Hát... ezek után adjatok olyan tanácsot legközelebb, hogy "anyagilag jobban megéri egyből A-ra menni, csináld meg azt, utána még mindig vehetsz kisebbet"... Hogyne, csak akkor van gáz, ha menet közben kiderül a delikvensről, hogy már az oktatás alatt is kicsit sok a nagyobb-nehezebb gép, és, főleg nulláról indulva, a kezdeti bakik, a bizonytalanságból, sárba tiport önbizalmat és "hagyjuk a fenébe az egészet"-érzést kovácsolnak.
Dóri, ha már így esett, szerintem, próbálj meg a kisebb motoron, akár plusz órákat véve is, visszarázódni a vezetésbe, és addig gyakorolni tanpályán, lehetőleg felügyelettel, amíg tényleg teljesen azt nem érzed, hogy ura vagy, és biztonsággal tudod kezelni a bóják között. Amíg benned van a para, ne hagyd, hogy az oktató rád erőltesse akár a nagyobb motort, akár a városban vezetést. Ha ezen túlestél, és visszajött az önbizalmad, akkor veselkedj csak neki a 750-esnek.
Ha az oktatód ebben nem partner, akkor vagy keress másikat, vagy, ha van rá lehetőséged, próbáld ki a hondások bevezető, vagy rutinpálya gyakorló tanfolyamát. Plusz pénz ez is nyilván, de legalább normális, ellenőrzött körülmények között vagy, és vagy elmélyülnek az alapkészségek, visszajön a magabiztosságod, vagy kiderítetted, tényleg akarod-e, tudod-e, és érdemes-e a tanfolyammal foglalkoznod, anélkül, hogy elszórtál volna egy marék pénzt órákra, pótórákra, vizsgadíjakra.