Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Vezetéstechnikai tréning, gyakorlás

Remélem Te is olyan kellemesen fogsz csalódni mint én anno. Én Zolinál és Ákosnál voltam már, mindketten nagyon türelmesek és segítőkészek voltak! :)
 
Nekem a Hornet sokkal kezelhetobbnek tunt mint a CB, de aztan kihoztak az egyik csaj miatt egy VTR250-est, na nekem az volt a favorit :D
Most azon gondolkodok hogya gyerekkori baratommal elkene mennem terepezni, csak lightosan, ismerkedosen. Adamnak is van egy nagyobb KTMje, neg fater is nemregiben vett egy 525-oset, talan le kene kuzdenem a tereptol valo felelmem... :D bar Szormok meg mindig a Hondas terepmotorozasos befizetesre voksol, no de majd meglatjuk :D
 
Jaj istenem, nálam bénább szerintem nem volt még csaj a safetyn és mégse sikerült se Tomi, se Viktor idegeit megtépáznom :D Én alapból a kis VTR-el mentem, de nekem meg kihozták a kis CG125-öt, ami nem is motor... Estem keltem két napig :D

Az 525-ös terepre rengeteg. Egyetértek Szőrmókkal, menjetek el a Dirt-ös képzésre, mert ott kismotorral meg lehet tapasztalni a szépségeit és az árnyoldalát ;)
 
Jaj istenem, nálam bénább szerintem nem volt még csaj a safetyn és mégse sikerült se Tomi, se Viktor idegeit megtépáznom :D Én alapból a kis VTR-el mentem, de nekem meg kihozták a kis CG125-öt, ami nem is motor... Estem keltem két napig :D

Az 525-ös terepre rengeteg. Egyetértek Szőrmókkal, menjetek el a Dirt-ös képzésre, mert ott kismotorral meg lehet tapasztalni a szépségeit és az árnyoldalát ;)
Hát, nemtom, Tomival a szerelőnknél ismerkedtem meg, akkor sem haverkodtunk össze, most sem
Nekem a Hornet sokkal kezelhetobbnek tunt mint a CB, de aztan kihoztak az egyik csaj miatt egy VTR250-est, na nekem az volt a favorit :D
Most azon gondolkodok hogya gyerekkori baratommal elkene mennem terepezni, csak lightosan, ismerkedosen. Adamnak is van egy nagyobb KTMje, neg fater is nemregiben vett egy 525-oset, talan le kene kuzdenem a tereptol valo felelmem... :D bar Szormok meg mindig a Hondas terepmotorozasos befizetesre voksol, no de majd meglatjuk :D
Terepre kicsi, könnyű motor a jó (mondja ezt birge, a nagy szakértő). Nemtávirat 650es TTRje például már piszok nagy és férfit kíván. A DRZ pont jó (lenne), csak a szupermoto kerékre nemigazán van terepgumi. De nem vagyok nagy sárdagasztó-királynő, úgyhogy nekem nagyjából jó a jelenlegi felállás terepre is:)
 
Nekem a Hornet sokkal kezelhetobbnek tunt mint a CB, de aztan kihoztak az egyik csaj miatt egy VTR250-est, na nekem az volt a favorit :D
Most azon gondolkodok hogya gyerekkori baratommal elkene mennem terepezni, csak lightosan, ismerkedosen. Adamnak is van egy nagyobb KTMje, neg fater is nemregiben vett egy 525-oset, talan le kene kuzdenem a tereptol valo felelmem... :D bar Szormok meg mindig a Hondas terepmotorozasos befizetesre voksol, no de majd meglatjuk :D
Igen, a VTR nagyon barátságos kis gép, harmadikra már meg is csináltam vele a pályát, míg az X-szel kb. 5.re sikerült, azt is épphogy.
Nekem kicsit furcsa volt, hogy nem lehetett "összeismerkedni" a motorral, hanem rögtön a vékony fémizén kezdtük, ahogy ráültem (nemtom, hogy hívják) és mivel az összes motor nagyon más volt, mint az enyém, ezért rettenetesen nehéznek tűnt az egész. De pár kör után már mindegyikre kezdtem ráérezni:)
 
Jaj istenem, nálam bénább szerintem nem volt még csaj a safetyn és mégse sikerült se Tomi, se Viktor idegeit megtépáznom :D Én alapból a kis VTR-el mentem, de nekem meg kihozták a kis CG125-öt, ami nem is motor... Estem keltem két napig :D

Az 525-ös terepre rengeteg. Egyetértek Szőrmókkal, menjetek el a Dirt-ös képzésre, mert ott kismotorral meg lehet tapasztalni a szépségeit és az árnyoldalát ;)
Kikérem magamnak az én Picim nevében is;)a CG125 nagyon jó kis (tanuló)motor! Anno ezt adták alám a Safety-nél és egy kezesbáránynak bizonyult. Nagyon örültem, hogy tudtam/tudom vinni, úgyhogy rögtön ilyet is kerestem megvételre. Nekünk, kezdőknek az ilyenek jelentik a belépést a motorozás világába! ;)
 
Nem mellesleg valóban 2 liter a fogyasztása, ami már a vicc kategória... :D Párom ezt ki is használja munkába járáshoz, amíg kezemben nincs a jogsim! ;) :p:csam:
 
Most, hogy a DRZ 10 perc járásra van innen a parkolóban, halkan megsúgom: a VTR annnnyira szép és kezes, hogy ha nem 250es lenne, akkor lehet, hogy elgondolkodnék azon, hogy lehet, hogy a DRZnél jobb motorok is vannak a világon.
De szerencsére 250es, így a csábítás nem túl erős.

