Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Triumph

Milyen fajta végső meghajtás található az 1600ccm Triumph Thunderbird-ön ?

  • Lánchajtás

    Szavazatok: 0 0.0%
  • Dörzshajtás

    Szavazatok: 0 0.0%
  • Kardántengely-hajtás

    Szavazatok: 1 14.3%
  • Fogazottszíj-hajtás

    Szavazatok: 6 85.7%
  • Elektromágnes-hajtás

    Szavazatok: 0 0.0%

  • Összes szavazó
    7
  • Szavazás lezárva .
Igen, régi gyártó mindkettő!

Mondjuk az már viccesebb számomra, hogy egy mai motort(csupán a "retro" jegyében)olyan külsőre faragnak(ráadásul horribilis árért), mint egy 80'-as évekbeli csehszlovák szarkupac:confused:(mert bár ha egyszer elindult, sohasem hagyott az út szélén, de életemben az összes motoromat nem szereltem annyit, mint a Deluxot:karomkodik2:)...
Persze az nyilvánvaló, hogy a technikai háttere jóval kifinomultabb és persze kétszer olyan erős is, mint a jaffa volt(mondjuk ccm-ben is duplája a blokk)...ebben nem lehet összehasonlítani a két vasat.

De Nekem (persze...Én bajom;)) hidegrázásom van attól, hogy 2007-től rátört a motorgyártókra a retro feeling és mást sem lehet látni, minthogy ezt a vonalat erőltetik, ha kell, ha nem...:beteg:

Csak a retro-ra reagálva(mert Jawa 350 Delux-ról nincs tapasztalatom),ami nekem van,az az egy modelüknek a továbbfejlesztett változata,hiszen ez 1959 óta fut ezen a néven,ebben a formában.Olyan ez,mint az autóknál a Golf I II III stb.... Ez e márkánál jogos visszanyúlás,hiszen mindig is a palettájukon volt.... :)
 
De a veterán gépeket,legalább meg lehet csinálni!!!!!!!!!!!!!
Haver mondta a simom 27-éves de még engem meg fog tanítani motorozni!!!!!!!!!!!!!;):)
A Favorit vázam 55-éves most kapott elöl új kereket színterezve lett és még 50-évig bringa lesz nem úgy mint a mostani gépek vaami elromlik és már szerelő kell...:(
 
Hidegrázásom van attól, hogy 2007-től rátört a motorgyártókra a retro feeling és mást sem lehet látni, minthogy ezt a vonalat erőltetik, ha kell, ha nem...:beteg:[/QUOTE]

Szinte mindenhol retro feeling....
 
Részben egyetértek veled,de nagyon kevés az a dolog,ami örök. Egy motor,vagy bicaj meg végképp nem az. A sok kütyüt magam sem szeretem egy motorkerékpáron,de lássuk be,ha annak idején a kerék feltalálásánál megállt volna az ember,akkor ma nem bicajozhatnánk,motorozhatnánk.
 
Részben egyetértek veled,de nagyon kevés az a dolog,ami örök. Egy motor,vagy bicaj meg végképp nem az. A sok kütyüt magam sem szeretem egy motorkerékpáron,de lássuk be,ha annak idején a kerék feltalálásánál megállt volna az ember,akkor ma nem bicajozhatnánk,motorozhatnánk.

Igen sajnos semmi nem örök...:((:((:((
A bringáról is lekellet venni a kerekeket,mer már annyira elhasználódtak és mível Favorit/Eredeti/ kerék nincs újakkal kel pótolni...
De a nyereg a fék a kulacs tartó,minden eredeti!!!!!!!!!!!!!!A nyereg bőr és baromi kényelmes!!!!!!!!!!!!!!!!:);)
A simomat úgy vettem,hogy más rég kidobta volna,a blokkja nagyon gáz volt,de most már megy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)
 
blacktrump2tq5.jpg

stcp_0712_02_z+1966_triumph_tt+side2.jpg

Rat_Bike1.jpg

308409096.jpg

TriumphGirl.jpg
 
Á, csak egy kis önmegtartóztatás és ennyi (na jó, néha az ember meghúzza a szarvát... egy kicsit...). Egyébként saját magadtól kell félned! Páromnak is mindig ezt mondom!:) Mert nem nagyon engedi, hogy kipróbáljak 1000-es gépet. Ha mondjuk ráülnék egy 1000-es gépre (ami mondjuk min. 170 lóerő, mondjuk egy R1-re), csakis rajtam múlna, hogy meddig megyek el, mennyire használom ki az adottságait. Ha nem vagyok okos és elszalad velem a ló:D, akkor csakis saját magamat hibáztathatom. :D
 
Ezt így látom magam is ! :) De én a saját képességeimmet vonom kétségbe,nem merném húzni neki....csakis becsukott szemmel :D:D:D
 
Insta360 Black Friday sale

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére