Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Amiért imádjuk a csajokat

Nekem most konkrétan nincsenek ilyen irányú terveim, mivel a motor törlesztőrészletére és a konyhabútorra spórolok!
És egy ilyen szöveg után el kéne vinni a lányt valami drága helyre ahol nem a lány fizet! :D
Ha akarok valamit akkor inkább főzök én a konyhámban! ;) (majd :D)
 
Hogy miért szeretjül a nőket? Ez bonyolult kérdés! De egy próbát azért teszek! :D

Azért, mert vonzóak, magukkal ragadnak, kiszámíthatatlanok, titokzatosak, izgalmasak, de ugyanakkor ösztönösek, együttérzőek, gondoskodóak, erősek, de ugyanakkor gyengédek, inteligensek, céltudatosak.......

A lényeg, hogy igényes legyen önmagára, legyen egyénisége, lehessen vele mindenről beszélni, legyen megértő, kompromisszumképes, legyen barát és szerető egyben, legyen őszinte, hűséges, kedves, humoros, mosolygós.... egyszóval szeretnivaló! ;) :D

Az az igazság, hogy pár szóban nem lehet ezt megfogalmazni, talán a legegyszerűbben úgy írhatnám le ezt az egészet, hogy azért szeretjük a nőket, mert NŐk!

Ha ezt mind beírod egy társkeresőbe, kidob neked egy pingvint :D
De azért kösziiiiii :puszi: meg xoxo
 
ja ilyet én is tudok...ezzel lehet behodolni...

volt az a reklám...nem emléxem már mit reklámoztak...de northon onnan nyulta a szöveget...a nők okosk,a nők szépek...stb...emlékeztek:D?
 
Nekem most konkrétan nincsenek ilyen irányú terveim, mivel a motor törlesztőrészletére és a konyhabútorra spórolok!
És egy ilyen szöveg után el kéne vinni a lányt valami drága helyre ahol nem a lány fizet! :D
Ha akarok valamit akkor inkább főzök én a konyhámban! ;) (majd :D)
Nyugi, nem kell feleségül venned :D na halljuk azt a csajozós dumát!
 
ja ilyet én is tudok...ezzel lehet behodolni...

volt az a reklám...nem emléxem már mit reklámoztak...de northon onnan nyulta a szöveget...a nők okosk,a nők szépek...stb...emlékeztek:D?

Killecske!
Nem mindenki vesz fel álarcot, és próbál olyannak látszani, amilyen valójában soha sem volt, és sohasem lesz! Az nem egyéniség, hanem személyiség másolás. Nem tudom, hogy te honnan ollózod a szövegeidet, de képzeld, nekem vannak saját gondolataim is. Nem szorulok rá reklámokra!
 
Van aki ilyet komolyan vesz?ugylátszik van:Dollózok az meg mi az?:Dtudod kinek a személyiségét másolom?istenét:Dzépé már csak tudja.mindenki ezzel a fos dumával jön hogy állarc...aki ismer tudja hogy ilyen vgyok és pont:)pöcs vagyok:D

