Remélem Te is olyan kellemesen fogsz csalódni mint én anno. Én Zolinál és Ákosnál voltam már, mindketten nagyon türelmesek és segítőkészek voltak!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: Előfordulhat, hogy ez a funkció egyes böngészőkben nem érhető el.
Hát, nemtom, Tomival a szerelőnknél ismerkedtem meg, akkor sem haverkodtunk össze, most semJaj istenem, nálam bénább szerintem nem volt még csaj a safetyn és mégse sikerült se Tomi, se Viktor idegeit megtépáznom Én alapból a kis VTR-el mentem, de nekem meg kihozták a kis CG125-öt, ami nem is motor... Estem keltem két napig
Az 525-ös terepre rengeteg. Egyetértek Szőrmókkal, menjetek el a Dirt-ös képzésre, mert ott kismotorral meg lehet tapasztalni a szépségeit és az árnyoldalát
Terepre kicsi, könnyű motor a jó (mondja ezt birge, a nagy szakértő). Nemtávirat 650es TTRje például már piszok nagy és férfit kíván. A DRZ pont jó (lenne), csak a szupermoto kerékre nemigazán van terepgumi. De nem vagyok nagy sárdagasztó-királynő, úgyhogy nekem nagyjából jó a jelenlegi felállás terepre isNekem a Hornet sokkal kezelhetobbnek tunt mint a CB, de aztan kihoztak az egyik csaj miatt egy VTR250-est, na nekem az volt a favorit
Most azon gondolkodok hogya gyerekkori baratommal elkene mennem terepezni, csak lightosan, ismerkedosen. Adamnak is van egy nagyobb KTMje, neg fater is nemregiben vett egy 525-oset, talan le kene kuzdenem a tereptol valo felelmem... bar Szormok meg mindig a Hondas terepmotorozasos befizetesre voksol, no de majd meglatjuk
Igen, a VTR nagyon barátságos kis gép, harmadikra már meg is csináltam vele a pályát, míg az X-szel kb. 5.re sikerült, azt is épphogy.Nekem a Hornet sokkal kezelhetobbnek tunt mint a CB, de aztan kihoztak az egyik csaj miatt egy VTR250-est, na nekem az volt a favorit
Most azon gondolkodok hogya gyerekkori baratommal elkene mennem terepezni, csak lightosan, ismerkedosen. Adamnak is van egy nagyobb KTMje, neg fater is nemregiben vett egy 525-oset, talan le kene kuzdenem a tereptol valo felelmem... bar Szormok meg mindig a Hondas terepmotorozasos befizetesre voksol, no de majd meglatjuk
Kikérem magamnak az én Picim nevében isa CG125 nagyon jó kis (tanuló)motor! Anno ezt adták alám a Safety-nél és egy kezesbáránynak bizonyult. Nagyon örültem, hogy tudtam/tudom vinni, úgyhogy rögtön ilyet is kerestem megvételre. Nekünk, kezdőknek az ilyenek jelentik a belépést a motorozás világába!Jaj istenem, nálam bénább szerintem nem volt még csaj a safetyn és mégse sikerült se Tomi, se Viktor idegeit megtépáznom Én alapból a kis VTR-el mentem, de nekem meg kihozták a kis CG125-öt, ami nem is motor... Estem keltem két napig
Az 525-ös terepre rengeteg. Egyetértek Szőrmókkal, menjetek el a Dirt-ös képzésre, mert ott kismotorral meg lehet tapasztalni a szépségeit és az árnyoldalát
(Nem ismerem a Honda összes modelljét, úgyhogy ha van ilyen motor nagyobban, azt titkoljátok el előlem. Szeretem a motoromat és nem akarom megcsalni. Na jó, max a TTRrel néha, de az családban marad.)
Remek, a kísértéstől nem kell tartanomPont olyan nincs, csak hasonló. Ezzel a Ducati-jellegű térhálós vázzal nem sok gyártó foglalkozik rajtuk kívül, a japánoknál csak 1-2 kísérlet van/volt rá. Hondáéknál, viszonylag újabb, de alu hídvázas V2-es csupasz az NT400 Bros és az NTV650 volt, de ezekből a kisebb belpiacos, a nagyobb nem olyan szép (viszont van belőle kardános), és a fellelhető példányok mindkettőből inkább huszonévesek, mint fiatalabbak. Yamahából, ami térhálós vázas, az a TRX850 volt, de az meg sor2-es, és itthon ritka, mint a fehér holló. Barátságos V2-esük a BT1100 Bulldog, de az meg inkább Buell koppintás, mint Ducati. Suzukiból, _nagyon_ hunyorogva az SV650 meg a Gladius a hasonló, Kawáéknál meg égen-földön nincs ilyesmi...
Remek, a kísértéstől nem kell tartanom
A monster a szívem egyik csücske, nagy álmom, szívszerelmem, de hát egyrészt nem enduro, másrészt a hozzáértők azt mondják, erős az nekem. (Sosem próbáltam, de egyelőre hiszek nekik).Próbálj ki egy Monster 600-ast, és kiderül...
A monster a szívem egyik csücske, nagy álmom, szívszerelmem, de hát egyrészt nem enduro, másrészt a hozzáértők azt mondják, erős az nekem. (Sosem próbáltam, de egyelőre hiszek nekik).
De amúgy egyáltalán nincs tervben a DRZ lecserélése, egy-két elhanyagolható apróságot leszámítva tökéletesen elégedett vagyok a drágaságommal
Babulu! Nem vettem leszólásnak, mivel szó szerint ezt szoktam én is mondani Picire - "olyan mint egy bicikli, csak nem kell tekerni!"A CG-t nem lebecsmérelni akartam, nekem se 600-as motorom van. Csak hogy nincs meg a motor érzés, hogy van egy tank a lábad között és visz a hátán. Inkább mint egy bicikli
Kis VTR-nek ez már a másodvirágzása, de sajnos nem hozta az elvártat, mert már nem gyártják. Amúgy igen, Monster, SV, Gladius, bár ez utóbbi sorkettő és a GS500 utódja asszem. A nagy VTR1000 nagyon nem ez a kategória, a régi VT750 meg egyebek meg dögnehezek. Nekem amúgy fura volt kicsit a sor 4 után, meg a szűköcske kormány is érdekes, de legalább könnyű
hú, az a TRX 850....nagyon zsírkaraj....egyik haveromnak van.....ha nem utálnám a váltással való buziskodást,meg a kényelmetlenséget,akkor tuti lőnék magamnak egy ilyet.....baromi dögös verda....Pont olyan nincs, csak hasonló. Ezzel a Ducati-jellegű térhálós vázzal nem sok gyártó foglalkozik rajtuk kívül, a japánoknál csak 1-2 kísérlet van/volt rá. Hondáéknál, viszonylag újabb, de alu hídvázas V2-es csupasz az NT400 Bros és az NTV650 volt, de ezekből a kisebb belpiacos, a nagyobb nem olyan szép (viszont van belőle kardános), és a fellelhető példányok mindkettőből inkább huszonévesek, mint fiatalabbak. Yamahából, ami térhálós vázas, az a TRX850 volt, de az meg sor2-es, és itthon ritka, mint a fehér holló. Barátságos V2-esük a BT1100 Bulldog, de az meg inkább Buell koppintás, mint Ducati. Suzukiból, _nagyon_ hunyorogva az SV650 meg a Gladius a hasonló, Kawáéknál meg égen-földön nincs ilyesmi...