - a rizikóvállalás szempontjából - nem trendformálóak a nők. Tisztelet a néhány kivételnek.
De sok jelentős marketingtrend igenis a nők miatt alakult ki.
Emlékezzünk a hatalmas experience economy hype-ra. Ugyan férfiak hozták létre, de éppen azzal a szándékkal, hogy a nők megszagolhassák, megkóstolhassák, megérintsék - érzékeljék.
Vagy nézzük meg napjaink kialakulóban lévő nagy marketingtrendjét, melyet a gazdasági válság kényszerített ki: compassion economy. Vagyis a (trendi) márkák már nem a szexi, elérhetetlen, álomvilág márkaértékeket helyezik előtérbe, hanem az együttérzés, együttgondolkodás, összefogás szimbólumait.
Hogyan érdemes a nőknek kommunikálni?
Három biztos út:
1. Empátia. Ezek az üzenetek - ugye nem kell részleteznem a nők mennyivel erősebbek e téren - százszor gyorsabban jutnak el a nők agyába, mint a férfiakéba.
2. Érzelem. Lásd Maggi leves. Még mindig működik. Bár lehet kreatívabban is…
3. Humor. Hatalmas hiány van belőle. Egyrészt mert a férfiak azt gondolják: a nők nem értik a humort. Hát a férfihumort tényleg nem. A férfiak meg nem értik a női humort. Nagy hiba.
És hogy hogyan alakul a nők kereskedelmi szerepe a következő években? Erre a kérdésre és a fentebb leírtakra is megpróbálok majd részletesebb választ adni vitaindító előadásomban, és majd meglátjuk, hogy a kerekasztal résztvevői, illetve Önök egyetértenek-e abban, hogy érdemes-e a kommunikációval megcélozni, illetve megtalálni A NŐT.
Ami igazságtalanság, hogy a nőknek sokkal hosszabb orgazmusuk van!
Imádjátok is a nőket!!!
Elképzelésetek sincs arról mennyit szenvednek,hogy a gyerekeiteket a világra hozzák!!!
A nők többségénél a reggeli rosszúllét amit nem értem miért hívják reggelinek amikor egész nap tart.
A hízás..,aggódás...,a szülési fájdalmak...,a szoptatási kellemetlenségek...,a test megváltozása.... stb!!!!
IMÁDJATOK ÉS HÓDOLJATOK,MERT MI MEGÉRDEMELJÜK!!!
az élet szénmonoxiddal telített levegőjét szívom be minden nap..kérsz?ja a nőket szeretni kell,egyetértek...csak minek?a nő befolyásol,a nőt tökre nem érdekli,hogy neked éppen mi fáj,de a nő megértést vár,ha nem érted meg rossz vagy,ha megérted akkor meg alatvaló,ha fel lázadsz kibasznak,ha nem lázadsz más röhög körbe.szóval egy nővel lenni olyan mint a cirkusz...és ha nem vigyázol egy kibaxott oroszlánként fal fel...na én ezért szeretem a nőket!
Miért mi a "más"???
Löksi!
Hát nem követed a trendi new wave-et???
Kecske, csirke, meg mittomén milyen "egyéb" kategória...
Van akinek ez jön be!
Én meg inkább ilyen "vaskalapos" férfi vagyok és tisztelettel maradok a nőknél, a "tesztelgetést" pedig meghagyom a jövő (de)generációjának !
Mi (maradi férfiak:hi-hi IMÁDJUK A NŐKET, mert szimbiózisban élünk Velük (és mert megérdemlik!!!)
Löksi!
Hát nem követed a trendi new wave-et???
Kecske, csirke, meg mittomén milyen "egyéb" kategória...
Van akinek ez jön be!
Én meg inkább ilyen "vaskalapos" férfi vagyok és tisztelettel maradok a nőknél, a "tesztelgetést" pedig meghagyom a jövő (de)generációjának !
Mi (maradi férfiak:hi-hi IMÁDJUK A NŐKET, mert szimbiózisban élünk Velük (és mert megérdemlik!!!)