„A nők szépek. A nők okosak. A nők gondoskodnak gyermekeinkről…” Az ismert reklám szövegét folytathatnánk úgy is, hogy a nők tulajdonképpen a kereskedelmi élet legfontosabb mozgatói. A vásárlások 70%-át (amerikai adatok szerint 75%-át) nők intézik, a maradék 30%-ot a férfiak a nők miatt intézik. Talán az otthon fogyasztott sör kivételével.
Pár kérdés és saját álláspontom a témával kapcsolatban:
Trendformálók-e a nők?
A nők kevésbé alakítják a trendeket, mint a férfiak. Bár bizonyított tény, hogy sikeresebbek azok a cégek, melynek vezetésében nők is részt vesznek, valóban nem ők az elsők a divatos hipp szakmákban. Mint ahogyan az első hegymászók sem ők voltak, és nem ők indultak el felfedezni új kontinenseket. Ebből a szempontból - a rizikóvállalás szempontjából - nem trendformálóak a nők. Tisztelet a néhány kivételnek.
De sok jelentős marketingtrend igenis a nők miatt alakult ki.
Emlékezzünk a hatalmas experience economy hype-ra. Ugyan férfiak hozták létre, de éppen azzal a szándékkal, hogy a nők megszagolhassák, megkóstolhassák, megérintsék - érzékeljék.
Vagy nézzük meg napjaink kialakulóban lévő nagy marketingtrendjét, melyet a gazdasági válság kényszerített ki: compassion economy. Vagyis a (trendi) márkák már nem a szexi, elérhetetlen, álomvilág márkaértékeket helyezik előtérbe, hanem az együttérzés, együttgondolkodás, összefogás szimbólumait.
Hogyan érdemes a nőknek kommunikálni?
Három biztos út:
1. Empátia. Ezek az üzenetek - ugye nem kell részleteznem a nők mennyivel erősebbek e téren - százszor gyorsabban jutnak el a nők agyába, mint a férfiakéba.
2. Érzelem. Lásd Maggi leves. Még mindig működik. Bár lehet kreatívabban is…
3. Humor. Hatalmas hiány van belőle. Egyrészt mert a férfiak azt gondolják: a nők nem értik a humort. Hát a férfihumort tényleg nem. A férfiak meg nem értik a női humort. Nagy hiba.
És hogy hogyan alakul a nők kereskedelmi szerepe a következő években? Erre a kérdésre és a fentebb leírtakra is megpróbálok majd részletesebb választ adni vitaindító előadásomban, és majd meglátjuk, hogy a kerekasztal résztvevői, illetve Önök egyetértenek-e abban, hogy érdemes-e a kommunikációval megcélozni, illetve megtalálni A NŐT.
 
Utoljára módosítva a moderátor által:
Hát, ezért a topicért tényleg kár volt.:) Egy női fórumon ecsetelni, hogy a nők miért nem... Ráadásul a miért imádjuk topicban... Gratulálni tudok csak. De akkor mi keresnivaló itt?:D
 
„A nők szépek. A nők okosak. A nők gondoskodnak gyermekeinkről…” Az ismert reklám szövegét folytathatnánk úgy is, hogy a nők tulajdonképpen a kereskedelmi élet legfontosabb mozgatói. A vásárlások 70%-át (amerikai adatok szerint 75%-át) nők intézik, a maradék 30%-ot a férfiak a nők miatt intézik. Talán az otthon fogyasztott sör kivételével.
Pár kérdés és saját álláspontom a témával kapcsolatban:
Trendformálók-e a nők?
A nők kevésbé alakítják a trendeket, mint a férfiak. Bár bizonyított tény, hogy sikeresebbek azok a cégek, melynek vezetésében nők is részt vesznek, valóban nem ők az elsők a divatos hipp szakmákban. Mint ahogyan az első hegymászók sem ők voltak, és nem ők indultak el felfedezni új kontinenseket. Ebből a szempontból - a rizikóvállalás szempontjából - nem trendformálóak a nők. Tisztelet a néhány kivételnek.
De sok jelentős marketingtrend igenis a nők miatt alakult ki.
Emlékezzünk a hatalmas experience economy hype-ra. Ugyan férfiak hozták létre, de éppen azzal a szándékkal, hogy a nők megszagolhassák, megkóstolhassák, megérintsék - érzékeljék.
Vagy nézzük meg napjaink kialakulóban lévő nagy marketingtrendjét, melyet a gazdasági válság kényszerített ki: compassion economy. Vagyis a (trendi) márkák már nem a szexi, elérhetetlen, álomvilág márkaértékeket helyezik előtérbe, hanem az együttérzés, együttgondolkodás, összefogás szimbólumait.
Hogyan érdemes a nőknek kommunikálni?
Három biztos út:
1. Empátia. Ezek az üzenetek - ugye nem kell részleteznem a nők mennyivel erősebbek e téren - százszor gyorsabban jutnak el a nők agyába, mint a férfiakéba.
2. Érzelem. Lásd Maggi leves. Még mindig működik. Bár lehet kreatívabban is…
3. Humor. Hatalmas hiány van belőle. Egyrészt mert a férfiak azt gondolják: a nők nem értik a humort. Hát a férfihumort tényleg nem. A férfiak meg nem értik a női humort. Nagy hiba.
És hogy hogyan alakul a nők kereskedelmi szerepe a következő években? Erre a kérdésre és a fentebb leírtakra is megpróbálok majd részletesebb választ adni vitaindító előadásomban, és majd meglátjuk, hogy a kerekasztal résztvevői, illetve Önök egyetértenek-e abban, hogy érdemes-e a kommunikációval megcélozni, illetve megtalálni A NŐT.

Ne basssz Kill,tudsz te saját szavaddal is élni,nem kell a fasz kitalált megalkotott,tudós szövegek, amit mások hoztak létre a nőkről :D
 
Ahhoz képest hogy a topik arról szól miért imádjuk a nőket,kaphatta volna azt a címet is miért nem,az eddigi hozzá szólásból.Mintha a férfiak nagy minta példányok lennének,amiről tudnák mesélni női tapasztalatok és nem vélemények által:D
Az hogy mi férfiak megszívjuk néha az nem éppen egyoldalú dolog,de beszéljünk inkább arról miért is imádjuk a nőket!!!
Először is megszületsz,tuti nem apád faszán nevelkedsz hanem teli szívod magad anyatejjel,a legmeghatározóbb dolog élted része a nő születésed óta,és az anyai szeretet ami elkísér egész életeden.Nyugi engem is elvertek. minden nap fakanállal ,de azért hálás vagyok :D
Az hogy mára a nők viszik a nadrágot és átvették a szerepet a férfiaktól és a férfiak elgatyásodtak hát...nem én tehetek a nyálas buzikról :D
A háború sorsát is mindig egy nő vívta meg a háttérben ,a nő a férfi mozgató rugója még a papnak is csak ő titkolja.Attila is itt bukott el.
Hogy miért imádni valóak,mert nem egyszerűek egy bonyolult mechanika,ami érthetetlen és ki ismerhetetlen.Változnak ,hisztiznek ,depiznek,és tudnak szeretni anélkül is hogy vásárolnál nekik bármit.Rendkívüli finom érzékük van olyan dolgokhoz amihez nekem sosem lesz.Pld kiszagolni a pénzt:D Na jó ,igazából sosem takarítok úgy ki ahogy egy nő teszi,nem beszélve a vasalásról.De beszélhetnénk művészetekről,legyen az tánc vagy akár numera.Én tuti nem állnék ki fagyoskodni az út mellé egész nap :D
Egy nő mindent elérhet a szépségével és eszével,amiért mi keményen dolgozunk,addig ő leveti gátlását és ha kezébe veszi a dolgokat hamar toppon van.

De nem ezért imádom őket,hanem mert jó a lelkük peremén mászkálni és simogatni azt,bejutni oda ahova nem mindig engednek be,érezni lüktetésüket vibrálásukat,bizalmat érezni.Jó hagyni irányítani őket,és látni hogy ez tetszik nekik.Adni a véleményükre meghallgatni és tanácsot kérni tőlük.Hallani édes hangjukat.Tenni értük.És hogy mind mások,mennyire tudnak nyíltak őszinték lenni,és bár sokan vannak de a legtöbbet tőlük kaptam legyen az jó vagy rossz.Nem színezni nem fényezni akarom,az nem őszinte szó hogy egy nő szép okos,meg rendkívüli mert ez nem igaz.Túl sablonos.
Az meg hogy ki rontott el kit,hát?....Ezen a bolygón van két nem,hím és nőstény,lehet mutogatni,de ez a kettősség amint dugásról van szó egyből egybe forr,és megszűnik,hajrá csajok irány az ágy :D
 
Insta360 Black Friday sale

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére