Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Triumph

Milyen fajta végső meghajtás található az 1600ccm Triumph Thunderbird-ön ?

  • Lánchajtás

    Szavazatok: 0 0.0%
  • Dörzshajtás

    Szavazatok: 0 0.0%
  • Kardántengely-hajtás

    Szavazatok: 1 14.3%
  • Fogazottszíj-hajtás

    Szavazatok: 6 85.7%
  • Elektromágnes-hajtás

    Szavazatok: 0 0.0%

  • Összes szavazó
    7
  • Szavazás lezárva .
<TABLE class=cutline border=0 cellSpacing=0 width="90%"><TBODY><TR><TD height=1 vAlign=top rowSpan=4 width="18%" align=left>1915-18

</TD><TD bgColor=#ffffff height=14 vAlign=top rowSpan=2 width="53%" align=left>Production became focused on the Allied war effort. Model 'H' roadster with chain drive (designed by Schulte and similar to the Type A) was introduced in 1915, 550cc side-valve four-stroke with Sturmey-Archer three-speed gearbox and belt transmission - considered by many to be the first "modern" motorcycle. Soon earns the nickname "Trusty Triumph." Some 30,000 Model H bikes were supplied to Allied forces in World War I (20,000 for UK forces). </TD><TD bgColor=#ffffff height=122 vAlign=top width="31%" align=left>
trusty.gif
</TD></TR><TR><TD class=cutline bgColor=#ffffff height=1 vAlign=top width="31%" align=left>'Trusty' Triumph, 4 bhp machine used by Allied troops in WWI</TD></TR><TR><TD bgColor=#ffffff height=16 vAlign=top width="84%" colSpan=2 align=left>Bettmann meets Col. Claude Holbrook, who handles motorcycle procurement for the War Office and orders Triumph bikes for the Army. Holbrook later joined Triumph. </TD></TR><TR><TD class=other bgColor=#fcfdcc height=1 vAlign=top width="84%" colSpan=2 align=left>In 1915, the first stop lights were fitted to American cars. TT races halted by war. In 1915, the Cleveland Motorcycle Company (USA) builds a two-stroke "Lightweight" almost an exact copy of Triumph's Junior model, and continues production of it until 1924. In 1916, Excelsior (USA, owned by Schwinn) builds its own Junior clone, the L18. Ivor Davies says the company was licensed by Triumph to manufacture the machines until 1920. In 1917, US company Henderson merges with Excelsior in Chicago, under Ignatz Scwinn. In 1918, Bayerische Motoren Werke AG (BMW) is founded in Germany. In 1915 British Post Office uses motorcycle riders to deliver mail. In 1915, BSA built a large four-storey workshop to accommodate huge production increases during the war. In 1915, Edward Turner got his first ride on a motorcycle (a Light Tourist New Imperial).</TD></TR></TBODY></TABLE>
 
UG002636.jpg


Triumph Business Jet in Flight

spit022.jpg


Triumph TR6
 
Utoljára módosítva a moderátor által:
Bexarás... :)
Az tutti, hogy ezt a Triumph-ot a 350-es California Delux Jawa-ról koppintották! :kac-kac:
Oldaldekli, kipuff, műszerek, teló, hátsó rugóstag, fűzött kerék......egy az egyben Jaffa! ;):D
(csak az ára cirka 15X több, mint a cseh csodáé! :kac-kac:)

Ezen nincs is mit csodálkozni,hisz egy időben kezdtek bicajokat, motorokat gyártani,na meg ugye az ipari kémkedés is jelen volt. Amúgy az enyémre is mondták már,hogy úgy néz ki mint egy nagy simson :D .... persze olyasvalaki mondta ezt,aki még motorozni sem tudott még :D Jah,van olyan dolog aminek a csomagolása az értékesebb és nem a tartalma... ;)
 
Ezen nincs is mit csodálkozni,hisz egy időben kezdtek bicajokat, motorokat gyártani,na meg ugye az ipari kémkedés is jelen volt. Amúgy az enyémre is mondták már,hogy úgy néz ki mint egy nagy simson :D .... persze olyasvalaki mondta ezt,aki még motorozni sem tudott még :D Jah,van olyan dolog aminek a csomagolása az értékesebb és nem a tartalma... ;)

Igen, régi gyártó mindkettő!

Mondjuk az már viccesebb számomra, hogy egy mai motort(csupán a "retro" jegyében)olyan külsőre faragnak(ráadásul horribilis árért), mint egy 80'-as évekbeli csehszlovák szarkupac:confused:(mert bár ha egyszer elindult, sohasem hagyott az út szélén, de életemben az összes motoromat nem szereltem annyit, mint a Deluxot:karomkodik2:)...
Persze az nyilvánvaló, hogy a technikai háttere jóval kifinomultabb és persze kétszer olyan erős is, mint a jaffa volt(mondjuk ccm-ben is duplája a blokk)...ebben nem lehet összehasonlítani a két vasat.

De személy szerint sokkal többre becsülöm azt, ha egy motorgyártó a korát meghaladó újításokat mutat be, ezzel iskolapéldát prezentálva a többi cég számára, minthogy visszanyúl a gyökerekhez(persze ez sokkal egyszerűbb és energiatakarékosabb megoldás) és piacra dob egy félvért...ami külsőre retro, belsőre meg "nyomokban":boa: tartalmaz innovációt.

Hidegrázásom van attól, hogy 2007-től rátört a motorgyártókra a retro feeling és mást sem lehet látni, minthogy ezt a vonalat erőltetik, ha kell, ha nem...:beteg:
 
Insta360 Black Friday sale

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére