L
lököttke
Vendég
Nya skacok miért lehet lököttkét szeretni vagy imádni???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: Előfordulhat, hogy ez a funkció egyes böngészőkben nem érhető el.
ÁÁÁ nekem az új duma "fehér motoron jön a herceg" Hanyatt is vágtam magam egyből heÁáááááááááááá micsoda csajozós szöveg!
Ilyet én is tudok simán!
Hogy miért szeretjül a nőket? Ez bonyolult kérdés! De egy próbát azért teszek!
Azért, mert vonzóak, magukkal ragadnak, kiszámíthatatlanok, titokzatosak, izgalmasak, de ugyanakkor ösztönösek, együttérzőek, gondoskodóak, erősek, de ugyanakkor gyengédek, inteligensek, céltudatosak.......
A lényeg, hogy igényes legyen önmagára, legyen egyénisége, lehessen vele mindenről beszélni, legyen megértő, kompromisszumképes, legyen barát és szerető egyben, legyen őszinte, hűséges, kedves, humoros, mosolygós.... egyszóval szeretnivaló!
Az az igazság, hogy pár szóban nem lehet ezt megfogalmazni, talán a legegyszerűbben úgy írhatnám le ezt az egészet, hogy azért szeretjük a nőket, mert NŐk!
oké!
Alkalomadtán majd behajtom! :d
mer' szoknyában motorozikNya skacok miért lehet lököttkét szeretni vagy imádni???
nah mutass vmitÁáááááááááááá micsoda csajozós szöveg!
Ilyet én is tudok simán!
Nyugi, nem kell feleségül venned na halljuk azt a csajozós dumát!Nekem most konkrétan nincsenek ilyen irányú terveim, mivel a motor törlesztőrészletére és a konyhabútorra spórolok!
És egy ilyen szöveg után el kéne vinni a lányt valami drága helyre ahol nem a lány fizet!
Ha akarok valamit akkor inkább főzök én a konyhámban! (majd )
Nyugi, nem kell feleségül venned na halljuk azt a csajozós dumát!
ja ilyet én is tudok...ezzel lehet behodolni...
volt az a reklám...nem emléxem már mit reklámoztak...de northon onnan nyulta a szöveget...a nők okosk,a nők szépek...stb...emlékeztek?
„A nők szépek. A nők okosak. A nők gondoskodnak gyermekeinkről…” Az ismert reklám szövegét folytathatnánk úgy is, hogy a nők tulajdonképpen a kereskedelmi élet legfontosabb mozgatói. A vásárlások 70%-át (amerikai adatok szerint 75%-át) nők intézik, a maradék 30%-ot a férfiak a nők miatt intézik. Talán az otthon fogyasztott sör kivételével.
Pár kérdés és saját álláspontom a témával kapcsolatban:
Trendformálók-e a nők?
A nők kevésbé alakítják a trendeket, mint a férfiak. Bár bizonyított tény, hogy sikeresebbek azok a cégek, melynek vezetésében nők is részt vesznek, valóban nem ők az elsők a divatos hipp szakmákban. Mint ahogyan az első hegymászók sem ők voltak, és nem ők indultak el felfedezni új kontinenseket. Ebből a szempontból - a rizikóvállalás szempontjából - nem trendformálóak a nők. Tisztelet a néhány kivételnek.
De sok jelentős marketingtrend igenis a nők miatt alakult ki.
Emlékezzünk a hatalmas experience economy hype-ra. Ugyan férfiak hozták létre, de éppen azzal a szándékkal, hogy a nők megszagolhassák, megkóstolhassák, megérintsék - érzékeljék.
Vagy nézzük meg napjaink kialakulóban lévő nagy marketingtrendjét, melyet a gazdasági válság kényszerített ki: compassion economy. Vagyis a (trendi) márkák már nem a szexi, elérhetetlen, álomvilág márkaértékeket helyezik előtérbe, hanem az együttérzés, együttgondolkodás, összefogás szimbólumait.
Hogyan érdemes a nőknek kommunikálni?
Három biztos út:
1. Empátia. Ezek az üzenetek - ugye nem kell részleteznem a nők mennyivel erősebbek e téren - százszor gyorsabban jutnak el a nők agyába, mint a férfiakéba.
2. Érzelem. Lásd Maggi leves. Még mindig működik. Bár lehet kreatívabban is…
3. Humor. Hatalmas hiány van belőle. Egyrészt mert a férfiak azt gondolják: a nők nem értik a humort. Hát a férfihumort tényleg nem. A férfiak meg nem értik a női humort. Nagy hiba.
És hogy hogyan alakul a nők kereskedelmi szerepe a következő években? Erre a kérdésre és a fentebb leírtakra is megpróbálok majd részletesebb választ adni vitaindító előadásomban, és majd meglátjuk, hogy a kerekasztal résztvevői, illetve Önök egyetértenek-e abban, hogy érdemes-e a kommunikációval megcélozni, illetve megtalálni A NŐT.