Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Motoralkatrész

Nincs valakinek ötlete, h honnan tudnék kawa er-5-höz indexet szerezni? nem is olyan egyszerű dolog mint gondoltam... :S
 
Nincs valakinek ötlete, h honnan tudnék kawa er-5-höz indexet szerezni? nem is olyan egyszerű dolog mint gondoltam... :S
menj be a Nagymezőbe,valamelyik mocis boltba és válassz egy tetszetős darabot,nem lesz drága.....
 
Pl. azért, hogy mikor esetleg letörik egy másik róla, ne 1-2 hetes átfutással, 4x összegért pótold azt az egyet, hanem másnap polcról a kezedbe nyomják x-ért... ;)

Amúgy tényleg nem baj, ha minden gyári a motoron, de - legalábbis szerintem - kopó-fogyó-törő alkatrészekből perverzióval egybekötött pénzkidobás gyárit venni. Kivéve, ha valami olyan spéci cuccról van szó, amiből nincs utángyártott. Mondjuk biztos szívesen megcsinálják neked garanciaidőn túl is a kötelező szervizeket Kawa márkaszervizben is, "eredeti" Kawa szűrővel meg fullszintetikus Fuchs Silkolene olajjal, ha arra vágysz majd...

Legalább nézz körbe a neten, biztos találsz gyárival megegyező méretű-formájú utángyártott indexet, ha nem akarod mindet cserélni, ha nem úgy, hogy ER-5-re való, akkor méret meg forma alapján.
 
Nincs valakinek nagyon véletlenül egy kicsi fiókban dobozban zöldségesládában megbújva valamiféle 12 Voltos gyújtás úgy kompletten?
 
Az MZ-re kellene? Az szerintem gond nélkül átépíthető megszakítós 12V-osra, csak a trafót meg a kondenzátort kell kicserélni az ETZ-ére pl.

Esetleg próbálkozzatok meg valami robogóéval, de szerintem azt nagyobb szívás rábarkácsolni, mint a TS-ét rendbetenni...
 
Az előzőnél elegánsan elfelejtkeztem róla, hogy ha kap a szerkezet egy 12V-os akksit a gyújtás miatt, akkor azt tölteni is illene valamivel:) Pedig amúgy, ha jó állapotú a vezetékelés, akkor elég lenne csak a fogyasztókat kicserélni 12V-osra, meg az akkut, a vezeték bírná. Ugyanakkora teljesítményhez, 2x akkora feszültség esetén csak feleakkora áramerősség kell, a vezetékvastagság meg áramerősségtől függ. Elvben még jobban is járnátok, mert vastagabb vezetéknek kisebb az ellenállása, csökken rajta a veszteség :)
Cakpakk azért nem javasolnám az átépítést, mert, ha rendesen meg akarjátok csinálni, akkor valami megszakító nélküli gyújtást lenne érdemes rátenni. Akkor viszont meg kell oldani a jeladóhoz az impulzusadó tárcsa rögzítését is a főtengelyen, ahhoz, ha gépmunka is kell, akkor szét kell kapni a blokkot... Mondjuk, van rá egy fogadásom, hogy a kis ETZ 12V-os generátora se megy fel 1 az 1-ben a TS dinamója helyére...
Léteztek amúgy megszakítóvezérelt elektronikus gyújtások is, egy olyan elektronikát éppen rá lehetne műteni, de akkor még mindig megmaradna az összes hiba, ami a megszakító mechanikus működéséből adódik, maximum nem égne be olyan könnyen. Az utolsó ETZ-k Hall-jeladós szerkezete se lenne rossz, de ahhoz is menetet kell fúrni a főtengely végébe, meg lelapolást csinálni rá.
Szóval, lehet, hogy a fentiek közül még mindig a 6V-os gyújtás megmentése, talpraállítása a legkisebb szívás...
 
Hát márpedig blokkborogatás lesz :D Szimmeringcsere is kellene. Gépmunka, tervezés nem kotta, mérnök az uram vagy miszösz, lassan megjön a kombieszterga is, szóval nem lesz akadálya :)
 
Mármint? :) Kérdeztem hátha van valakinek valami óccsó 12 V-os gyújtása. Ennyi a történet :D
 
Nem találtam jobb topicot, olyan fazont keresek, aki tud hegeszteni. Bukókeretet, táskatartót, ilyesmit. :)
 
Újat. A Banditra szeretnék, de sajnálok egy százast kiadni egy olyan keretre, amire max két sminkszütyőt tudok felrakni. :)

Vauuuuuu! Ezek nagyon szépen dolgoznak, ahogy látom! :D

Mikori évjárat a Banditod? Van egy oldaldoboztartó rendszerem elfekvőben B600-hoz, soha nem használt, azt nem állítom, hogy karcmentes, mert elég régen hánykolódik a garázsban, de az összes tartozéka megvan.
 
:(Ez még a régi, 2000 előtti, két oldali kapaszkodóshoz való :( 1 az 1-ben biztos nem passzol, viszont egy jobb kézügyességgel megáldott bármilyen hegesztő át tudja alakítani a rögzítési pontjait, hogy jó legyen a tiedre. (Úgy értem, nem kell, hogy bukókeretre meg táskatartóra specializálódott legyen:) ) És legalább nem kell csöveket hajlítgatni, az alapkeret minden Givi oldaldoboztartónál azonos. Cimborának a 2003-as Banditjára CB750 keretek mentek fel hasonlóképpen áthegesztgetve, az alapkeret mérete annál is ugyanekkora, meg a GSX1.4-emen lévő tartóknak is csak a fülei mások. De ne érts félre, nem akarlak semmire rábeszélni.
 
Insta360 Black Friday sale

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére