Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Vezetéstechnikai tréning, gyakorlás

Szia
II.szint van és biztos lesz olyan amit neked is gyakorolni kell majd, mert kifog rajtad.:p Bár valószínűleg neked hamarabb fog menni.,mert ügyes vagy:jo Lehet az egyes szintet könnyedén veszed, de a kettes szint az kicsit brutál;)
Érdemes kipróbálni. JA..Nem azért ajnározom őket ,mert fizetnek érte:pénz:Hanem ,mert :igenis:elismerem munkájukat:hura:Sokat segített nekem ez a tréning.:csa

A kíváncsiság nagyúr! :D
 
"Nem volt Motor felállítás, 3 féle módban?
Fékezés 2 különböző sebességről? összes féket kipróbálva? ÉS gyors kikerülés? JA és palló a lassú haladáshoz és rögög út imitáció?"
De ezek is voltak. A rögös út volt amit én villamossínnek hívtam... (Vaslétra)
 
Amúgy szörnyű, hogy felejtek: Amikor levesszük a motort oldaltámaszról, akkor ugye: kormány jobbra, elsőféket behúzzuk, felállítjuk, oldaltámaszt behajtuk, felülünk rá, és a bal lábon támaszkodunk... De, hogy indulunk el? a sebváltó is a bal oldalon van!
Arra pedig határozottan emlékszem, hogy kimondottan óvtak a jobb lábra áttámaszkodástól! Vagy az nem akkor volt? Most mehetek mégegyszer!
 
Amúgy szörnyű, hogy felejtek: Amikor levesszük a motort oldaltámaszról, akkor ugye: kormány jobbra, elsőféket behúzzuk, felállítjuk, oldaltámaszt behajtuk, felülünk rá, és a bal lábon támaszkodunk... De, hogy indulunk el? a sebváltó is a bal oldalon van!
Arra pedig határozottan emlékszem, hogy kimondottan óvtak a jobb lábra áttámaszkodástól! Vagy az nem akkor volt? Most mehetek mégegyszer!

Oldaltámaszról levétel (ahogy a nagyok csinálják):
1, a motor baloldalán állsz (ahol van az oldaltámasz)
2, kormányt megfogod két kézzel
3, jobb láb lendít és ráülsz a motorra
4, mindkét láb a földön, motor függőlegesen
5, motort kicsit jobbra billenteni és bal lábbal felhajtani az oldaltámaszt
6, bal láb vissza a földre és inditózás, jobbal lehet váltani

(így biztos nem lesz benned a rinya, hogy véletlenűl átborítod a motort a jobboldalára és nemtudod megtartani)

Én számtalanszor hajítottam el az emzét a te módszereddel! :D
 
Oldaltámaszról levétel (ahogy a nagyok csinálják):
1, a motor baloldalán állsz (ahol van az oldaltámasz)
2, kormányt megfogod két kézzel
3, jobb láb lendít és ráülsz a motorra
4, mindkét láb a földön, motor függőlegesen
5, motort kicsit jobbra billenteni és bal lábbal felhajtani az oldaltámaszt
6, bal láb vissza a földre és inditózás, jobbal lehet váltani

(így biztos nem lesz benned a rinya, hogy véletlenűl átborítod a motort a jobboldalára és nemtudod megtartani)

Én számtalanszor hajítottam el az emzét a te módszereddel! :D

Bár én még csak kiscsibe vagyok, de az oktató nekem is így tanította. Épp azért, mert ha dől a motor, akkor azt már nem tartod meg, viszont ha rajta ülsz ez a veszély nem fenyeget (általában).:)
 
Én dőltem már úgy el hogy rajta ültem és vártam a soromra... :D Kicsit néztek a többiek, amikor kidőltem a sorból...
 
Meg azért is jó bal lábon támaszkodni, mert akkor jobb lábbal állhatsz a féken, és szabad a két kezed... Én pl. piros lámpánál is így szoktam, így tudok matatni a zsebeimben...
 
Egyébként tavasszal én is szívesen elmennék egy motoros tréningre, volna mit gyakorolni, és nem lenne rossz ha többen együtt mehetnénk...
 
"Oldaltámaszról levétel (ahogy a nagyok csinálják):
1, a motor baloldalán állsz (ahol van az oldaltámasz)
2, kormányt megfogod két kézzel
3, jobb láb lendít és ráülsz a motorra
4, mindkét láb a földön, motor függőlegesen
5, motort kicsit jobbra billenteni és bal lábbal felhajtani az oldaltámaszt
6, bal láb vissza a földre és inditózás, jobbal lehet váltani"

Néhány észrevételem azért lenne:
1, Mindíg a motor bal oldalán állsz!
2, ZöldPenész motorján JOBBOLDALON VAN A SEBESSÉGVÁLTÓ!!!!!!
:D
 
Amúgy szörnyű, hogy felejtek: Amikor levesszük a motort oldaltámaszról, akkor ugye: kormány jobbra, elsőféket behúzzuk, felállítjuk, oldaltámaszt behajtuk, felülünk rá, és a bal lábon támaszkodunk... De, hogy indulunk el? a sebváltó is a bal oldalon van!
Arra pedig határozottan emlékszem, hogy kimondottan óvtak a jobb lábra áttámaszkodástól! Vagy az nem akkor volt? Most mehetek mégegyszer!

:csaNos...Honda tréningen a lényeg:Valóban a bal lábra kell támaszkodni mindíg, és nem hagyhatod az oldaltámaszon a mocit,motorra üléskor és leszálláskor!!! Ezt mindíg csak a motor mellett állva lehet kihajtani-behajtani...mert ha kialakul egy "szertartás" akkor nem kell attól félni, hogy véletlenül elfelejted kirakni az oldal sztendert és eldől a moci:p .
Ráadásul ha a bal lábon állsz a moci bal oldalán, akkor kicsit a bal lábad irányába kell dönteni és úgy átlendíteni a másik lábad.
Stabilan kell állni a bal lábon !Amikor ezután átlendíted a jobb lábad, jó ha úgy szokod meg ,hogy a lábtartóra rakod rögtön. Ez arra jó, hogy nem számítassz arra ,hogy lerakhatod a túloldalon a másik lábad,ugyanis a másik oldalon sok olyan buktató lehet ami miatt elborulhatsz:-(
pl: egy mélyedés, olaj,salak.stb...beakadhat a nadrág szára véletlenül, amikor átlendítesz és azt hiszed le tudod rakni a lábad(oszt' mégse...:):törés:
Szóval ezért van ez a bal láb mizéria. Ezután ők is "táncolnak". JObb láb le kuplung,BAL LÁB 1! és go moci go:D
Újabb lényeg, hogy amikor megállsz a mocival a megállás előtt el kell döntened(na nem a motort:) -,hanem azt, hogy melyik lábad rakod le majd a megállás pillanatában határozottan. (Ezen most jót derülhet sok 1000éve motorozó barátunk, h miért kell így túl lihegni, de hát nem mindeni született motoron;)) Azért fontos eldönteni mely lábad rakod le megálláskor, mert akkor stabilabban állsz majd meg. Safety-nél itt is a bal lábat tanítják.:Viszont itt sem árt az óvatosság,( KIvétel erősíti a szabályt)ezért MINDENKI aki nem tapasztalt, tanulja meg, a jobb lábat és a balt is begyakorolni!!! MOtoros iskolákban sokszor a jobb láb lerakását tanítják meg, mert ballal kell váltani.DE EZ ROssz ötlet!!
Néha van amikor az út jobbra lejt és ha azt a lábad teszed le akkor lehet, oly dőlés szögben fog a moci állni,láblerakásod után, hogy nem tudod megtartani így eldőlsz.Viszont ha jobbra dől az út és te a balt teszed le akkor voálá:)) -nem borulsz el mint egy zsák krumpli.
MIndíg figyeld milyen az út minősége és ne ragaszkodj csak egyik vagy másik oldaloz. HUUUU megint regényt írtam. 'szerűen nem tudom abbahagyni, de ha ez segít valakinek akkor már megérte:D
 
Nekem segített! Írhatnál még! Esetleg, ezeket a dolgokat érdemes lenne külön rovatban fixen elérhetővé tenni! Szerintem ezek "közérdekű" információk! Persze, nem mindenkinek van ezekre szüksége, de legfeljebb a "nagyok" majd nem olvassák!
:ne:
 
Ez érdekes téma... Én most tanulok motorozni, de én otthonilag, hát nem sajnálom. Érdekes dolog, hogy most melyik lábad mikor hova tedd, én nem gondoltam bele ilyen "balesethelyzetekbe", de őszintén: nem tök mindegy??? Figyelni kell, ennyi. Ha meg elfekszek, akkor legközelebb már tanulok belőle...
Bocsánat, én csak ilyen egyszerűen látom a világot...
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére