Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: Előfordulhat, hogy ez a funkció egyes böngészőkben nem érhető el.
Vices mi?De legalább brenyanélkül is tudunk menni egy darabig!!
Nyugi én is az vagyok!Most legalább kipróbáltad!!!
Még én beszélek, aki egy műszaki-technikai analfabéta!
Megnyugtató... hogy nem vagyok egyedül!!!!
általában több az aki nem ért a motorok műszaki szereléséhez nem az a lényeg, azt majd a szerelő, vagy a szomszéd bácsi megcsinálja nekünk csak tépni kell a száját hadd zúgjon : )
Imádok megállni az út szélén veszteglő motoros lányok mellett és megkérdezni, hogy segíthetek-e....
Megnyugtató... hogy nem vagyok egyedül!!!!
Oh yeah... Ismét hoztam a formám. Hiszen rajtam kívül kinek sikerült vajon még a családban lévő autókkal összekoccanni?
Adott a családban két Skoda Favorit, ugyanolyan szín, ugyanolyan évjárat. Vizsgázom győrben, vizsga után felhívom fatert hogy végeztem, mire ő: Szuper. Viszont baj van, mert megállt a Boci, nem tudtam vele hazajönni munkából. Anya a kispolskival meg nem tud segíteni, nem tudom ráakasztani a kötelet. Erre én: Ok, semmi gond, 2 óra múlva otthon vagyok és hazahúzlak.
Így is történt a dolog, rendben hazaértem, lementünk hogy hazahúzzuk az autót. A gond akkor adódott, mikor Tapolca határába érve az elkerülőre felhajtó kereszteződésnél a szar, hullámos kátyús úton bal lábbal picit megvillogtattam a féket, hogy fater is fékezzen mögöttem, ne lazuljon meg a kötél. CSAKHOGY: mivel így mindkét lábam a levegőben volt, és pont egy jó nagy úthibán mentem át, kissé megbillentem és túl nagy féket nyomtam. Ezzel elindult a láncreakció: előrebillentem az ülésen, teljes súllyal beleállva a fékbe (satu), fater is fékezett mögöttem, de mivel nem járt a motorja alig fogott a fékje (nem volt vákuumos rásegítés), berántott kézifékkel próbálta megfogni az autót. Én meg mikor megállt az autóm rémülten néztem a tükröt, hogy csak jön,jön, jön... Azt még le tudtam reagálni hogy elengedtem a féket hogy odébb tudjon lökni. Amint leszállok a fékről, csatt. Ez az egész kb összaesen 2 másodperc alatt.
Eredmény: az eddig tök egyforma két autó már nem tök egyforma. Az egyiknek a hátsó lökőjén van egy kis sérülés, a másiknak az elsőn. Ezen kívül csak egy rendszámkeret tört össze, köszönhetően annak, hogy már csak kb 10-el jött nekem, meg odébb is tudott lökni. De azért nemkicsit voltam ideges, 1 hónapja vettem az autót és máris megtöröm. :S
Ez múlt héten volt.
Tegnap meg hazahoztam a még győrben, az albérlet tárolójában álló mz-t.
100km nyélgázon. Ennek is megvan az eredménye: elment a gyújtás, kifúj a hengerfej, eddig nem hallott durva főtengelyhang jön belőle, valami elszabadult a kipufogóban és zörög veszettül. A rezgéstől elveszett útközben 2 csavar, és félútnál már fordulaton elkezdett durrogni az elmászott gyújtás miatt. (Ez utóbbis még élveztem is, kafán "leszabályzott" 6500 körül )
Hát amikor sokat motorozok és utána bringára ülök,nekem is minden bajom van. Összekeverem a fékeket,mert a mocimon máshogy van mint bicajon. Egy csomószor már volt hogy kerestem az indexet. És hát igen a jó öreg visszapillantóba nézés.... Szép a motoros élete
Még jó, hogy tudtam biciklizni!
Ahány kategória be van ütve nekem abból egy bérház is kijönne!
Tegnap a haver a kezembe adott egy darab vasat, azon is volt tükör!
Jaj ez aranyos történet
Mi a tanulság? célszerű lenne a bicajokra is visszapillantó tükröt szerelni