(Nem ismerem a Honda összes modelljét, úgyhogy ha van ilyen motor nagyobban, azt titkoljátok el előlem. Szeretem a motoromat és nem akarom megcsalni. Na jó, max a TTRrel néha, de az családban marad.)
 
(Nem ismerem a Honda összes modelljét, úgyhogy ha van ilyen motor nagyobban, azt titkoljátok el előlem. Szeretem a motoromat és nem akarom megcsalni. Na jó, max a TTRrel néha, de az családban marad.)

Pont olyan nincs, csak hasonló. Ezzel a Ducati-jellegű térhálós vázzal nem sok gyártó foglalkozik rajtuk kívül, a japánoknál csak 1-2 kísérlet van/volt rá. Hondáéknál, viszonylag újabb, de alu hídvázas V2-es csupasz az NT400 Bros és az NTV650 volt, de ezekből a kisebb belpiacos, a nagyobb nem olyan szép (viszont van belőle kardános), és a fellelhető példányok mindkettőből inkább huszonévesek, mint fiatalabbak. Yamahából, ami térhálós vázas, az a TRX850 volt, de az meg sor2-es, és itthon ritka, mint a fehér holló. Barátságos V2-esük a BT1100 Bulldog, de az meg inkább Buell koppintás, mint Ducati. Suzukiból, _nagyon_ hunyorogva az SV650 meg a Gladius a hasonló, Kawáéknál meg égen-földön nincs ilyesmi...
 
Pont olyan nincs, csak hasonló. Ezzel a Ducati-jellegű térhálós vázzal nem sok gyártó foglalkozik rajtuk kívül, a japánoknál csak 1-2 kísérlet van/volt rá. Hondáéknál, viszonylag újabb, de alu hídvázas V2-es csupasz az NT400 Bros és az NTV650 volt, de ezekből a kisebb belpiacos, a nagyobb nem olyan szép (viszont van belőle kardános), és a fellelhető példányok mindkettőből inkább huszonévesek, mint fiatalabbak. Yamahából, ami térhálós vázas, az a TRX850 volt, de az meg sor2-es, és itthon ritka, mint a fehér holló. Barátságos V2-esük a BT1100 Bulldog, de az meg inkább Buell koppintás, mint Ducati. Suzukiból, _nagyon_ hunyorogva az SV650 meg a Gladius a hasonló, Kawáéknál meg égen-földön nincs ilyesmi...
Remek, a kísértéstől nem kell tartanom:)
 
A CG-t nem lebecsmérelni akartam, nekem se 600-as motorom van. Csak hogy nincs meg a motor érzés, hogy van egy tank a lábad között és visz a hátán. Inkább mint egy bicikli :D

Kis VTR-nek ez már a másodvirágzása, de sajnos nem hozta az elvártat, mert már nem gyártják. Amúgy igen, Monster, SV, Gladius, bár ez utóbbi sorkettő és a GS500 utódja asszem. A nagy VTR1000 nagyon nem ez a kategória, a régi VT750 meg egyebek meg dögnehezek. Nekem amúgy fura volt kicsit a sor 4 után, meg a szűköcske kormány is érdekes, de legalább könnyű :)
 
Próbálj ki egy Monster 600-ast, és kiderül... :D
A monster a szívem egyik csücske, nagy álmom, szívszerelmem, de hát egyrészt nem enduro;), másrészt a hozzáértők azt mondják, erős az nekem. (Sosem próbáltam, de egyelőre hiszek nekik).
De amúgy egyáltalán nincs tervben a DRZ lecserélése, egy-két elhanyagolható apróságot leszámítva tökéletesen elégedett vagyok a drágaságommal:)
 
A monster a szívem egyik csücske, nagy álmom, szívszerelmem, de hát egyrészt nem enduro;), másrészt a hozzáértők azt mondják, erős az nekem. (Sosem próbáltam, de egyelőre hiszek nekik).
De amúgy egyáltalán nincs tervben a DRZ lecserélése, egy-két elhanyagolható apróságot leszámítva tökéletesen elégedett vagyok a drágaságommal:)

Oké, de a VTR se az ;) A kis Monster kb 55Le, a Kawád elvileg 45 volt, ha azzal elbírtál, nem nagyon kellene, hogy gondod legyen. Ha a 900-asokról beszélnénk, az már más kérdés lenne :) A DRZ-t meg ne is cseréld le, ha összepasszoltok :)
 
A CG-t nem lebecsmérelni akartam, nekem se 600-as motorom van. Csak hogy nincs meg a motor érzés, hogy van egy tank a lábad között és visz a hátán. Inkább mint egy bicikli :D

Kis VTR-nek ez már a másodvirágzása, de sajnos nem hozta az elvártat, mert már nem gyártják. Amúgy igen, Monster, SV, Gladius, bár ez utóbbi sorkettő és a GS500 utódja asszem. A nagy VTR1000 nagyon nem ez a kategória, a régi VT750 meg egyebek meg dögnehezek. Nekem amúgy fura volt kicsit a sor 4 után, meg a szűköcske kormány is érdekes, de legalább könnyű :)
Babulu! Nem vettem leszólásnak, mivel szó szerint ezt szoktam én is mondani Picire - "olyan mint egy bicikli, csak nem kell tekerni!":gurul:
Láttam anno, mit kínlódnak barátnőim, akik esetleg voltak olyan bevállalósak, hogy nulla tapasztalattal rögtön A-ra mentek... én meg egyrészt nem kínlódni akartam/akarok - mivel nem vagyok egy született műszaki tálentum:nemnem:- hanem megtanulni kezelni a motort, másrészt óvatos duhaj vagyok és szeretek lépcsőfokonként haladni.;)Mondjuk ennél jobban már nem is lehetne "(benzin)tyúklépésben", mert az első motorom, amin kertek alatt gyakorolgattam, egy Puch Cobra GTL volt (80-as), ami kb. annyi idős volt mint én...:bang:ráadásul valami baromi ronda Milka-lila színben!:DDe legalább 2 veterán úgy-ahogy megértette egymást...:cool::gyogyeger:
 
Pont olyan nincs, csak hasonló. Ezzel a Ducati-jellegű térhálós vázzal nem sok gyártó foglalkozik rajtuk kívül, a japánoknál csak 1-2 kísérlet van/volt rá. Hondáéknál, viszonylag újabb, de alu hídvázas V2-es csupasz az NT400 Bros és az NTV650 volt, de ezekből a kisebb belpiacos, a nagyobb nem olyan szép (viszont van belőle kardános), és a fellelhető példányok mindkettőből inkább huszonévesek, mint fiatalabbak. Yamahából, ami térhálós vázas, az a TRX850 volt, de az meg sor2-es, és itthon ritka, mint a fehér holló. Barátságos V2-esük a BT1100 Bulldog, de az meg inkább Buell koppintás, mint Ducati. Suzukiból, _nagyon_ hunyorogva az SV650 meg a Gladius a hasonló, Kawáéknál meg égen-földön nincs ilyesmi...
hú, az a TRX 850....nagyon zsírkaraj....egyik haveromnak van.....ha nem utálnám a váltással való buziskodást,meg a kényelmetlenséget,akkor tuti lőnék magamnak egy ilyet.....baromi dögös verda....
 
Sziasztok!
Szász Karcsi (Honda Szász Nyíregyháza ás az Óriáskerék ME vezetője) kérte, hogy tegyem közzé a nyíregyházi nyílt napot!
https://www.facebook.com/oriaskerekme -
- oktatás, tesztvezetés, rendőrségi beszámoló, ebéd, felvonulás. Ingyenes NYÍLT NAP! gyertek el és hozzátok a motoros barátaitokat is!
 
Hírlevél a Honda Safety-től! (Hátha érdekel valakit...);)


"Kedves Motoros Vendégünk!

2015. Július 13-án 16:00-24:00 között tartjuk az év 3. Motoros Nyílt Napját.
Az ORFK-OBB támogatásával mindenki kedvezményesen regisztrálhat a júliusi-augusztusi tanfolyamainkra.
A 2 napos tanfolyamokat 45.000 Ft helyett 35.000 Ft-ért, a szabadtéri 1 napos gyakorlókat pedig 28.000 Ft helyett 23.000 Ft-ért veheti igénybe.

A helyszínen (1108 Budapest Kozma utca 3. SiLverKart Budapest) lehetősége lesz kipróbálni motorjainkat egy tesztvezetés keretein belül.
Ha kérdése lenne a képzésekkel kapcsolatban, vagy a motor választásban, kérheti oktatóink segítségét.

Amennyiben Ön motoron érkezik (+utas), vagy részt vett már a Safety-Hungary bármely oktatásán, vagy a helyszínen regisztrál valamelyik tanfolyamunkra, akkor a gokart, csocsó, dart's, biliárd, és bowling szolgáltatásainkat az adott napon térítésmentesen veheti igénybe.
Amennyiben ezen feltételek egyikének sem tud eleget tenni, akkor se maradjon otthon, mert szinte az eredeti ár töredékéért, mindössze 1.000 Ft/7 perc/fő/futam gokartozhat.

Ne felejtse el a dátumot: 2015. július 13. hétfő 16:00-24:00
Helyszín: 1108 Budapest Kozma utca 3. (SiLverKart Budapest Gokart,- és Rendezvényközpont)

Érdeklődni: az info@safety-hungary.hu e-mail címen, vagy a 06-30-670-8592 számon tud
(A kedvezmények nem összevonhatóak és csak helyszíni jelentkezéssel vehetők igénybe!)

Mert az Ön biztonsága fontos számunkra!

Üdvözlettel:
Safety-Hungary csapata"
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére