Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: Előfordulhat, hogy ez a funkció egyes böngészőkben nem érhető el.
Vices mi?De legalább brenyanélkül is tudunk menni egy darabig!!
![]()
Nyugi én is az vagyok!Most legalább kipróbáltad!!!
Még én beszélek, aki egy műszaki-technikai analfabéta!![]()
általában több az aki nem ért a motorok műszaki szereléséheznem az a lényeg, azt majd a szerelő, vagy a szomszéd bácsi megcsinálja
nekünk csak tépni kell a száját
hadd zúgjon : )
Imádok megállni az út szélén veszteglő motoros lányok mellett és megkérdezni, hogy segíthetek-e....![]()
Oh yeah... Ismét hoztam a formám. Hiszen rajtam kívül kinek sikerült vajon még a családban lévő autókkal összekoccanni?
Adott a családban két Skoda Favorit, ugyanolyan szín, ugyanolyan évjárat. Vizsgázom győrben, vizsga után felhívom fatert hogy végeztem, mire ő: Szuper. Viszont baj van, mert megállt a Boci, nem tudtam vele hazajönni munkából. Anya a kispolskival meg nem tud segíteni, nem tudom ráakasztani a kötelet. Erre én: Ok, semmi gond, 2 óra múlva otthon vagyok és hazahúzlak.
Így is történt a dolog, rendben hazaértem, lementünk hogy hazahúzzuk az autót. A gond akkor adódott, mikor Tapolca határába érve az elkerülőre felhajtó kereszteződésnél a szar, hullámos kátyús úton bal lábbal picit megvillogtattam a féket, hogy fater is fékezzen mögöttem, ne lazuljon meg a kötél. CSAKHOGY: mivel így mindkét lábam a levegőben volt, és pont egy jó nagy úthibán mentem át, kissé megbillentem és túl nagy féket nyomtam. Ezzel elindult a láncreakció: előrebillentem az ülésen, teljes súllyal beleállva a fékbe (satu), fater is fékezett mögöttem, de mivel nem járt a motorja alig fogott a fékje (nem volt vákuumos rásegítés), berántott kézifékkel próbálta megfogni az autót. Én meg mikor megállt az autóm rémülten néztem a tükröt, hogy csak jön,jön, jön... Azt még le tudtam reagálni hogy elengedtem a féket hogy odébb tudjon lökni. Amint leszállok a fékről, csatt. Ez az egész kb összaesen 2 másodperc alatt.
Eredmény: az eddig tök egyforma két autó már nem tök egyforma. Az egyiknek a hátsó lökőjén van egy kis sérülés, a másiknak az elsőn. Ezen kívül csak egy rendszámkeret tört össze, köszönhetően annak, hogy már csak kb 10-el jött nekem, meg odébb is tudott lökni. De azért nemkicsit voltam ideges, 1 hónapja vettem az autót és máris megtöröm. :S
Ez múlt héten volt.
Tegnap meg hazahoztam a még győrben, az albérlet tárolójában álló mz-t.
100km nyélgázon. Ennek is megvan az eredménye: elment a gyújtás, kifúj a hengerfej, eddig nem hallott durva főtengelyhang jön belőle, valami elszabadult a kipufogóban és zörög veszettül. A rezgéstől elveszett útközben 2 csavar, és félútnál már fordulaton elkezdett durrogni az elmászott gyújtás miatt. (Ez utóbbis még élveztem is, kafán "leszabályzott" 6500 körül)
Hát amikor sokat motorozok és utána bringára ülök,nekem is minden bajom van. Összekeverem a fékeket,mert a mocimon máshogy van mint bicajon. Egy csomószor már volt hogy kerestem az indexet.És hát igen a jó öreg visszapillantóba nézés.... Szép a motoros élete
![]()
Még jó, hogy tudtam biciklizni!
Ahány kategória be van ütve nekem abból egy bérház is kijönne!![]()
Tegnap a haver a kezembe adott egy darab vasat, azon is volt tükör!![]()
Jaj ez aranyos történet![]()
Mi a tanulság?célszerű lenne a bicajokra is visszapillantó tükröt szerelni
![]()
![]()